hulkster Posted December 15, 2020 Report Posted December 15, 2020 AKTUALIZACJA PATCHA 11.12.2020 — Zmiany wyważające Nexus Blitz Wzmocnienia w patchu 10.25 ASHE -3% zadawanych obrażeń ⇒ Brak zmian AZIR +5% zadawanych obrażeń CAITLYN -5% otrzymywanych obrażeń GANGPLANK +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń GRAGAS -5% otrzymywanych obrażeń KARMA +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń NIDALEE +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń Osłabienia w patchu 10.25 ANIVIA -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń BRAND -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń SERAPHINE -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń YUUMI -5% zadawanych obrażeń 8.12.2020 Zmiany wyważające w trybie ARAM Wzmocnienia w patchu 10.25 DR MUNDO +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ Brak zmian TEEMO -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń YASUO -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń Osłabienia w patchu 10.25 BRAND -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń EZREAL -3% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń MISS FORTUNE -8% zadawanych obrażeń ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń SERAPHINE -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia SWAIN -5% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń Naprawione błędy w trybie ARAM REK’SAI Naprawiono błąd polegający na tym, że Rek’Sai otrzymywała 20% mniej obrażeń zamiast 15% mniej, jak powinna. NOWOŚĆ RELL Żelazna Mścicielka Przygotujcie się na szarżę z Rell w patchu 10.25! Umiejętności w skrócie: Rell Spojrzenie na bohaterkę: Rell Historia bohaterki: Rell AMUMU Zmniejszony podstawowy przyrost many. E: Zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach. R: Krótszy czas działania ogłuszenia na niższych poziomach, od teraz się skaluje. Współczynnik zwycięstw Amumu przekraczał akceptowalne granice do tego stopnia, że musieliśmy go osłabić w mikropatchu 10.24. Jeśli nie widzieliście zmian, które wprowadziliśmy, oto one: mumia wydawała się być zwycięzcą przedsezonu ze względu na synergię swojej umiejętności biernej, czasu działania Rozpaczy, skalowania odporności Histerii, unikalnego efektu i odporności Słonecznej Egidy, palenia Demonicznym Uściskiem oraz zwiększenia obrażeń Maski Otchłani swoim R. Dodajmy do tego wzmocnienie z patcha 10.23, gdzie sprawiliśmy, że superumiejętność Amumu zaczęła ogłuszać, przez co zwalał on swoją konkurencję z nóg. Te zmiany powinny zapobiec podobnym wybrykom. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST MANY 60 pkt. ⇒ 40 pkt. (cofamy wzmocnienie z patcha 10.23) E — HISTERIA PODSTAWOWE OBRAŻENIA 75/100/125/150/175 pkt. ⇒ 75/95/115/135/155 pkt. R — KLĄTWA SMUTNEJ MUMII CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 2 sek. ⇒ 1,5/1,75/2 sek. ANIVIA Przyspieszona animacja ataku podstawowego. Q: Wydłużony czas odnowienia, zwiększona prędkość pocisku i obrażenia wybuchu, zmniejszony koszt i obrażenia przeniknięcia. Od teraz obladza wrogów, przez których przeniknie. W: Wyrównany koszt i zwiększone obrażenia. R: Czas odnowienia teraz się skaluje, zmniejszone podstawowe obrażenia, zmniejszony koszt. Anivia od jakiegoś czasu wydawała się przestarzała. Pomimo jej niezłego wyważenia odnieśliśmy wrażenie, że przydałaby jej się aktualizacja stylu gry. Straciła nieco mocy po zmianach przedsezonowych, co wykorzystujemy jako okazję do rozpostarcia jej skrzydeł. W celu zrobienia miejsca na te modyfikacje osłabiamy podstawowe obrażenia jej R, by nie mogła podlecieć zbyt blisko słońca. PODSTAWOWE STATYSTYKI MARGINES OPÓŹNIENIA ATAKU -0,008 sek. ⇒ -0,1 sek. (innymi słowy przyspieszono animację jej ataku podstawowego) PRĘDKOŚĆ POCISKU ATAKU PODSTAWOWEGO 1500 jedn. ⇒ 1600 jedn. Q — BŁYSKAWICZNY MRÓZ PRĘDKOŚĆ POCISKU 800 jedn. ⇒ 950 jedn. NOWOŚĆWITAMY W LODYNIE Błyskawiczny Mróz od teraz spowalnia wrogów, przez których przeniknie. ZAKTUALIZOWANOSOKOLE OKO Błyskawiczny Mróz od teraz wybucha w prawidłowym miejscu zamiast nieco z tyłu. CZAS ODNOWIENIA 10/9,5/9/8,5/8 sek. ⇒ 11/10/9/8/7 sek. OBRAŻENIA PRZENIKNIĘCIA 60/85/110/135/160 pkt. (+45% mocy umiejętności) ⇒ 50/70/90/110/130 pkt. (+25% mocy umiejętności) OBRAŻENIA WYBUCHU 60/85/110/135/160 pkt. (+45% mocy umiejętności) ⇒ 70/105/140/175/210 pkt. (+50% mocy umiejętności) KOSZT 80/90/100/110/120 pkt. many ⇒ 80/85/90/95/100 pkt. many E — ODMROŻENIE KOSZT 50/60/70/80/90 pkt. many ⇒ 40 pkt. many OBRAŻENIA 50/75/100/125/150 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 60/90/120/150/180 pkt. (+60% mocy umiejętności) R — BURZA LODU CZAS ODNOWIENIA 6 sek. ⇒ 4/2,5/1 sek. OBRAŻENIA PODSTAWOWE 40/60/80 pkt. ⇒ 30/45/60 pkt. KOSZT 75 (+40/50/60 na sek.) pkt. many ⇒ 60 (+35/45/55 na sek.) pkt. many ANNIE E: Zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu. Annie odniosła zbyt duży sukces dzięki swojemu eksplozywnemu potencjałowi do wyłapywania wrogów. Jako że nowy sezon zapewnił tej bohaterce nowe zabawki, osłabiamy nieco jej prędkość ruchu, dzięki której mogła podpalać wszystko i wszystkich. E — PŁONĄCA TARCZA DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 30-60% (na poziomach 1-18) ⇒ 20-50% (na poziomach 1-18) EKKO Umiejętność bierna: zwiększone skalowanie obrażeń i usunięty limit obrażeń przeciwko potworom. Ekko nieźle radzi sobie w środkowej alei, ale naprawdę słabo idzie mu w dżungli, więc cofamy osłabienie z patcha 10.3 i dorzucamy coś ekstra. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — REZONANS NAPĘDU Z SKALOWANIE OBRAŻEŃ ZADAWANYCH POTWOROM 150% (maks. 600 pkt.) ⇒ 250% (bez limitu) FIZZ Zmniejszony podstawowy przyrost many. Fizz radzi sobie doskonale pomimo utraty many w patchu 10.24. W dodatku wykorzystał wiele aspektów mitycznych przedmiotów i wyskoczył przed szereg. Czas na odpływ — cofamy zmianę z patcha 10.23. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST MANY 57 pkt. ⇒ 37 pkt. GRAGAS Umiejętność bierna: zwiększone leczenie. W: Krótszy czas odnowienia. Gragas mocno oberwał, zwłaszcza w przedsezonowej dżungli, przez mniejszą ilość zdrowia do rozdysponowania. Pomagamy mu szybciej czyścić obozy, by nieco go otrzeźwić. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — HAPPY HOUR LECZENIE 6% maksymalnego zdrowia ⇒ 8% maksymalnego zdrowia W — PIJACKA FURIA CZAS ODNOWIENIA 6 sek. ⇒ 5 sek. IRELIA Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. Q: Krótszy czas odnowienia. Irelia nie odnalazła jeszcze swojego miejsca pośród mitycznych wojowników, więc zmieniamy kilka aspektów, które teraz pozwolą jej na synergię z istniejącymi mitycznymi przedmiotami, a także oddajemy jej nieco czasu odnowienia, by mogła lepiej wykorzystać szybko zakupiony Blask. PODSTAWOWE STATYSTYKI OBRAŻENIA OD ATAKU 63 pkt. ⇒ 65 pkt. Q — FALA OSTRZY CZAS ODNOWIENIA 12/11/10/9/8 sek. ⇒ 11/10/9/8/7 sek. IVERN Q: Krótszy czas odnowienia. E: Krótszy czas odnowienia, zwiększona wytrzymałość tarczy. R: Zwiększona podstawowa prędkość ataku. Ivernowi daleko do świetności i należy mu się sporo miłości, szczególnie po wprowadzeniu przyspieszenia umiejętności. By pomóc temu drzewcowi zakorzenić się jako mocniejszy wybór do dżungli, przywracamy mu trochę siły tarcz, którą stracił wraz z Athene, oraz zwiększamy częstotliwość, z jaką może używać swoich umiejętności, by pomóc mu i jego sojusznikom przetrwać potyczki. Nie martwcie się, nie zapomnieliśmy o Stokrotce! Q — ZAKLINACZ KORZENI CZAS ODNOWIENIA 14/13/12/11/10 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek. E — WYBUCHOWE NASIONO CZAS ODNOWIENIA 12/11/10/9/8 sek. ⇒ 11/10/9/8/7 sek. SKALOWANIE WYTRZYMAŁOŚCI TARCZY 80% mocy umiejętności ⇒ 90% mocy umiejętności R — STOKROTKA! PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,623 jedn. ⇒ 0,7 jedn. JHIN Q: Zmniejszone skalowanie minimalnych obrażeń. Pomimo osłabień przedmiotów z destrukcją (patrzcie niżej) Jhin nadal bardzo dobrze radzi sobie z zestawami przedmiotów opartymi wyłącznie na szansie na trafienie krytyczne. Szlifujemy jego pociski. Q — TAŃCZĄCY GRANAT SKALOWANIE MINIMALNYCH OBRAŻEŃ 45/52,5/60/67,5/75% obrażeń od ataku ⇒ 35/42,5/50/57,5/65% obrażeń od ataku KARTHUS Q: Zwiększone skalowanie obrażeń i koszt zmniejszony na wyższych poziomach. Karthusowi słabo idzie w każdej z jego ról, ale wydaje się radzić sobie lepiej, gdy sięga po mityczne przedmioty z maną. Nieco go wzmacniamy, ale spodziewamy się, że na duchu podniesie go także optymalizacja przedmiotów. Q — ZRÓWNANIE Z ZIEMIĄ KOSZT 20/26/32/38/44 pkt. many ⇒ 20/25/30/35/40 pkt. many SKALOWANIE OBRAŻEŃ 30% mocy umiejętności ⇒ 35% mocy umiejętności KAYLE Zmniejszona podstawowa odporność na magię. E: Zmniejszone skalowanie biernych obrażeń. Przed przeróbką przedmiotów wzmocniliśmy Kayle, by miała dostęp do lepszych wyborów w nowym systemie. Okazało się, że naprawdę nieźle radzi sobie z nowymi przedmiotami, co poskutkowało zbyt dobrymi wynikami w środkowej alei. Ogólnie rzecz biorąc, podoba nam się, co wybiera w sklepie, więc nie rezygnujemy w pełni z wzmocnienia z patcha 10.23, ale w zamian bierzemy na cel inne problematyczne aspekty (w szczególności wytrzymałość w środkowej alei i obrażenia przy trafieniu w połączeniu z Zębem Nashora). PODSTAWOWE STATYSTYKI ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 34 pkt. ⇒ 30 pkt. E — GWIEŹDZISTE CZAROOSTRZE SKALOWANIE OBRAŻEŃ BIERNYCH 25% mocy umiejętności ⇒ 20% mocy umiejętności KAYN Zmniejszony podstawowy pancerz. Q: Zmniejszone obrażenia podstawowe i wydłużony czas odnowienia. Kayn jest jednym z nielicznych dżunglerów, którzy w pełni mogą wykorzystać nowy przedmiot do dżungli przez swoją skłonność do wyprowadzania silnych ataków podstawowych i możliwość zadawania obrażeń obszarowych. Skutkiem tych atutów jest szybsze czyszczenie dżungli i większa moc we wczesnej fazie gry. Osłabiamy jego potencjał do wczesnego czyszczenia dżungli, by powrócił do szeregu. PODSTAWOWE STATYSTYKI PANCERZ 38 pkt. ⇒ 35 pkt. Q — KOSZĄCE CIĘCIE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 75/95/115/135/155 pkt. ⇒ 65/85/105/125/145 pkt. CZAS ODNOWIENIA 6/5,5/5/4,5/4 sek. ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 sek. LEE SIN Zwiększony podstawowy pancerz. W: Krótszy czas odnowienia. E: Zwiększone podstawowe obrażenia. Ślepy Mnich bez Maczety musi nabrać mięśni, by móc karczować dżunglę. PODSTAWOWE STATYSTYKI PANCERZ 33 pkt. ⇒ 36 pkt. W — OSŁONA CZAS ODNOWIENIA 14 sek. ⇒ 12 sek. E — NAWAŁNICA OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/120/160/200/240 pkt. ⇒ 100/140/180/220/260 pkt. LULU Q: Zmniejszone obrażenia podstawowe, zadaje dodatkowe obrażenia celom trafionym dwoma pociskami, usunięto zmniejszenie obrażeń przy trafieniu kolejnych celów, zadaje mniej obrażeń stworom. Zwiększamy prawdopodobieństwo sukcesu Lulu, gdy trafi obydwoma pociskami Lśniącej Lancy, i rozwiewamy wątpliwości dotyczące tego, czy drugi pocisk zadaje jakiekolwiek obrażenia. Cóż… teraz zadaje! Q — LŚNIĄCA LANCA OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/115/150/185/220 pkt. ⇒ 70/105/140/175/210 pkt. NOWOŚĆPROPONUJĘ POCISKI Trafienie celu obydwoma pociskami zadaje 25% dodatkowych obrażeń. USUNIĘTOTO TYLKO POCISK Pociski nie zadają już zmniejszonych obrażeń kolejnym trafionym celom. NOWOŚĆWIĘCEJ NIŻ STWORY Pociski zadają od teraz 70% obrażeń stworom. MORDEKAISER Q: Zwiększone obrażenia przeciwko odizolowanym wrogom. Morde okazał się nieco słabszy po utracie kombinacji Liandry’ego i Rylaia, ale przynajmniej na pocieszenie otrzymał Szczelinotwórcę w patchu 10.23. Po osłabieniu Szczelinotwórcy w patchu 10.24 chcemy bezpośrednio zwiększyć moc Mordekaisera, by nie musiał polegać na konkretnych przedmiotach i ich kombinacjach. Q — UNICESTWIENIE ZWIĘKSZENIE OBRAŻEŃ PRZECIWKO ODIZOLOWANYM WROGOM 20/25/30/35/40% ⇒ 30/35/40/45/50% MORGANA W: Zmniejszone obrażenia rozłożone w czasie na wyższych poziomach. Rozłożone w czasie obrażenia Morgany sprawiają, że jest ona zbyt silna w solowej alei — przede wszystkim dlatego, że jej przeciwnicy nie mają wsparcia w postaci drugiego bohatera tak jak w dolnej alei. W — UDRĘCZONY CIEŃ OBRAŻENIA NA SEKUNDĘ 12/24/36/48/60 pkt. (zależnie od brakującego zdrowia wrogiego bohatera) ⇒ 12/22/32/42/52 pkt. (zależnie od brakującego zdrowia wrogiego bohatera) NASUS Q: Krótszy czas odnowienia. Z powodu zmian skrócenia czasu odnowienia Nasusowi ciężko jest znacząco zwiększyć częstotliwość swoich uderzeń. Bezpośrednio skracamy podstawowy czas odnowienia jego Q, by pomóc mu w skalowaniu się do późnej fazy gry. Q — WYSYSAJĄCE UDERZENIE CZAS ODNOWIENIA 8/7/6/5/4 sek. ⇒ 7,5/6,5/5,5/4,5/3,5 sek. NIDALEE Q: Koszt zmniejszony na wyższych poziomach; zwiększone obrażenia na wyższych poziomach. E: Zmniejszony koszt. Stan wyważenia Nidalee był do niedawna ekstremalnie związany z jej synergią z Runicznymi Echami, które zostały usunięte podczas przeróbek przedmiotów. Ma również dość poważne problemy z maną, jako że koszty jej umiejętności były wyważone z myślą o tym przedmiocie. Biorąc to wszystko pod uwagę, przenosimy część jej mocy z silnego farmienia w środkowej fazie gry na obrażenia skupione na bohaterach, co wydaje się bardziej przyjazne graczom na wszystkich poziomach gry. Q — RZUT OSZCZEPEM KOSZT 50/60/70/80/90 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many MINIMALNE OBRAŻENIA 70/85/100/115/130 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 70/90/110/130/150 pkt. (+50% mocy umiejętności) MAKSYMALNE OBRAŻENIA 210/255/300/345/390 pkt. (+150% mocy umiejętności) ⇒ 210/270/330/390/450 pkt. (+150% mocy umiejętności) E — PIERWOTNA MOC KOSZT 60/75/90/105/120 pkt. many ⇒ 50/60/70/80/90 pkt. many ZAKTUALIZOWANO PANTHEON Aktualizujemy Pantheona, by lepiej radził sobie w różnych rolach na Summoner’s Rift. Ostatnia przeróbka Pantheona miała na celu danie nowego życia przestarzałemu górnemu. Z biegiem czasu i rozgrywek profesjonalnych jego przeróbka skierowała go na środkową aleję, a potem przypisała mu rolę wspierającego. O ile uwielbiamy obserwować innowacyjne sposoby na wykorzystywanie tego bohatera, o tyle nie możemy ignorować sentymentu graczy tęskniących za Pantheonem, którego kochali. Naszym zdaniem warto, by wrócił do swojego rodzinnego domu. Mając to na uwadze, nie zamierzamy usunąć wspierającego Pantheona, ale raczej zmienić jego moc w tej roli, wzmacniając również niektóre spośród jego narzędzi, by fani dawnego Pantheona mogli powrócić do górnej alei, a nawet odwiedzać środkową, zgodnie z obietnicami sprzed lat. W skrócie: przenosimy moc w stronę osiłkowego stylu gry, pozwalając mu częściej używać Q i wyposażając go w bardziej samolubne statystyki, takie jak przebicie pancerza — kosztem użyteczności (np. dużej wytrzymałości), spowolnień i, co najważniejsze, ogromnego zwiększenia prędkości ruchu po wleceniu na scenę. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRĘDKOŚĆ RUCHU 355 jedn. ⇒ 345 jedn. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — WOLA ŚMIERTELNIKA NOWOŚĆODDZWOŃ Pantheon od teraz zyskuje 5 ładunków, gdy użyje Powrotu. Q — KOMETARNA WŁÓCZNIA ZWROT CZASU ODNOWIENIA PO SZYBKIM WYPUSZCZENIU 50% ⇒ 60% NAPRAWIONY BŁĄD WCZESNEGO WYPUSZCZENIA Naprawiono błąd, który powodował, że Q Pantheona nie było nawet użyte, a zaczynało się odnawiać, gdy został on dotknięty efektem kontroli tłumu. KOSZT 40 pkt. many ⇒ 30 pkt. many USUNIĘTOWZMOCNIONE SPOWOLNIENIE Kometarna Włócznia już nie spowalnia. W — SKOK Z TARCZĄ OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/80/100/120/140 pkt. ⇒ 60/100/140/180/220 pkt. NAPRAWIONY BŁĄD Gdy Pantheon trafia wroga wzmocnionym przez Wolę Śmiertelnika W i natychmiast używa innej umiejętności, jego następny atak podstawowy zostaje prawidłowo wzmocniony. E — NATARCIE EGIDY USUNIĘTONIEWRAŻLIWY E nie blokuje już pocisków wież. SPOWOLNIENIE PRZY ZMIANIE KIERUNKÓW 50% (zależnie od kierunku poruszania się) ⇒ 25% (zależnie od kierunku poruszania się) WZMOCNIENIE ŚMIERTELNEJ WOLI Zużycie ładunku Woli Śmiertelnika przedłuża czas działania Natarcia Egidy. ⇒ Gdy Pantheon uderza swoją tarczą, pochłania ładunki Woli Śmiertelnika, by zyskać 60% prędkości ruchu na 1,5 sek. R — SPADAJĄCA GWIAZDA NOWOŚĆPRZEBICIE NIEBIOS Pantheon zyskuje 10/20/30% przebicia pancerza. NOWOŚĆSPOWOLNIENIE, NIE UKRYTY SKARB Włócznia, która ląduje przed Pantheonem, od teraz spowalnia o 50% i zadaje obrażenia włóczni (niewzmocnione) na małym obszarze wokół niej. NOWOŚĆEFEKT WIZUALNY DLA SOJUSZNIKÓW Po rozpoczęciu ładowania występujący na ziemi wskaźnik Spadającej Gwiazdy od teraz jest widoczny zarówno dla Pantheona, jak i jego sojuszników. SAMIRA Umiejętność bierna: zaktualizowano, by przedłużała efekty podrzucenia na wrogach, którzy zostali już podrzuceni. Q i R: Zmniejszona efektywność kradzieży życia. Q: Naprawiony błąd związany z trafieniami krytycznymi. Współczynnik zwycięstw Samiry nie wyróżnia się na tle innych bohaterów, ale współczynnik banów już tak, co wpływa na równowagę gry — a to już problem. Usuwamy frustrującą mechanikę podrzucenia i synergię, którą zdobyła dzięki nowym przedmiotom. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — CHOJRACKI IMPULS ZAKTUALIZOWANOPODRZUCAMY CHOINKĘ Zamiast podrzucać unieruchomionych wrogów Samira od teraz utrzymuje podrzuconych wrogów w powietrzu przez co najmniej 0,5 sek. Samira nadal może doskoczyć do zasięgu ataku podstawowego przeciwko unieruchomionym celom. Q ― SMYKAŁKA EFEKTYWNOŚĆ KRADZIEŻY ŻYCIA PRZY TRAFIENIACH KRYTYCZNYCH 100% ⇒ 66,6% NAPRAWIONY BŁĄD Trafienie krytyczne wroga za pomocą Q od teraz zadaje poprawne obrażenia dodatkowe. R — PIEKIELNY SPUST EFEKTYWNOŚĆ KRADZIEŻY ŻYCIA PRZY TRAFIENIACH KRYTYCZNYCH 100% ⇒ 66,6% SERAPHINE Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia. W: Zwiększona wytrzymałość tarczy na sobie. Seraphine wydaje się być niezwykle słaba przeciwko agresywnym przeciwnikom (np. Zedowi, Fizzowi, Akali) w środkowej alei. Tak słaba, że gracze upuszczają mikrofon i uciekają ze sceny do innych alei. Dajemy jej nieco więcej wytrzymałości, by mogła dłużej przeżyć w pojedynkach 1 na 1. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. ⇒ 90 pkt. W — DŹWIĘK PRZESTRZENNY NOWOŚĆGRAM DO WŁASNEGO TAKTU Osobista tarcza Seraphine jest teraz silniejsza o 50% [wartość tarczy wynosi aktualnie 90-180 pkt. (zależnie od poziomu; +45% mocy umiejętności)]. SHYVANA Umiejętność bierna: zmodyfikowano w trybach gry poza Summoner’s Rift, np. ARAM lub Nexus Blitz. Jak wielu fanów Shyvany wie, granie nią w innych trybach gry poza Summoner’s Rift jest niezwykle frustrujące przez to, że jej umiejętność bierna zapewnia jedynie 5 pkt. dodatkowego pancerza i odporności na magię. Na innych mapach nie ma możliwości w pełni skorzystać z umiejętności biernej. Cóż… zmieniamy to! UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — FURIA CÓRY SMOKÓW ARAM (HOWLING ABYSS) Shyvana rozpoczyna grę z 5 dodatkowymi pkt. pancerza i odporności na magię. Zyskuje również stale kumulujący się pancerz i odporność na magię, ilekroć ona lub jej sojusznicy zabiją stwora oblężniczego lub superstwora. Ponadto Shyvana zyskuje 1 pkt. pancerza, 1 pkt. odporności na magię i regeneruje smoczą furię (0,05 pkt. za każdy ładunek) za każdym razem, gdy zostanie uleczona reliktem leczenia po wrogiej stronie mapy. NEXUS BLITZ (ŚWIĄTYNIA LILII I LOTOSU) Shyvana zyskuje stale kumulujący się pancerz i odporność na magię, ilekroć ona lub jej sojusznicy zabiją pobliskiego potężnego potwora, potwora z dżungli oraz Wędrującego Kraba. Dodatkowo Shyvana zyskuje na stałe regenerację smoczej furii (0,05 pkt. za każdy ładunek). TALIYAH Q: Kolejne trafienia tego samego potwora nie zadają już zmniejszonych obrażeń. Pomagamy Taliyah nadążyć za innymi dżunglerami, upewniając się, że ta zmiana nie wpłynie na jej skuteczność w środkowej alei. Q — UTKANA SALWA USUNIĘTOSTĄPANIE PO CIENKIM LODZIE Kolejne trafienia tego samego potwora nie zadają już zmniejszonych obrażeń. TWITCH Q: Zwiększona prędkość ataku. W: Zwiększone spowolnienie. R: Zwiększone dodatkowe obrażenia. Zarówno Twitch skupiający się na mocy umiejętności, jak i ten budujący obrażenia od ataku radzą sobie zbyt słabo. Naszym celem jest doprowadzenie do stanu, w którym oba warianty są grywalne, ale zależy nam przy tym na zachowaniu pierwotnego stylu gry Twitchem. Nie chcemy, by wariant z mocą umiejętności był silniejszy od tego skupionego na obrażeniach od ataku. Na ten moment wzmacniamy oba style gry, ale możliwe, że będą potrzebne kolejne zmiany wyważające, gdy gracze przyzwyczają się do Twitcha skupiającego się na mocy umiejętności. Q — ZASADZKA PRĘDKOŚĆ ATAKU 30/35/40/45/50% ⇒ 40/45/50/55/60% W — BECZKA JADU SPOWOLNIENIE 25/30/35/40/45% ⇒ 30/35/40/45/50% R — WALĘ NA OŚLEP DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 20/30/40 pkt. ⇒ 25/40/55 pkt. YASUO Zwiększony przyrost podstawowej prędkości ataku. Zwiększamy skalowanie prędkości ataku Yasuo, ponieważ nowe przedmioty nie dają mu jej tyle, ile potrzebuje, by wystarczająco skalować obrażenia. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 2,5% ⇒ 3,5% YONE Zwiększony przyrost podstawowej prędkości ataku. Bracia na zawsze. Yone i Yasuo dzielą nie tylko krew, ale i te same problemy, dlatego starszy z braci otrzymuje identyczną zmianę. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 2,5% ⇒ 3,5% RENGAR W: Zwiększone leczenie z potworów, od teraz zadaje dodatkowe obrażenia potworom. Duży kot i następujący bohaterowie (wybaczcie brak alfabetycznej kolejności) cierpią z powodu braku starego Tiamatu, więc należą im się zmiany. W szczególności oberwała szybkość czyszczenia dżungli Rengara, więc drapiemy go za uchem i dajemy mu nieco kocimiętki. W — BITEWNY RYK LECZENIE Z POTWORÓW 75% obrażeń otrzymanych od potworów ⇒ 100% obrażeń otrzymanych od potworów NOWOŚĆPOTWORNE OBRAŻENIA W od teraz zadaje 65-130 pkt. (na poziomach 1-18) dodatkowych obrażeń potworom. WARWICK Umiejętność bierna: zwiększone dodatkowe obrażenia. Zaktualizowano opis umiejętności dla lepszej przejrzystości. Utrata Tiamatu i Maczety odbiła się negatywnym echem na szybkości czyszczenia dżungli przez Warwicka. Na dodatek zestawy przedmiotów, które wybierają jego gracze, są w dużej mierze skupione na odpornościach. Wzmacniamy go i zachęcamy do sięgania po przedmioty zwiększające obrażenia. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — WIECZNY GŁÓD DODATKOWE OBRAŻENIA 10-44 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 12-46 pkt. (na poziomach 1-18; +15% obrażeń od ataku; +10% mocy umiejętności) POPRAWIONY OPIS Poprawiono opis, który niepoprawnie informował, że wartość dodatkowych obrażeń Wiecznego Głodu wynosiła 8-42 pkt. zamiast 10-44 pkt., że wartość leczenia była równa obrażeniom zamierzonym zamiast zadanym, oraz że leczenie poniżej 25% zdrowia było zwiększone o 300% zamiast 250%. TALON W: Zwiększone obrażenia przy powrocie ostrzy na wyższych poziomach. Możliwość wędrowania Talona jest uzależniona od jego umiejętności czyszczenia fal stworów, a ta dotychczas w dużej mierze opierała się na Tiamacie. O ile w przypadku Talona zestaw przedmiotów z destrukcją mocno oberwał, o tyle bohater ten zaczął sięgać po przedmioty takie jak Chłeptacz Posoki czy Krwiożercza Hydra zamiast wybierać arsenał typowy dla zabójców, więc na ten moment wzmacniamy go tylko troszkę. W — ROZPRUWANIE OBRAŻENIA PRZY POWROCIE 45/65/85/105/125 pkt. ⇒ 45/70/95/120/145 pkt. WUKONG E: Zadaje teraz więcej obrażeń potworom. To niszowa zmiana, ale pomagamy Wukongowi, ponieważ na modyfikacji Tiamatu ucierpiał również jego potencjał w dżungli. E — CIOS NIMBU NOWOŚĆCO TU SIĘ… ODBANANIŁO? Cios Nimbu zadaje od teraz o 50% więcej obrażeń potworom. PRZEDMIOTY Ogólne Zbieramy w jedno miejsce zmiany niektórych pojedynczych przedmiotów, ponieważ wiele z dotyczących ich modyfikacji możemy pogrupować według klasy. Mamy jednak kilka uwag co do niektórych przedmiotów: paru magów zaczęło sięgać po Muramanę jako optymalny drugi przedmiot, widząc w niej potencjał. Zmieniamy jej efekt na obrażenia fizyczne, by zachęcić docelowych odbiorców do sięgania po nią (mamy na myśli rzucających czary bohaterów skupionych na obrażeniach od ataku), a tym samym stawiamy fundamenty pod potencjalne wzmocnienia, które nie zachęcą magów do podkradania tego przedmiotu. Naramiennik Poszukiwacza był zbyt skuteczny w zestawieniu ze swoim kosztem, więc nieco go osłabiamy. Kolekcjoner EGZEKUCJE ŚMIERCI I PODATKÓW Wszystkie wrogie cele poza potężnymi potworami i wieżami. ⇒ Tylko wrodzy bohaterowie. Muramana AKTYWACJA OBRAŻEŃ SZOKU Aktywuje się przy wszystkich umiejętnościach i podstawowych atakach. ⇒ Aktywuje się przy umiejętnościach zadających obrażenia fizyczne i przy atakach podstawowych. DODANE CZĄSTECZKI Ponownie dodano efekt wizualny gwiazdki, który pojawia się przy transformacji Manamune w Muramanę. Ostrze Gniewu Guinsoo KONWERSJA WRZĄCEGO UDERZENIA Od teraz zamienia szansę na trafienie krytyczne w obrażenia przy trafieniu, redukując szansę na trafienie krytyczne do 0%. Konwergencja Zeke’a ZDROWIE 300 pkt. ⇒ 250 pkt. PANCERZ 30 pkt. ⇒ 25 pkt. CZAS DZIAŁANIA OZNACZENIA KONWERGENCJI 4 sek. ⇒ 8 sek. DODATKOWE OBRAŻENIA KONWERGENCJI 25-50 pkt. ⇒ 30-70 pkt. Naramiennik Poszukiwacza MOC UMIEJĘTNOŚCI 30 pkt. ⇒ 20 pkt. Przedmioty startowe do dżungli Konkretni dżunglerzy, którzy wiele zyskują na szybkich atakach i obrażeniach obszarowych, radzą sobie zbyt dobrze od początku przedsezonu, więc osłabiamy ich szybkość czyszczenia dżungli, którą otrzymali wraz z nowym systemem. Gradoostrze SPALENIE PRZY TRAFIENIU Ataki podstawowe nie zadają już obrażeń od tego efektu. Żaronóż SPALENIE PRZY TRAFIENIU Ataki podstawowe nie zadają już obrażeń od tego efektu. Przedmioty dla