Jump to content
TheGames.PL More than games

OPIS PATCHA 10.24 LOL


Recommended Posts

126606416_3734026616608984_5240958337872

BOHATEROWIE

Amumu.png

AMUMU

Zmniejszone rozłożone w czasie obrażenia W.

 Nowe przedmioty i systemy sprawiły, że Amumu z silnego chłopca przeistoczył się w przytłaczająco potężną mumię. Osłabiamy nieco jego obrażenia rozłożone w czasie, które wyjątkowo zyskały na aktualizacji przedmiotów. 

AuraofDespair.pngW — ROZPACZ

PODSTAWOWE OBRAŻENIA ROZŁOŻONE W CZASIE 5/7,5/10/12,5/15 pkt.  4/6/8/10/12 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,5% mocy umiejętności za każde 100 pkt. mocy umiejętności (co pół sekundy)  0,25% mocy umiejętności za każde 100 pkt. mocy umiejętności (co pół sekundy)
NAPRAWIONO BŁĄD Obrażenia nie są już czasami zadawane w przyspieszonym tempie.
Hecarim.png

HECARIM

Zmniejszony współczynnik konwersji dodatkowej prędkości ruchu na dodatkowe obrażenia od ataku. Zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu E na wyższych poziomach, a także naprawiony błąd związany z tą umiejętnością.

 Przez nowe przedmioty Hecarim nieco się… zagalopował? Dlatego pociągamy za lejce i osłabiamy jego Niszczycielską Szarżę oraz obrażenia od ataku, które zyskuje, gdy przemieszcza się z zawrotną prędkością. 

Hecarim_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — WOJENNA ŚCIEŻKA

WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI DODATKOWEJ PRĘDKOŚCI RUCHU NA DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 15-30% (na poziomach 1/3/6/9/12/15/18)  12-24% (na poziomach 1/3/6/9/12/15/18)

HecarimRamp.pngE — NISZCZYCIELSKA SZARŻA

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 25-85% (zależnie od czasu trwania umiejętności)  25-75% (zależnie od czasu trwania umiejętności)
NAPRAWIONY BŁĄD Hecarim nie zyskuje już więcej niż 25% prędkości ruchu natychmiast po użyciu E — Niszczycielskiej Szarży.
Kayle.png

KAYLE

Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku umiejętności biernej.

 Częściowo wycofujemy zmiany umiejętności biernej Kayle z patcha 10.23, by nieco osłabić jej kumulujące się obrażenia. 

Kayle_P.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — BOSKIE WYWYŻSZENIE

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 2% za każde 100 pkt. mocy umiejętności  1% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
Samira.png

SAMIRA

Zmniejszony współczynnik dodatkowych obrażeń umiejętności biernej w zwarciu. Zmniejszony zasięg doskoku przeciwko unieruchomionym wrogom.

 Z dostępem do większego arsenału przedmiotów z kradzieżą życia i szansą na trafienie krytyczne Samira stanowi zagrożenie w alei, nawet gdy wrogowie utrudniają jej dostęp do stworów. Osłabiamy jej potencjał do pójścia na całość, dlatego będzie musiała pomyśleć dwa razy, zanim zdecyduje się na szarżę z pistoletem (i mieczem) w ręku, jeśli chce, by jej wrogowie zaznali lęku. 

SamiraP.Samira.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — CHOJRACKI IMPULS

WSPÓŁCZYNNIK OBRAŻEŃ MIECZA W ZWARCIU 10% obrażeń od ataku  7,5% obrażeń od ataku
ZASIĘG DOSKOKU PRZECIWKO UNIERUCHOMIONYM WROGOM 800/850/900/950/1000 jedn. (na poziomach 1/4/8/12/16)  650/725/800/875/950 jedn. (na poziomach 1/4/8/12/16)
Tryndamere.png

TRYNDAMERE

Zwiększone dodatkowe obrażenia od ataku Q oraz obrażenia od ataku za każdy 1% brakującego zdrowia.

