Jump to content
TheGames.PL More than games

Recommended Posts

Posted
PL-Patch-11.jpg
🔽 Osłabienia m.in. dla Akali, Dariusa, Maokaia i Olafa,
🔼 Wzmocnienia m.in. dla Azira, LeBlanc, Trundle'a i Shaco,
🔄 Aktualizacji Aatroxa i Zoe,
🛍️ Zmian i aktualizacji przedmiotów,
💀 Debiutu Viego

BOHATEROWIE

Viego.pngNOWOŚĆ

VIEGO

Zniszczony Król

 Ożywcie swoje najmroczniejsze pragnienia z Viego w patchu 11.2! 
Akali.png

AKALI

Q: zwiększony koszt na wyższych poziomach.

 Akali pozbierała się już po rozstaniu z Mieczem-Pistoletem, sięgając po takie mityczne przedmioty jak Nocny Żniwiarz, Pas Rakietowy czy Szczelinotwórca. Okazało się, że jest silniejsza, niż się spodziewaliśmy, więc nieco ją osłabiamy, cofając wzmocnienie z patcha 10.23. 

AkaliQ.pngQ — TECHNIKA PIĘCIU CIĘĆ

KOSZT 120/110/100/90/80 pkt. energii  120/115/110/105/100 pkt. energii
Azir.png

AZIR

Q: krótszy czas odnowienia.

 Azir stracił skrócenie czasu odnowienia z Zęba Nashora, co odebrało mu wiatr spod skrzydeł. Pomagamy imperatorowi wstać na nogi, bezpośrednio wzmacniając jego zestaw umiejętności. 

AzirEWrapper.pngQ — PIASKOWY SZTURM

CZAS ODNOWIENIA 15/13/11/9/7 sek.  14/12/10/8/6 sek.
Caitlyn.png

CAITLYN

Zwiększony przyrost obrażeń od ataku.

 Caitlyn została nieco w tyle w porównaniu do innych kolegów po fachu, więc pomagamy jej wrócić na ścieżkę zwalczania przestępców. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 2,88 pkt.  3,3 pkt.
Darius.png

DARIUS

Umiejętność bierna — Noxiańska Potęga: zmniejszone dodatkowe obrażenia od ataku.

 Darius zaprzyjaźnił się z Łamaczem Falangi, który pozwolił mu wykonywać kombinację i prędko nakładać ładunki umiejętności biernej. Osłabiamy podstawowe statystyki, jakie czerpie z umiejętności biernej, by utrzymać go w ryzach. 

Darius_Icon_Hemorrhage.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — KRWOTOK

DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU NOXIAŃSKIEJ POTĘGI 30-230 pkt.  20-205 pkt.
DrMundo.png

DR MUNDO

Q: zwiększony zwrot zdrowia przy trafieniu i zabójstwie. E: zwiększone dodatkowe obrażenia. R: zwiększona regeneracja zdrowia.

 Dr. Mundo nie szło zbyt dobrze w górnej alei i dżungli. Dajemy mu nieco więcej wytrzymałości i potencjału do wymiany ciosów, zwiększając jego charakterystyczne leczenie, by Mundo był bardziej… Mundo. 

InfectedCleaverMissileCast.pngQ — ZATRUTY TASAK

ZWROT ZDROWIA PRZY TRAFIENIU 40%  50%
ZWROT ZDROWIA PRZY ZABÓJSTWIE 80%  100%

Masochism.pngE — MASOCHIZM

DODATKOWE OBRAŻENIA 3/3,5/4/4,5/5% jego maksymalnego zdrowia  4/4,5/5/5,5/6% jego maksymalnego zdrowia

Sadism.pngR — SADYZM

REGENERACJA ZDROWIA 50/75/100% maksymalnego zdrowia  60/85/110% maksymalnego zdrowia
Elise.png

ELISE

Q: zmniejszone obrażenia w postaci pająka na wyższych poziomach.

 Przez dostęp do nowych przedmiotów i wzmocnienie Q w patchu 10.23 Elise skalowała się zbyt dobrze. Czas zmyć pająka ze ściany. 

Venomous_Bite.pngQ — JADOWITE UGRYZIENIE

OBRAŻENIA 70/110/150/190/230 pkt.  70/105/140/175/210 pkt.
Ivern.png

IVERN

E: zmniejszone skalowanie wytrzymałości tarczy.

