Jump to content
TheGames.PL More than games

macias

Moderators
  • Content Count

    468
  • Joined

  • Last visited

About macias

  • Rank
    Moderator / Admin CS

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.thegames.pl

Converted

  • Steam ID
    STEAM_0:1:22187924
  1. smutno troszku :/ pomimo, że nie grałem w CSa i na TG od dawna to na forum zaglądałem co jakiś czas... pozdrawiam
  2. nie wiem dokładnie co tu napisać, bo wg. banlisty jego ip, sid oraz nick nie mają bana niech wklei tutaj napis z konsoli
  3. przede wszystkim niech poda IP (i odwołanie wg wzoru)
  4. Podnóża gór Great Barrier są domem dla najbardziej zhardziałych mieszkańców Valoran. Tylko najwytrzymalsi i najbardziej mężni zamieszkują te nieprzystępne terenach i znoszą bezlitosne warunki najgorszego zakątka Runeterry. To właśnie tutaj, na południe od Noxus, swój dom ma potężny Gragas. Ten imponujących rozmiarów mężczyzna długo unikał rygorów narzucanych przez cywilizację w swoim, jak to określał, 'kawałku raju'. Sąsiedzi mu nie przeszkadzają, a do dyspozycji ma ogromne przestrzenie umożliwiające mu podążanie za swoim życiowym celem - produkcją alkoholu. Grog, ale też miód pitny oraz wino
  5. Wśród mieszkańców Valoran, rozwiązania militarne Demacii są wychwalane albo potępianie, lecz niezależnie od tego, wszyscy je szanują. Ich zasada 'zero tolerancji' jest praktykowana zarówno przez cywilów, jak i żołnierzy. To znaczy, że podczas walki siły Demacii nie mogą się wycofywać, uciekać, ani poddawać pod żadnym pozorem. Zasady te wpajane są wojskom przez niezrównanych demagogów służących przykładem. Garen, odważny wojownik o przydomku 'Potęga Demacii', jest wzorem, do którego przyrównywani są owi przywódcy. Tysiące wielkich bohaterów zrodziło się i poległo na krwawych polach bitewnych
  6. Gangplank jest synem przerażającego pirata Vincenta Mrocznego - najbogatszego i najgroźniejszego pirata na Blue Fame Island. Ktoś mógłby pomyśleć, że życie w luksusach rozpuści chłopca. Nic bardziej mylnego. Dorastanie w Bilgewater nie należy do łatwych i przyjemnych. Piraci nie słyną raczej ze współczucia, a następne pokolenie nie różni się bardzo od poprzedniego. Vincent chciał, by jego syn wyrósł na silnego i odważnego mężczyznę, więc był dla niego wyjątkowo surowy. Już jako dziecko Gangplank był niesłychanie złośliwy, a plotki głoszą, że spał z otwartymi oczami. Dorastający młodzieniec szy
  7. Długo przed wprowadzeniem zasad w League, magowie eksperymentowali z tworzeniem sztucznej inteligencji. Teraz jest to zabronione, lecz kiedyś tworzenie golemów nie było rzadkością wśród doświadczonych rzemieślników. Jednym z takich wizjonerów był Durand, twórca artefaktów z Demacii, bezkonkurencyjny w tworzeniu czujących istot. Konstrukcje Duranda były wytrzymałymi strażnikami bram jego ukochanego miasta i zapewniały ochronę przed sąsiadami z Noxus. Do obrony własnej Durand zachował jednak swoje opus magnum: Galio. Jego potężne dzieło - stworzone na podobieństwo gargulca - gwarantowało mu bezp
  8. Przez prawie dwadzieścia lat, Fiddlesticks stał samotnie we wschodniej komnacie przywoływania w Institute of War. Stęchłą ciemność jego pokrytego kurzem domu rozjaśnia jedynie szmaragdowe światło płynące z jego nieziemskiego spojrzenia. To właśnie tutaj Zwiastun Zagłady czuwa w milczeniu. Wśród przywoływaczy służy on jako przestroga przed nieokiełznaną mocą. Wieki temu istniał potężny mag run z Zaun - Istvaan. Pod koniec piątej Wojny Run został jednym z pierwszych przywoływaczy League. Przywiązany do starych zasad rządzących magią, Istvaan coraz częściej nie przestrzegał reguł obowiązujących w
