hulkster Posted March 2, 2021 Report Share Posted March 2, 2021 Pszczółka Malzahar, Pszczółka Yuumi i Pszczółka Kog’Maw będą dostępni 4 marca 2021 r. BOHATEROWIE AZIR W: zmniejszone obrażenia Piaskowych Żołnierzy. Wyważamy stabilną krzywą mocy Azira na przestrzeni całej gry, osłabiając jego kontrolę w alei we wczesnej fazie gry. W — POWSTAŃCIE! OBRAŻENIA PIASKOWYCH ŻOŁNIERZY 60-160 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 50-150 pkt. (na poziomach 1-18) GRAGAS Q ma teraz stały koszt. Osłabiamy nieco tego osiłka Gragasa w górnej alei, zwiększając koszt jego beczek. Q — TOCZENIE BECZKI KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many ⇒ 80 pkt. many (na wszystkich poziomach) JAX Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń. Napakowany Jax ma instynkt zabójcy, gdy ma przy sobie Moc Trójcy! (A teraz spróbujcie to powtórzyć trzy razy szybciej). PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ 3,38 pkt. ⇒ 4,25 pkt. KARMA Q: krótszy czas odnowienia. Pomimo wzmocnień w patchu 11.3 wspierająca Karma nadal nie radzi sobie zbyt dobrze. Przyjrzeliśmy się ostatnim zmianom Karmy i pomagamy jej zabłysnąć na nowo, częściowo cofając osłabienia z patcha 10.16. Q — WEWNĘTRZNY PŁOMIEŃ CZAS ODNOWIENIA 9/8,5/8/7,5/7 sek. ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 sek. KOG’MAW W: zwiększone dodatkowe obrażenia na wyższych poziomach. Dawno, dawno temu, gdy obrońcy sięgali wyłącznie po legendarne przedmioty z pancerzem, takie jak Słoneczna Peleryna i Omen Randuina, Kog’Mawowi lepiej szło rozpuszczanie ich zbroi. Aby to zrekompensować, dodajemy jeszcze więcej trucizny do jego śliny, by mógł szarżować, gdy jego W jest aktywne! dźwięki trąbki W — BROŃ BIOMAGICZNA DODATKOWE OBRAŻENIA 3/3,75/4,5/5,25/6% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 3/4/5/6/7% maksymalnego zdrowia celu MASTER YI E: Zwiększone podstawowe obrażenia. Przez ostatnią serię osłabień w patchu 11.1 i zmiany dżungli Master Yi nie miał lekko. Pomagamy mu wrócić w wielkim stylu (Wuju), by wzmocnić jego wszystkie zestawy przedmiotów i style gry, szczególnie te polegające na prędkości ataku. E — STYL WUJU OBRAŻENIA PODSTAWOWE 18/26/34/42/50 pkt. ⇒ 20/30/40/50/60 pkt. PYKE Umiejętność bierna: zmniejszona wartość przechowywanego szarego zdrowia. Teraz zapewnia destrukcję i zwiększa się, gdy wrogowie są w pobliżu. Osłabiamy utrzymywanie się w alei środkowego Pyke’a, by wydobyć wspierającego Pyke’a z dna oceanu. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DAR TOPIELCÓW WARTOŚĆ PRZECHOWYWANEGO SZAREGO ZDROWIA 25-50% otrzymywanych obrażeń (na poziomach 1-18) ⇒ 10% otrzymywanych obrażeń (+25% destrukcji), zwiększone do 35% otrzymywanych obrażeń (+50% destrukcji), jeśli w pobliżu znajduje się 2 lub więcej wrogów QIYANA W: zwiększone obrażenia dodatkowe. R: zwiększone obrażenia na wyższych poziomach. Moc Qiyany przeważnie zależy od jej wczesnych wędrówek po mapie. Dzięki temu stała się ulubionym wyborem graczy na elitarnym poziomie, jako że mogli oni w pełni