hulkster Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 BOHATEROWIE AMUMU Zwiększone podstawowe zdrowie. E: zwiększone podstawowe obrażenia na wyższych poziomach. Amumu zawsze jest smutny, ale teraz wydaje się wyjątkowo przygnębiony w rękach uzdolnionych graczy. Zwiększamy obrażenia jego Histerii, by zamiast smutku na jego twarzy wymalowała się złość. PODSTAWOWE STATYSTYKI ZDROWIE 613 pkt. ⇒ 615 pkt. E — HISTERIA OBRAŻENIA PODSTAWOWE 75/95/115/135/155 pkt. ⇒ 75/100/125/150/175 pkt. BRAUM R: krótszy czas odnowienia. Kolega Poro będzie miał więcej okazji do użycia swojej potężnej i skutecznej superumiejętności, by przechylić szalę zwycięstwa w walkach drużynowych na swoją stronę. R — LODOWCOWA SZCZELINA CZAS ODNOWIENIA 140/120/100 sek. ⇒ 120/100/80 sek. CAITLYN Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń od ataku oraz prędkości ataku. Caitlyn uwielbia dobre pościgi, ale została za daleko w tyle, żeby kontrować strzelców o krótszym zasięgu, takich jak Kai’Sa i Samira, które aktualnie rządzą metą. Cofamy niektóre poprzednie osłabienia (z patchów 11.2 i 10.19), aby z powrotem naprowadzić ją na trop. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ 3,3 pkt. ⇒ 3,8 pkt. PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 3,5% ⇒ 4%. CAMILLE W: dłuższy czas odnowienia. Camille wypędzała przeciwników z górnej alei w grach na elitarnym i profesjonalnym poziomie, więc osłabiamy jej poczucie bezpieczeństwa i wytrzymałość w alei. W — TAKTYCZNE PODCIĘCIE CZAS ODNOWIENIA 15/13,5/12/10,5/9 sek. ⇒ 17/15,5/14/12,5/11 sek. FIORA Umiejętność bierna: zwiększone podstawowe obrażenia oznaczenia. Nowe przedmioty i zmiany przedmiotów dla wojowników (w patchu 11.3) sprawiły, że stan Fiory był słaby, więc czas nieco naostrzyć jej rapier. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — TANIEC FECHMISTRZYNI OBRAŻENIA OZNACZENIA 2,5% (+4,5% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku) ⇒ 3% (+5,5% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku). JINX Zwiększone podstawowe zdrowie. Jinx powraca! Jej współczynnik zwycięstw w grach na wyższych poziomach spadł, co wskazuje na to, że w patchu 11.3 przesadziliśmy z osłabieniem jej podstawowego zdrowia. PODSTAWOWE STATYSTYKI ZDROWIE 550 pkt. ⇒ 610 pkt. KAI’SA Q: zmniejszone obrażenia pojedynczych pocisków, maksymalne obrażenia przeciwko jednemu celowi i maksymalne obrażenia po ewolucji przeciwko jednemu celowi. Nikt nie dostosowuje się do nowych przedmiotów tak, jak Kai’Sa, a ten sezon nie jest wyjątkiem. Zmniejszamy jej obrażenia, by osłabić jej eksplozywny potencjał i sprawić, żeby nie była aż takim postrachem podczas wymian we wczesnej fazie gry. Q — ICATHIAŃSKI DESZCZ OBRAŻENIA PODSTAWOWE POJEDYNCZEGO POCISKU 45/61,25/77,5/93,75/110 pkt. ⇒ 40/55/70/85/100 pkt. MAKSYMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE PRZECIWKO JEDNEMU CELOWI 101,25/137,8125/174,375/210,9375/247,5 pkt. ⇒ 90/123,75/157,5/191,25/225 pkt. MAKSYMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE PO EWOLUCJI PRZECIWKO JEDNEMU CELOWI 168,75/229,6875/290,625/351,5625/412,5 pkt. ⇒ 150/206,25/262,5/318,75/375 pkt. KATARINA R: współczynnik obrażeń przy trafieniu teraz się skaluje, zmniejszone obrażenia każdego sztyletu. Po