wspierających Robimy porządek pośród przedmiotów dla wspierających, żeby rozwiązać następujące problemy: Wspierający nie są w stanie zdobyć wielu przedmiotów w przeciętnych grach. Niektóre przepisy przedmiotów są zbyt drogie. Niektóre przedmioty są słabsze/silniejsze od innych. Imperialny Mandat powinien przydawać się w solowych alejach, ale nie powinien być optymalnym wyborem. Lustro ze Szkła Bandle KOSZT 365 szt. złota ⇒ 265 szt. złota Chemtechowy Skaziciel KOSZT 450 szt. złota ⇒ 550 szt. złota (wliczając powyższą zmianę, łączny koszt pozostaje bez zmian) Ognisty Trybularz PRZEPIS Bluźnierczy Bożek + Różdżka Zniszczenia + 650 szt. złota ⇒ Bluźnierczy Bożek + Wzmacniająca Księga + Wzmacniająca Księga + 630 szt. złota Kostur Płynącej Wody PRZEPIS Bluźnierczy Bożek + Różdżka Zniszczenia + 650 szt. złota ⇒ Bluźnierczy Bożek + Wzmacniająca Księga + Wzmacniająca Księga + 630 szt. złota Imperialny Mandat ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota OBRAŻENIA 60-100 pkt. ⇒ 36-60 pkt. OBRAŻENIA SOJUSZNIKA 60-100 pkt. ⇒ 90-150 pkt. Odnowienie Kamienia Księżycowego ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota ZAKTUALIZOWANOEFEKT WIZUALNY ŁASKI GWIAZD Ulepszono wygląd cząsteczek podczas walki. LECZENIE ŁASKI GWIAZD 60-90 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) ⇒ 70-100 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) MNOŻNIK LECZENIA ŁASKI GWIAZD PODCZAS WALKI 25% na sekundę (maks. 100%) ⇒ 12,5% na sekundę (maks. 50%) Naszyjnik Żelaznych Solari ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY ODDANIA 250-420 pkt. ⇒ 230-385 pkt. Pieśń Bitewna Shurelyi ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota OBRAŻENIA DODATKOWE INSPIRACJI 40-60 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) ⇒ 35-55 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) Przedmioty z trafieniem krytycznym Wielu strzelców nadal odstaje od reszty. Szczególnie wyróżniają się ci, którzy zadają obrażenia zwłaszcza dzięki atakom podstawowym. Aby pomóc im wyjść z tej sytuacji, wzmacniamy kilka przedmiotów legendarnych, które są budowane we wczesnej fazie gry, by strzelcy mogli gładko skalować się w środkowej fazie gry i zyskać gwałtowny skok mocy z Ostrzem Nieskończoności. Potęga Wichury OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt. ⇒ 60 pkt. CZAS ODNOWIENIA URWANIA CHMURY 90 sek. ⇒ 60 sek. Tajfun OBRAŻENIA OD ATAKU 75 pkt. ⇒ 80 pkt. Złodziej Esencji OBRAŻENIA OD ATAKU 50 pkt. ⇒ 55 pkt. Zapał ŁĄCZNY KOSZT 1200 szt. złota ⇒ 1050 szt. złota Ognista Armata ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota Widmowy Tancerz ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota Rtęciowy Bułat ŁĄCZNY KOSZT 2900 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota OBRAŻENIA OD ATAKU 30 ⇒ 40 Śmiertelne Przypomnienie ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota Pozdrowienia Lorda Dominika OBRAŻENIA OD ATAKU 30 pkt. ⇒ 35 pkt. Ostrze Nieskończoności USUNIĘTOSKALOWANIE OBRAŻEŃ KRYTYCZNYCH Ostrze Nieskończoności nie zapewnia już skalowania obrażeń trafienia krytycznego z szansą na trafienie krytyczne (maks. 40% przy 100% szansie na trafienie krytyczne). NOWOŚĆTO JEST KRYTYCZNE Teraz jeśli posiadacie co najmniej 60% szansy na trafienie krytyczne, Ostrze Nieskończoności zapewnia dodatkowe 35% obrażeń trafienia krytycznego. Mityczne przedmioty z maną Odpowiadamy na uwagi dotyczące niemrawych bohaterów przy niskim poziomie przyspieszenia umiejętności — dokonujemy kilku zmian mitycznych przedmiotów z mocą umiejętności i maną, by polepszyć doświadczenie płynące z korzystania z nich. Liandry nadal będzie najlepszym wyborem pod względem przyspieszenia umiejętności, jako że zapewnia 40 jedn. przyspieszenia w późnej fazie gry. Przedmioty Ornna również będą uwzględniały te zmiany. Nawałnica Luden PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn. ⇒ 20 jedn. PRZEBICIE ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 10 pkt. ⇒ 6 pkt. Wieczna Zmarzlina PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn. ⇒ 20 jedn. Mityczne przedmioty z destrukcją Zaćmienie i Mroczne Ostrze Draktharru są zbyt mocne w rękach bohaterów walczących z dystansu. Mroczne Ostrze Draktharru NOWOŚĆBLISKIE SPOTKANIA SPOWOLNIENIA Efekt spowolnienia przy trafieniu Mrocznego Ostrza Draktharru od teraz jest nakładany tylko atakami podstawowymi w zwarciu (tak jak przed patchem 10.23). ZAKTUALIZOWANOEFEKT WIZUALNY MROCZNEGO OSTRZA Ulepszono widoczność, gdy bohater staje się niewidzialny. Zaćmienie WARTOŚĆ TARCZY WIECZNIE WSCHODZĄCEGO KSIĘŻYCA (BOHATEROWIE WALCZĄCY NA DYSTANS) 100 pkt. (+30% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 75 pkt. (+20% dodatkowych obrażeń od ataku) Przedmioty dla obrońców Przed wami kolejne osłabienia przedmiotów dla obrońców. Opóźniamy skok mocy Żaru Bami, zwłaszcza w przypadku dżunglerów, i bardziej oddalamy od siebie silne aspekty mitycznych przedmiotów. Słoneczna Egida oczywiście może być popularniejszym wyborem, ale wszystkie inne przedmioty budowane z Żaru Bami przewyższają nasze oczekiwania w kwestii ich mocy. Żar Bami ŁĄCZNY KOSZT 1000 szt. złota ⇒ 