Jump to content
TheGames.PL More than games

Recommended Posts

Posted (edited)

Nowe skórki w sklepie

 

  • Nocturne Zamarznięta Groza
  • Nocturne z Pustki
  • Veigar Skrzat
  • Poppy w Stroju Bojowym

 

PVP.net v1.31.27

 

  • Usprawniono ekran dołączania do Gry Niestandardowej.
  • Prywatne gry są teraz domyślnie ukryte. Aby je zobaczyć, trzeba zaznaczyć odpowiednie pole.
  • Usprawniono interfejs kolejki logowania.
  • Gra zapamiętuje ustawienia muzyki w menu logowania.
  • Lista graczy na ekranie podsumowania rozgrywki wyświetla wszystkich członków twojej drużyny.
  • Przycisk "Pokaż profil" w prywatnych wiadomościach działa teraz poprawnie.
  • Naprawiono kilka błędów występujących przy przeglądaniu stron z runami, kiedy znaleziony zostaje mecz.

 

League of Legends v1.0.0.113 Nocturne, Wieczny Koszmar

 

  • Zwiastun Zmierzchu: Nocturne ciska ostrzem cieni, które zadaje obrażenia, pozostawia Ślad Zmierzchu i sprawia, że bohaterowie zostawiają Ślad Zmierzchu. Przebywając na tym śladzie, Nocturne przenika przez jednostki, a jego prędkość ruchu oraz premia do obrażeń od ataku rośnie.
  • Całun Mroku Nocturne wzmacnia swoje ostrza, co biernie zwiększa jego prędkość ataku. Użycie Całunu Mroku sprawia, że Nocturne stapia się z cieniem, tworząc magiczną barierę, która blokuje pojedyncze wrogie zaklęcie i w razie powodzenia podwaja premię do prędkości ataku.
  • Niewymowna Groza: Nocturne umieszcza w umyśle przeciwnika koszmar, zadając obrażenia co sekundę, a jeśli ten nie oddali się, przeraża go z końcem działania czaru.
  • Paranoja (Superumiejętność): Nocturne zmniejsza zasięg wzroku wszystkich wrogich bohaterów i sprawia, że nie dzielą już widoczności z sojusznikami. Następnie może rzucić się na przeciwnika.
  • Ostrza Cieni (Bierne): Co 10 sekund następny atak Nocturne'a zadaje obrażenia fizyczne wrogom w okolicy, jednocześnie lecząc go. Każdy atak Nocturne'a zmniejsza czas odnowienia o sekundę.

 

Akali

 

  • Poprawiono Bliźniacze Techniki, tak by uruchamiały się przy 9,5 premii do obrażeń do ataku i 19,5 MU, aby wziąć poprawkę na zaokrąglenia

 

Anivia

 

  • Koszt many Burzy Lodu zmniejszono z 75/125/175 do 75 pkt. na wszystkich poziomach.
  • Uaktualniono animację Anivii, tak aby była płynniejsza.

 

Caitlyn

 

  • W Głowę wymaga teraz 8/7/6 strzałów do uaktywnienia na poziomach 1/7/13, a nie 8 strzałów na każdym poziomie.

 

Cho'Gath

 

  • Obrażenia Dzikiego Wrzasku zmniejszono z 80/130/180/240/300 do 75/125/175/225/275 pkt.
  • Migbłystalne Kolce
    - Obrażenia zwiększono z 20/30/40/50/60 pkt. do 20/35/50/65/80 pkt.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,3, a nie o 2 pkt.
  • Uczta
    - Obrażenia zmniejszono z 300/550/800 do 300/475/650.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,7, a nie o 0,5 pkt.
  • Mięsożerca - liczba many otrzymywanej przy zabiciu przeciwnika zmniejszona o 50%.
  • Podstawowy pancerz zmniejszono z 21 do 19.

 

Evelynn

 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niepoprawnie wyświetlana była liczba obrażeń zadawanych przez Kolec Nienawiści na niższych poziomach.

 

Galio

 

  • Koszt many Wzburzonego Podmuchu zmieniono z 70/85/90/90/100 do 80/75/80/85/95 pkt.

 

Gragas

 

  • Obrażenia zadawane przez Toczenie Beczki zmniejszono z 100/150/200/250/300 do 85/135/185/235/285 pkt.
  • Zmniejszono liczbę many, przywracanej podczas rzucania Pijackiej Furii z 40/55/70/85/100 do 30/45/60/75/90 pkt.

 

Irelia

 

  • Zrównoważone Uderzenie
    - Obrażenia zmniejszono z 80/135/190/245/300 do 80/130/180/230/280 pkt.
    - Czas odnowienia skrócono z 9 do 8 sekund.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,5, a nie o 1 pkt.
  • Transcendentalne Ostrza zadają 85/135/185, a nie 90/140/190 pkt. obrażeń
  • Podstawowe punkty życia zmniejszono z 575 do 515.
  • Prędkość ruchu zmniejszono z 330 do 320.

 

Jarvan IV

 

  • Opis Złotej Egidy w PVP.net nie zawiera już informacji, jakoby uruchamiała się ona automatycznie.

 

Kassadin

 

  • Puls Mocy
    - Obrażenia zmniejszono z 60/120/180/240/300 do 60/115/170/225/280 pkt.
    - Czas odnowienia zwiększono z 5 do 6 sek.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,7, a nie o 0,8 pkt.
  • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia zadawane przez Krok Przez Wymiary o 0,5, a nie o 0,4 pkt.
  • Zmniejszono redukcję obrażeń wynikającą z Kamienia Pustki z 15% do 10%.

