Jump to content
TheGames.PL More than games

[LoL] Patch v1.0.0.113 - zmiany


macias
 Share

Recommended Posts

Nowe skórki w sklepie

 

  • Nocturne Zamarznięta Groza
  • Nocturne z Pustki
  • Veigar Skrzat
  • Poppy w Stroju Bojowym

 

PVP.net v1.31.27

 

  • Usprawniono ekran dołączania do Gry Niestandardowej.
  • Prywatne gry są teraz domyślnie ukryte. Aby je zobaczyć, trzeba zaznaczyć odpowiednie pole.
  • Usprawniono interfejs kolejki logowania.
  • Gra zapamiętuje ustawienia muzyki w menu logowania.
  • Lista graczy na ekranie podsumowania rozgrywki wyświetla wszystkich członków twojej drużyny.
  • Przycisk "Pokaż profil" w prywatnych wiadomościach działa teraz poprawnie.
  • Naprawiono kilka błędów występujących przy przeglądaniu stron z runami, kiedy znaleziony zostaje mecz.

 

League of Legends v1.0.0.113 Nocturne, Wieczny Koszmar

 

  • Zwiastun Zmierzchu: Nocturne ciska ostrzem cieni, które zadaje obrażenia, pozostawia Ślad Zmierzchu i sprawia, że bohaterowie zostawiają Ślad Zmierzchu. Przebywając na tym śladzie, Nocturne przenika przez jednostki, a jego prędkość ruchu oraz premia do obrażeń od ataku rośnie.
  • Całun Mroku Nocturne wzmacnia swoje ostrza, co biernie zwiększa jego prędkość ataku. Użycie Całunu Mroku sprawia, że Nocturne stapia się z cieniem, tworząc magiczną barierę, która blokuje pojedyncze wrogie zaklęcie i w razie powodzenia podwaja premię do prędkości ataku.
  • Niewymowna Groza: Nocturne umieszcza w umyśle przeciwnika koszmar, zadając obrażenia co sekundę, a jeśli ten nie oddali się, przeraża go z końcem działania czaru.
  • Paranoja (Superumiejętność): Nocturne zmniejsza zasięg wzroku wszystkich wrogich bohaterów i sprawia, że nie dzielą już widoczności z sojusznikami. Następnie może rzucić się na przeciwnika.
  • Ostrza Cieni (Bierne): Co 10 sekund następny atak Nocturne'a zadaje obrażenia fizyczne wrogom w okolicy, jednocześnie lecząc go. Każdy atak Nocturne'a zmniejsza czas odnowienia o sekundę.

 

Akali

 

  • Poprawiono Bliźniacze Techniki, tak by uruchamiały się przy 9,5 premii do obrażeń do ataku i 19,5 MU, aby wziąć poprawkę na zaokrąglenia

 

Anivia

 

  • Koszt many Burzy Lodu zmniejszono z 75/125/175 do 75 pkt. na wszystkich poziomach.
  • Uaktualniono animację Anivii, tak aby była płynniejsza.

 

Caitlyn

 

  • W Głowę wymaga teraz 8/7/6 strzałów do uaktywnienia na poziomach 1/7/13, a nie 8 strzałów na każdym poziomie.

 

Cho'Gath

 

  • Obrażenia Dzikiego Wrzasku zmniejszono z 80/130/180/240/300 do 75/125/175/225/275 pkt.
  • Migbłystalne Kolce
    - Obrażenia zwiększono z 20/30/40/50/60 pkt. do 20/35/50/65/80 pkt.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,3, a nie o 2 pkt.
  • Uczta
    - Obrażenia zmniejszono z 300/550/800 do 300/475/650.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,7, a nie o 0,5 pkt.
  • Mięsożerca - liczba many otrzymywanej przy zabiciu przeciwnika zmniejszona o 50%.
  • Podstawowy pancerz zmniejszono z 21 do 19.

 

Evelynn

 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niepoprawnie wyświetlana była liczba obrażeń zadawanych przez Kolec Nienawiści na niższych poziomach.

 

Galio

 

  • Koszt many Wzburzonego Podmuchu zmieniono z 70/85/90/90/100 do 80/75/80/85/95 pkt.

 

Gragas

 

  • Obrażenia zadawane przez Toczenie Beczki zmniejszono z 100/150/200/250/300 do 85/135/185/235/285 pkt.
  • Zmniejszono liczbę many, przywracanej podczas rzucania Pijackiej Furii z 40/55/70/85/100 do 30/45/60/75/90 pkt.

 

Irelia

 

  • Zrównoważone Uderzenie
    - Obrażenia zmniejszono z 80/135/190/245/300 do 80/130/180/230/280 pkt.
    - Czas odnowienia skrócono z 9 do 8 sekund.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,5, a nie o 1 pkt.
  • Transcendentalne Ostrza zadają 85/135/185, a nie 90/140/190 pkt. obrażeń
  • Podstawowe punkty życia zmniejszono z 575 do 515.
  • Prędkość ruchu zmniejszono z 330 do 320.

 

Jarvan IV

 

  • Opis Złotej Egidy w PVP.net nie zawiera już informacji, jakoby uruchamiała się ona automatycznie.

 

Kassadin

 

  • Puls Mocy
    - Obrażenia zmniejszono z 60/120/180/240/300 do 60/115/170/225/280 pkt.
    - Czas odnowienia zwiększono z 5 do 6 sek.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,7, a nie o 0,8 pkt.
  • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia zadawane przez Krok Przez Wymiary o 0,5, a nie o 0,4 pkt.
  • Zmniejszono redukcję obrażeń wynikającą z Kamienia Pustki z 15% do 10%.