1100 szt. złota Słoneczna Egida ZDROWIE 450 pkt. ⇒ 350 pkt. Rękawica Mroźnego Ognia ZASIĘG POLA OŚNIEŻENIA 275 jedn. ⇒ 250 jedn. MITYCZNY EFEKT ZWIĘKSZENIA ROZMIARU 7,5% ⇒ 6% (Przypominamy, że zasięg efektów Pożogi i Ośnieżenia skaluje się z rozmiarem bohatera). Turbochemiczny Pojemnik CZAS DZIAŁANIA SPOWOLNIENIA SUPERDOŁADOWANIA 2 sek. ⇒ 1,5 sek. AKTUALIZACJA SKLEPU Z PRZEDMIOTAMI Ciężko pracowaliśmy nad sklepem i w końcu możemy podzielić się z wami tymi ekscytującymi funkcjami. Więcej na ten temat wkrótce — co prawda jeszcze nie skończyliśmy prac, ale niedługo będziemy mieli dla was kolejne zmiany. NOWOŚĆMĄDRZEJSZE REKOMENDACJE Napływają do nas wartościowe dane, dlatego w patchu 10.25 ulepszymy system polecanych przedmiotów o najnowsze i najlepsze zestawy przedmiotów z całego świata. NOWOŚĆPRZYPINKI SZYBKIEGO KUPOWANIA Możecie od teraz przypiąć dowolny panel szybkiego kupowania, klikając guzik, który pojawia się w lewym górnym rogu panelu po jego otwarciu. W jednej z kolejnych aktualizacji sklep zapamięta, które panele przypięliście. NOWOŚĆSKALOWANIE SKLEPU Jeśli sklep wydawał wam się zbyt duży lub zbyt mały, możecie od teraz zmienić jego rozmiar w menu opcji. ZABLOKOWANE PRZEDMIOTY Teraz w większej liczbie przypadków przy przedmiotach, których nie możecie kupić z powodów innych niż brak złota, wyświetlana będzie kłódka. POLECAMY TĘ ZAKŁADKĘ Domyślna zakładka sklepu została zmieniona z zakładki wszystkich przedmiotów na zakładkę polecanych przedmiotów. ROZWINIĘTE STATYSTYKI Panel rozwiniętych statystyk w głównym interfejsie od teraz wyświetla się poprawnie, gdy sklep jest otwarty. WYSZUKIWANIE JĘZYKOWE Możecie wyszukiwać przedmioty w innych językach. AKTUALIZACJE CZATU W GRZE Kontynuujemy prace nad nowym czatem w grze. Tym razem naszym celem jest pozbycie się felernych uszkodzonych linijek czatu na początku gry. Zmniejszyliśmy rozmiar czcionki. Rozszerzyliśmy okno czatu. Naprawiliśmy kilka błędów związanych z paskiem przewijania, który nie działał poprawnie. Poprawiliśmy 1-pikselową nierówność pomiędzy czatem i oknem wpisywania, co sprawiało, że gra była niegrywalna. NEXUS BLITZ POWRACA Nexus Blitz wraca w patchu 10.25. Tym razem przygotowaliśmy kilka zmian, bazując na waszych ostatnich opiniach, jak i naprawiliśmy kilka błędów: Strażnik Dżungli zadaje teraz mniej obrażeń, ale częściej używa efektów kontroli tłumu. Poza tym wyposażyliśmy go w laser, który pokazuje, kogo obiera za cel. Usunięto wszystkie przedmioty unikalne dla trybu Nexus Blitz poza Złotą Szpatułką. Przedmioty w Nexus Blitz pasują do tych, które znacie z Summoner’s Rift (z wyjątkiem tych generujących złoto i odpowiedzialnych za totemy). Żaby! Lisy! Mamy dla was aktualizacje graficzne na całej mapie. Dom Wędrującego Kraba na dole mapy został wyremontowany, by zapewnić więcej możliwości strategicznej rozgrywki w celu zdobycia wizji. Wejścia do baz zostały nieco poszerzone. Już o tym wspominaliśmy, ale Shyvana ma nową umiejętność bierną! Katapulta Bohaterów nie może już zostać przesunięta po uderzeniu Saniami Bitewnymi. Bohaterowie biorący udział w Deathmatchu URF nie tracą już na stałe dostępu do umiejętności po zakończeniu tego wydarzenia (np. E — Na pomoc, Pix! Lulu). Potwory z dżungli nie mogą już zostać przesunięte i uwięzione za Katapultą Bohaterów za pomocą niektórych umiejętności bohaterów (np. W — Siły Woli Syndry czy Q — Rakietowego Chwytu Blitzcranka). Bohaterowie wchodzący w stan zombie (np. umiejętność bierna — Icathiańska Niespodzianka Kog’Mawa) podczas lotu Katapultą nadal wylądują w zamierzonym miejscu. Niektóre umiejętności bohaterów (np. W — Pożarcie Tahma Kencha) nie zapewnią już chwilowej nieśmiertelności Goblinom z Łupami. Jeśli bohater wejdzie do Katapulty, będąc w powietrzu w wyniku działania swojej umiejętności (np. W — Sus Nidalee, W — Ładunek Kumulacyjny Ziggsa itp.), od teraz poprawnie zyska efekty Katapulty, gdy wyląduje, tak jakby normalnie wszedł do Katapulty. E — Wyzwolona Dusza Yone poprawnie detonuje się i zadaje obrażenia nieuchronne przeciwko Kukle Treningowej Testującej Obrażenia i Goblinom z Łupami. R — Zew Przeznaczenia Kalisty nie może już zostać użyty na sojusznikach w inercji podczas Walki o Nagrodę. AKTUALIZACJA GIER RANKINGOWYCH Kontynuujemy pracę nad systemem rankingowym, by upewnić się, że początek sezonu nie będzie aż tak frustrującym doświadczeniem dla wszystkich graczy. W przypadku Diamentu usuwamy złożoność tego systemu, ponieważ utrata PL w tym kręgu wyglądała zupełnie inaczej. Nowa wersja jest dla graczy z Diamentu bardziej łaskawa niż poprzednia, a w dodatku jej zasady są luźniejsze od tych w kręgach Mistrza i wyższych. Konfiguracja początkowych meczów rozstawiających: Reset rang na początku sezonu będzie w tym roku mniej drastyczny, by gracze szybciej wrócili do przewidywanych dla nich kręgów i dywizji. Aby to wyrównać, zyski i utraty PL będą nieco mniejsze. Ujednolicona utrata PL: Diament korzysta od teraz z tego samego systemu gwarantowanych dni za gry jak kręgi powyżej, jest on jednak trochę luźniejszy. Mistrz, Arcymistrz, Pretendent Każda gra gwarantuje 1 dzień aktywności, do maks. 10 