 Tryndamere rzadziej trafia krytycznie i zadaje tymi ciosami mniej obrażeń, dlatego ostrzymy jego ostrze. 
DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU Q — ZEWU KRWI 5/10/15/20/25 pkt.  10/15/20/25/30 pkt.
DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU ZA KAŻDY 1% BRAKUJĄCEGO ZDROWIA 0,15/0,2/0,25/0,3/0,35 pkt.  0,15/0,25/0,35/0,45/0,55 pkt.
Varus.png

VARUS

Usunięte skrócenie czasu odnowienia eksplozji Rozkładu Q. Obrażenia efektów Rozkładu detonowane za pomocą Q od teraz zwiększają się wraz z czasem ładowania tej umiejętności, do maks. 50%. Q teraz wyświetla tekst trafienia krytycznego po pełnym naładowaniu. Zmniejszone dodatkowe obrażenia W. Detonacja ładunku Rozkładu na wrogich bohaterach i potężnych potworach od teraz skraca czas odnowienia podstawowych umiejętności o 12% ich maks. czasu odnowienia za każdy ładunek. R teraz odwraca Varusa w wybraną stronę przy rzuceniu umiejętności. Zmniejszona prędkość pocisku tej umiejętności.

 Jako że Varus był priorytetowym wyborem w grach profesjonalnych, jego wyważenie często sprawiało, że gracze nie czerpali satysfakcji z gry. Aby z powrotem rzucić go w wir zemsty, przenosimy jego moc z zazwyczaj silnych w profesjonalnych starciach aspektów (takich jak niezawodna kontrola tłumu i nękanie w alei) do narzędzi, które kiedyś odznaczały go na tle innych bohaterów — czyli do naładowanych strzał i ciskania zaklęciami. 

VarusQ.pngQ — PRZEBIJAJĄCA STRZAŁA

USUNIĘTOSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA PRZEZ ROZKŁAD Czas odnowienia nie jest już skracany o 3 sek., jeśli Przebijająca Strzała zdetonuje Rozkład na wrogu.
NOWOŚĆŁUK W GÓRĘ Obrażenia detonacji efektów Rozkładu Przebijającą Strzałą są teraz zwiększane zależnie od czasu ładowania strzały przez Varusa, do maks. 50%. Traktujemy to jako dodatek do zwiększenia obrażeń Przebijającej Strzały o maks. 50%.
NOWOŚĆEFEKT WIZUALNY Przebijająca Strzała będzie teraz wyświetlać tekst trafienia krytycznego po pełnym naładowaniu.

VarusW.pngW — KOŁCZAN ROZKŁADU

DODATKOWE OBRAŻENIA 7/10,5/14/17,5/21 pkt.  7/8/9/10/11 pkt.
NOWOŚĆŁUK W DÓŁ Detonacja ładunku Rozkładu na wrogim bohaterze i potężnym potworze od teraz skraca czasy odnowienia podstawowych umiejętności o 12% ich maks. czasu odnowienia za każdy ładunek.

VarusR.pngR — ŁAŃCUCH ZEPSUCIA

NOWOŚĆPROSTO W OCZY Varus od teraz obraca się w wybraną stronę przy rzuceniu umiejętności.
PRĘDKOŚĆ POCISKU 1950 jedn.  1500 jedn.
Yasuo.png

YASUO

Podwojenie szansy na trafienie krytyczne umiejętności biernej od teraz następuje po przeliczeniu obrażeń Ostrza Gniewu przy trafieniu.

 Podwojona szansa na trafienie krytyczne Yasuo była zbyt silna w połączeniu z Ostrzem Gniewu, przez co jedynym poprawnym wyborem było wyposażanie się w nie w pierwszej kolejności w każdej sytuacji. Ta zmiana ma na celu osłabienie tej synergii. Dla pełnej przejrzystości: biorąc pod uwagę interakcje (podobne do tej), na które do tej pory natrafiliśmy, w następnym patchu chcemy wprowadzić zmianę, która spowoduje, że Ostrze Gniewu będzie usuwać szansę na trafienie krytyczne z jego posiadaczy zamiast uniemożliwiać im trafianie krytycznie. Jeśli zastanawialiście się, czy będziecie musieli nauczyć się stylu gry z Ostrzem Gniewu, by nadal grać Yasuo, odpowiedź brzmi: „Nie”. 