zmianach w patchu 11.2 mających na celu sprawienie, że Pogromca Krakenów będzie działał z modyfikatorami obrażeń przy trafieniu, bohaterowie tacy jak Katarina i Urgot potrzebują wyważenia. Zauważyliśmy, że graczom podobają się zestawy przedmiotów z obrażeniami przy trafieniu na tych bohaterach i chcemy, aby były one grywalne, nawet jeśli nie są aktualnie w mecie. Przed zmianami Pogromcy spora liczba zestawów przedmiotów Katariny i Urgota skupiała się na obrażeniach przy trafieniu, ale jednocześnie miały one dużo niższy współczynnik zwycięstw w porównaniu do tradycyjnych zestawów. Te zmiany powinny podbić te zestawy przedmiotów do mniej więcej poprzedniego stanu. R — LOTOS ŚMIERCI SKALOWANIE OBRAŻEŃ PRZY TRAFIENIU 25% ⇒ 25/30/35%. OBRAŻENIA KAŻDEGO SZTYLETU 15% dodatkowych obrażeń od ataku (+9,9% za każde 100% łącznej prędkości ataku) ⇒ 16% dodatkowych obrażeń od ataku (+12,8% za każde 100% łącznej prędkości ataku). NOWOŚĆPRZEJRZYSTOŚĆ OPISU Opis Lotosu Śmierci teraz określa, że poza efektami przy trafieniu nakłada również efekty przy ataku. URGOT W: zwiększona efektywność obrażeń przy trafieniu. Podobnie jak w przypadku Katariny, wzmacniamy zestawy przedmiotów Urgota z obrażeniami przy trafieniu, aby nie czuł się tak źle z Pogromcą Krakenów. W — CZYSTKA SKALOWANIE OBRAŻEŃ PRZY TRAFIENIU 50% ⇒ 75%. LEE SIN Q: krótszy czas odnowienia. Lee również niezbyt dobrze radził sobie z nowymi przedmiotami i potrzebuje wzmocnień, aby mógł realizować swoją wizję skakania po całej mapie. Q — FALA DŹWIĘKU CZAS ODNOWIENIA 11/10/9/8/7 sek. ⇒ 10/9/8/7/6 sek. RENEKTON Q oraz wzmocnione Q: zmniejszone podstawowe leczenie po trafieniu jednostek niebędących bohaterami na wyższych poziomach. Z Renektona jest silny krokodyl, który dominuje w alei z uwagi na mocne utrzymywanie się przy życiu, więc je osłabiamy. Q — RZEŹ NIEWINIĄTEK PODSTAWOWE LECZENIE PO TRAFIENIU JEDNOSTEK NIEBĘDĄCYCH BOHATERAMI 3/4,5/6/7,5/9 pkt. ⇒ 3/4/5/6/7 pkt. WZMOCNIONE PODSTAWOWE LECZENIE PO TRAFIENIU JEDNOSTEK NIEBĘDĄCYCH BOHATERAMI 9/13,5/18/22,5/27 pkt. ⇒ 9/12/15/18/21 pkt. SAMIRA Umiejętność bierna: współczynnik dodatkowych obrażeń został zmniejszony na niższych poziomach i teraz się skaluje. Q: współczynnik obrażeń został zmniejszony na niższych poziomach i teraz się skaluje. W: krótszy czas trwania. E: zmodyfikowane namierzanie, zmniejszona prędkość doskoku. Na chwilę obecną nasza Róża Pustyni zbyt często grzeje ławkę banów. Pomimo tego, że jest bliska odpowiedniego wyważenia, uważamy, że posiada kilka frustrujących cech, które wpływają na jej współczynnik banowania. Chcemy rozwiązać ten problem, dokonując kilku zmian wyważających, aby zarówno gracze Samiry, jak i jej przeciwnicy czuli się wygodniej, gdy bohaterka wróci na ring. Aby to osiągnąć, zmniejszamy moc jej defensywnych narzędzi i dajemy jej przeciwnikom więcej możliwości grania przeciwko niej w alei. Zmniejszamy również jej potencjał pójścia na całość we wczesnej fazie gry. W zamian zwiększamy jej zabójczy potencjał w środkowej i późnej fazie gry, aby zamiatała, jak już wejdzie w wir walki. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — CHOJRACKI IMPULS SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 7,5% obrażeń od ataku ⇒ 3,5%-10,5% obrażeń od ataku (na poziomach 1-18). Q ― SMYKAŁKA SKALOWANIE OBRAŻEŃ 100% obrażeń od ataku ⇒ 80/87,5/95/102,5/110% obrażeń od ataku. W — WIRUJĄCE OSTRZE CZAS TRWANIA 1 sek. ⇒ 0,75 sek. E — DZIKI PĘD USUNIĘTONAMIERZANIE SOJUSZNIKÓW Samira nie może już doskakiwać przez sojuszników. NOWOŚĆOCZY SKUPIONE NA WIEŻY Samira może od teraz doskakiwać przez wrogie wieże, ale priorytetowo będzie obierała za cel bohaterów. PRĘDKOŚĆ DOSKOKU 2050 jedn. ⇒ 1600 jedn. R — PIEKIELNY SPUST CZAS ODNOWIENIA 3 sek. ⇒ 8 sek. SKARNER Zmniejszone podstawowe zdrowie i przyrost zdrowia. Ostatni przedstawiciel swojego gatunku wspiął się na szczyty w dżungli. Osłabiamy obronę Skarnera, by dał nieco odsapnąć swoim zmęczonym szczypcom. PODSTAWOWE STATYSTYKI ZDROWIE 601 pkt. ⇒ 580 pkt. PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. ⇒ 85 pkt. SORAKA Q: zwiększona prędkość ruchu. W: zwiększone podstawowe leczenie. Kolejne zmiany, na których widok aż raduje się serce, nawet po ostatnich wzmocnieniach w patchu 11.2. Użyczamy pomocy Sorace. Q — DESZCZ GWIAZD PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU 15/17,5/20/22,5/25% ⇒ 20/22,5/25/27,5/30%. W — ASTRALNE NATCHNIENIE PODSTAWOWE LECZENIE 90/125/160/195/230 pkt. ⇒ 100/135/170/205/240 pkt. TALON W: czas odnowienia teraz się skaluje, zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń. Talon miał problemy z wbijaniem swoich ostrzy w przeciwników, więc zwiększamy jego dostęp do dystansowych narzędzi. W — ROZPRUWANIE CZAS ODNOWIENIA 9 sek. ⇒ 9/8,5/8/7,5/7 sek. SKALOWANIE OBRAŻEŃ 40% obrażeń od ataku ⇒ 55% obrażeń od ataku. TRYNDAMERE Zwiększone obrażenia podstawowe. Tryndamere był zbyt słaby w alei, więc zwiększamy podstawowe obrażenia od ataku tego wściekłego rozrabiaki, by nieco mu pomóc. PODSTAWOWE STATYSTYKI OBRAŻENIA 69 pkt. ⇒ 72 pkt. VARUS W: zwiększone wzmocnione dodatkowe obrażenia zależne od czasu ładowania Q. Chcemy zachęcić Varusa, aby częściej w pełni ładował swoje Q podczas walki. Soczysty kąsek dla zestawów przedmiotów z destrukcją i szansą na trafienie krytyczne. W — KOŁCZAN ROZKŁADU WZMOCNIONE DODATKOWE OBRAŻENIA Q Zwiększone o 0-50% (zależnie od czasu ładowania) ⇒ zwiększone o 0-80% (zależnie od czasu ładowania). MAKSYMALNE OBRAŻENIA OD BRAKUJĄCEGO ZDROWIA 9/12/15/18/21% (na poziomach 1/4/7/10/13) ⇒ 10,8/14,4/18/21,6/25,2% (na poziomach 1/4/7/10/13). VEIGAR Q: zmniejszony koszt. R: krótszy czas odnowienia na wyższych poziomach. Veigarowi nieco brakuje do innych środkowych w 2021 r. Wzmacniamy go, aby mógł stanąć twarzą w twarz z rywalami. Q — ZŁOWROGIE UDERZENIE KOSZT 40/45/50/55/60 pkt. ⇒ 30/35/40/45/50 pkt. R – PRZEDWIECZNY WYBUCH CZAS ODNOWIENIA 120/100/80 sek. ⇒ 120/90/60 sek. PRZEDMIOTY OSTRZE GNIEWU GUINSOO Ostrze Gniewu zostało w tyle za przedmiotami z szansą na trafienie krytyczne w przypadku sporej liczby bohaterów, którzy wcześniej mogli między nimi wybierać. Lekko je wzmacniamy, by gracze znowu brali je pod uwagę. PRĘDKOŚĆ ATAKU 40% ⇒ 45%. ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO Kamień Księżycowy przyćmiewa inne wybory i ogólnie rzecz biorąc, jest zbyt mocny, szczególnie w przypadku wczesnego zakupu i dużej przewagi. Osłabiamy moc jego leczenia we wczesnej fazie gry. LECZENIE SOJUSZNIKÓW ŁASKĄ GWIAZD 70-100 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) ⇒ 50-100 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika). Przedmioty z Głębokimi Ranami O ile przedmioty z Głębokimi Ranami mają być wyborem sytuacyjnym, o tyle radzą sobie gorzej, niż byśmy chcieli. Wzmacniamy ich statystyki, aby kompromis względem innych legendarnych przedmiotów nie był aż tak dotkliwy. Morellonomicon MOC UMIEJĘTNOŚCI 70 pkt. ⇒ 80 pkt. Śmiertelne Przypomnienie OBRAŻENIA OD ATAKU 20 pkt. ⇒ 25 pkt. Chempunkowy Łańcuchowy Miecz ZDROWIE 150 pkt. ⇒ 250 pkt. Przedmioty dla magów Zmieniamy kilka przedmiotów dla magów, które nie są często kupowane, aby miały więcej okazji do zabłyśnięcia. Bierny efekt Kosmicznego Impulsu jest teraz łatwiej dostępny, a Wieczna Zmarzlina ma nowy przepis i została nieco wzmocniona. Kosmiczny Impuls USUNIĘTOPRĘDKOŚĆ RUCHU CZAROWNEGO PLĄSU Kosmiczny Impuls nie zapewnia już premii do prędkości ruchu po zadaniu obrażeń umiejętnościami. NOWOŚĆKOSMICZNY ODLOT Jeżeli masz co najmniej 160 pkt. mocy umiejętności, zyskujesz 20 jedn. przyspieszenia umiejętności i 10-30 jedn. prędkości ruchu (zależnie od poziomu). PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 30 jedn. ⇒ 20 jedn. Wieczna Zmarzlina PRZEPIS Zaginiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + 1250 szt. złota ⇒ Zaginiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota. ZDROWIE 200 pkt. ⇒ 250 pkt. OBRAŻENIA OBLODZENIA 100 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 125 pkt. (+25% mocy umiejętności). CZAS RZUCENIA OBLODZENIA 0,25 sek. ⇒ 0,15 sek. Wieczna Zima (ulepszenie Ornna) ZDROWIE 300 pkt. ⇒ 350 pkt. OBRAŻENIA OBLODZENIA 100 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 125 pkt. (+25% mocy umiejętności). ZMIANY OBOZÓW W DŻUNGLI Zauważyliśmy, że dżunglerzy mają zbyt wiele kontroli w grach. W większości jest to spowodowane tym, że ich zwiększone możliwości zakupu we wczesnym etapie gry zmieniają się w statystyki, co z kolei przyspiesza przyrost ich doświadczenia i złota. Aby to wyrównać, zmniejszamy ilość zdobywanego przez nich doświadczenia i złota. Z powodu tych zmian wstrzymujemy się z osłabianiem kilku dżunglerów, którzy balansują na granicy zbyt dużej siły, dopóki nie zobaczymy rezultatów tych zmian. Ponurnik DOŚWIADCZENIE 135/138,375/145,125/155,25/168,75/182,25 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9) ⇒ 125/128,125/134,375/143,75/156,25/168,75 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9). ZŁOTO 105 szt. ⇒ 85 szt. Duży Skalniak DOŚWIADCZENIE 37/37,925/39,775/42,55/42,55/46,25/46,25/49,95 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9) ⇒ 27/27,675/29,025/31,05/31,05/33,75/33,75/36,45 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9). ZŁOTO 42 szt. ⇒ 32 szt. Mały Skalniak DOŚWIADCZENIE 18/18,45/19,35/20,7/20,7/22,5/22,5/24,3 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9) ⇒ 16/16/16,4/17,2/18,4/18,4/20/20/21,6 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9). Szkarłatny Brzytwodziób DOŚWIADCZENIE 45/46,125/48,375/51,75/56,25/60,75 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9) ⇒ 35/35,875/37,625/40,25/43,75/47,25 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9). ZŁOTO 45 szt. ⇒ 35 