Jump to content
TheGames.PL More than games

Recommended Posts

image.png

BOHATEROWIE

Mundo_Icon.pngZAKTUALIZOWANO

DR MUNDO

Szaleniec z Zaun

 Ze zaktualizowanym Dr. Mundo możecie „wyleczyć” każdego pacjenta i chodzić tam, gdzie chcecie! 
 Klasyczne skórki Dr. Mundo będą dostępne do zakupu w patchach 11.12 i 11.13. 
Aphelios.png

APHELIOS

Zwiększenie podstawowej odporności na magię i przyrostu obrażeń od ataku. Severum: zmniejszona maksymalna liczba ataków, zwiększone obrażenia przy trafieniu, zmniejszone leczenie z ataków podstawowych, zwiększone leczenie z umiejętności. Crescendum: zmniejszone obrażenia miniczakramów, zwiększone obrażenia działka strażniczego.

 Zmiany Apheliosa zawierają mnóstwo cyferek, więc postaramy się jak najlepiej je objaśnić. Po pierwsze: tak, wzmacniamy Apheliosa! Aphelios przeżywał spadek formy, jeśli chodzi o współczynnik zwycięstw, i był rzadko wybierany w rozgrywkach profesjonalnych, więc chcemy mu pomóc stanąć na nogi. Wzmacniamy jego statystyki podstawowe i kombinacje broni, które popadły w zapomnienie, jednocześnie osłabiając kombinacje, które były bezsprzecznie najlepsze. Zwiększamy korzyści płynące z używania Infernum i Severum jako drugich broni. Teraz Aphelios powinien być bardziej wszechstronny i lepiej przygotowany na walkę z przeciwnikami niezależnie od używanej broni. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 26 pkt.  30 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 2,4 pkt.  3 pkt.

Severum_Icon.pngSEVERUM, PISTOLET-KOSA

MAKSYMALNA LICZBA ATAKÓW 6 (+1 za każde 33% dodatkowej prędkości ataku)  6 (+1 za każde 50% dodatkowej prędkości ataku)
OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 10-30 pkt. (+21-30% dodatkowych obrażeń od ataku) (na poziomach 1/3/5/7/11/13)  10-40 pkt. (+20-35% dodatkowych obrażeń od ataku) (na poziomach 1/3/5/7/11/13)
LECZENIE Z ATAKÓW PODSTAWOWYCH 3-20% (na poziomach 1-18)  3-10% (na poziomach 1-18)
LECZENIE Z UMIEJĘTNOŚCI 3-20% (na poziomach 1-18)  9-30% (na poziomach 1-18)

Crescendum_Icon.pngQ — CRESCENDUM, CZAKRAM

OBRAŻENIA MINICZAKRAMÓW 24-164% obrażeń od ataku (skalują się nieliniowo z 1-20 miniczakramami)  15-138,5% obrażeń od ataku (skalują się nieliniowo z 1-20 miniczakramami)
OBRAŻENIA ZADAWANE PRZEZ DZIAŁKO STRAŻNICZE 25-85 pkt. (+35-50% dodatkowych obrażeń od ataku)  31-100 pkt. (+40-60% dodatkowych obrażeń od ataku)
Draven.png

DRAVEN

Q: zwiększone obrażenia dodatkowe.

 Draven nie był w stanie zaspokoić oczekiwań swoich fanów ze względu na to, że jego główne przedmioty na początku gry oferują mniej obrażeń od ataku niż w poprzednich sezonach. Ostrzymy jego topory, aby nadal mógł zdobywać uwielbienie swoich sympatyków. 

DravenSpinning.pngQ — WIRUJĄCY TOPÓR

OBRAŻENIA DODATKOWE 35/40/45/50/55 pkt. (+65/75/85/95/105% dodatkowych obrażeń od ataku)  40/45/50/55/60 pkt. (+70/80/90/100/110% dodatkowych obrażeń od ataku)
Gnar.png

GNAR

Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.

 Mały potworek wciąż miewa napady złości, a jego potencjał do zadawania obrażeń i nękania stanowi trudny orzech do zgryzienia. Osłabiamy jego siłę we wczesnej fazie gry w alei, aby dać jego wrogom szansę na złapanie oddechu (a może nawet jego bumerangu). 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

OBRAŻENIA OD ATAKU 59 pkt.  57 pkt.
Hecarim.png

HECARIM

Zwiększony podstawowy pancerz. Q: zwiększone skalowanie obrażeń.

 Nie żartowaliśmy, gdy w poprzednim patchu mówiliśmy, że Hecarim potrzebuje pomocy — i potrzebuje jej nadal. Ponownie wzmacniamy jego Q i cofamy część osłabień wprowadzonych w patchu 11.9. Teraz konik będzie mógł śmiało galopować. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PANCERZ 32 pkt.  35 pkt.

HecarimRapidSlash.pngQ — SZAŁ

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 75% dodatkowych obrażeń od ataku  85% dodatkowych obrażeń od ataku
Illaoi.png

ILLAOI

Zwiększony podstawowy przyrost many.