Yasuo_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DROGA WĘDROWCA

KOLEJNOŚĆ ZADAŃ Efekty związane z szansą na trafienie krytyczne Drogi Wędrowca teraz czekają z aktywacją na jakiekolwiek inne efekty związane z szansą na trafienie krytyczne. W dużej mierze znaczy to, że szansa na trafienie krytyczne nie podwaja się już przed obliczeniem obrażeń Ostrza Gniewu Guinsoo przy trafieniu.
Yone.png

YONE

Podwojenie szansy na trafienie krytyczne umiejętności biernej od teraz następuje po przeliczeniu obrażeń Ostrza Gniewu przy trafieniu.

 Więcej na ten temat możecie przeczytać powyżej w sekcji o jego braciszku! 

YonePassive.Yone.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — SZLAK ŁOWCY

KOLEJNOŚĆ ZADAŃ Efekty związane z szansą na trafienie krytyczne Szlaku Łowcy teraz czekają z aktywacją na jakiekolwiek inne efekty związane z szansą na trafienie krytyczne. W dużej mierze znaczy to, że szansa na trafienie krytyczne nie podwaja się już przed obliczeniem obrażeń Ostrza Gniewu Guinsoo przy trafieniu.

PRZEDMIOTY

3153.png

OSTRZE ZNISZCZONEGO KRÓLA

 
 Ostrze Zniszczonego Króla wypadało zbyt dobrze na tle innych legendarnych przedmiotów, z którymi konkuruje. Osłabiamy je, by było na poziomie zbliżonym do reszty przedmiotów. 
ŁĄCZNY KOSZT 3100 szt. złota  3200 szt. złota
PRĘDKOŚĆ ATAKU 30%  25%
4629_Mage_T3_CosmicDrive.png

KOSMICZNY IMPULS

 
 Wzmacniamy moc Kosmicznego Impulsu, aby stał się on bardziej przystępny jako drugi przedmiot. 
MOC UMIEJĘTNOŚCI 70 pkt.  75 pkt.
4637_Mage_T3_DemonicEmbrace.png

DEMONICZNY UŚCISK

 
 Demoniczny Uścisk, wraz z Zębem Nashora i Zmorą Licza, dominuje w wyścigu o miejsce drugiego przedmiotu w ekwipunku, więc nieco go osłabiamy. 
OBRAŻENIA PODPALENIA SPOJRZENIA AZAKANA Obrażenia magiczne równe 1,5% maks. zdrowia co sekundę przez 4 sek.  Obrażenia magiczne równe 1,2% maks. zdrowia co sekundę przez 3 sek.
6692_Assassin_T4_Eclipse.png

ZAĆMIENIE

CZAS ODNOWIENIA 6 sek. w przypadku bohaterów walczących w zwarciu | 12 sek. w przypadku bohaterów walczących z dystansu.  8 sek. w przypadku bohaterów walczących w zwarciu | 16 sek. w przypadku bohaterów walczących z dystansu.
 
1035_Alll_T1_EmberKnife.png

ŻARONÓŻ

 
 Z powrotem otwieramy wrota do utrzymywania się w dżungli dla ciskających zaklęciami obszarowymi bohaterów, którzy nie radzili sobie zbyt dobrze w świetle ostatnich zmian. Ze względu na to, że większość dżunglerów ma dostęp do umiejętności obszarowych, wprowadzamy także drobne osłabienie numeryczne — przy czym bohaterowie tego typu skorzystają na tej zmianie.

Opisana modyfikacja dotyczy tylko Żaronoża i Gradoostrza. 
WSZECHWAMPIRYZM 12%  10% (działa także na obrażenia obszarowe)
1039_All_T1_HailBlade.png

GRADOOSTRZE

 
 Patrzcie: Żaronóż. 
WSZECHWAMPIRYZM 12%  10% (nie działa na obrażenia obszarowe)
3508.png

ZŁODZIEJ ESENCJI

OBRAŻENIA OD ATAKU 40 pkt.  50 pkt.
 