  9. Ezreal urodził się z darem magii płynącej w jego żyłach. Oprócz tego, urodził się miłośnikiem wędrówek. Został wysłany do szkoły techmaturgii, lecz szybko znudziła go nauka magii. Przed ukończeniem ósmego roku życia, genialny chłopiec zrobił mapy podziemnych tuneli Piltover. Ich jakoś była tak dobra, że rząd Piltover postanowił kupić mapy i zaoferował Ezrealowi stanowisko Głównego Odkrywcy. To zdecydowało o jego późniejszym życiu - porzucił studia magiczne na rzecz archeologii. Od tamtej pory liczne przygody Ezreala były spisywane w postaci romantycznych opowiadań. Jednak jego ostatnia po
  10. Pochodzenie Evelynn owiane jest tajemnicą. Tajemnicą, którą ona sama podtrzymuje. Jedyne, co wszyscy wiedzą o Evelynn, jest to, że należy ona do najbardziej utalentowanych zabójców w Valoran. Już na pierwszy rzut oka widać, że nie do końca jest człowiekiem. Niektórzy utrzymają, że gdy była małym dzieckiem, rzucony został na nią czar wampiryzmu. Zwolennicy tej teorii jako niezbite dowody podają, że potrafi ona osłabić esencję życia swoich przeciwników na (i poza) Fields of Justice, a jednocześnie nie unika bezpośredniego kontaktu ze światłem słonecznym. Niektóre poszlaki wskazują na to, że E
  11. Ponoć od urodzenia Dr Mundo nie posiadał sumienia. Zamiast tego, odczuwał nieodpartą pokusę zadawania bólu w przeróżnych eksperymentach. Zanim Dr Mundo skończył 5 lat, z sąsiedztwa, w którym mieszkał w Zaun, zaginęła większość zwierząt. Gdy był już nastolatkiem, w tajemniczych okolicznościach zginęli jego rodzice. Przed otrzymaniem dyplomu medycznego został oskarżony przez władze Zaun o trzydzieści osiem niezależnych morderstw. Dochodzenie wstrzymano z powodu braku dowodów. Dr Mundo był zarazem seryjnym zabójcą oraz szalonym naukowcem, choć nikt nie jest do końca przekonany, czy jego rzeź
  12. Po tym, gdy Heimerdinger oraz jego yordlyjscy przyjaciele wyemigrowali do Piltower, całe swoje życie poświęcili nauce. Bardzo szybko techmaturgiczna społeczność zawdzięczała im przełomowe odkrycia. Braki w posturze nadrabiali przedsiębiorczością. Corki zyskał przydomek Dzielnego Bombardiera po testowym locie jednym z tych wynalazków - innowatorsko zaprojektowanym Rozpoznawczym Operacyjnym Frontowcem Latającym, powietrznym pojazdem szturmowym, który stał się głównym wsparciem Bandle City Expeditionary Force (BCEF). Razem ze swoim szwadronem - Screaming Yipsnakes - Corki penetruje przestworza n
  13. Między wymiarami, między światami istnieje pewne miejsce. Niektórzy nazywają je Nieznanym, inni z kolei Zewnętrznym. Lecz ci, którzy wiedzą, czym jest naprawdę, nazywają je Pustką. Nazwa jest myląca, gdyż Pustka nie jest bezludna. W rzeczywistości jest domem dla niewyobrażalnych istot - tak strasznych, że ludzki umysł odrzuca fakt ich istnienia. Cho'Gath jest urodzonym w Pustce stworzeniem, którego natura jest tak okrutna, że większość osób nie śmie nawet wypowiedzieć jego imienia. Jego towarzysze nieustannie szukają w murach między wymiarami szczeliny, przez którą mogliby dostać się do Runete
  14. Chociaż to jej siostra, Katarina jest najsławniejszą członkinią domu, cały ród Du Couteau od dawna służy Noxus. Powiada się, że żaden żołnierz nie miał nigdy tyle szczęścia, jeśli chodzi o córki, co generał Du Couteau. Najmłodsza z nich, Cassiopeia, nie posiada co prawda instynktu zabójcy, jak starsza siostra, ale była podziwiana na dworze za imponujący charakter i elegancję. Równie piękna, co przebiegła, ta kusicielka zawsze wisiała na ramieniu jakiegoś zagranicznego dygnitarza. Dzięki swym wdziękom wydobywała sekrety od nawet najbardziej ostrożnych attaché. Kiedy kampania pacyfikacji barbarz
×
×
  • Create New...