Jump to content
TheGames.PL More than games

Recommended Posts

Posted

GunGame Opis:

GunGame (w skrócie GG) jest to mod polegający na tym, że za każde zabicie

bronią jaką masz dostajesz punkty, by awansować na kolejny poziom i otrzymać nową broń. Zaczynasz od pistoletów, szotgun'ów, mp5 itd.

Aby awansować musisz zabić z danej broni kilku przeciwników

(ilu, zależy od ustawień cvar na serwerze).

 

Zawartość paczki:

 

  • Turbo mode (cvar gg_turbo)
    po zabiciu gracza dostajesz poziom, a każdy następny poziom to inna bron
  • Knife Pro (cvar gg_knife_pro)
    pozwala na "kradniecie" innym leveli poprzez zabijanie ich nożem.
  • Deathmatch mode (cvar gg_dm)
    Jak Cie zabiją to się odradzasz i tak w kółko. Nie trzeba czekać do końca rundy.

 

Instalacja pluginu:

Plugin wymaga AMXX w wersji 1.76 lub wyższej!

Instalacja jak każdego pluginu

 

1. Ściągasz paczkę GunGame Download

2. Plik pluginu gungame.amxx wrzucasz do katalogu z pluginami na serwerze

addons/amxmodx/plugins

3. Odpalasz plik plugins.ini gdzie masz zapisane uruchamiane pluginy.

addons/amxmodx/configs/plugins.ini

Dopisujesz instalowany plugin

gungame.amxx

4.Wrzucamy na serwer plik konfiguracyjny GunGame do katalogu :

\addons\amxmodx\configs

plik :

gungame.cfg

5. Dodajemy dźwięki na serwer :

Z rozpakowanego katalogu przegrywamy dzwieki na serwer - katalog sounds

 

6. Dodajemy pliki językowe:

Do katalogu :

\addons\amxmodx\data\lang

na serwerze wrzucamy plik :

gungame.txt

Po restarcie serwera masz już plugin GunGame na serwerze.

 

###Opcjonalnie ### - dodajemy dodatkowe ustawienia

(jeżeli chcesz zmienić to, co jest w standardzie)

 

Edytując plik gungame.cfg

Komendy admina:

 

amx_gungame - włączasz lub wyłączasz (flaga g umożliwia dodawanie)

amx_gungame_level Zmienia poziom gracza (o ile zmienić - da się tylko na wyższe) w polu target wpisujemy ALL, TERRORIST lub CT przykład (flaga d umożliwia dodawanie)

amx_gungame_level TERRORIST 10 - doda wszystkim terrorystą +10 lvl

amx_gungame_vote (flaga j umożliwia dodawanie) - włącza lub wyłącza głosowanie

 

 

CVar'y:

 

Basic cvars

 

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być włączone (bezużyteczna opcja)

gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)

gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map

gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap

gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

 

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg

gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"

gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe

gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości

gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe

gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map

gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl

gg_block_equips 0 - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.

 

Autovote Cvars

 

gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote

gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy

gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować

gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

 

Stats cvars

 

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy

gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)

gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki

gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus

gg_stats_winbonus 1.5

 

Deathmatch Cvars

 

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza

gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości

gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza

gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0

gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)

gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu

gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać

gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)

gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

 

Objective Cvars

 

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)

gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to

gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy

gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy

gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy

gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy

 

Gameplay cvars

 

gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granatu)

gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę

gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)

gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl

gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)

gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo

gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB

gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)

gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do naszego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają grę od początku

gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap

gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej

gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?

gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)

gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi

gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny

gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang

gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innegY granat na mapie

gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granat typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)

gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)

gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie

gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?

gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni

gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz

gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0

gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać

 

 

Jeśli chcesz mieć dla GunGame oddzielny mapcycle, to w folderze /cstrike (dla cs 1.6) lub /czero (dla cs: cz) tworzysz plik

Cytat

gungame_mapcycle.txt

 

 

I w nim wypisujesz mapki dla GunGame...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...