Jump to content
TheGames.PL More than games

[LoL] Patch V.1.0.0.109 - zmiany


Recommended Posts

Posted (edited)

Patch V.1.0.0.109

 

 

 

 

 

Pvp.net v1.27.47

 

- Naprawiono błąd, gdzie pózne wybranie skina w odliczaniu mogło spowodować błędy

 

- Naprawiono błąd, gdzie gracze którzy dostali Disconnecta (odłączenia) z czata nie mogli dołączyć do kolejki.

 

 

 

 

 

Bohaterowie

 

Caitlyn

 

- Piltover PeaceMaker

 

  • Zmieniono podstawowe obrażenia na 20/65/110/155/200 z 40/70/100/130/160
     
  • Zwiększono Ratio(przelicznik) AD na 1.3 z 1.0
     
  • Zwiększono stratę uszkodzeń co jednostkę na 10% z 6%
     
  • Zwiększono próg maksymalnej straty na 50% z 30%

- Ace in the Hole

 

  • Zwiększono podstawowe obrażenia na 250/475/700 z 250/400/550
     
  • Od teraz cel będzie cały czas widzialny podczas ładowania umiejętności, gdy będzie miał nad głową zaznaczenie
     
  • Naprawiono błąd, gdzie Ace in the Hole nie skalował punktów z Havoc (z masteriesa)
     
  • Uszkodzenia są uznawane teraz jako umiejętności, a nie obrażenia fiz.
     
  • Od teraz umiejętność ta nie będzie nadawała efektu buffa z Lizarda
     
  • Od teraz umiejętność ta będzie nadawała spowolnienie z Rylai Crystal Scepter
     
  • Umiejętność ta nie będzie już mogła być zdodgowana (uniknięta)ani zablokowana przez Pantheona pasyw (Aegis protection)

 

 

 

Cho`Gath

 

- Feast traci połowę wszystkich stacków, a juz nie caly czas 3.

 

 

 

Evelynn

 

- Zredukowano podstawową manę na 180 z 212

 

- Zwiększono manę na poziom na 42 z 38

 

- Zredukowano podstawowe obrażenia na 48 z 53

 

- Zwiększono obrażenia na poziom na 3.3 z 2.9

 

- Zredukowano podstawowy armor na 12.5 z 14.75

 

- Zwiększono koszt many dla Hate Spike na 12/15/18/21/24 z 8/10/12/14/16

 

- Zredukowano czas działania Shadow Walk na 10/20/30/40/50 z 20/30/40/50/60 sekund

 

- Zredukowano czas ładowania Shadow Walk na 12/11/10/9/8 z 12 sekund

 

- Zredukowano czas działania Malice and Spite na 10 z 15 sekund.

 

 

 

Garen

 

- Zwiększono skalowanie bonusowych obrażeń fizycznych na 1.2 z 1 na sekunde.

 

 

 

Heimerdinger

 

- H28G Evolution Turret

 

  • Polepszono AI turrecików, od teraz będą miały na 1 miejscu atakowanie championów.
     
  • Turreciki będą działały na zasadzie "ammoSysteM" (25 sekund trwa ładowanie amunicji)
     
  • 1 sekundę trwa rozstawienie
     
  • Zmieniono poziomy skilla

 

poziom 2 - stawia zielone turreciki

 

poziom 3 - stawia już 2 turreciki

 

poziom 4 - +150 życia

 

poziom 5 - stawia czerwone turreciki

 

  • Naprawiono błąd, gdzie Upgraded!!! mógł zatrzymać efekty turretów.
     
  • Turreciki dostają teraz 15 a nie 21 życia na poziom Heimera.
     
  • Zwiększono odporność magiczną na 80 z 60
     
  • Opis będzie teraz bardziej pokazywał Turrets niż Towers.

 

- Upgrade

 

  • Teraz, gdy jest aktywny, można wystrzelić aż 5 Hextech Micro Rockets
     
  • Teraz, gdy jest aktywny, zwiększa szybkość Concussion Grenade na 1000 z 750

 

- Naprawiono błąd, gdzie Techmaturgical Repair Bots dawał mniej życia niż było napisane.

 

 

 

Jax

 

- Zredukowano czas ładowania Leap Strike na 13/11/9/7/5 z 17/14/11/8/5 sekund

 

- Counter Strike będzie teraz bardziej świecił (ikonka chyba;D), gdy Jax cos zdodguje a Counter Strike będzie gotowy.