 Osłabienie skalowania Wybuchowego Nasiona w patchu 11.1 zostało zaaplikowane tylko do opisu umiejętności. Naprawiliśmy ten błąd i teraz rzeczywiście wpływa ono na jego tarczę (ups). 

IvernE.pngE — WYBUCHOWE NASIONO

SKALOWANIE WYTRZYMAŁOŚCI TARCZY 90% mocy umiejętności  80% mocy umiejętności
Leblanc.png

LEBLANC

Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia. Q: zmniejszony koszt na wyższych poziomach.

 Mimo mgły i wszystkich swoich luster LeBlanc nie potrafi nikogo zmylić. Pomagamy Oszustce, sprawiając, że nie będzie czuła się karana, gdy używa swoich umiejętności i inicjuje starcia w środkowej czy późnej fazie gry. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST ZDROWIA 92 pkt.  97 pkt.

LeblancQ.pngQ — ZNAK ZŁOŚLIWOŚCI

KOSZT 50/60/70/80/90 pkt. many  50/55/60/65/70 pkt. many
Maokai.png

MAOKAI

E: zwiększony koszt na wyższych poziomach i zmniejszone skalowanie obrażeń.

 Wspierający Maokai po zrywie wzrostu na początku sezonu przytłaczał wrogów swoimi sadzonkami. Sprawiamy, że zarośla wokół Maokaia nie będą aż tak groźne. 

MaokaiE.pngE — RZUT SADZONKĄ

KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many  60/70/80/90/100 pkt. many
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1% za każde 100 pkt. mocy umiejętności  0,8% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
Nocturne.png

NOCTURNE

Q i R: skrócone czasy odnowienia.

 Nocturne pozostał w tyle na tle kolegów i koleżanek z dżungli, więc pora dać jego cieniom i Paranoi więcej czasu na scenie. 

NocturneDuskbringer.pngQ — ZWIASTUN ZMIERZCHU

CZAS ODNOWIENIA 10 sek.  8 sek.

NocturneParanoia.pngR — PARANOJA

CZAS ODNOWIENIA 150/125/100 sek.  140/115/90 sek.
Nunu.png

NUNU I WILLUMP

Zmniejszona podstawowa prędkość ruchu i zdrowie.

 Nunu i Willump są teraz wytrzymali i pożerają wrogów. Osłabiamy nieco ich podstawowe statystyki, aby wybór przedmiotów miał większy wpływ na ich rozgrywkę i niósł ze sobą konsekwencje. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRĘDKOŚĆ RUCHU 345 jedn.  340 jedn.
ZDROWIE 570 pkt.  540 pkt.
Aatrox.png

AATROX

E: samoleczenie jest teraz zwiększone podczas R. R: zmniejszone samoleczenie.

 Bohaterowie tacy jak Aatrox i Olaf potrafią wręcz przerażać swoim ogromnym leczeniem zyskiwanym dzięki przedmiotom (typu Chłeptacz Posoki czy Krwiożercza Hydra) i runom (np. Zdobywca czy Krwiożerczy Łowca). Chwile, w których wydają się nietykalni, nie są zdrowe dla przebiegu gry, więc przenosimy ich leczenie z wymienionych systemów do zestawów ich umiejętności. 

AatroxE.pngE — DOSKOK UMBRY

NOWOŚĆTO NIE KONIEC Samoleczenie Doskoku Umbry jest teraz zwiększone do 26/32/38/44/50% podczas R — Zagłady Świata.

AatroxR.pngR — ZAGŁADA ŚWIATA

SAMOLECZENIE 50/75/100%  30/45/60%
Olaf.png

OLAF

W: zwiększona kradzież życia, zmniejszone wzmocnienie leczenia.

 Umięśniony, rzucający toporami kolega otrzymuje podobne zmiany do Aatroxa. Powinny one również osłabić ogólny poziom mocy Olafa, jako że ścinał rywali jednego po drugim. 

OlafFrenziedStrikes.pngW — ZGUBNE UDERZENIA

KRADZIEŻ ŻYCIA 14/16/18/20/22%  16/18/20/22/24%
WZMOCNIENIE LECZENIA 0-50% (zależnie od brakującego zdrowia)  0-33% (zależnie od brakującego zdrowia)
Senna.png

SENNA

Zwiększone skalowanie podstawowej prędkości ataku. Zwiększone bierna szansa na wypadnięcie Upiora z Mgły bez zabójstwa oraz ilość złota z Upiorów z Mgły. Q: zwiększone skalowanie leczenia i obrażeń.

