macias Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 (edited) Patch V.1.0.0.109 Pvp.net v1.27.47 - Naprawiono błąd, gdzie pózne wybranie skina w odliczaniu mogło spowodować błędy - Naprawiono błąd, gdzie gracze którzy dostali Disconnecta (odłączenia) z czata nie mogli dołączyć do kolejki. Bohaterowie Caitlyn - Piltover PeaceMaker Zmieniono podstawowe obrażenia na 20/65/110/155/200 z 40/70/100/130/160 Zwiększono Ratio(przelicznik) AD na 1.3 z 1.0 Zwiększono stratę uszkodzeń co jednostkę na 10% z 6% Zwiększono próg maksymalnej straty na 50% z 30% - Ace in the Hole Zwiększono podstawowe obrażenia na 250/475/700 z 250/400/550 Od teraz cel będzie cały czas widzialny podczas ładowania umiejętności, gdy będzie miał nad głową zaznaczenie Naprawiono błąd, gdzie Ace in the Hole nie skalował punktów z Havoc (z masteriesa) Uszkodzenia są uznawane teraz jako umiejętności, a nie obrażenia fiz. Od teraz umiejętność ta nie będzie nadawała efektu buffa z Lizarda Od teraz umiejętność ta będzie nadawała spowolnienie z Rylai Crystal Scepter Umiejętność ta nie będzie już mogła być zdodgowana (uniknięta)ani zablokowana przez Pantheona pasyw (Aegis protection) Cho`Gath - Feast traci połowę wszystkich stacków, a juz nie caly czas 3. Evelynn - Zredukowano podstawową manę na 180 z 212 - Zwiększono manę na poziom na 42 z 38 - Zredukowano podstawowe obrażenia na 48 z 53 - Zwiększono obrażenia na poziom na 3.3 z 2.9 - Zredukowano podstawowy armor na 12.5 z 14.75 - Zwiększono koszt many dla Hate Spike na 12/15/18/21/24 z 8/10/12/14/16 - Zredukowano czas działania Shadow Walk na 10/20/30/40/50 z 20/30/40/50/60 sekund - Zredukowano czas ładowania Shadow Walk na 12/11/10/9/8 z 12 sekund - Zredukowano czas działania Malice and Spite na 10 z 15 sekund. Garen - Zwiększono skalowanie bonusowych obrażeń fizycznych na 1.2 z 1 na sekunde. Heimerdinger - H28G Evolution Turret Polepszono AI turrecików, od teraz będą miały na 1 miejscu atakowanie championów. Turreciki będą działały na zasadzie "ammoSysteM" (25 sekund trwa ładowanie amunicji) 1 sekundę trwa rozstawienie Zmieniono poziomy skilla poziom 2 - stawia zielone turreciki poziom 3 - stawia już 2 turreciki poziom 4 - +150 życia poziom 5 - stawia czerwone turreciki Naprawiono błąd, gdzie Upgraded!!! mógł zatrzymać efekty turretów. Turreciki dostają teraz 15 a nie 21 życia na poziom Heimera. Zwiększono odporność magiczną na 80 z 60 Opis będzie teraz bardziej pokazywał Turrets niż Towers. - Upgrade Teraz, gdy jest aktywny, można wystrzelić aż 5 Hextech Micro Rockets Teraz, gdy jest aktywny, zwiększa szybkość Concussion Grenade na 1000 z 750 - Naprawiono błąd, gdzie Techmaturgical Repair Bots dawał mniej życia niż było napisane. Jax - Zredukowano czas ładowania Leap Strike na 13/11/9/7/5 z 17/14/11/8/5 sekund - Counter Strike będzie teraz bardziej świecił (ikonka chyba;D), gdy Jax cos zdodguje a Counter Strike będzie gotowy. Katarina - Zmieniono obrażenia Shunpo na 80/120/160/200/240 z 90/120/150/180/210 Kennen - Zredukowano czas trwania Mark of the Storm na 8 sekund z 12 - Zmniejszono zasięg Electrical Surge na 800 z 825 Lux - Naprawiono błąd, gdzie Lux miała 0 regeneracji many podstawowej Mordekaiser - Zredukowano rozkład tarczy na 3% z 5% Nasus - Zwiększono szybkość poruszania na 325 z 320 - Zwiększono bonus Siphoning Strike za każde zabicie na 3 z 2 Olaf - UnderTow Naprawiono błąd, gdzie Undertow zadawał zbyt dużo obrażeń. Zwiększono skalowanie AD na 0.5 z 0.3 Zredukowano podstawowe obrażenia na 50/90/130/170/210 z 65/110/155/200/245 Pantheon - Zredukowano czas trwania ogłuszenia Aegis of Zeonia na 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 sekundy z 1.1/1.25/1.5/1.75/2 Rammus - Zwiększono czas ładowania się Puncturing Taunt na 12 sekund z 9 Sivir - Zmniejszono promień odbicia Ricochet na 450 z 500 - Zwiększono stratę z każdym uderzeniem Ricochet na 25% z 22% Taric - Naprawiono błąd, gdzie Radius miał problemy z wydajnością w czasie działania Tryndamere - Zredukowano czas trwania Undying Range na 5 sekund z 6 - Zwiększono pasyw Battle Fury, teraz daje criticy w zasięgu 10-50% a nie 0-50% Twitch - Zwiększono zasięg ataku na 500 z 475 - Zredukowano czas działania Ambush na 10/20/30/40/50 z 20/30/40/50/60 - Od teraz bonus do prędkości ataku z Ambush jest ładowany 2 razy szybciej Warwick - Od teraz Blood Scent będzie poprawnie pamiętał stan, gdy będziesz sie ożywiał (po śmierci) Xin Zhao - Zmieniono czas ładowania się Three Talon Strike na 10 z 12/11/10/9/8 sekund - Zredukowano podstawowe obrażenia Crescent Sweep na 125/225/325 z 125/250/375 Zilean - Zredukowano czas trwania Chronoshift na 10 sekund z 13 Przedmioty - Chain Vest będzie pokazywał 6 potrzebnych przedmiotów do złożenia a nie 5 - Aktualizowano ścieżki LongSworda - Wardy nie będą już dawału doświadczenia za zniszczenie - Zredukowano koszt Vision Warda na 125 z 150 - Zwiększono koszt Rabadon`s DeathCap na 3400 z 3300 - Black Cleaver będzie teraz pokazywany w zakładce Attack Speed Masteries - Ardor Zapewnia teraz pełne zasoby już na poziomie 1, a nie jak było ze połowa na 1 a reszta dopiero do poziomu 18 Naprawiono błąd, gdzie Ardor nie liczył poprawnie AP i Attack speed Naprawiono błąd, gdzie Ardor i Zyonya`s Ring/Rabadon`s Deatchcap dawały podwójny bonus Uproszczono opis Główne informacje - Zmieniono działanie uderzeń krytycznych jak i uników. W zasadzie będzie to działać jak wcześniej, lecz jeśli masz np. 50% kryta to na 100 uderzeń uderzysz okolo 50 razy. Będzie się to opierało na twoim szczęściu i pechu - Od teraz Baron`s Wrath of The Ancient umiejętność nie będzie dłużej atakowała niewidzialnych jednostek. - Od teraz potwory w dżungli, te które miały ujemną odporność magiczną, będą miały ją rowną 0 - Od teraz obozowiska potworów będą poprawnie wyświetlane na minimapie, gdy się użyje na nich wizji. Edited January 20, 2011 by macias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.