 

 

 

Katarina

 

- Zmieniono obrażenia Shunpo na 80/120/160/200/240 z 90/120/150/180/210

 

 

 

Kennen

 

- Zredukowano czas trwania Mark of the Storm na 8 sekund z 12

 

- Zmniejszono zasięg Electrical Surge na 800 z 825

 

 

 

Lux

 

- Naprawiono błąd, gdzie Lux miała 0 regeneracji many podstawowej

 

 

 

Mordekaiser

 

- Zredukowano rozkład tarczy na 3% z 5%

 

 

 

Nasus

 

- Zwiększono szybkość poruszania na 325 z 320

 

- Zwiększono bonus Siphoning Strike za każde zabicie na 3 z 2

 

 

 

Olaf

 

- UnderTow

 

  • Naprawiono błąd, gdzie Undertow zadawał zbyt dużo obrażeń.
     
  • Zwiększono skalowanie AD na 0.5 z 0.3
     
  • Zredukowano podstawowe obrażenia na 50/90/130/170/210 z 65/110/155/200/245

 

 

 

Pantheon

 

- Zredukowano czas trwania ogłuszenia Aegis of Zeonia na 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 sekundy z 1.1/1.25/1.5/1.75/2

 

 

 

Rammus

 

- Zwiększono czas ładowania się Puncturing Taunt na 12 sekund z 9

 

 

 

Sivir

 

- Zmniejszono promień odbicia Ricochet na 450 z 500

 

- Zwiększono stratę z każdym uderzeniem Ricochet na 25% z 22%

 

 

 

Taric

 

- Naprawiono błąd, gdzie Radius miał problemy z wydajnością w czasie działania

 

 

 

Tryndamere

 

- Zredukowano czas trwania Undying Range na 5 sekund z 6

 

- Zwiększono pasyw Battle Fury, teraz daje criticy w zasięgu 10-50% a nie 0-50%

 

 

 

Twitch

 

- Zwiększono zasięg ataku na 500 z 475

 

- Zredukowano czas działania Ambush na 10/20/30/40/50 z 20/30/40/50/60

 

- Od teraz bonus do prędkości ataku z Ambush jest ładowany 2 razy szybciej

 

 

 

Warwick

 

- Od teraz Blood Scent będzie poprawnie pamiętał stan, gdy będziesz sie ożywiał (po śmierci)

 

 

 

Xin Zhao

 

- Zmieniono czas ładowania się Three Talon Strike na 10 z 12/11/10/9/8 sekund

 

- Zredukowano podstawowe obrażenia Crescent Sweep na 125/225/325 z 125/250/375

 

 

 

Zilean

 

- Zredukowano czas trwania Chronoshift na 10 sekund z 13

 

 

 

 

 

Przedmioty

 

- Chain Vest będzie pokazywał 6 potrzebnych przedmiotów do złożenia a nie 5

 

- Aktualizowano ścieżki LongSworda

 

- Wardy nie będą już dawału doświadczenia za zniszczenie

 

- Zredukowano koszt Vision Warda na 125 z 150

 

- Zwiększono koszt Rabadon`s DeathCap na 3400 z 3300

 

- Black Cleaver będzie teraz pokazywany w zakładce Attack Speed

 

 

 

 

 

Masteries

 

- Ardor

 

  • Zapewnia teraz pełne zasoby już na poziomie 1, a nie jak było ze połowa na 1 a reszta dopiero do poziomu 18
     
  • Naprawiono błąd, gdzie Ardor nie liczył poprawnie AP i Attack speed
     
  • Naprawiono błąd, gdzie Ardor i Zyonya`s Ring/Rabadon`s Deatchcap dawały podwójny bonus
     
  • Uproszczono opis

 

 

 

 

 

Główne informacje

 

- Zmieniono działanie uderzeń krytycznych jak i uników. W zasadzie będzie to działać jak wcześniej, lecz jeśli masz np. 50% kryta to na 100 uderzeń uderzysz okolo 50 razy. Będzie się to opierało na twoim szczęściu i pechu

 

- Od teraz Baron`s Wrath of The Ancient umiejętność nie będzie dłużej atakowała niewidzialnych jednostek.

 

- Od teraz potwory w dżungli, te które miały ujemną odporność magiczną, będą miały ją rowną 0

 

- Od teraz obozowiska potworów będą poprawnie wyświetlane na minimapie, gdy się użyje na nich wizji.

Edited by macias

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...