hulkster Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 Osłabienia m.in. dla Akali, Dariusa, Maokaia i Olafa, Wzmocnienia m.in. dla Azira, LeBlanc, Trundle'a i Shaco, Aktualizacji Aatroxa i Zoe, Zmian i aktualizacji przedmiotów, Debiutu Viego BOHATEROWIE NOWOŚĆ VIEGO Zniszczony Król Ożywcie swoje najmroczniejsze pragnienia z Viego w patchu 11.2! Umiejętności w skrócie: Viego Zrujnowanie | Film sezonu 2021 Historia bohatera Viego AKALI Q: zwiększony koszt na wyższych poziomach. Akali pozbierała się już po rozstaniu z Mieczem-Pistoletem, sięgając po takie mityczne przedmioty jak Nocny Żniwiarz, Pas Rakietowy czy Szczelinotwórca. Okazało się, że jest silniejsza, niż się spodziewaliśmy, więc nieco ją osłabiamy, cofając wzmocnienie z patcha 10.23. Q — TECHNIKA PIĘCIU CIĘĆ KOSZT 120/110/100/90/80 pkt. energii ⇒ 120/115/110/105/100 pkt. energii AZIR Q: krótszy czas odnowienia. Azir stracił skrócenie czasu odnowienia z Zęba Nashora, co odebrało mu wiatr spod skrzydeł. Pomagamy imperatorowi wstać na nogi, bezpośrednio wzmacniając jego zestaw umiejętności. Q — PIASKOWY SZTURM CZAS ODNOWIENIA 15/13/11/9/7 sek. ⇒ 14/12/10/8/6 sek. CAITLYN Zwiększony przyrost obrażeń od ataku. Caitlyn została nieco w tyle w porównaniu do innych kolegów po fachu, więc pomagamy jej wrócić na ścieżkę zwalczania przestępców. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 2,88 pkt. ⇒ 3,3 pkt. DARIUS Umiejętność bierna — Noxiańska Potęga: zmniejszone dodatkowe obrażenia od ataku. Darius zaprzyjaźnił się z Łamaczem Falangi, który pozwolił mu wykonywać kombinację i prędko nakładać ładunki umiejętności biernej. Osłabiamy podstawowe statystyki, jakie czerpie z umiejętności biernej, by utrzymać go w ryzach. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — KRWOTOK DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU NOXIAŃSKIEJ POTĘGI 30-230 pkt. ⇒ 20-205 pkt. DR MUNDO Q: zwiększony zwrot zdrowia przy trafieniu i zabójstwie. E: zwiększone dodatkowe obrażenia. R: zwiększona regeneracja zdrowia. Dr. Mundo nie szło zbyt dobrze w górnej alei i dżungli. Dajemy mu nieco więcej wytrzymałości i potencjału do wymiany ciosów, zwiększając jego charakterystyczne leczenie, by Mundo był bardziej… Mundo. Q — ZATRUTY TASAK ZWROT ZDROWIA PRZY TRAFIENIU 40% ⇒ 50% ZWROT ZDROWIA PRZY ZABÓJSTWIE 80% ⇒ 100% E — MASOCHIZM DODATKOWE OBRAŻENIA 3/3,5/4/4,5/5% jego maksymalnego zdrowia ⇒ 4/4,5/5/5,5/6% jego maksymalnego zdrowia R — SADYZM REGENERACJA ZDROWIA 50/75/100% maksymalnego zdrowia ⇒ 60/85/110% maksymalnego zdrowia ELISE Q: zmniejszone obrażenia w postaci pająka na wyższych poziomach. Przez dostęp do nowych przedmiotów i wzmocnienie Q w patchu 10.23 Elise skalowała się zbyt dobrze. Czas zmyć pająka ze ściany. Q — JADOWITE UGRYZIENIE OBRAŻENIA 70/110/150/190/230 pkt. ⇒ 70/105/140/175/210 pkt. IVERN E: zmniejszone skalowanie wytrzymałości tarczy. Osłabienie skalowania Wybuchowego Nasiona w patchu 11.1 zostało zaaplikowane tylko do opisu umiejętności. Naprawiliśmy ten błąd i teraz rzeczywiście wpływa ono na jego tarczę (ups). E — WYBUCHOWE NASIONO SKALOWANIE WYTRZYMAŁOŚCI TARCZY 90% mocy umiejętności ⇒ 80% mocy umiejętności LEBLANC Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia. Q: zmniejszony koszt na wyższych poziomach. Mimo mgły i wszystkich swoich luster LeBlanc nie potrafi nikogo zmylić. Pomagamy Oszustce, sprawiając, że nie będzie czuła się karana, gdy używa swoich umiejętności i inicjuje starcia w środkowej czy późnej fazie gry. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST ZDROWIA 92 pkt. ⇒ 97 pkt. Q — ZNAK ZŁOŚLIWOŚCI KOSZT 50/60/70/80/90 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many MAOKAI E: zwiększony koszt na wyższych poziomach i zmniejszone skalowanie obrażeń. Wspierający Maokai po zrywie wzrostu na początku sezonu przytłaczał wrogów swoimi sadzonkami. Sprawiamy, że zarośla wokół Maokaia nie będą aż tak groźne. E — RZUT SADZONKĄ KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many ⇒ 60/70/80/90/100 pkt. many SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1% za każde 100 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,8% za każde 100 pkt. mocy umiejętności NOCTURNE Q i R: skrócone czasy odnowienia. Nocturne pozostał w tyle na tle kolegów i koleżanek z dżungli, więc pora dać jego cieniom i Paranoi więcej czasu na scenie. Q — ZWIASTUN ZMIERZCHU CZAS ODNOWIENIA 10 sek. ⇒ 8 sek. R — PARANOJA CZAS ODNOWIENIA 150/125/100 sek. ⇒ 140/115/90 sek. NUNU I WILLUMP Zmniejszona podstawowa prędkość ruchu i zdrowie. Nunu i Willump są teraz wytrzymali i pożerają wrogów. Osłabiamy nieco ich podstawowe statystyki, aby wybór przedmiotów miał większy wpływ na ich rozgrywkę i niósł ze sobą konsekwencje. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRĘDKOŚĆ RUCHU 345 jedn. ⇒ 340 jedn. ZDROWIE 570 pkt. ⇒ 540 pkt. AATROX E: samoleczenie jest teraz zwiększone podczas R. R: zmniejszone samoleczenie. Bohaterowie tacy jak Aatrox i Olaf potrafią wręcz przerażać swoim ogromnym leczeniem zyskiwanym dzięki przedmiotom (typu Chłeptacz Posoki czy Krwiożercza Hydra) i runom (np. Zdobywca czy Krwiożerczy Łowca). Chwile, w których wydają się nietykalni, nie są zdrowe dla przebiegu gry, więc przenosimy ich leczenie z wymienionych systemów do zestawów ich umiejętności. E — DOSKOK UMBRY NOWOŚĆTO NIE KONIEC Samoleczenie Doskoku Umbry jest teraz zwiększone do 26/32/38/44/50% podczas R — Zagłady Świata. R — ZAGŁADA ŚWIATA SAMOLECZENIE 50/75/100% ⇒ 30/45/60% OLAF W: zwiększona kradzież życia, zmniejszone wzmocnienie leczenia. Umięśniony, rzucający toporami kolega otrzymuje podobne zmiany do Aatroxa. Powinny one również osłabić ogólny poziom mocy Olafa, jako że ścinał rywali jednego po drugim. W — ZGUBNE UDERZENIA KRADZIEŻ ŻYCIA 14/16/18/20/22% ⇒ 16/18/20/22/24% WZMOCNIENIE LECZENIA 0-50% (zależnie od brakującego zdrowia) ⇒ 0-33% (zależnie od brakującego zdrowia) SENNA Zwiększone skalowanie podstawowej prędkości ataku. Zwiększone bierna szansa na wypadnięcie Upiora z Mgły bez zabójstwa oraz ilość złota z Upiorów z Mgły. Q: zwiększone skalowanie leczenia i obrażeń. Chcemy wesprzeć wspierającą Sennę, dając jej więcej złota, by mogła kupować więcej przedmiotów. Zwiększamy również skalowanie jej Q i prędkości ataku, które może wykorzystać w wielu zestawach przedmiotów, co powinno zwiększyć ich różnorodność w jej przypadku. PODSTAWOWE STATYSTYKI SKALOWANIE PRĘDKOŚCI ATAKU 0,2 jedn. ⇒ 0,3 jedn. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ROZGRZESZENIE SZANSA NA WYPADNIĘCIE UPIORA Z MGŁY BEZ ZABÓJSTWA 22% ⇒ 28% ZŁOTO Z UPIORÓW Z MGŁY 3 szt. złota ⇒ 8 szt. złota Q — PRZEBIJAJĄCA CIEMNOŚĆ SKALOWANIE LECZENIA 25% mocy umiejętności ⇒ 40% mocy umiejętności SKALOWANIE OBRAŻEŃ 40% obrażeń od ataku ⇒ 50% obrażeń od ataku WŁĄCZ TEGO KRAKENA Trafienie wrogich bohaterów Q Senny zapewnia jej ładunek Pogromcy Krakenów (maks. 1 ładunek). SHACO Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia. Shaco jest bohaterem, który posiada wyjątkowe i ekscytujące sposoby prowadzenia rozgrywki. Wzmacniamy jego czyszczenie dżungli i potencjał do zabijania. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — CIOS W PLECY OBRAŻENIA 10-25 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 20-35 pkt. (na poziomach 1-18) SORAKA Q: całkowite leczenie Odmłodzenia zwiększone na wyższych poziomach. W: zwiększone leczenie i skalowanie leczenia. Wiemy, że liżecie (głębokie) rany po ich wzmocnieniu w ostatnim patchu, więc zwiększamy ogólną moc Soraki. Q — DESZCZ GWIAZD CAŁKOWITE LECZENIE ODMŁODZENIA 50/60/70/80/90 pkt. ⇒ 50/65/80/95/110 pkt. W — ASTRALNE NATCHNIENIE LECZENIE 80/115/150/185/220 pkt. ⇒ 90/125/160/195/230 pkt. SKALOWANIE LECZENIA 60% mocy umiejętności ⇒ 70% mocy umiejętności TRUNDLE Q: zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń. W: zwiększona dodatkowa prędkość ataku. Pomagamy powrócić Królowi Trolli do łask w dżungli i górnej alei, wzmacniając jego czyszczenie dżungli oraz wymienianie ciosów. Q — CHAPS SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 10/20/30/40/50% obrażeń od ataku ⇒ 15/25/35/45/55% obrażeń od ataku W — ZAMARZNIĘTE TERYTORIUM DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 20/40/60/80/100% ⇒ 30/50/70/90/110% VARUS Zwiększony podstawowy przyrost many. R: krótszy czas odnowienia na niższych poziomach. Varus wali prosto z mostu, ale został teraz nieco w tyle, zwłaszcza biorąc pod uwagę zestawy przedmiotów, które nie skupiają się na prędkości ataku. Ostrzymy jego strzały. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST MANY 33 pkt. ⇒ 40 pkt. R — ŁAŃCUCH ZEPSUCIA CZAS ODNOWIENIA 120/90/60 sek. ⇒ 100/80/60 sek. ZOE W: zaktualizowano odłamki zaklęcia upuszczane przez stwory. Z nowymi przedmiotami czas wzbogacić pulę upuszczanych przez stwory odłamków zaklęć Złodziejki Czarów Zoe. Przy okazji usunęliśmy Odkupienie z puli, gdyż zapewniało frustrujący przypływ mocy na całej mapie. W — ZŁODZIEJKA CZARÓW ODŁAMKI ZAKLĘĆ ZE STWORÓW ZAWIERAJĄ TERAZ Omen Randuina, Naszyjnik Żelaznych Solari, Turbochemiczny Pojemnik, Pieśń Bitewną Shurelyi, Widmowe Ostrze Youmuu, Chłeptacza Posoki, Łamacza Falangi, Szpon Ciemnego Typa. ODŁAMKI ZAKLĘĆ ZE STWORÓW NIE ZAWIERAJĄ JUŻ Odkupienia. NAPRAWIONE BŁĘDY ZWIĄZANE Z ODŁAMKAMI Użycie W — Złodziejki Czarów Zoe z odłamkiem przedmiotu, który posiada w ekwipunku, nie sprawia już, że ten przedmiot zaczyna się odnawiać. Ponadto użycie przedmiotu z efektem biernym, który zadaje obrażenia tuż po zużyciu odłamka, nie sprawia już, że drugie trafienie zadaje 0 pkt. obrażeń. PRZEDMIOTY ZŁODZIEJ ESENCJI Złodziej Esencji był zbyt słaby, więc wzmacniamy go dla bohaterów głodnych many. PRZYWRÓCENIE MANY CZAROOSTRZA 3% maks. many ⇒ 40% obrażeń zadanych Czaroostrzem (przed uwzględnieniem redukcji obrażeń) POTĘGA WICHURY Potęga Wichury wychodzi przed szereg mitycznych przedmiotów dla strzelców, zarówno w przypadku tych wykorzystujących szansę na trafienia krytyczne, jak i tych opartych o destrukcję. Cofamy część wzmocnień, które daliśmy Potędze Wichury w poprzednich patchach. CZAS ODNOWIENIA URWANIA