6672_Marksman_T4_KrakenSlayer.png

POGROMCA KRAKENÓW

OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt.  65 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU POŚWIĘCENIA WĘŻOWEJ OFIARY 80 pkt.  85 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 30% obrażeń od ataku  45% obrażeń od ataku
NAPRAWIONY BŁĄD OSTRZA GNIEWU GUINSOO Ostrze Gniewu Guinsoo od teraz prawidłowo aktywuje się niezależnie od zasięgu, gdy posiadacz przedmiotu jest również wyposażony w Pogromcę Krakenów.
6653_Mage_T4_LiandrysAnguish.png

CIERPIENIE LIANDRY’EGO

 
 Cierpienie Liandry’ego jest zbyt mocne, szczególnie w rękach magów, którzy są w stanie konsekwentnie nakładać efekty obrażeń rozłożonych w czasie. Zmniejszamy współczynnik skalowania z mocą umiejętności, by osłabić ten przedmiot w późnej fazie gry. 
SKALOWANIE OBRAŻEŃ UDRĘKI 2,5% mocy umiejętności  1,5% mocy umiejętności
3100.png

ZMORA LICZA

 
 Osłabiamy współczynnik mocy umiejętności Zmory Licza, który znacząco wpływa na obrażenia eksplozywne w późnej fazie gry. 
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 50% mocy umiejętności  40% mocy umiejętności
6655_Mage_T4_LudensTempest.png

NAWAŁNICA LUDEN

 
 Nawałnica Luden zapewnia zbyt wiele prędkości ruchu bohaterom, dla których wolne poruszanie się miało być podstawową słabością. Przyhamowujemy tych szybkich i nieco wściekłych, osłabiając obrażenia eksplozywne. 
PRĘDKOŚĆ RUCHU ECHA 30%  15%
SKALOWANIE OBRAŻEŃ ECHA 15% mocy umiejętności  10% mocy umiejętności
6617_Enchanter_T4_MoonstoneRenewer.png

ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO

NAPRAWIONY BŁĄD W pełni naprawiliśmy błąd, który powodował, że Odnowienie Kamienia Księżycowego nie odnawiało się, gdy sojusznik znajdował się w walce z bohaterem, ale posiadacz przedmiotu nie.
LECZENIE ŁASKI GWIAZD 30-60 pkt. (sojusznik: poziomy 1-18), zwiększone o 37,5% za każdą sekundę spędzoną w walce z bohaterem (do maks. 150%)  60-90 pkt. (sojusznik: poziomy 1-18), zwiększone o 25% za każdą sekundę spędzoną w walce z bohaterem (do maks. 100%)
3115_Mage_T3_NashorsTooth.png

ZĄB NASHORA

 
 Ząb Nashora zapewnia kombinację obrażeń i masy statystyk, co czyni go zbyt mocnym w rękach bohaterów, którzy korzystają z obu tych aspektów. Dlatego osłabiamy obrażenia przy trafieniu. 
SKALOWANIE OBRAŻEŃ ICATHIAŃSKIEGO UKĄSZENIA 25% mocy umiejętności  20% mocy umiejętności
4636_Mage_T4_NightHarvester.png

NOCNY ŻNIWIARZ

 
 W trakcie rozgrywki Nocny Żniwiarz i Pas Rakietowy piszą scenariusze pełne przytłaczających obrażeń eksplozywnych, a te mamy na celu osłabić. 
OBRAŻENIA ROZERWANIA DUSZY 175-250 pkt. (na poziomach 1-18)  125-200 pkt. (na poziomach 1-18)
3152_Mage_T4_HextechRocketBelt.png

HEXTECHOWY PAS RAKIETOWY

 
 Patrzcie: Nocny Żniwiarz. 
OBRAŻENIA PONADDŹWIĘKOWOŚCI 200-300 pkt. obrażeń magicznych  175-250 pkt. obrażeń magicznych
3046.png