 Chcemy wesprzeć wspierającą Sennę, dając jej więcej złota, by mogła kupować więcej przedmiotów. Zwiększamy również skalowanie jej Q i prędkości ataku, które może wykorzystać w wielu zestawach przedmiotów, co powinno zwiększyć ich różnorodność w jej przypadku. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

SKALOWANIE PRĘDKOŚCI ATAKU 0,2 jedn.  0,3 jedn.

Senna_Passive.Senna.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ROZGRZESZENIE

SZANSA NA WYPADNIĘCIE UPIORA Z MGŁY BEZ ZABÓJSTWA 22%  28%
ZŁOTO Z UPIORÓW Z MGŁY 3 szt. złota  8 szt. złota

SennaQ.pngQ — PRZEBIJAJĄCA CIEMNOŚĆ

SKALOWANIE LECZENIA 25% mocy umiejętności  40% mocy umiejętności
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 40% obrażeń od ataku  50% obrażeń od ataku
WŁĄCZ TEGO KRAKENA Trafienie wrogich bohaterów Q Senny zapewnia jej ładunek Pogromcy Krakenów (maks. 1 ładunek).
Shaco.png

SHACO

Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia.

 Shaco jest bohaterem, który posiada wyjątkowe i ekscytujące sposoby prowadzenia rozgrywki. Wzmacniamy jego czyszczenie dżungli i potencjał do zabijania. 

Jester_CarefulStrikes.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — CIOS W PLECY

OBRAŻENIA 10-25 pkt. (na poziomach 1-18)  20-35 pkt. (na poziomach 1-18)
Soraka.png

SORAKA

Q: całkowite leczenie Odmłodzenia zwiększone na wyższych poziomach. W: zwiększone leczenie i skalowanie leczenia.

 Wiemy, że liżecie (głębokie) rany po ich wzmocnieniu w ostatnim patchu, więc zwiększamy ogólną moc Soraki. 

SorakaQ.pngQ — DESZCZ GWIAZD

CAŁKOWITE LECZENIE ODMŁODZENIA 50/60/70/80/90 pkt.  50/65/80/95/110 pkt.

SorakaW.pngW — ASTRALNE NATCHNIENIE

LECZENIE 80/115/150/185/220 pkt.  90/125/160/195/230 pkt.
SKALOWANIE LECZENIA 60% mocy umiejętności  70% mocy umiejętności
Trundle.png

TRUNDLE

Q: zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń. W: zwiększona dodatkowa prędkość ataku.

 Pomagamy powrócić Królowi Trolli do łask w dżungli i górnej alei, wzmacniając jego czyszczenie dżungli oraz wymienianie ciosów. 

TrundleTrollSmash.pngQ — CHAPS

SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 10/20/30/40/50% obrażeń od ataku  15/25/35/45/55% obrażeń od ataku

trundledesecrate.pngW — ZAMARZNIĘTE TERYTORIUM

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 20/40/60/80/100%  30/50/70/90/110%
Varus.png

VARUS

Zwiększony podstawowy przyrost many. R: krótszy czas odnowienia na niższych poziomach.

 Varus wali prosto z mostu, ale został teraz nieco w tyle, zwłaszcza biorąc pod uwagę zestawy przedmiotów, które nie skupiają się na prędkości ataku. Ostrzymy jego strzały. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST MANY 33 pkt.  40 pkt.

VarusR.pngR — ŁAŃCUCH ZEPSUCIA

CZAS ODNOWIENIA 120/90/60 sek.  100/80/60 sek.
Zoe.png

ZOE

W: zaktualizowano odłamki zaklęcia upuszczane przez stwory.

 Z nowymi przedmiotami czas wzbogacić pulę upuszczanych przez stwory odłamków zaklęć Złodziejki Czarów Zoe. Przy okazji usunęliśmy Odkupienie z puli, gdyż zapewniało frustrujący przypływ mocy na całej mapie. 

