Dobry Mudzyn Z Afrika Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Nick na serwerze: Dobry Mudzyn Z Afrika Wiek:18 Steam:brak(za niedługo będe kupował) Micro:brak Coś od siebie:Witam gram na serwerze od ponad roku.Na serwerze gram dziennie od 2-4godz.Mało kiedy widzę adminów więc chciałem pomóc.Proszę o pozytywne rozważenie mojego podania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-hindler Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Nie 1.Nie masz stema gdzie to jest obowiązkowe (jak Kupisz Napisz znowu) 2.Brak postów na forum ( zacznij sie udzielac ) 3. Admin tez człowiek ( widocznie adminow nie znasz ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
paczek Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 kto wyrzucil wszystkie posty z tematu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grz3s!3k Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 sa dwa tematy wiec może nie w ten patrzysz:D ja też jestem na nie nie masz steam nie masz postow zakladasz dwa tematy z podaniem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alf Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 jak dla mnie osoba która nie ma steama nie powinna składać podania do puki go nie Kupi Więc Ja na NIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDrops Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 jak dla mnie osoba która nie ma steama nie powinna składać podania do puki go nie Kupi Więc Ja na NIE Prawda, ale w podaniach na admina wypowiadają się jedynie admini Jestem na NIE 1. Posty 2. Mało postów (wszystkie posty masz w swoim podaniu) 3. Zarejestrowany wczoraj 4. Brak wzoru Link to comment Share on other sites More sharing options...