WIDMOWY TANCERZ

 
 Widmowy Tancerz nie radzi sobie zbyt dobrze, zwłaszcza we wczesnej fazie gry. Zmniejszamy jego cenę i dorzucamy mu wzmocnienie użytkowego efektu, by zachęcić graczy do częstszego sięgania po ten przedmiot. 
ŁĄCZNY KOSZT 2900 szt. złota  2700 szt. złota
CZAS DZIAŁANIA WIDMOWEGO WALCA 2 sek.  3 sek.
6693_Assassin_T4_ProwlersClaw.png

SZPON CIEMNEGO TYPA

OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt.  60 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU SZPONU PIASKOWEJ DZIERŻBY 75 pkt.  80 pkt.
4633_Mage_T4_Riftmaker.png

SZCZELINOTWÓRCA

 
 Osłabiamy Szczelinotwórcę do poziomu innych mitycznych przedmiotów, by zachować strukturę wyboru pomiędzy mitycznymi opcjami. 
OBRAŻENIA SPACZENIA PUSTKI 3% na sek. (maks. 15%)  2% na sek. (maks. 10%)
6695_Assassin_T3_SerpentsFang.png

WĘŻOWY KIEŁ

 
 Mimo że Kieł jest mocnym przedmiotem, nie widzieliśmy go w akcji zbyt często. Dlatego wzmacniamy go, by utrwalić jego miejsce wśród potężnych przedmiotów, po które zabójcy sięgają w odpowiednich sytuacjach. 
OBRAŻENIA ŁUPIEŻCY TARCZ 50 pkt. obrażeń fizycznych  70 pkt. obrażeń fizycznych

Przedmioty powiązane z Łzą Bogini

 Bohaterowie korzystający z Łzy mocno oberwali wraz z wejściem nowego systemu przedmiotów i nowego systemu kumulowania Łzy. Zwiększamy częstotliwość zdobywania ładunków Łzy, by zmniejszyć jej słabość. W wyniku tego zaktualizowaliśmy wartości many przedmiotów powstających z Łzy. 

3070.pngŁZA BOGINI

MANA 150 pkt.  240 pkt.
MAKS. DODATKOWA MANA 450 pkt.  360 pkt.

3003_Mage_T3_ArchangelStaff.pngKOSTUR ARCHANIOŁA

MANA 400 pkt.  500 pkt.

3004.pngMANAMUNE

MANA 400 pkt.  500 pkt.

3048_Mage_T3_SeraphsEmbrace.pngUŚCISK SERAFINA

MANA 850 pkt.  860 pkt.

3042.pngMURAMANA

MANA 850 pkt.  860 pkt.

ZMIANY STWORÓW W ŚRODKOWEJ ALEI

 Środkowi sprawują władzę na wszystkich poziomach rozgrywki. Uważamy, że osłabienie ich alei we wczesnej i środkowej fazie gry utrzyma wszystko w ryzach oraz zredukuje siłę bohaterów, którzy w dużej mierze polegają na wędrowaniu. Mała uwaga: te zmiany pojawiły się w patchu 10.23, ale zapomnieliśmy o nich napisać, więc jeśli coś liczyliście, a wasze wyniki się nie zgadzały, to nie oszaleliście. 
  • Stwory oblężnicze w środkowej alei zapewniają 10 szt. złota mniej.
  • Stwory oblężnicze w środkowej alei od teraz zyskują 30% prędkości ataku, gdy atakują wieże.

AKTUALIZACJA SYSTEMÓW BEHAWIORALNYCH

 Przed końcem roku udało nam się dokończyć projekty systemów wczesnego poddawania się i rekompensaty PL, o których wspomnieliśmy we wrześniu, i jesteśmy gotowi na poznanie waszych opinii! Wdrożyliśmy następujące elementy: 
  • Jeśli gracz, który wykazuje brak aktywności, zostanie rozpoznany w waszej drużynie po 10. minucie gry, możecie rozpocząć głosowanie o poddanie się. Na ten moment ta zmiana dotyczy tylko Summoner’s Rift i wymaga jednogłośnej decyzji. Jeśli nie podejmiecie jednogłośnej decyzji, w 15. minucie drużyna może głosować ponownie, ale tym razem wymagana jest większość głosów zamiast wszystkich.
  • Jeśli gracz w waszej drużynie opuści grę rankingową lub wykryjemy, że wykazuje brak aktywności, wartość utraconych PL może zostać zmniejszona. Ta redukcja nie dotyczy umówionych grup, w których ktoś się rozłączy / odejdzie od komputera, graczy w meczach rozstawiających i graczy w seriach o awans.
 Aby dowiedzieć się więcej, przeczytajcie ten artykuł! 

