hulkster Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 GunGame Opis: GunGame (w skrócie GG) jest to mod polegający na tym, że za każde zabicie bronią jaką masz dostajesz punkty, by awansować na kolejny poziom i otrzymać nową broń. Zaczynasz od pistoletów, szotgun'ów, mp5 itd. Aby awansować musisz zabić z danej broni kilku przeciwników (ilu, zależy od ustawień cvar na serwerze). Zawartość paczki: Turbo mode (cvar gg_turbo) po zabiciu gracza dostajesz poziom, a każdy następny poziom to inna bron Knife Pro (cvar gg_knife_pro) pozwala na "kradniecie" innym leveli poprzez zabijanie ich nożem. Deathmatch mode (cvar gg_dm) Jak Cie zabiją to się odradzasz i tak w kółko. Nie trzeba czekać do końca rundy. Instalacja pluginu: Plugin wymaga AMXX w wersji 1.76 lub wyższej! Instalacja jak każdego pluginu 1. Ściągasz paczkę GunGame Download 2. Plik pluginu gungame.amxx wrzucasz do katalogu z pluginami na serwerze addons/amxmodx/plugins 3. Odpalasz plik plugins.ini gdzie masz zapisane uruchamiane pluginy. addons/amxmodx/configs/plugins.ini Dopisujesz instalowany plugin gungame.amxx 4.Wrzucamy na serwer plik konfiguracyjny GunGame do katalogu : \addons\amxmodx\configs plik : gungame.cfg 5. Dodajemy dźwięki na serwer : Z rozpakowanego katalogu przegrywamy dzwieki na serwer - katalog sounds 6. Dodajemy pliki językowe: Do katalogu : \addons\amxmodx\data\lang na serwerze wrzucamy plik : gungame.txt Po restarcie serwera masz już plugin GunGame na serwerze. ###Opcjonalnie ### - dodajemy dodatkowe ustawienia (jeżeli chcesz zmienić to, co jest w standardzie) Edytując plik gungame.cfg Komendy admina: amx_gungame - włączasz lub wyłączasz (flaga g umożliwia dodawanie) amx_gungame_level Zmienia poziom gracza (o ile zmienić - da się tylko na wyższe) w polu target wpisujemy ALL, TERRORIST lub CT przykład (flaga d umożliwia dodawanie) amx_gungame_level TERRORIST 10 - doda wszystkim terrorystą +10 lvl amx_gungame_vote (flaga j umożliwia dodawanie) - włącza lub wyłącza głosowanie CVar'y: Basic cvars gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być włączone (bezużyteczna opcja) gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt) gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki) gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną" gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl gg_block_equips 0 - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working. Autovote Cvars gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie Stats cvars gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1) gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus gg_stats_winbonus 1.5 Deathmatch Cvars gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0 gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0) gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...) gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem) Objective Cvars gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as) gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy Gameplay cvars gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granatu) gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?) gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia) gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu) gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do naszego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają grę od początku gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże? gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?) gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innegY granat na mapie gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granat typu HE automatycznie co (ilość w sekundach) gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4) gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy? gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0 gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać Jeśli chcesz mieć dla GunGame oddzielny mapcycle, to w folderze /cstrike (dla cs 1.6) lub /czero (dla cs: cz) tworzysz plik Cytat gungame_mapcycle.txt I w nim wypisujesz mapki dla GunGame... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.