Jump to content
TheGames.PL More than games

[LoL] Patch V.1.0.0.109 - zmiany


macias
 Share

Recommended Posts

Patch V.1.0.0.109

 

 

 

 

 

Pvp.net v1.27.47

 

- Naprawiono błąd, gdzie pózne wybranie skina w odliczaniu mogło spowodować błędy

 

- Naprawiono błąd, gdzie gracze którzy dostali Disconnecta (odłączenia) z czata nie mogli dołączyć do kolejki.

 

 

 

 

 

Bohaterowie

 

Caitlyn

 

- Piltover PeaceMaker

 

  • Zmieniono podstawowe obrażenia na 20/65/110/155/200 z 40/70/100/130/160
     
  • Zwiększono Ratio(przelicznik) AD na 1.3 z 1.0
     
  • Zwiększono stratę uszkodzeń co jednostkę na 10% z 6%
     
  • Zwiększono próg maksymalnej straty na 50% z 30%

- Ace in the Hole

 

  • Zwiększono podstawowe obrażenia na 250/475/700 z 250/400/550
     
  • Od teraz cel będzie cały czas widzialny podczas ładowania umiejętności, gdy będzie miał nad głową zaznaczenie
     
  • Naprawiono błąd, gdzie Ace in the Hole nie skalował punktów z Havoc (z masteriesa)
     
  • Uszkodzenia są uznawane teraz jako umiejętności, a nie obrażenia fiz.
     
  • Od teraz umiejętność ta nie będzie nadawała efektu buffa z Lizarda
     
  • Od teraz umiejętność ta będzie nadawała spowolnienie z Rylai Crystal Scepter
     
  • Umiejętność ta nie będzie już mogła być zdodgowana (uniknięta)ani zablokowana przez Pantheona pasyw (Aegis protection)

 

 

 

Cho`Gath

 

- Feast traci połowę wszystkich stacków, a juz nie caly czas 3.

 

 

 

Evelynn

 

- Zredukowano podstawową manę na 180 z 212

 

- Zwiększono manę na poziom na 42 z 38

 

- Zredukowano podstawowe obrażenia na 48 z 53

 

- Zwiększono obrażenia na poziom na 3.3 z 2.9

 

- Zredukowano podstawowy armor na 12.5 z 14.75

 

- Zwiększono koszt many dla Hate Spike na 12/15/18/21/24 z 8/10/12/14/16

 

- Zredukowano czas działania Shadow Walk na 10/20/30/40/50 z 20/30/40/50/60 sekund

 

- Zredukowano czas ładowania Shadow Walk na 12/11/10/9/8 z 12 sekund

 

- Zredukowano czas działania Malice and Spite na 10 z 15 sekund.

 

 

 

Garen

 

- Zwiększono skalowanie bonusowych obrażeń fizycznych na 1.2 z 1 na sekunde.

 

 

 

Heimerdinger

 

- H28G Evolution Turret

 

  • Polepszono AI turrecików, od teraz będą miały na 1 miejscu atakowanie championów.
     
  • Turreciki będą działały na zasadzie "ammoSysteM" (25 sekund trwa ładowanie amunicji)
     
  • 1 sekundę trwa rozstawienie
     
  • Zmieniono poziomy skilla

 

poziom 2 - stawia zielone turreciki

 

poziom 3 - stawia już 2 turreciki

 

poziom 4 - +150 życia

 

poziom 5 - stawia czerwone turreciki

 

  • Naprawiono błąd, gdzie Upgraded!!! mógł zatrzymać efekty turretów.
     
  • Turreciki dostają teraz 15 a nie 21 życia na poziom Heimera.
     
  • Zwiększono odporność magiczną na 80 z 60
     
  • Opis będzie teraz bardziej pokazywał Turrets niż Towers.

 

- Upgrade

 

  • Teraz, gdy jest aktywny, można wystrzelić aż 5 Hextech Micro Rockets
     
  • Teraz, gdy jest aktywny, zwiększa szybkość Concussion Grenade na 1000 z 750

 

- Naprawiono błąd, gdzie Techmaturgical Repair Bots dawał mniej życia niż było napisane.

 

 

 

Jax

 

- Zredukowano czas ładowania Leap Strike na 13/11/9/7/5 z 17/14/11/8/5 sekund

 

- Counter Strike będzie teraz bardziej świecił (ikonka chyba;D), gdy Jax cos zdodguje a Counter Strike będzie gotowy.