ZoeW.pngW — ZŁODZIEJKA CZARÓW

ODŁAMKI ZAKLĘĆ ZE STWORÓW ZAWIERAJĄ TERAZ Omen Randuina, Naszyjnik Żelaznych Solari, Turbochemiczny Pojemnik, Pieśń Bitewną Shurelyi, Widmowe Ostrze Youmuu, Chłeptacza Posoki, Łamacza Falangi, Szpon Ciemnego Typa.
ODŁAMKI ZAKLĘĆ ZE STWORÓW NIE ZAWIERAJĄ JUŻ Odkupienia.
NAPRAWIONE BŁĘDY ZWIĄZANE Z ODŁAMKAMI Użycie W — Złodziejki Czarów Zoe z odłamkiem przedmiotu, który posiada w ekwipunku, nie sprawia już, że ten przedmiot zaczyna się odnawiać. Ponadto użycie przedmiotu z efektem biernym, który zadaje obrażenia tuż po zużyciu odłamka, nie sprawia już, że drugie trafienie zadaje 0 pkt. obrażeń.

PRZEDMIOTY

3508.png

ZŁODZIEJ ESENCJI

 Złodziej Esencji był zbyt słaby, więc wzmacniamy go dla bohaterów głodnych many. 
PRZYWRÓCENIE MANY CZAROOSTRZA 3% maks. many  40% obrażeń zadanych Czaroostrzem (przed uwzględnieniem redukcji obrażeń)
Galeforce_item.png

POTĘGA WICHURY

 Potęga Wichury wychodzi przed szereg mitycznych przedmiotów dla strzelców, zarówno w przypadku tych wykorzystujących szansę na trafienia krytyczne, jak i tych opartych o destrukcję. Cofamy część wzmocnień, które daliśmy Potędze Wichury w poprzednich patchach. 
CZAS ODNOWIENIA URWANIA CHMURY 60 sek.  90 sek. (dotyczy to również Tajfunu Ornna)
Hextech_Rocketbelt_item.png

HEXTECHOWY PAS RAKIETOWY

 Mimo że skrócenie dystansu do wrogów to zamierzony czynnik, nie powinno ono być jedynym źródłem inicjacji w każdej grze. 
PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU PONADDŹWIĘKOWOŚCI 50% na 2 sek.  30% na 1,5 sek.
Imperial_Mandate_item.png

IMPERIALNY MANDAT

 Pomimo ostatniej wycieczki do opisu patcha 10.25 Imperialny Mandat nadal jest mocnym przedmiotem dla bohaterów w solowej alei i bohaterów mających kilka umiejętności kontroli tłumu. Naszym priorytetem jest odebranie go z rąk bohaterów w solowej alei i uproszczenie skomplikowanych warunków aktywacji. 
CZAS ODNOWIENIA SKOORDYNOWANEGO OGNIA Zaczyna się odnawiać, gdy sojusznik pochłonie oznaczenie.  Po nałożeniu spowolnienia/unieruchomienia.
Kraken_Slayer_item.png

POGROMCA KRAKENÓW

 Pogromca Krakenów jest niesamowicie potężny w połączeniu z umiejętnościami bohaterów, które mają efekty przy trafieniu. Umiejętności te właśnie z tego powodu posiadają mnożniki efektów przy trafieniu, więc Pogromca Krakenów będzie brał pod uwagę mnożniki poniższych umiejętności bohaterów: 

Aphelios.pngAPHELIOS

Q Severum — Rzeź


Katarina.pngKATARINA

R — Lotos Śmierci


Urgot.pngURGOT

W — Czystka

2065_Tank_T4_ShurelyasBattlesong.png

PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI

 Po zmniejszeniu kosztu Turbochemicznego Pojemnika nisze Shurelyi i Pojemnika zaczęły za bardzo się do siebie zbliżać, więc rozróżniamy je, sprawiając, że Pieśń Bitewna będzie bardziej zachęcającym wyborem dla zaklinaczy i bohaterów korzystających z mocy umiejętności. 
ZDROWIE 350 pkt.  200 pkt.
USUNIĘTOPREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU Shurelya nie zapewnia już 5% prędkości ruchu.
NOWOŚĆMOC UMIEJĘTNOŚCI Shurelya zapewnia teraz 40 pkt. mocy umiejętności.
PODSTAWOWA REGENERACJA MANY 50%  100%
PRZEPIS Rozgrzany Klejnot + Amulet Wróżki + Skrzydlaty Księżycowy Pancerz + 650 szt. złota  Rozgrzany Klejnot + Lustro ze Szkła Bandle + 750 szt. złota
Gargoyle_Stoneplate_item.png

KAMIENNA PŁYTA GARGULCA

 Biorąc pod uwagę wysoką cenę, jaką przyjdzie wam zapłacić za Kamienną Płytę, nie jest ona wystarczająco mocna, a raczej porównywalna z tańszymi legendarnymi przedmiotami. Wzmacniamy jej statystyki obronne, by pomóc wam skupiać na sobie obrażenia wrogów. 
PREMIA DO PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ UMOCNIENIA 3% (maks. 15%)  5% (maks. 25%)

Przedmioty z destrukcją

 Zmniejszamy koszt niektórych przedmiotów użytkowych z destrukcją, by stworzyć nową kategorię przedmiotów z obrażeniami od ataku za 2600 szt. złota, zarówno dla wspierających korzystających z obrażeń od ataku, jak i tradycyjnych zabójców. 

Umbral_Glaive_item.pngGlewia Umbry

ŁĄCZNY KOSZT 2800 szt. złota  2600 szt. złota
OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt.  50 pkt.
PRZEPIS Ząbkowany Sztylet + Młot Bojowy Caufielda + 600 szt. złota  Ząbkowany Sztylet + Długi Miecz + Długi Miecz + 800 szt. złota

Serpent_27s_Fang_item.pngWężowy Kieł

ŁĄCZNY KOSZT 2800 szt. złota  2600 szt. złota
OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt.  55 pkt.

Chempunk_Chainsword_item.pngChempunkowy Łańcuchowy Miecz

ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota  2600 szt. złota
ZDROWIE 200 pkt.  150 pkt.

Legendarne przedmioty dla strzelców

 Zmieniamy niektóre statystyki na legendarnych przedmiotach dla strzelców, by zapewniały one więcej prędkości ataku niż ich składniki. 

3046.pngWidmowy Tancerz

PRZEPIS Zapał + Sztylet + Sztylet + 850 szt. złota  Zapał + Sztylet + Sztylet + 950 szt. złota
PRĘDKOŚĆ ATAKU 40%  45%

3085_Marksman_T3_Runaans.pngHuragan Runaana

PRZEPIS Zapał + Sztylet + Sztylet + 850 szt. złota  Zapał + Sztylet + Sztylet + 950 szt. złota
PRĘDKOŚĆ ATAKU 40%  45%

Mityczne przedmioty dla obrońców

 Słoneczna Egida była niezwykle popularnym wyborem w porównaniu z innymi mitycznymi przedmiotami dla obrońców, mimo że pod kątem współczynnika zwycięstw wypadają porównywalnie. Mamy nadzieję, że dzięki stworzeniu oddzielnej, tańszej kategorii cenowej złożonej z innych mitycznych przedmiotów dla obrońców (oprócz wzmocnień, jakie otrzymują), będą one częściej wybierane przez wspierających obrońców i dżunglerów. 

Sunfire_Aegis_item.pngSłoneczna Egida

MITYCZNE BIERNE 5 jedn. przyspieszenia umiejętności za każdy legendarny przedmiot.  5% nieustępliwości i odporności na spowolnienia za każdy legendarny przedmiot.

Frostfire_Gauntlet_item.pngRękawica Mroźnego Ognia

ŁĄCZNY KOSZT 3200 szt. złota  2800 szt. złota
PRZEPIS Żar Bami + Opończa Antymagiczna + Kamizelka Kolcza + 850 szt. złota  Żar Bami + Lekka Szata + Opończa Antymagiczna + 950 szt. złota
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn.  20 jedn.
PANCERZ 50 pkt.  25 pkt.

ItemSquareRimeforged_Grasp.pngOszroniony Uścisk (ulepszenie Ornna)

PANCERZ 65 pkt.  40 pkt.
ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 35 pkt.  40 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 20 jedn.  25 jedn.

Turbo_Chemtank_item.pngTurbochemiczny Pojemnik

ŁĄCZNY KOSZT 3200 szt. złota  2800 szt. złota
PRZEPIS Żar Bami + Lekka Szata + Płaszcz Negacji + 900 szt. złota  Żar Bami + Lekka Szata + Opończa Antymagiczna + 950 szt. złota
ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 50 pkt.  25 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn.  20 jedn.
MITYCZNE BIERNE 5% nieustępliwości i odporności na spowolnienia za każdy legendarny przedmiot.  5 jedn. przyspieszenia umiejętności za każdy legendarny przedmiot.

ItemSquareTurbocharged_Hexperiment.pngTurbodoładowany Hexperyment (ulepszenie Ornna)

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 65 pkt.  40 pkt.
PANCERZ 35 pkt.  40 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 20 jedn.  25 jedn.

