hulkster Posted July 22, 2020 Report Posted July 22, 2020 A czy wyjdzie na to samo jeśli to zrobię przez automatycznego asystenta pomocy? , bo jest tam taka opcja żeby wyłączyć IPv6 w przypadku problemów z VPN, grami sieciowymi itp. Pytam bo dzwonić nie chce bo płatne, a czat z konsultantem zajęty (wszyscy niedostępni). Żeby skorzystać z tej opcji należy po zalogowaniu się do serwisu Moje UPC wejśc w zakładkę Pomoc, tam wybrać Internet i następnie wybrać na czym polega problem. Po weryfikacji Twoich usług w naszym systemie pojawi się komunikat: Zlecenie zostało przyjęte do realizacji, w czasie godziny nastąpi zmiana na starą wersję protokołu IPv4. Po tym czasie konieczne jest wykonanie resetu urządzenia cienkim narzędziem (np. wykałaczką bądź spinaczem) przycisku znajdującego się w małym otworze z tyłu modemu, opisanym jako RESET. Po tym działaniu Twój modem będzie działać w adresacji IPv4.
Recommended Posts