macias Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Patch v1.0.0.112 Nowe skórki w sklepie Commando Jarvan Dragon Slayer Jarvan Hextech Anivia Loch Ness Cho’Gath PVP.net v1.30.17 Twoja pozycja w kolejce do logowania będzie częściej aktualizowana Kolejka logowania nie blokuje teraz aplikacji Można wyłączyć muzykę w tle strony logowania W czacie można teraz przesyłać linki Naprawiono kilka błędów dotyczących kolejki logowania Naprawiono błąd, który powodował błędne wyświetlenie liczby IP i RP jako 0 Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra wyświetlała, że dany gracz ma 1. poziom przed wyświetleniem odpowiedniego poziomu i rankingu Naprawiono błąd, który sprawiał, że lista znajomych była zbyt ciemna Naprawiono błąd, który sprawiał, że sekcja profilu "Niedawno zakupione" wyświetlana była nieprawidłowo Bohaterowie: Jarvan, the Exemplar of Demacia Dragon Strike: Jarvan IV szarżuje na przeciwnika, zadając obrażenia fizyczne i zmniejszając wartość jego pancerza. W przypadku użycia tej umiejętności na sztandarze Demacii, Jarvan przyciągnie się do flagi, podrzucając przeciwników na swej drodze w powietrze. Golden Aegis: Jarvan IV przywołuje moc pradawnych królów Demacii, by chronili go i spowolnili przeciwników. Demacian Standard: Biernie daje Jarvanowi premię do prędkości ataku i wartości pancerza. Użycie: Postać ustawia demaciańską chorągiew, która zadaje obrażenia wrogom oraz wspiera okolicznych sojuszników. Cataclysm (Ultimate): Jarvan IV bohatersko skacze na cel, zadając mu obrażenia fizyczne oraz tworząc dookoła niego kolistą przeszkodę. Martial Cadence (Passive): Jarvan IV wykorzystuje to, że cel się odsłonił, zadając mu obrażenia magiczne równe % aktualnego zdrowia przeciwnika. Przez 6 sekund efekt ten nie zadziała ponownie na tę samą jednostkę. Anivia Glacial Storm- Zmniejszono koszt many z 100/150/200 do 75/125/175 pkt. Caitlyn Ace in the Hole- Prędkość pocisku zwiększona z 2200 do 3200- Zasięg zmieniono z 1400/1800/2200 na 1600/1900/2200- Znacznie zmniejszono czas rzucania przed koncentracją Ezreal Trueshot Barrage- Od teraz skaluje się z bonusowym AD z przelicznikiem równym 1.0 Garen Decisive Strike- Premia do prędkości ruchu trwa teraz 3 sekundy, a nie 2- Czas trwania umiejętności zmniejszono z 7 do 6 sekund- Premię obrażeń zwiększono ze 120% do 150% Judgment- Czas odnowienia zmniejszony z 15/14/13/12/11 do 14/13/12/11/10 sekund Janna Monsoon- Od teraz nie zwalnia już przeciwników, którzy w niego wejdą Karma Heavenly Wave- Podstawowe leczenie zwiększono z 30/45/60/75/90/105 do 35/55/75/95/115/135 pkt. Spirit Bond- Czas odnowienia zmniejszono z 20/18/16/14/12/10 do 15/14/13/12/11/10 Soul Shield- Zwiększono siłę tarczy o 10 na każdym poziomie Mantra- Czas odnowienia Mantry zmniejszono z 30 do 25 sekund LeBlanc Ethereal Chains- Zwiększono AP ratio z 0.5 do 0.4 zarówno przy trafieniu przeciwnika jak również przy kolejnym efekcie o ile został spełniony wymagany warunek (łańcuch nie został przerwany) Maokai Twisted Advance- Opis przy ulepszaniu prawidłowo wyświetla zwiększony koszt many- Naprawiono błąd, który sprawiał, że animacja śmierci Maokaiego nie wyświetlała się, jeśli zginie w trakcie Twisted Advance Mordekaiser Mace of Spades- Zwiększono przelicznik AP z 0,2 na 0,4. Singed Poison Trail- Naprawiono błąd, który sprawiał, że po użyciu umiejętności pojawiało się 1 sekundowe odnowienia (CD) Sivir Boomerang Blade- Naprawiono błąd, który sprawiał, że obrażania, zapewniane przez niektóre przedmioty nie były wyświetlane w opisie Urgot Acid Hunter- Naprawiono błąd, który sprawiał, że nakierowywany pocisk leciał dalej, niż to przewidziano Veigar Primordial Burst- Zwiększono AP ratio liczone z AP Veigara do 1,2; natomiast zmniejszono AP ratio naliczane z jego celu do 0,8 Zilean Time Warp- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt wizualny umiejętności nie trwał tyle, ile trwa bonusowy efekt na kolejnych poziomach umiejętności. Przedmioty: Naprawiono błąd w opisie, który sugerował, że Haunting Guise daje 180 pkt. zdrowia i 20 pkt. mocy umiejętności, kiedy tak naprawdę daje ona 200 pkt. zdrowia i 25 pkt. mocy umiejętności Morello's Evil Tome skraca teraz czas odnowienia umiejętności o 20%, a nie o 15% Można teraz posiadać po 5 Sight and Vision Wards w jednym miejscu w ekwipunku Tiamat- Obrażenia od ataku zwiększono z 42 do 50 pkt.- Przedmiot regeneruje 5 (a nie 4) pkt. many co 5 sekund- Opis w sklepie jest teraz dokładniejszy - taki jak ten, wyświetlany w ekwipunku Zredukowano wzmocnienie efektów leczących i regeneracyjnych przez Spirit Visage z 20 do 15% Czary przywoływacza: Ghost- Zmniejszono czas trwania z 14 do 10 sekund Ogólne: Skrócono czas oczekiwania na wskrzeszenie na Summoner's Rift z 28-50 do 12-50 sekund Stwory- Odporność na magię stworów walczących rośnie teraz o 1,25 pkt. co 3 minuty (a nie o 0,5 pkt.)- Wartość pancerza stworów czarujących rośnie teraz o 1,25 pkt. co 3 minuty (a nie o 0,5 pkt.)- Odporność na magię i pancerz stworów oblężniczych rośnie teraz o 3 pkt. co 3 minuty (a nie o 2 pkt.)- Po 20 minutach stwory oblężnicze pojawiają się w co drugiej fali, a nie w co trzeciej- Stwory oblężnicze i superstwory otrzymują o 65% mniejsze obrażenia od wież (a nie o 50% mniejsze)- Naprawiono błąd w opisie stworów oblężniczych i superstworów- Stwory zadają teraz o około 50% więcej obrażeń wieżom Wieże- Wieże zadają teraz o około 10% mniej obrażeń bohaterom- Wieże posiadają 20% przebicia pancerza Poprawiono kilka literówek w Opcjach Edited March 1, 2011 by macias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.