AKTUALIZACJE I NAPRAWIONE BŁĘDY W SKLEPIE Z PRZEDMIOTAMI W GRZE

  • Przedmioty zakupione z zapisanego zestawu przedmiotów od teraz będą się pojawiać w poprawnych miejscach, w których zostały one zapisane w zakładce kolekcji.
  • Ta zmiana pojawiła się w patchu 11.1, ale zapomnieliśmy o niej wspomnieć (och, ironio)! Sklep będzie zapamiętywał przypięte i otwarte zakładki pomiędzy grami.
  • Ostrze Zniszczonego Króla od teraz poprawnie pojawia się w sklepie z przedmiotami, gdy gracz skorzysta z filtru przedmiotów z prędkością ruchu.
  • Czynności, które automatycznie zamykają sklep z przedmiotami, nie powodują już, że gracze nie mogą używać umiejętności i Czarów Przywoływacza.
  • Koszt Chempunkowego Łańcuchowego Miecza został zmieniony na poprawną wartość w sklepie z przedmiotami.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie gry przy przełączaniu między oknami (lub zmianie rozdzielczości) i kliknięciu w pole wyszukiwania w sklepie z przedmiotami.

ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM

Wzmocnienia w patchu 11.2

AKALI +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń  +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
ANNIE -5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
AZIR +10% zadawanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
EZREAL -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +3% otrzymywanych obrażeń
MASTER YI Brak zmian  -3% otrzymywanych obrażeń
NUNU I WILLUMP -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
RUMBLE -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
SYLAS Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
TAHM KENCH +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń

Osłabienia w patchu 11.2

ASHE -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
CORKI -3% otrzymywanych obrażeń  Brak zmian
ELISE +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
GRAGAS -5% otrzymywanych obrażeń  -3% otrzymywanych obrażeń
KLED +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
NASUS Brak zmian  +5% otrzymywanych obrażeń
RELL Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
RIVEN +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +3% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
YONE +3% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +3% zadawanych obrażeń, -3% otrzymywanych obrażeń
YORICK +3% zadawanych obrażeń  Brak zmian

NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY

  • KLIENT LEAGUE: Postęp Patronów nie zasłania już głosów honoru w poczekalni po grze.
  • KLIENT LEAGUE: Poprawiono kod, by zmniejszyć liczbę niewyłapanych błędów Javascript ważnej wtyczki, która uruchamia się przed wejściem do wyboru bohaterów.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze musieli wcisnąć Shift + Enter dwukrotnie, by napisać „gg wp” po eksplozji Nexusa.
  • Soraka nie może już utrzymywać premii do prędkości ruchu, gdy przyczepiła się do niej Yuumi z niskim poziomem zdrowia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Herold czasami nie zadawał obrażeń wieży.
  • Prędkość obrotów E — Osądu Garena bierze od teraz pod uwagę premię do prędkości ataku z legendarnych przedmiotów zapewnianą przez mityczny bierny efekt Mocy Trójcy.
  • R — Lodowy Grobowiec Lissandry nie nakłada już efektu osłabiającego Skupienia Horyzontalnego na wszystkich wrogów na obszarze umiejętności. Teraz efekt ten dotyka tylko unieruchomionego wroga.
  • Udyr nie jest już w stanie aktywować Wiecznie Wschodzącego Księżyca Zaćmienia jednym atakiem Q — Stylu Tygrysa lub R — Stylu Feniksa.
  • Po trafieniu wroga włócznią ze Spadającej Gwiazdy Pantheona ikona efektu spowolnienia poprawnie pojawi się na pasku efektów spowolnionego wroga.
  • Huragan Runaana nie zapewnia już mniej prędkości ataku niż jego komponenty.
  • Opisy Glewii Umbry, Wężowego Kła i Chempunkowego Łańcuchowego Miecza zostały zaktualizowane w zakładce kolekcji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt osłabiający Skupienia Horyzontalnego resetował się, gdy Zyra korzystała z Poparzenia.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przedmioty do dżungli znikały z zakładki polecanych przedmiotów, jeśli gracz zakupił Odnawialną Miksturę.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pięciokrotne użycie Porażenia nie pochłaniało przedmiotu do dżungli, pozwalając na sprzedanie go za złoto.
  • Q — Wirujący Topór Dravena nie generuje już więcej doładowań many Łzy Bogini, niż powinien.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...