 Illaoi ma mniejszą pulę many niż inni wojownicy, przez co często cierpi na jej niedobór w późniejszych fazach gry. Stawia ją to w trudnym położeniu, ponieważ musi ostrożnie wybierać, kiedy używać many do szybszego naciskania w alei, a kiedy do pojedynków. Aby rozwiązać ten problem, zwiększamy jej skalowanie many. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST MANY 40 pkt.  50 pkt.
JarvanIV.png

JARVAN IV

W: skrócony czas odnowienia.

 Jarvan często opada z sił na początku potyczki, więc dajemy mu szansę na pozostanie w walce i dalsze bronienie wiernych. 

JarvanIVGoldenAegis.pngW — ZŁOTA EGIDA

CZAS ODNOWIENIA 12 sek.  9 sek.
Kaisa.png

KAI’SA

Q: dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach.

 Ta nieustraszona łowczyni siała postrach wśród wszystkich profesjonalnych graczy. Chcemy osłabić jej moc we wczesnej fazie gry, ograniczając zdolność kontrolowania przez nią fal stworów i umożliwiając przeciwnikom karanie jej w trakcie odnawiania Q. 

KaisaQ.pngQ — ICATHIAŃSKI DESZCZ

CZAS ODNOWIENIA 8/7,5/7/6,5/6 sek.  10/9/8/7/6 sek.
Malphite.png

MALPHITE

W: zwiększone obrażenia przy trafieniu.

 Ostatnimi czasy Malphite — zamiast być twardy jak skała — był miękki jak gąbka. Po osłabieniu Kamizelki Cierniowej w patchu 11.11 przepadł jak kamień w wodę. Wzmacniamy jego zdolność wymiany ciosów w alei, by mógł uderzać jakby miał pięści z kamienia... tak jak powinien. 

Obduracy.pngW — TRZASK PIORUNA

OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 10/20/30/40/50 pkt. (+10% pancerza)  15/25/35/45/55 pkt. (+15% pancerza)
Rammus.png

RAMMUS

W: zwiększona podstawowa premia do pancerza. R: skrócony czas odnowienia.

 Wszyscy wiedzą, że najlepszym przyjacielem Rammusa jest Kamizelka Cierniowa, więc nic dziwnego, że jej osłabienie w patchu 11.11 troszkę go ukłuło. Aby poprawić mu humor, wzmacniamy jego pancerz i pozwalamy mu częściej uderzać w ziemię, aby mógł zostawiać konkurencję w tyle. 

DefensiveBallCurl.pngW — KULA OBRONNA

PODSTAWOWA PREMIA DO PANCERZA 30 pkt.  40 pkt.

Tremors2.pngR — PODNIEBNE TRZAŚNIĘCIE

CZAS ODNOWIENIA 130/110/90 sek.  110/95/80 sek.
Nasus.png

NASUS

Umiejętność bierna: zmniejszona kradzież życia.

 Po wzmocnieniu Boskiego Łamacza w patchu 11.11 Nasus zrobił się bardzo wyszczekany w górnej alei w rozgrywkach na średnim poziomie umiejętności, będąc w stanie pozostać w alei i farmić w nieskończoność. Chcemy zakończyć ten proceder, obniżając kradzież życia, jaką może uzyskać, gdy ma łatwiejszy dostęp do stworów. 

Nasus_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DUSZOŻERCA

KRADZIEŻ ŻYCIA 12/18/24% (na poziomach 1/7/13)  10/16/22% (na poziomach 1/7/13)
Renekton.png

RENEKTON

Q: zmniejszone leczenie z jednostek niebędących bohaterami.

 Ten krokodyl zbyt często pojawia się w rozgrywkach profesjonalnych. Może utrzymywać się w alei i czyścić fale bez zużywania many, jest w stanie poczłapać na aleję i zneutralizować większość przeciwników, a także wymuszać starcia, doskakując do ofiary i używając na niej swojej umiejętności kontroli tłumu typu „wskaż i kliknij”. Spróbujemy to zmienić, osłabiając jego leczenie. 

RenektonCleave.pngQ — RZEŹ NIEWINIĄTEK

LECZENIE Z JEDNOSTEK NIEBĘDĄCYCH BOHATERAMI 3/4/5/6/7 pkt. (+4% dodatkowych obrażeń od ataku)  2/3/4/5/6 pkt. (+3% dodatkowych obrażeń od ataku)
WZMOCNIONE LECZENIE Z JEDNOSTEK NIEBĘDĄCYCH BOHATERAMI 9/12/15/18/21 pkt. (+12% dodatkowych obrażeń od ataku)  6/9/12/15/18 pkt. (+9% dodatkowych obrażeń od ataku)
Talon.png

TALON

W: zmniejszone obrażenia początkowe, zwiększone obrażenia przy powrocie ostrzy.

