Jump to content
TheGames.PL More than games
Sign in to follow this  
hulkster

Jak zwrócić sprzęt UPC

Recommended Posts

1. Jaki sprzęt i w jakiej sytuacji muszę zwrócić?

a) rezygnujesz z usługi świadczonej przy użyciu modemu, routera, dekodera UPC – zwróć sprzęt z wyjątkiem urządzeń wskazanych w poniższej tabeli.

b) zmieniasz usługi w ramach samodzielnej instalacji, tzn. dostałeś paczkę ze sprzętem i sam go podłączysz – zwróć stary sprzęt z wyjątkiem urządzeń wskazanych w poniższej tabeli.

c) zmieniasz usługi, ale instalował je będzie technik UPC – stary sprzęt (bez względu na producenta i model) oddaj technikowi.

Z uwagi na fakt, że UPC Polska dba o ochronę środowiska, zwracamy się z prośbą o utylizację sprzętu niewymagającego zwrotu zgodnie z wymogami ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
 

Sprzęt niewymagający zwrotu gdy:
- rezygnujesz z usług UPC
- zmieniasz usługi w ramach procesu samodzielnej instalacji
Producent
Model
Modemy internetowe i telefoniczne
Ambit
Wszystkie modele
Arris
Wszystkie modele z wyjątkiem TG3492LG
Cisco
Wszystkie modele
Motorola
Wszystkie modele
Scientific Atlanta
Wszystkie modele
Terayon
Wszystkie modele
Thomson
Wszystkie modele
Ubee
Wszystkie modele
Routery bezprzewodowe
Netgear
WPN 824
D-Link
DIR100
TP-Link
TL-R402M, TL-WR1042ND
Dekodery do odbioru telewizji analogowej
General Instrument (GI)
CFT-2000
Dekodery do odbioru telewizji cyfrowej
Motorola
Wszystkie modele
Kaon
KCF-G4NSA
Kaon
KCF-B3200NSA
Kaon
KCF-G3PVRA
Philips
DCR8111/03
Thomson
DCI52, DCI62, DCI6221
Bramki VoIP
Grandstream
HT-502
Linksys
SPA-2102
Karty SIM
wszystkie modele

 


2. Jakie akcesoria zwrócić z danym sprzętem?
 

Akcesoria które należy zwrócić wraz z danym sprzętem

Horizon

Mediabox

MediaModuł CI+

Modem/router

- pilot
- kabel HDMI
- kabel zasilający
- zasilacz
- kabel RJ-45

- pilot
- kabel HDMI
- karta S.C.
- zasilacz lub kabel zasilający (w zależności od modelu)

- karta S.C.

- zasilacz
- kabel RJ-45
 



3. W jakim terminie zwrócić sprzęt?
 

Sprzęt należy zwrócić do 14 dni od daty rozwiązania Umowy Abonenckiej (Regulamin świadczenia usług, rozdział IX, § 33, dla klientów indywidualnych oraz biznesowych).

4. Gdzie i jak zwrócić sprzęt?
 

Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

 
 
Gdzie?
Jak?
Paczkomaty InPost (nie dotyczy punktów Żabka i Fresh)

Zwrot bezpłatny

Image

  1. Na stronie szybkiezwroty.pl/upc/ wypełnij formularz - na podany e-mail oraz numer telefonu otrzymasz kod zwrotu do wykorzystania w Paczkomacie.
  2. Spakuj sprzęt w jedną paczkę, oznacz ją wygenerowanym kodem zwrotu i nadaj w Paczkomacie.
  3. Potwierdzenie nadania wysyłane jest e-mailem lub SMS-em (jeśli nie masz e-maila ani telefonu komórkowego, zadzwoń pod nr 12 444 24 14 firmy Inpost i poinformuj konsultanta o chęci nadania przesyłki - następnego dnia konsultant zadzwoni do Ciebie i poda kod nadania).
  4. Gdy wymiary paczki przekraczają 8 x 38 x 64 cm, wybierz na Paczkomacie opcję otwarcia większej skrzynki.
    Uwaga: prosimy o dołożenie starań, aby wymiary paczki nie przekroczyły 41 x 38 x 64 cm. Jeśli to niemożliwe, skorzystaj z innego sposobu zwrotu sprzętu.
 

Uwaga: wszystkie elementy sprzętu (spakowane w jedną paczkę) powinny być umieszczone w skrytce, która otworzyła się jako ostatnia.

 

Status przesyłki sprawdzisz tutaj po podaniu numeru przesyłki, który dostałeś e-mailem/SMS-em.

 

Znajdź Paczkomat na mapie (zwrot możliwy jest wyłącznie w Paczkomacie, punkty partnerskie Żabka i Fresh nie przyjmują sprzętu).

Technik UPC

Koszt zwrotu - 50 zł

W celu umówienia terminu wizyty skontaktuj się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów pod numerem 813 813 813.

Na własny koszt

Sprzęt można odesłać na własny koszt na adres (osobisty zwrot jest niemożliwy):

 

Zwrot UPC
Arvato Services Polska
Kopytów 44b
05-870 Błonie

Uwaga: brak dopisku "Zwrot UPC" spowoduje odmowę przyjęcia przesyłki w magazynie.

Zachowaj potwierdzenie nadania z numerem przesyłki.


5. Co się stanie jeśli nie zwrócę sprzętu?
 

W przypadku niezwrócenia lub nieterminowego zwrócenia sprzętu, naliczona zostaje opłata wskazana w części „opłaty windykacyjne" cennika (dla klientów indywidualnych oraz biznesowych)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...