CHMURY 60 sek. ⇒ 90 sek. (dotyczy to również Tajfunu Ornna) HEXTECHOWY PAS RAKIETOWY Mimo że skrócenie dystansu do wrogów to zamierzony czynnik, nie powinno ono być jedynym źródłem inicjacji w każdej grze. PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU PONADDŹWIĘKOWOŚCI 50% na 2 sek. ⇒ 30% na 1,5 sek. IMPERIALNY MANDAT Pomimo ostatniej wycieczki do opisu patcha 10.25 Imperialny Mandat nadal jest mocnym przedmiotem dla bohaterów w solowej alei i bohaterów mających kilka umiejętności kontroli tłumu. Naszym priorytetem jest odebranie go z rąk bohaterów w solowej alei i uproszczenie skomplikowanych warunków aktywacji. CZAS ODNOWIENIA SKOORDYNOWANEGO OGNIA Zaczyna się odnawiać, gdy sojusznik pochłonie oznaczenie. ⇒ Po nałożeniu spowolnienia/unieruchomienia. POGROMCA KRAKENÓW Pogromca Krakenów jest niesamowicie potężny w połączeniu z umiejętnościami bohaterów, które mają efekty przy trafieniu. Umiejętności te właśnie z tego powodu posiadają mnożniki efektów przy trafieniu, więc Pogromca Krakenów będzie brał pod uwagę mnożniki poniższych umiejętności bohaterów: APHELIOS Q Severum — Rzeź KATARINA R — Lotos Śmierci URGOT W — Czystka PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI Po zmniejszeniu kosztu Turbochemicznego Pojemnika nisze Shurelyi i Pojemnika zaczęły za bardzo się do siebie zbliżać, więc rozróżniamy je, sprawiając, że Pieśń Bitewna będzie bardziej zachęcającym wyborem dla zaklinaczy i bohaterów korzystających z mocy umiejętności. ZDROWIE 350 pkt. ⇒ 200 pkt. USUNIĘTOPREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU Shurelya nie zapewnia już 5% prędkości ruchu. NOWOŚĆMOC UMIEJĘTNOŚCI Shurelya zapewnia teraz 40 pkt. mocy umiejętności. PODSTAWOWA REGENERACJA MANY 50% ⇒ 100% PRZEPIS Rozgrzany Klejnot + Amulet Wróżki + Skrzydlaty Księżycowy Pancerz + 650 szt. złota ⇒ Rozgrzany Klejnot + Lustro ze Szkła Bandle + 750 szt. złota KAMIENNA PŁYTA GARGULCA Biorąc pod uwagę wysoką cenę, jaką przyjdzie wam zapłacić za Kamienną Płytę, nie jest ona wystarczająco mocna, a raczej porównywalna z tańszymi legendarnymi przedmiotami. Wzmacniamy jej statystyki obronne, by pomóc wam skupiać na sobie obrażenia wrogów. PREMIA DO PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ UMOCNIENIA 3% (maks. 15%) ⇒ 5% (maks. 25%) Przedmioty z destrukcją Zmniejszamy koszt niektórych przedmiotów użytkowych z destrukcją, by stworzyć nową kategorię przedmiotów z obrażeniami od ataku za 2600 szt. złota, zarówno dla wspierających korzystających z obrażeń od ataku, jak i tradycyjnych zabójców. Glewia Umbry ŁĄCZNY KOSZT 2800 szt. złota ⇒ 2600 szt. złota OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt. ⇒ 50 pkt. PRZEPIS Ząbkowany Sztylet + Młot Bojowy Caufielda + 600 szt. złota ⇒ Ząbkowany Sztylet + Długi Miecz + Długi Miecz + 800 szt. złota Wężowy Kieł ŁĄCZNY KOSZT 2800 szt. złota ⇒ 2600 szt. złota OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt. ⇒ 55 pkt. Chempunkowy Łańcuchowy Miecz ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2600 szt. złota ZDROWIE 200 pkt. ⇒ 150 pkt. Legendarne przedmioty dla strzelców Zmieniamy niektóre statystyki na legendarnych przedmiotach dla strzelców, by zapewniały one więcej prędkości ataku niż ich składniki. Widmowy Tancerz PRZEPIS Zapał + Sztylet + Sztylet + 850 szt. złota ⇒ Zapał + Sztylet + Sztylet + 950 szt. złota PRĘDKOŚĆ ATAKU 40% ⇒ 45% Huragan Runaana PRZEPIS Zapał + Sztylet + Sztylet + 850 szt. złota ⇒ Zapał + Sztylet + Sztylet + 950 szt. złota PRĘDKOŚĆ ATAKU 40% ⇒ 45% Mityczne przedmioty dla obrońców Słoneczna Egida była niezwykle popularnym wyborem w porównaniu z innymi mitycznymi przedmiotami dla obrońców, mimo że pod kątem współczynnika zwycięstw wypadają porównywalnie. Mamy nadzieję, że dzięki stworzeniu oddzielnej, tańszej kategorii cenowej złożonej z innych mitycznych przedmiotów dla obrońców (oprócz wzmocnień, jakie otrzymują), będą one częściej wybierane przez wspierających obrońców i dżunglerów. Słoneczna Egida MITYCZNE BIERNE 5 jedn. przyspieszenia umiejętności za każdy legendarny przedmiot. ⇒ 5% nieustępliwości i odporności na spowolnienia za każdy legendarny przedmiot. Rękawica Mroźnego Ognia ŁĄCZNY KOSZT 3200 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota PRZEPIS Żar Bami + Opończa Antymagiczna + Kamizelka Kolcza + 850 szt. złota ⇒ Żar Bami + Lekka Szata + Opończa Antymagiczna + 950 szt. złota PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn. ⇒ 20 jedn. PANCERZ 50 pkt. ⇒ 25 pkt. Oszroniony Uścisk (ulepszenie Ornna) PANCERZ 65 pkt. ⇒ 40 pkt. ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 35 pkt. ⇒ 40 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 20 jedn. ⇒ 25 jedn. Turbochemiczny Pojemnik ŁĄCZNY KOSZT 3200 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota PRZEPIS Żar Bami + Lekka Szata + Płaszcz Negacji + 900 szt. złota ⇒ Żar Bami + Lekka Szata + Opończa Antymagiczna + 950 szt. złota ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 50 pkt. ⇒ 25 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn. ⇒ 20 jedn. MITYCZNE BIERNE 5% nieustępliwości i odporności na spowolnienia za każdy legendarny przedmiot. ⇒ 5 jedn. przyspieszenia umiejętności za każdy legendarny przedmiot. Turbodoładowany Hexperyment (ulepszenie Ornna) ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 65 pkt. ⇒ 40 pkt. PANCERZ 35 pkt. ⇒ 40 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 20 jedn. ⇒ 25 jedn. AKTUALIZACJE I NAPRAWIONE BŁĘDY W SKLEPIE Z PRZEDMIOTAMI W GRZE Przedmioty zakupione z zapisanego zestawu przedmiotów od teraz będą się pojawiać w poprawnych miejscach, w których zostały one zapisane w zakładce kolekcji. Ta zmiana pojawiła się w patchu 11.1, ale zapomnieliśmy o niej wspomnieć (och, ironio)! Sklep będzie zapamiętywał przypięte i otwarte zakładki pomiędzy grami. Ostrze Zniszczonego Króla od teraz poprawnie pojawia się w sklepie z przedmiotami, gdy gracz skorzysta z filtru przedmiotów z prędkością ruchu. Czynności, które automatycznie zamykają sklep z przedmiotami, nie powodują już, że gracze nie mogą używać umiejętności i Czarów Przywoływacza. Koszt Chempunkowego Łańcuchowego Miecza został zmieniony na poprawną wartość w sklepie z przedmiotami. Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie gry przy przełączaniu między oknami (lub zmianie rozdzielczości) i kliknięciu w pole wyszukiwania w sklepie z przedmiotami. ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM Wzmocnienia w patchu 11.2 AKALI +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ANNIE -5% zadawanych obrażeń ⇒ Brak zmian AZIR +10% zadawanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń EZREAL -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +3% otrzymywanych obrażeń MASTER YI Brak zmian ⇒ -3% otrzymywanych obrażeń NUNU I WILLUMP -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń RUMBLE -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń SYLAS Brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń TAHM KENCH +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń Osłabienia w patchu 11.2 ASHE -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń CORKI -3% otrzymywanych obrażeń ⇒ Brak zmian ELISE +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń GRAGAS -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -3% otrzymywanych obrażeń KLED +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń NASUS Brak zmian ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń RELL Brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń RIVEN +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +3% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń YONE +3% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +3% zadawanych obrażeń, -3% otrzymywanych obrażeń YORICK +3% zadawanych obrażeń ⇒ Brak zmian NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY KLIENT LEAGUE: Postęp Patronów nie zasłania już głosów honoru w poczekalni po grze. KLIENT LEAGUE: Poprawiono kod, by zmniejszyć liczbę niewyłapanych błędów Javascript ważnej wtyczki, która uruchamia się przed wejściem do wyboru bohaterów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze musieli wcisnąć Shift + Enter dwukrotnie, by napisać „gg wp” po eksplozji Nexusa. Soraka nie może już utrzymywać premii do prędkości ruchu, gdy przyczepiła się do niej Yuumi z niskim poziomem zdrowia. Naprawiono błąd, który powodował, że Herold czasami nie zadawał obrażeń wieży. Prędkość obrotów E — Osądu Garena bierze od teraz pod uwagę premię do prędkości ataku z legendarnych przedmiotów zapewnianą przez mityczny bierny efekt Mocy Trójcy. R — Lodowy Grobowiec Lissandry nie nakłada już efektu osłabiającego Skupienia Horyzontalnego na wszystkich wrogów na obszarze umiejętności. Teraz efekt ten dotyka tylko unieruchomionego wroga. Udyr nie jest już w stanie aktywować Wiecznie Wschodzącego Księżyca Zaćmienia jednym atakiem Q — Stylu Tygrysa lub R — Stylu Feniksa. Po trafieniu wroga włócznią ze Spadającej Gwiazdy Pantheona ikona efektu spowolnienia poprawnie pojawi się na pasku efektów spowolnionego wroga. Huragan Runaana nie zapewnia już mniej prędkości ataku niż jego komponenty. Opisy Glewii Umbry, Wężowego Kła i Chempunkowego Łańcuchowego Miecza zostały zaktualizowane w zakładce kolekcji. Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt osłabiający Skupienia Horyzontalnego resetował się, gdy Zyra korzystała z Poparzenia. Naprawiono błąd, który sprawiał, że przedmioty do dżungli znikały z zakładki polecanych przedmiotów, jeśli gracz zakupił Odnawialną Miksturę. Naprawiono błąd, który sprawiał, że pięciokrotne użycie Porażenia nie pochłaniało przedmiotu do dżungli, pozwalając na sprzedanie go za złoto. Q — Wirujący Topór Dravena nie generuje już więcej doładowań many Łzy Bogini, niż powinien. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Zniszczona Shyvana Zniszczona Karma Zniszczony Draven Jhin ze Zwojów Shan Hai Cho’Gath ze Zwojów Shan Hai Neeko ze Zwojów Shan Hai Nautilus ze Zwojów Shan Hai Księżycowa Bestia Viego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.