wykorzystać jej sprawne wędrowanie bez ryzyka trafienia na skoordynowane zagranie defensywne charakterystyczne dla gier na wyższym poziomie. Aby zapewnić jej więcej możliwości osiągnięcia królewskiego sukcesu, wzmacniamy jej podstawowe skalowanie i zachęcamy graczy do wcześniejszego rozwijania W. No wiecie, żeby miażdżyć. W — RZEŹBIENIE ZIEMI DODATKOWE OBRAŻENIA 8/16/24/32/40 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 8/22/36/50/64 pkt. (+45% mocy umiejętności) R — OSZAŁAMIAJĄCY POKAZ TALENTU OBRAŻENIA 100/170/240 pkt. ⇒ 100/200/300 pkt. RAMMUS Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia. Rammus wydawał się bardziej pancerny od pancernika, szczególnie w grach na przeciętnym poziomie. Osłabiamy jego wytrzymałość, aby musiał ostrożniej podejmować decyzje o wtoczeniu się do walki. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST ZDROWIA 95 pkt. ⇒ 80 pkt. RELL Zmniejszony podstawowy pancerz. W1 i W2: wydłużony czas odnowienia. Rell dominuje na scenie profesjonalnej, dlatego dajemy jej przeciwnikom nieco więcej okazji do kontrataku, sprawiając, że będzie bardziej wrażliwa na nękanie. PODSTAWOWE STATYSTYKI PANCERZ 35 pkt. ⇒ 32 pkt. W — FERROMANCJA: ROZTRZASKANIE CZAS ODNOWIENIA 11 sek. ⇒ 13 sek. W — FERROMANCJA: NA KOŃ! CZAS ODNOWIENIA 11 sek. ⇒ 13 sek. SAMIRA Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń. Q: zwiększone skalowanie obrażeń na wyższych poziomach. Samira niezbyt dobrze radzi sobie po osłabieniach z ostatniego patcha, dlatego wzmacniamy jej skalowanie, by nadal mogła wymiatać w późnej fazie gry. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ 2,3 pkt. ⇒ 3 pkt. Q ― SMYKAŁKA SKALOWANIE OBRAŻEŃ 80/87,5/95/102,5/110% ⇒ 80/90/100/110/120% SEJUANI W: zwiększone skalowanie obrażeń drugiego trafienia. Sejuani nie mogła się odnaleźć w nowej dżungli. Zapewniamy jej i Bristle’owi smakołyk za trafienie obu części jej W. W — FURIA ZIMY SKALOWANIE OBRAŻEŃ DRUGIEGO TRAFIENIA 5,25% maksymalnego zdrowia Sejuani ⇒ 6% maksymalnego zdrowia Sejuani SERAPHINE Umiejętność bierna: usunięto zanikanie obrażeń kolejnych nut; zmniejszone obrażenia nut od sojuszników. R: dłuższy czas odnowienia. Seraphine nadal nie znika z naszego radaru i radia, dlatego osłabiamy obrażenia nut pochodzących od sojuszników, ale w zamian wzmacniamy obrażenia jej własnych nut. W ten sposób nadal będzie silna sama w sobie, ale jej moc nie będzie aż tak podkręcona przez moc fanów. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA ― OSOBOWOŚĆ SCENICZNA USUNIĘTOZANIKANIE OBRAŻEŃ KOLEJNYCH NUT Obrażenia nut Seraphine nie zmniejszają się już z każdym trafieniem jednostek niebędących stworami. NOWOŚĆCOFNIJCIE SIĘ W TYM CHÓRKU Nuty od sojuszników zadają od teraz 25% obrażeń nut Seraphine przeciwko wszystkim celom, w tym stworom. OBRAŻENIA NUT 4-16 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 4/8/14/24 pkt. (na poziomach 1/6/11/16) R ― BIS CZAS ODNOWIENIA 160/140/120 sek. ⇒ 180/150/120 sek. SHACO W: zmniejszone obrażenia podstawowe i obrażenia zadawane