 

 

 

Katarina

 

- Zmieniono obrażenia Shunpo na 80/120/160/200/240 z 90/120/150/180/210

 

 

 

Kennen

 

- Zredukowano czas trwania Mark of the Storm na 8 sekund z 12

 

- Zmniejszono zasięg Electrical Surge na 800 z 825

 

 

 

Lux

 

- Naprawiono błąd, gdzie Lux miała 0 regeneracji many podstawowej

 

 

 

Mordekaiser

 

- Zredukowano rozkład tarczy na 3% z 5%

 

 

 

Nasus

 

- Zwiększono szybkość poruszania na 325 z 320

 

- Zwiększono bonus Siphoning Strike za każde zabicie na 3 z 2

 

 

 

Olaf

 

- UnderTow

 

  • Naprawiono błąd, gdzie Undertow zadawał zbyt dużo obrażeń.
     
  • Zwiększono skalowanie AD na 0.5 z 0.3
     
  • Zredukowano podstawowe obrażenia na 50/90/130/170/210 z 65/110/155/200/245

 

 

 

Pantheon

 

- Zredukowano czas trwania ogłuszenia Aegis of Zeonia na 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 sekundy z 1.1/1.25/1.5/1.75/2

 

 

 

Rammus

 

- Zwiększono czas ładowania się Puncturing Taunt na 12 sekund z 9

 

 

 

Sivir

 

- Zmniejszono promień odbicia Ricochet na 450 z 500

 

- Zwiększono stratę z każdym uderzeniem Ricochet na 25% z 22%

 

 

 

Taric

 

- Naprawiono błąd, gdzie Radius miał problemy z wydajnością w czasie działania

 

 

 

Tryndamere

 

- Zredukowano czas trwania Undying Range na 5 sekund z 6

 

- Zwiększono pasyw Battle Fury, teraz daje criticy w zasięgu 10-50% a nie 0-50%

 

 

 

Twitch

 

- Zwiększono zasięg ataku na 500 z 475

 

- Zredukowano czas działania Ambush na 10/20/30/40/50 z 20/30/40/50/60

 

- Od teraz bonus do prędkości ataku z Ambush jest ładowany 2 razy szybciej

 

 

 

Warwick

 

- Od teraz Blood Scent będzie poprawnie pamiętał stan, gdy będziesz sie ożywiał (po śmierci)

 

 

 

Xin Zhao

 

- Zmieniono czas ładowania się Three Talon Strike na 10 z 12/11/10/9/8 sekund

 

- Zredukowano podstawowe obrażenia Crescent Sweep na 125/225/325 z 125/250/375

 

 

 

Zilean

 

- Zredukowano czas trwania Chronoshift na 10 sekund z 13

 

 

 

 

 

Przedmioty

 

- Chain Vest będzie pokazywał 6 potrzebnych przedmiotów do złożenia a nie 5

 

- Aktualizowano ścieżki LongSworda

 

- Wardy nie będą już dawału doświadczenia za zniszczenie

 

- Zredukowano koszt Vision Warda na 125 z 150

 

- Zwiększono koszt Rabadon`s DeathCap na 3400 z 3300

 

- Black Cleaver będzie teraz pokazywany w zakładce Attack Speed

 

 

 

 

 

Masteries

 

- Ardor

 

  • Zapewnia teraz pełne zasoby już na poziomie 1, a nie jak było ze połowa na 1 a reszta dopiero do poziomu 18
     
  • Naprawiono błąd, gdzie Ardor nie liczył poprawnie AP i Attack speed
     
  • Naprawiono błąd, gdzie Ardor i Zyonya`s Ring/Rabadon`s Deatchcap dawały podwójny bonus
     
  • Uproszczono opis

 

 

 

 

 

Główne informacje

 

- Zmieniono działanie uderzeń krytycznych jak i uników. W zasadzie będzie to działać jak wcześniej, lecz jeśli masz np. 50% kryta to na 100 uderzeń uderzysz okolo 50 razy. Będzie się to opierało na twoim szczęściu i pechu

 

- Od teraz Baron`s Wrath of The Ancient umiejętność nie będzie dłużej atakowała niewidzialnych jednostek.

 

- Od teraz potwory w dżungli, te które miały ujemną odporność magiczną, będą miały ją rowną 0

 

- Od teraz obozowiska potworów będą poprawnie wyświetlane na minimapie, gdy się użyje na nich wizji.

Edited by macias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...