ULEPSZENIA SKLEPU I IKON

 Kontynuujemy prace nad sklepem z przedmiotami, bazując na opiniach, którymi się z nami dzielicie. W ramach tych działań aktualizujemy również ponad 60 ikon, aby poprawić czytelność sylwetki, zróżnicować kolory, zredukować szum wizualny i poprawić jakość renderingu. Słyszymy i zgadzamy się z opiniami, że wiele z tych ikon jest zbyt trudnych do szybkiego zidentyfikowania i pracujemy nad czystszymi, wyraźniejszymi ikonami. Jeszcze raz dziękujemy za wszystkie uwagi. 
  • Zaktualizowano ponad 60 ikon przedmiotów.
  • Naprawiono masę błędów związanych ze sklepem. Wyrwaliśmy te chwasty.
  • Rozmiar czcionki wyświetlanego złota został powiększony.
  • Rynek Przyszłości wyświetla teraz limit zadłużenia w sklepie.
  • Tytuły zakładek polecanych przedmiotów są teraz pogrubione.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że tagi w karcie polecanych przedmiotów nachodziły na siebie. Wysłaliśmy je na siłownie.
  • Jeśli istnieje wyłącznie jeden lub dwa polecane przedmioty, w sklepie nie pojawi się pusta karta z przedmiotem.
  • Naprawiono efekt najechania i kliknięcia przycisku zakupu.
  • Czat graczy będzie teraz wyświetlany za sklepem z przedmiotami, dopóki nie zostanie on otwarty.
  • Wiele poprawek dotyczących przedmiotów, które pojawiały się (lub nie pojawiały się) w poprawnych zakładkach i grupach filtrowania.
  • Wybierane w sklepie przedmioty będą otoczone supermagicznym efektem.
  • Przyciemniono ramki przedmiotów, na które nie stać graczy, by bardziej odznaczały się od przedmiotów możliwych do zakupu (pracujemy nad dalszymi usprawnieniami tego aspektu).
  • Ułatwiono rozpoznawanie, na który z polecanych przedmiotów stać graczy.
  • Umożliwiono rozwinięcie panelu statystyk, gdy sklep jest otwarty.

AKTUALIZACJE EFEKTÓW WIZUALNYCH I DŹWIĘKOWYCH

 W tym patchu mamy dla was kolejną aktualizację efektów wizualnych! Czas, aby nasz ulubiony robal z Pustki wszedł w światła reflektorów: oto Kha’Zix! Idąc tropem naszych kolegów z Pustki, przygotowaliśmy kilka przyjemnych dla uszu zmian (dotyczących efektów dźwiękowych) także dla Oka Pustki.

Po raz kolejny naszym celem w przypadku tych mniejszych aktualizacji jest polepszenie przejrzystości występujących w trakcie rozgrywki efektów wizualnych i dźwiękowych, a także wyrównanie ich do nowoczesnych standardów League of Legends. Oznacza to, że skupiamy się przede wszystkim na umiejętnościach, które niedokładnie przedstawiają obszary trafienia. 