szt. AKTUALIZACJA OTRZYMYWANEGO LECZENIA Po dłuższej obserwacji technologii otrzymywanego leczenia doszliśmy do kilku wniosków: otrzymywane leczenie jest bardzo satysfakcjonujące dla gracza, który go używa, i jego sojuszników, ale może negatywnie wpłynąć na przejrzystość podczas sprawdzania poziomu zdrowia w ferworze walki. Przekonaliśmy się również, że w połączeniu z tarczami i szarym zdrowiem nakładające się paski mogą być mylące. W tym patchu dokonujemy kilku zmian, aby rozwiązać te problemy, i planujemy wdrożyć tę technologię do innych systemów w przyszłości (np. Mikstury Zdrowia, superumiejętność Mundo). Otrzymywane leczenie wyświetla się tylko dla gracza, który go używa, i jego sojuszników. Pasek otrzymywanego leczenia teraz bardziej odznacza się na tle innych efektów paska zdrowia. AKTUALIZACJE SKLEPU W GRZE Kilka aktualizacji, abyście mogli oczyścić sklep oraz przeciwników. Możecie teraz przeciągnąć róg sklepu, by zmienić jego wielkość. Ostrożnie, to łaskocze! Panel szybkiego zakupu otrzymał kilka usprawnień w przypadku talizmanów. Teraz automatycznie zmienia kolejność talizmanów w zależności od tego, w jakie jesteście aktualnie wyposażeni, aby zaoszczędzić wam trochę czasu. Poprawki i ulepszenia wydajności. KONSTRUKTOR SKŁADÓW W CLASH Wraz z rozpoczęciem rejestrowania PT w sezonie 2021 Clash w patchu 11.4 zobaczycie drugą odsłonę naszego konstruktora składów w Clash. Ta wersja pomoże graczom znajdować i wysyłać zaproszenia do dołączenia do drużyn, które szukają graczy do wypełnienia składu. To powinno pomóc zmienić trzy- lub czteroosobowe składy w pięcioosobowe drużyny marzeń rodem z memów, które pozamiatają w turnieju Clash. NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY KLIENT LEAGUE: Odnaleźliśmy odznakę lojalności i przywróciliśmy ją do Kolekcji. KLIENT LEAGUE: Naprawiono wyciek pamięci, który pojawiał się po świętowaniu każdej misji po grze, dzięki czemu klient powinien działać sprawniej. Efekt wizualny osłabienia pancerza stworów i małych potworów za pomocą Umiejętności biernej — Odkształcanie Formy Rell został zmieniony. Naprawiono błąd, który sprawiał, że kara do prędkości ataku rakiet z Q — Zmienianka! Jinx wpływała na jej podstawową prędkość ataku, a nie tylko dodatkową. Poprawiono wartość obrażeń od ataku Gruboskórności Steraka. Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli zakupić Totemów Kontroli, gdy miejsce w ich ekwipunku zwalniało się po użyciu zaopatrzenia poza fontanną. Naprawiono błąd, który sprawiał, że R — Napaść z Cienia Talona stawała się widoczna dla wrogów, jeśli zabił któregokolwiek z nich za jej pomocą, gdy był wyposażony w Mroczne Ostrze Draktharru. Naprawiono błąd, który sprawiał, że niewidzialność z Mrocznego Ostrza Draktharru była anulowana, gdy bohater, który był w nie wyposażony, wziął udział w zabójstwie podczas efektu niewidzialności. Naprawiono błąd, który sprawiał, że unieruchomieni lub uziemieni bohaterowie mogli używać Łamacza Falangi. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Urwanie Chmury Potęgi Wichury wystrzeliwało mniej pocisków, niż powinno, gdy bohater był przenoszony do R — Wymiaru Śmierci Mordekaisera podczas używania Potęgi Wichury. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.