loN Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Nick : loN Wiek: 17lat Steam_ID: STEAM_0:1:34102600 można dawać na BL'a ;D Staż w Cs : Oj gruubo ponad 5lat Data zalogowania : Dzisiaj ,ale wiem co sie dzieje na forum dobre obeznanie mam w tym:) Znajomość AMXX: 10/10 Miałem admina na serwach typu C-K WzU itp .. Gram na serwie od ponad 6 miesięcy jestem często około 3h-5h dziennie Powodem mojego podania jest za duża ilość Cheaterów chce ten Shit wyplenić serwa . Po mogę w każdej sytuacji prosze o rozpatrzenie mojego podania ; ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReVo Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Chyba nie ten dział ; ). Ja jestem jak najbardziej na TAK ; p Na serwerze gra dość sporo, miły i spokojny gracz Tylko te posty.. ;/ Ale ja sam nie byłem zarejestrowany, a często odwiedzałem forum. Więc chyba nie jest to powód do skreślania go ^^. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raca Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Posiedź na forum i uspokój ciśnienie jak grasz na serwerze, bo jesteś zbyt nerwowy NARAZIE nie (poudzielaj się na forum, bądź aktywny w życiu serwera). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koszmar11 Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Jak raca: pouczielaj sie na forum, bo narazie jest to twoj pierwszy post. Nie zbyt fajnie to wyglada, pierwszy post i podanie o adma... Ale tak poza tym to jestem na TAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike. Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 To samo co niżej lub wyżej , narazie jestem na nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...