dni. Po 10 dniach nieaktywności wasze gwarantowane dni zaczną być zużywane. Po wykorzystaniu wszystkich gwarantowanych dni będziecie codziennie tracić 250 PL, dopóki nie spadniecie poniżej kręgu Mistrza. Diament Każda gra gwarantuje 7 dni aktywności, do maks. 28 dni. Po 28 dniach nieaktywności wasze gwarantowane dni zaczną być zużywane (początkowy okres ochrony zostanie pominięty, jeśli spadniecie do kręgu Diamentu z kręgu Mistrza lub wyższego). Po wykorzystaniu wszystkich gwarantowanych dni będziecie codziennie tracić 50 PL, dopóki nie spadniecie poniżej kręgu Diamentu. PRZYZNANIE ŻETONÓW ZWROTU 2021 Jak zaznaczaliśmy w FAQ na temat refundacji zawartości, gracze posiadający w 2020 r. mniej niż trzy żetony zwrotu otrzymają żeton na rok 2021 w patchu 10.25! Przypominamy, że otrzymujecie jeden żeton zwrotu na rok, nawet jeśli brakuje wam więcej niż jednego. Zawsze możecie sprawdzić, ile żetonów posiadacie w sklepie, oraz przeczytać FAQ Wsparcia Gracza, by dowiedzieć się więcej o Żetonach zwrotu. NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY KLIENT LEAGUE: Napis „Ta skórka jest już niedostępna” nie będzie się już pojawiał na początku wyboru bohaterów. KLIENT LEAGUE: Okno czatu nie przeskakuje już w lewo podczas wyboru bohaterów. KLIENT LEAGUE: Panel społeczności — po najechaniu myszką na znajomego karty ponownie prawidłowo wyświetlają rodzaj gry i bohatera, jeśli znajomy jest aktualnie w grze. Ujednoliciliśmy ikonę, która pojawia się przy celach o obniżonych odpornościach. Dubbing śmierci Renektona od teraz poprawnie odtwarza się we wszystkich językach. Trafienie umiejętnością bierną — Petrucytową Eksplozją Sylasa poprawnie zalicza się do trafień atakami. W — Ty i Ja! Yuumi od teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, gdy bohaterka ta zostanie dotknięta efektami uroku lub podrzucenia. Kula, którą trzyma Kosmiczny Pożeracz Vladimir, od teraz poprawnie pojawia się z powrotem po odrodzeniu. W — Pływy Morskie Nami od teraz poprawnie zapewnia sojusznikom prędkość ruchu z umiejętności biernej — Spiętrzonych Fal. Kilkukrotne zaatakowanie tego samego celu jako Bard, korzystając z Meepów z umiejętności biernej — Zewu Wędrowca, od teraz poprawnie nakłada ponownie Imperialny Mandat. E — Wspinaczka Elise od teraz poprawnie wzmacnia efekty jej umiejętności biernej — Królowej Pająków. Ikony Poświęcenia Przysięgi Rycerskiej, Linii Życia Łuklerza, Rozerwania Duszy Nocnego Żniwiarza, Ponaddźwiękowości Hextechowego Pasa Rakietowego i Oddania Naszyjnika Żelaznych Solari od teraz poprawnie wyświetlają się na pasku wzmocnień. Kiedy Jhin jest wyposażony w Ostrze Gniewu Guinsoo i Huragan Runaana, pociski z jego czwartego strzału od teraz poprawnie zadają normalne obrażenia. Paski zdrowia bohaterów poprawnie odzwierciedlają wytrzymałość tarczy nawet po aktywacji efektu biernego Zaćmienia na Krwiopijcy, gdy inna tarcza jest aktywna. Naprawiono błąd, który sprawiał, że dało się zresetować czas odnowienia innego przedmiotu, jeśli zamieniono go miejscami w ekwipunku z dopiero co aktywowanym Blaskiem. Umiejętności, które wzmacniają atak podstawowy bohatera, od teraz prawidłowo aktywują Doładowanie Many przy atakowaniu potężnych potworów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że zasięg ataku Kayle niezamierzenie zwiększał się po rozwinięciu jej R — Boskiego Osądu. Przywrócono współczynniki obrażeń od ataku E — Rozdarcia Kalisty do ich prawidłowych wartości. Karthus może od teraz poprawnie aktywować Skupienie Horyzontalne za pomocą swojego Q — Zrównania z Ziemią. Zabicie celu za pomocą Q — Przebicia Kalisty od teraz poprawnie przenosi wszystkie ładunki E — Rozdarcia z pierwotnego celu na następny cel. Kalista nie może już aktywować Elektryzacji ani Pędu Fazowego dwoma atakami (E — Rozdarciem tuż po ataku podstawowym lub Q — Przebiciu). Teraz będą się one aktywować poprawnie po 3 osobnych atakach/umiejętnościach. Poprawiono opisy wielu przedmiotów, by poprawnie odzwierciedlały właściwe wartości z gry w takich miejscach jak historia gier, ekran podsumowania rozgrywki itp. W — Schronienie Ducha Shena nie blokuje już wszystkich umiejętności Katariny, które mają efekty przy trafieniu. Jej obrażenia pochodzące z samego zaklęcia powinny być zadane Shenowi. Wszystkie pociski Huraganu Runaana od teraz poprawnie zadają obrażenia biernego efektu Krwiożerczej Hydry. Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli użyć W — Salwy Ashe, gdy umiejętność ta odnawiała się, jeśli rozwinęli ją i użyli w tym samym momencie. Białe płytki nie pojawiają się już pod stopami Zeda podczas Powrotu i animacji śmierci. Małe Legendy mogą teraz zostać zapisane w wyborze ekwipunku w ARAM-ie, nawet jeśli jest to pierwsza gra po odblokowaniu Małej Legendy. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Wojownicza Królowa Katarina Wojownicza Królowa Diana Wojownicza Królowa Qiyana Wojownicza Królowa Janna Wojownicza Królowa Rell Xayah i Rakan z Prastarej Kniei Ivern z Prastarej Kniei Azir z Prastarej Kniei Ornn z Prastarej Kniei Wojownicza Królowa Diana (Prestiżowa Edycja)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now