Jump to content
TheGames.PL More than games
ZexeN

Podanie o admina -> ZexeN [war3ft]

Recommended Posts

Nick:ZexeN

 

Wiek:16

 

Steam ID: STEAM_0:0:45657547 0 00:20 57 0

 

Staż w cs: 4 lata

 

Datę rejestracji na forum: 11-04-12[niedawno założone]-oczywiście postów bedzie przybywać

 

Link do gametracker:http://www.gametracker.com/player/ZexeN/193.33.177.67:27015/b/

 

Od kiedy u nas grasz: gram na tym serwerze sporo[okolo 50h przegranych]-gram od mniej więcej grudnia

 

 

Argumenty o pozytywne rozpatrzenie prośby: Piszę ten post gdyż ten serwer potrzebuje

kolejnych adminów,gdyż nie zawsze sa na serwerze.Jest tutaj stosunkowo dużo cziterów

I pomagałbym zwalczać graczy uprzykrzających nam wszystkim grę. Jestem zawsze w godzinach popołudniowych. A także w sobote i niedziele rano.

 

Składki:Mam możliwość płacenia raz w miesiacu składki 5-10zl

 

Liczę na pozytywne rozpatrzenie podania. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez jestem na tak. Tylko te godziny.. Troche malo jak od grudnia. Wychodzi ze 5 miesiecy juz grasz i jest nabite 50 h. Czyli mniej wiecej 10 godzin miesiecznie. Juz bardziej nie bede rozkladac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierwszy raz widziany na serwie: 2 luty

czas online: 3240min=54h

 

srednio to nie daje nawet 1 godzinny dziennie wiec nie wiem czy taki admin w ogole cos zmieni na serwie bo pewnie gralbys i tak w godzinach gdy inni sa dostepni... ale to moze wina tego ze jeszcze non stop grasz na 2 innych serwerach z pluginem wc3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do Twojej opinii bQ się nie zgodzę bo jak nie miałem adma i nie było nikogo po kogo można było napisać to też spieprzałem gdzie indziej. Jest to jedna z przyczyn zapewne niewielkiej ilości przegranych godzin. Sytuacja jednak widzę cały czas się poprawia i coraz więcej porządnych graczy odwiedza naszą sieć. Nawet jeśli pogra godzinę dziennie to dobrze, a na steam jest dostępny dość często więc tutaj też zadanie dla graczy ze steam żeby mieć nas w znajomych i w razie czego pisać

Share this post


Link to post
Share on other sites

sry że odświerzam temat ale nie mogłem przebywać w pobliżu kompa bo miałem założonego holtera... A co do admina jestem nie zdecydowany gram prawie zawsze na serwie i nie widziałem cię zbytnio dużo,więc również narazie jestem na nie (postaraj się grać coraz więcej na serwie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To powiedz mi co mam zrobić.Jeżeli tu gra ktos to max 10 osob ,aw tym jakies 2 czity zaraz wszyscy płaaczą ,że czit i wychodzą.Jakbyś nie mial adma i nie mógł banować takich dzieci neo,to uwierz mi ,że też byś omijał taki serwer szerokim łukiem.

Dziekuję pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale nie starasz się za zbytnio żeby sytuację poprawić... nie chce się popracować trochę... To i nam nie chce się zaakceptować podania. Ja admina nie miałem ale siedziałem na serwerze i kręciłem co się da. Niezawsze miałem rację, czasem oskarżałem niewinnych, ale kilku dzięki mnie złapali. Starałem się pomagać pomimo tego że rzygać mi się chciało jak wchodziłem i widziałem co się dzieje. Siła spokoju nawet z tego co pamiętam pisał jakieś skargi na odpaleńców pomimo tego że na admina chyba nie startował. Jeśli później twoja aktywność ma tak samo wyglądać to ja podziękuję, dopóki nie pokażesz że Ci zależy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mysle ze moge zamknac temat bo ZeXeN pokazal na forum ze byleby nadrobic zaleglosci na forum ponabijal posty wszedzie gdzie sie dalo i odswiezal tematy sprzed roku, potem na serwie nie grzeszyl aktywnoscia oraz takze nie przyczynil sie do usuniecia cziterow mimo narzekan na nich ( wiem szkoda czasu na demo, lepiej niech czitki graja i psuja gre), aktywnosc na serwie takze sie nei zwiekszyla. proponuje zebys napisal kolejne podanie za jakis czas, byle niezbyt predko :)

 

'close

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...