Jump to content
TheGames.PL More than games

Jak zwrócić sprzęt UPC


hulkster
 Share

Recommended Posts

1. Jaki sprzęt i w jakiej sytuacji muszę zwrócić?

a) rezygnujesz z usługi świadczonej przy użyciu modemu, routera, dekodera UPC – zwróć sprzęt z wyjątkiem urządzeń wskazanych w poniższej tabeli.

b) zmieniasz usługi w ramach samodzielnej instalacji, tzn. dostałeś paczkę ze sprzętem i sam go podłączysz – zwróć stary sprzęt z wyjątkiem urządzeń wskazanych w poniższej tabeli.

c) zmieniasz usługi, ale instalował je będzie technik UPC – stary sprzęt (bez względu na producenta i model) oddaj technikowi.

Z uwagi na fakt, że UPC Polska dba o ochronę środowiska, zwracamy się z prośbą o utylizację sprzętu niewymagającego zwrotu zgodnie z wymogami ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
 

Sprzęt niewymagający zwrotu gdy:
- rezygnujesz z usług UPC
- zmieniasz usługi w ramach procesu samodzielnej instalacji
Producent
Model
Modemy internetowe i telefoniczne
Ambit
Wszystkie modele
Arris
Wszystkie modele z wyjątkiem TG3492LG
Cisco
Wszystkie modele
Motorola
Wszystkie modele
Scientific Atlanta
Wszystkie modele
Terayon
Wszystkie modele
Thomson
Wszystkie modele
Ubee
Wszystkie modele
Routery bezprzewodowe
Netgear
WPN 824
D-Link
DIR100
TP-Link
TL-R402M, TL-WR1042ND
Dekodery do odbioru telewizji analogowej
General Instrument (GI)
CFT-2000
Dekodery do odbioru telewizji cyfrowej
Motorola
Wszystkie modele
Kaon
KCF-G4NSA
Kaon
KCF-B3200NSA
Kaon
KCF-G3PVRA
Philips
DCR8111/03
Thomson
DCI52, DCI62, DCI6221
Bramki VoIP
Grandstream
HT-502
Linksys
SPA-2102
Karty SIM
wszystkie modele

 


2. Jakie akcesoria zwrócić z danym sprzętem?
 

Akcesoria które należy zwrócić wraz z danym sprzętem

Horizon

Mediabox

MediaModuł CI+

Modem/router

- pilot
- kabel HDMI
- kabel zasilający
- zasilacz
- kabel RJ-45

- pilot
- kabel HDMI
- karta S.C.
- zasilacz lub kabel zasilający (w zależności od modelu)

- karta S.C.

- zasilacz
- kabel RJ-45
 



3. W jakim terminie zwrócić sprzęt?
 

Sprzęt należy zwrócić do 14 dni od daty rozwiązania Umowy Abonenckiej (Regulamin świadczenia usług, rozdział IX, § 33, dla klientów indywidualnych oraz biznesowych).

4. Gdzie i jak zwrócić sprzęt?
 

Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

 
 
Gdzie?
Jak?
Paczkomaty InPost (nie dotyczy punktów Żabka i Fresh)

Zwrot bezpłatny

Image

  1. Na stronie szybkiezwroty.pl/upc/ wypełnij formularz - na podany e-mail oraz numer telefonu otrzymasz kod zwrotu do wykorzystania w Paczkomacie.
  2. Spakuj sprzęt w jedną paczkę, oznacz ją wygenerowanym kodem zwrotu i nadaj w Paczkomacie.
  3. Potwierdzenie nadania wysyłane jest e-mailem lub SMS-em (jeśli nie masz e-maila ani telefonu komórkowego, zadzwoń pod nr 12 444 24 14 firmy Inpost i poinformuj konsultanta o chęci nadania przesyłki - następnego dnia konsultant zadzwoni do Ciebie i poda kod nadania).
  4. Gdy wymiary paczki przekraczają 8 x 38 x 64 cm, wybierz na Paczkomacie opcję otwarcia większej skrzynki.
    Uwaga: prosimy o dołożenie starań, aby wymiary paczki nie przekroczyły 41 x 38 x 64 cm. Jeśli to niemożliwe, skorzystaj z innego sposobu zwrotu sprzętu.
 

Uwaga: wszystkie elementy sprzętu (spakowane w jedną paczkę) powinny być umieszczone w skrytce, która otworzyła się jako ostatnia.

 

Status przesyłki sprawdzisz tutaj po podaniu numeru przesyłki, który dostałeś e-mailem/SMS-em.

 

Znajdź Paczkomat na mapie (zwrot możliwy jest wyłącznie w Paczkomacie, punkty partnerskie Żabka i Fresh nie przyjmują sprzętu).

Technik UPC

Koszt zwrotu - 50 zł

W celu umówienia terminu wizyty skontaktuj się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów pod numerem 813 813 813.

Na własny koszt

Sprzęt można odesłać na własny koszt na adres (osobisty zwrot jest niemożliwy):

 

Zwrot UPC
Arvato Services Polska
Kopytów 44b
05-870 Błonie

Uwaga: brak dopisku "Zwrot UPC" spowoduje odmowę przyjęcia przesyłki w magazynie.

Zachowaj potwierdzenie nadania z numerem przesyłki.


5. Co się stanie jeśli nie zwrócę sprzętu?
 

W przypadku niezwrócenia lub nieterminowego zwrócenia sprzętu, naliczona zostaje opłata wskazana w części „opłaty windykacyjne" cennika (dla klientów indywidualnych oraz biznesowych)

 
Link to comment
Share on other sites

  • hulkster locked and pinned this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...