Khazix.pngKha’Zix

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — UKRYTE ZAGROŻENIE Efekt wizualny ostrza jest bardziej świecący, a efekty na celu bardziej pasują do palety kolorów Pustki.
ATAK PODSTAWOWY Zaktualizowany zamach i nowe efekty trafienia.
Q — ZAKOSZTUJ ICH STRACHU Zaktualizowany wskaźnik odizolowanego celu; zmniejszono szum wizualny efektów na celu.
W — KOLEC PUSTKI Nowe efekty poświaty pocisku. Zaktualizowano obszarowy efekt eksplozji, by pasował do obszaru trafienia.
E — SKOK Zmniejszony szum wizualny przy efekcie lądowania. Zaktualizowano obszarowy efekt, by pasował do obszaru trafienia.
R — ATAK PUSTKI Zaktualizowany efekt niewidzialności. Ulepszony efekt wyjścia z niewidzialności.
MECHA KHA’ZIX Rakiety W trzymają się bliżej obszaru trafienia pocisku. Zaktualizowane efekty obszarowe W i E.
KHA’ZIX STRAŻNIK PUSTYNI Zaktualizowane efekty obszarowe W i E.
KHA’ZIX LOTOS ŚMIERCI Zaktualizowane efekty obszarowe W i E.
KHA’ZIX MROCZNEJ GWIAZDY Zaktualizowane efekty obszarowe W i E.
MISTRZOWSKI KHA’ZIX Zaktualizowane efekty obszarowe W i E.

Velkoz.pngVel’Koz

Q — ROZSZCZEPIENIE PLAZMOWE W przypadku wszystkich skórek dźwięk trafienia nie odtwarza się już dwukrotnie, gdy Q trafi wroga po raz pierwszy przed rozszczepieniem.
M.W. VEL’KOZ Dźwięk tańca od teraz prawidłowo się zapętla. Przywrócono dźwięk, który odtwarza się podczas lotu pocisków plazmy Q po rozszczepieniu.
ŚWIETLISTY VEL’KOZ Dźwięk tańca od teraz prawidłowo się zapętla. Przywrócono dźwięk, który odtwarza się, gdy wróg zostanie trafiony eksplozją W.
PIEKIELNY VEL’KOZ Przy zostaniu trafionym Vel’Koz będzie wydawał metalowe dźwięki zamiast odgłosów ciała. Przywrócono efekty dźwiękowe odrodzenia. Przywrócono dźwięk, który odtwarza się, gdy drugi ładunek jego umiejętności biernej zostanie nałożony na wrogich bohaterów.

ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM

Wzmocnienia w patchu 10.24

EZREAL -5% zadawanych obrażeń  -3% zadawanych obrażeń

Różne

OBRAŻENIA OBSZAROWE OTRZYMYWANE PRZEZ STWORY Stwory od teraz otrzymują tylko 75% obrażeń od obszarowych ataków i umiejętności.
CZAS KUMULOWANIA ŁZY BOGINI 100% szybciej  50% szybciej
ZMIANA SKRÓCENIA CZASU ODNOWIENIA CZARÓW PRZYWOŁYWACZA NA PRZYSPIESZENIE CZARÓW PRZYWOŁYWACZA Gracze od teraz zyskują 70 jedn. przyspieszenia czarów przywoławcza zamiast 40% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza.
SKUPIENIE HORYZONTALNE — NAPRAWIONY BŁĄD Skupienie Horyzontalne od teraz będzie prawidłowo aktywować się po trafieniu śnieżką z daleka.

NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY

  • KLIENT LEAGUE: Wprowadziliśmy poprawki do siatki wyboru bohaterów, by zapewnić bardziej płynne i niezawodne doświadczenia. Banowanie i zatwierdzanie bohaterów zajmuje teraz mniej czasu, a poza tym powinno wydawać się płynniejsze.
  • KLIENT LEAGUE: Przycisk wznowienia połączenia nie powinien się już wyświetlać po zakończeniu meczu. Gracze powinni doświadczać poprawnego procesu po meczu.
  • KLIENT LEAGUE: Opisy czarów przywoływacza nie powinny już być blokowane, gdy wybrana jest najmniejsza rozdzielczość klienta.
  • KLIENT LEAGUE: Barwy skórek nie wyświetlają już nieprawidłowych bohaterów.
  • KLIENT LEAGUE: Opis: „Ta skórka jest obecnie niedostępna” nie powinien pojawiać się przy wejściu do wyboru bohaterów.
  • Wdrożyliśmy do czatu graczy nową technologię interfejsu, z której korzystamy w sklepie (i innych miejscach). Może wyglądać nieco inaczej, ale nadal ma ten sam rdzeń.
  • Jeśli Lissandra użyje R — Lodowego Grobowca po użyciu Hextechowego Pasa Rakietowego, nie zyska już zwiększonej wartości leczenia.
  • Przenoszenie Łamacza Falangi do nowego miejsca w ekwipunku nie odświeża już jego czasu odnowienia.
  • Świt Srebrzystej nie zwiększa już prędkości ruchu (zostało to uwzględnione w opisie przedmiotu).
  • Ostrze Gniewu Guinsoo nie zadaje już obrażeń wieżom.
  • Premia do regeneracji many Rozwoju Myśli nie resetuje się za każdym razem, gdy bohater zaatakuje wrogiego bohatera.
  • Mglista Dziewica z R — Chluby Wysp Yoricka Bojownika już nie podąża automatycznie ponad niego, gdy ten użyje Powrotu.
  • Bohater używający Pieśni Bitewnej Shurelyi w celu wzmocnienia sojusznika, który następnie zabija bohatera, od teraz poprawnie otrzymuje asystę.
  • Yone nie może już trafić krytycznie Ostrzem Gniewu Guinsoo, gdy używa swojej trzeciej Q — Śmiercionośnej Stali w zwarciu.
  • Bierne obrażenia Boskiego Łamacza nie działają już na wieże.
  • E2 — Senna Bańka Kłopotów Zoe i Q2 — Rozszczepienie Plazmowe Vel’Koza od teraz prawidłowo aktywują Skupienie Horyzontalne.
  • Aktywowanie Turbochemicznego Pojemnika podczas poruszania się w kierunku pierwszej wieży z płytami opancerzenia i bez wizji nie zapewnia już dodatkowej prędkości ruchu.
  • Gracze nie mogą już zabić potwora z dżungli jednym trafieniem (w tym Smoka) przy użyciu kombinacji zawierającej Porażenie.
  • Pociski Ponaddźwiękowości Hextechowego Pasa Rakietowego nie przenikają już przez teren stworzony przez bohaterów.
  • Naprawiono opisy Hextechowego Pasa Rakietowego, Potęgi Wichury i Łamacza Falangi — teraz uwzględniają, że ich doskoki nie mogą przekroczyć terenu.
  • Doładowanie many Łzy Bogini nie aktywuje się już dzięki umiejętnościom użytym na beczkach Gangplanka.
  • W — Trójząb Fizza nie aktywuje już doładowania many Łzy Bogini dwukrotnie.
  • Ornn nie powoduje zawieszenia gry, gdy zostanie wybrany w kolejce Razem przeciw SI: Wstęp.
  • Umiejętność bierna — Miotacz Światła Luciana prawidłowo aktywuje dodatkowe obrażenia Muramany przy trafieniu.
  • Dodatkowe obrażenia Muramany przy trafieniu od teraz prawidłowo podwajają się co trzeci atak, gdy posiadacz przedmiotu jest wyposażony w Ostrze Gniewu Guinsoo.
  • Premia do obrażeń krytycznych E — Osądu Garena od teraz wynosi poprawnie 33%.
  • Kombinacja Q – Smagnięcia Językiem i W — Pożarcia Tahma Kencha od teraz prawidłowo przełamuje tarczę Wędrującego Kraba.
  • R – Chronostrzaskanie Ekko nie zmusza go już do ataku najbliższego celu po użyciu.
  • Wzmocniony przez Urazę Seryldy lub Wieczną Zmarzlinę E — Deszcz Kul Miss Fortune nie spowalnia już wrogów bardziej niż jest to zamierzone.
  • Katarina nie może już kumulować efektów Głębokich Ran swoim R — Lotosem Śmierci.
  • Podniesienie odłamka czaru przywoływacza jako Zoe przy użyciu W — Złodziejki Czarów podczas używania odłamka Teleportacji nie duplikuje już odłamka Teleportacji.
  • Rewitalizacja od teraz poprawnie zwiększa o zamierzoną wartość leczenie i tarcze, które rzucacie lub otrzymujecie od sojuszników.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...