 

Lux

 

  • Zwiększono wytrzymałość tarczy Pryzmatycznej Bariery z 50/75/100/125/150 do 60/85/110/135/160 pkt.
  • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia zadawane przez Finales Funkeln o 0,75, a nie o 0,85 pkt.

 

Malphite

 

  • Granitowa Tarcza - zwiększono czas, po którym tarcza się reaktywuje, z 8 do 12 sekund.
  • Premię do obrażeń Wstrząśnienia Ziemi, wynikającą z pancerza, zmniejszono z 70 do 50%.

 

Maokai

 

  • Obrażenia, zadawane przez Mistyczne Uderzenie zwiększono z 50/95/140/185/230 do 70/115/160/205/250.
  • Obrażenia, zadawane przez Spaczone Natarcie zwiększono z 80/110/140/170/200 do 80/115/150/185/220.
  • Długość życia sadzonki zwiększono z 25 do 35 sekund.
  • Wir Zemsty
    - Zmniejszono o 50% opóźnienie czaru.
    - Początkowy koszt many zmieniono z 75/125/175 pkt. do 75 pkt.
    - Zmniejszono koszt podtrzymywania zaklęcia z 30/35/40 do 30 pkt.

 

Mordekaiser

 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Mordekaiser zyskiwał mniej pkt. zdrowia, pancerza, prędkości ataku, obrażeń i odporności na magię na poziom, niż chcieliśmy.

 

Singed

 

  • Przyrost pancerza na poziom zmniejszono z 4,2 do 3,5 pkt.

 

Sion

 

  • Zmniejszono wytrzymałość tarczy oraz obrażenia zadawane przez Pocałunek Śmierci z 110/160/210/260/310 do 100/150/200/250/300.
  • Zmniejszono podstawowe pkt. zdrowia z 577 do 507.
  • Zmniejszono podstawową regenerację zdrowia z 1,62 do 1,58 pkt. na 5 sekund.
  • Przyrost regenerowanego zdrowia co poziom zmniejszono z 0,2 do 0,19 pkt. na 5 sekund.

 

Sivir

 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Zwinne Kroki przestawały działać.

 

Sona

 

  • Akord Potęgi zadaje teraz 14 + 9 x poziom pkt. obrażeń magicznych (a nie 24+12 x poziom), a ponadto towarzyszy mu efekt zależny od ostatnio zagranej przez Sonę pieśni.
  • Hymn Odwagi
    - Obrażenia podstawowe zmniejszono z 60/110/160/210/260 do 50/100/150/200/250 pkt.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,7, a nie o 0,5 pkt.
    - Koszt many zmieniono z 65/70/75/80/85 do 75.
    - Akord Potęgi - Stacatto: Zadaje podwójne obrażenia od akordu potęgi.
     
  • Aria Wytrwałości
    - Podstawowe leczenie zwiększono z 30/55/80/105/130 do 35/70/105/140/175.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa moc zaklęcia o 0,35, a nie o 0,5 pkt.
    - Koszt many zmieniono z 65/70/75/80/85 do 75 pkt.
    - Akord Potęgi - Diminuendo: Cel zadaje o 20% mniejsze obrażenia przez 3 sekundy.
  • Pieśń Prędkości
    - Koszt many zmieniono z 65/70/75/80/85 na 75 pkt.
    - Akord Potęgi - Tempo: Spowalnia cel o 25% na 2 sekundy.
  • Crescendo
    - Czas odnowienia zmniejszono z 170/150/130 do 140/120/100 sek.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa siłę zaklęcia o 0,8, a nie o 0,7 pkt.

 

Veigar

 

  • Dodaliśmy Veigarowi nowy, bajerancki taniec - ognia!

 

Zilean

 

  • Bomba Zegarowa
    - Koszt many zwiększono z 60/75/90/105/120 do 70/85/100/115/130 pkt.
    - Podstawowe obrażenia zmniejszono z 100/155/210/270/330 do 90/145/200/260/320 pkt.
  • Chronoskok
    - Podstawową liczbę punktów życia po wskrzeszeniu zwiększono z 500/750/1000 do 600/850/1100.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa siłę zaklęcia o 2, a nie o 3 pkt.
    - Czas trwania efektu zmniejszono z 10 do 7 sekund.

 

Przedmioty

 

  • Czas odnowienia efektu Całunu Banshee zwiększono z 30 do 45 sekund.
  • Ostrze Dorana
    - Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ostrze Dorana powodowało niezamierzony efekt.
    - Zwiększono obrażenia z 9 do 10 pkt.

 

Ogólnie

 

  • Doświadczenie
    - Kiedy doświadczenie dzielone jest na ponad 1 bohatera, pomiędzy zdobywających, rozdzielane jest 10% dodatkowych punktów.
    - Dwóch bohaterów otrzymuje po 55%, a nie po 50% pkt. doświadczenia.
    - Trzech bohaterów otrzymuje po 36,7%, a nie 33,3% pkt. doświadczenia.
    - Czterech bohaterów otrzymuje po 27,5%, a nie po 25% pkt. doświadczenia.
    - Pięciu bohaterów otrzymuje po 22%, a nie po 20% pkt. doświadczenia.
    - Zwiększono nieco czas do wskrzeszenia na poziomach 4-17.
  • Stwory
    - Odporność na obrażenia od wież, stworów oblężniczych i superstworów została zmniejszona z 65% do 50%.
    - Stwory oblężnicze pojawiają się w co drugiej fali od 35 minuty, a nie od 20.
    - Efekty zapobiegające śmierci działają teraz w następującej kolejności:
    - Niezmordowany Szał
    - Chronoskok
    - Anioł Stróż
    - Odrodzenie.

Edited by macias

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...