 

Lux

 

  • Zwiększono wytrzymałość tarczy Pryzmatycznej Bariery z 50/75/100/125/150 do 60/85/110/135/160 pkt.
  • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia zadawane przez Finales Funkeln o 0,75, a nie o 0,85 pkt.

 

Malphite

 

  • Granitowa Tarcza - zwiększono czas, po którym tarcza się reaktywuje, z 8 do 12 sekund.
  • Premię do obrażeń Wstrząśnienia Ziemi, wynikającą z pancerza, zmniejszono z 70 do 50%.

 

Maokai

 

  • Obrażenia, zadawane przez Mistyczne Uderzenie zwiększono z 50/95/140/185/230 do 70/115/160/205/250.
  • Obrażenia, zadawane przez Spaczone Natarcie zwiększono z 80/110/140/170/200 do 80/115/150/185/220.
  • Długość życia sadzonki zwiększono z 25 do 35 sekund.
  • Wir Zemsty
    - Zmniejszono o 50% opóźnienie czaru.
    - Początkowy koszt many zmieniono z 75/125/175 pkt. do 75 pkt.
    - Zmniejszono koszt podtrzymywania zaklęcia z 30/35/40 do 30 pkt.

 

Mordekaiser

 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Mordekaiser zyskiwał mniej pkt. zdrowia, pancerza, prędkości ataku, obrażeń i odporności na magię na poziom, niż chcieliśmy.

 

Singed

 

  • Przyrost pancerza na poziom zmniejszono z 4,2 do 3,5 pkt.

 

Sion

 

  • Zmniejszono wytrzymałość tarczy oraz obrażenia zadawane przez Pocałunek Śmierci z 110/160/210/260/310 do 100/150/200/250/300.
  • Zmniejszono podstawowe pkt. zdrowia z 577 do 507.
  • Zmniejszono podstawową regenerację zdrowia z 1,62 do 1,58 pkt. na 5 sekund.
  • Przyrost regenerowanego zdrowia co poziom zmniejszono z 0,2 do 0,19 pkt. na 5 sekund.

 

Sivir

 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Zwinne Kroki przestawały działać.

 

Sona

 

  • Akord Potęgi zadaje teraz 14 + 9 x poziom pkt. obrażeń magicznych (a nie 24+12 x poziom), a ponadto towarzyszy mu efekt zależny od ostatnio zagranej przez Sonę pieśni.
  • Hymn Odwagi
    - Obrażenia podstawowe zmniejszono z 60/110/160/210/260 do 50/100/150/200/250 pkt.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,7, a nie o 0,5 pkt.
    - Koszt many zmieniono z 65/70/75/80/85 do 75.
    - Akord Potęgi - Stacatto: Zadaje podwójne obrażenia od akordu potęgi.
     
  • Aria Wytrwałości
    - Podstawowe leczenie zwiększono z 30/55/80/105/130 do 35/70/105/140/175.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa moc zaklęcia o 0,35, a nie o 0,5 pkt.
    - Koszt many zmieniono z 65/70/75/80/85 do 75 pkt.
    - Akord Potęgi - Diminuendo: Cel zadaje o 20% mniejsze obrażenia przez 3 sekundy.
  • Pieśń Prędkości
    - Koszt many zmieniono z 65/70/75/80/85 na 75 pkt.
    - Akord Potęgi - Tempo: Spowalnia cel o 25% na 2 sekundy.
  • Crescendo
    - Czas odnowienia zmniejszono z 170/150/130 do 140/120/100 sek.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa siłę zaklęcia o 0,8, a nie o 0,7 pkt.

 

Veigar

 

  • Dodaliśmy Veigarowi nowy, bajerancki taniec - ognia!

 

Zilean

 

  • Bomba Zegarowa
    - Koszt many zwiększono z 60/75/90/105/120 do 70/85/100/115/130 pkt.
    - Podstawowe obrażenia zmniejszono z 100/155/210/270/330 do 90/145/200/260/320 pkt.
  • Chronoskok
    - Podstawową liczbę punktów życia po wskrzeszeniu zwiększono z 500/750/1000 do 600/850/1100.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa siłę zaklęcia o 2, a nie o 3 pkt.
    - Czas trwania efektu zmniejszono z 10 do 7 sekund.

 

Przedmioty

 

  • Czas odnowienia efektu Całunu Banshee zwiększono z 30 do 45 sekund.
  • Ostrze Dorana
    - Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ostrze Dorana powodowało niezamierzony efekt.
    - Zwiększono obrażenia z 9 do 10 pkt.

 

Ogólnie

 

  • Doświadczenie
    - Kiedy doświadczenie dzielone jest na ponad 1 bohatera, pomiędzy zdobywających, rozdzielane jest 10% dodatkowych punktów.
    - Dwóch bohaterów otrzymuje po 55%, a nie po 50% pkt. doświadczenia.
    - Trzech bohaterów otrzymuje po 36,7%, a nie 33,3% pkt. doświadczenia.
    - Czterech bohaterów otrzymuje po 27,5%, a nie po 25% pkt. doświadczenia.
    - Pięciu bohaterów otrzymuje po 22%, a nie po 20% pkt. doświadczenia.
    - Zwiększono nieco czas do wskrzeszenia na poziomach 4-17.
  • Stwory
    - Odporność na obrażenia od wież, stworów oblężniczych i superstworów została zmniejszona z 65% do 50%.
    - Stwory oblężnicze pojawiają się w co drugiej fali od 35 minuty, a nie od 20.
    - Efekty zapobiegające śmierci działają teraz w następującej kolejności:
    - Niezmordowany Szał
    - Chronoskok
    - Anioł Stróż
    - Odrodzenie.

Edited by macias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...