 Od osłabień w patchu 11.10 Talon radził sobie dobrze — był praktycznie tak samo silny, jak wcześniej w rozgrywkach na poziomie elitarnym. Ponownie lekko go osłabiamy, przenosząc część obrażeń początkowych z jego W i trochę obniżając ogólne skalowanie tej umiejętności. W zamian zwiększamy nieco obrażenia zadawane przez drugą część Rozpruwania, która jest łatwiejsza do uniknięcia. 

TalonW.pngW — ROZPRUWANIE

OBRAŻENIA POCZĄTKOWE 45/60/75/90/105 pkt. (+55% dodatkowych obrażeń od ataku)  40/50/60/70/80 pkt. (+40% dodatkowych obrażeń od ataku)
OBRAŻENIA PRZY POWROCIE 45/70/95/120/145 pkt. (+70% dodatkowych obrażeń od ataku)  50/80/110/140/170 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku)
Udyr.png

UDYR

R: zmniejszone obrażenia stożka.

 Feniks Udyr w roli obrońcy siał spustoszenie w rozgrywkach profesjonalnych. Zmniejszamy obrażenia, które może zadawać z zestawem przedmiotów obronnych, ale rekompensujemy mu to osłabienie, zwiększając skalowanie z mocą umiejętności. 

UdyrPhoenixStance.pngR — STYL FENIKSA

OBRAŻENIA STOŻKA 60/110/160/210/260/310 pkt. (+70% mocy umiejętności)  50/95/140/185/230/275 pkt. (+80% mocy umiejętności)
Varus.png

VARUS

W: zmniejszone maksymalne obrażenia dodatkowe.

 Wzmocnienie W Varusa w patchu 11.4 sprawiło, że jego zestawy przedmiotów z destrukcją stały się bardzo silne, dlatego osłabiamy tę umiejętność. 

VarusW.pngW — KOŁCZAN ROZKŁADU

MAKSYMALNE OBRAŻENIA DODATKOWE ZALEŻNE OD BRAKUJĄCEGO ZDROWIA CELU 10,8/14,4/18/21,6/25,2%  9/12/15/18/21%
MonkeyKing.png

WUKONG

Zmniejszony przyrost podstawowych obrażeń. Q: zmniejszone skalowanie obrażeń.

 Wukong radził sobie dobrze już przed wzmocnieniami Boskiego Łamacza i Czarnego Tasaka w patchu 11.11. Zdawaliśmy sobie sprawę, że wzmocnienie jego podstawowych przedmiotów może sprawić, iż stanie się zbyt silny, ale nie byliśmy do końca pewni, jak będzie sobie radził po zmianach. Teraz dysponujemy już tą wiedzą, dlatego zmniejszamy siłę, którą zyskał. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 4 pkt.  3,5 pkt.

MonkeyKingDoubleAttack.pngQ — MIAŻDŻĄCY CIOS

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 50% dodatkowych obrażeń od ataku  45% dodatkowych obrażeń od ataku
Ziggs.png

ZIGGS

Q: zwiększone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach. R: zwiększona prędkość pocisku.

 Ostatnio Ziggs rzadko pojawiał się w rozgrywkach, więc wzmacniamy jego Q, aby było skuteczniejsze w środkowej fazie gry. Ponadto zwiększamy szybkość jego superumiejętności. Dzięki temu będzie bardziej niezawodna przy użyciu z większej odległości, a potężne obrażenia obszarowe Ziggsa w walkach drużynowych staną się jeszcze silniejsze. 

ZiggsQ.pngQ — SKACZĄCA BOMBA

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 85/130/175/220/265 pkt.  85/135/185/235/285 pkt.

ZiggsR.pngR — MEGAPIEKIELNA BOMBA

PRĘDKOŚĆ POCISKU 1550 jedn.  2250 jedn. (minimalny czas lotu: 1,2 sek.)

NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY

  • Zmieniono kolory efektów wizualnych umiejętności Tradycyjnej Karmy.
  • Przywrócono linię dialogową M.W. Skarnera, gdy kupuje Rękawicę Mroźnego Ognia.
  • Naprawiono opisy Zbroi Strażnika i Omenu Randuina — teraz ilość obrażeń zablokowanych przez efekt Twardy jak Skała jest naliczana poprawnie.
  • Czarny Tasak teraz prawidłowo pojawia się w zakładce „Mobilność” sklepu w grze.
  • Umiejętność W — Pijacka Furia Gragasa teraz poprawnie aktywuje Opaskę Przepływu Many i Łzę Bogini.
  • Umiejętność W — Niezłomna Postawa Poppy teraz prawidłowo działa przeciwko efektowi Zatrzymujące Cięcie Łamacza Falangi.
  • Umiejętność bierna — Królewski Trybut Trundle’a nie aktywuje się już, gdy znajduje się on w pobliżu Barona Nashora na kilka sekund po jego pojawieniu się.
  • Martwi sojusznicy nie mogą już nakładać ładunków Demolki z graczem na tę samą wieżę.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY

Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki:

 

Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...