pojedynczym celom; od teraz zadaje więcej obrażeń potworom. Shaco straszył w dolnej alei, a w dżungli robił z siebie klauna, dlatego mamy dla niego kilka zmian. W — ZABAWKA NIESPODZIANKA OBRAŻENIA PODSTAWOWE 15/20/25/30/35 pkt. ⇒ 10/15/20/25/30 pkt. OBRAŻENIA PODSTAWOWE ZADAWANE POJEDYNCZYM CELOM 35/50/65/80/95 pkt. ⇒ 25/40/55/70/85 pkt. NOWOŚĆBAM! I PO POTWORZE Zabawka Niespodzianka zadaje od teraz dodatkowo 10/20/30/40/50 pkt. obrażeń potworom. TRUNDLE Q: krótszy czas odnowienia. Pomagamy Królowi Trolli zatopić zęby w nowym sezonie, wzmacniając go w górnej alei i dżungli. Q — CHAPS CZAS ODNOWIENIA 4 sek. ⇒ 3,5 sek. TWITCH Umiejętność bierna: zmniejszone skalowanie obrażeń za każdy ładunek. R: zwiększone dodatkowe obrażenia, wydłużony czas działania. Szczur z mocą umiejętności = za mocny. Szczur z obrażeniami od ataku = za słaby. Rekalibracja. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ŚMIERTELNY JAD SKALOWANIE OBRAŻEŃ ZA KAŻDY ŁADUNEK 3% mocy umiejętności ⇒ 2,5% mocy umiejętności R — WALĘ NA OŚLEP DODATKOWE OBRAŻENIA 25/40/55 pkt. ⇒ 30/45/60 pkt. CZAS DZIAŁANIA 5 sek. ⇒ 6 sek. UDYR Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia. R: zmniejszone całkowite obrażenia aury. Z pomocą nowych przedmiotów, takich jak Turbochemiczny Pojemnik, Udyr beztrosko przemierza dżunglę z jedną z najszybszych prędkości ruchu, jakie kiedykolwiek widzieliśmy, co pozwala mu na robienie ziuuuum do walk i z walk. Osłabiamy jego szybkość czyszczenia dżungli (cofnięcie wzmocnienia z patcha 10.21) i zmniejszamy jego wytrzymałość. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST ZDROWIA 99 pkt. ⇒ 92 pkt. R — STYL FENIKSA CAŁKOWITE OBRAŻENIA AURY 50/95/140/185/230/275 pkt. w ciągu 4 sek. ⇒ 40/80/120/160/200/240 pkt. w ciągu 4 sek. VIEGO Naprawiono kilka błędów związanych z Wykradaczem Dusz Mejai i Przejęciem. Umiejętność bierna: usunięto unikanie wież. Po dłuższym majstrowaniu przy Viego naprawiliśmy kilka znaczących błędów, co w ogólnym rozrachunku powinno lekko go osłabić. OGÓLNE NAPRAWIONO BŁĄD — WYKRADACZ DUSZ MEJAI Viego nie traci już ładunków Wykradacza Dusz Mejai i Tajemniczej Pieczęci, gdy przejmie wroga. Od teraz zyskuje też ładunki Wykradacza Dusz i Tajemniczej Pieczęci wroga, którego przejmuje. NAPRAWIONO BŁĄD — ZA DALEKO Naprawiono błąd, który sprawiał, że Viego czasami mógł przejąć duszę bohatera z nadzwyczajnie dużej odległości, jeśli użył tej umiejętności dokładnie w momencie rozpoczęcia innego przejęcia. NAPRAWIONO BŁĄD — ZA WCZEŚNIE Naprawiono błąd, który sprawiał, że Viego czasami przejmował dusze natychmiastowo, bez 1-sekundowego czasu rzucenia. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DOMINACJA SUWERENA USUNIĘTOUNIKANIE WIEŻ Viego nie unika już pocisków wież, które są w powietrzu, gdy rozpocznie animację Przejęcia. PRZEDMIOTY MURAMANA Muramana za bardzo przypomina Złodzieja Esencji, zarówno jeśli chodzi o statystyki, jak i wykorzystanie. Aby lepiej odróżnić od siebie te przedmioty, zmieniamy efekt Muramany, tak aby bardziej skupiał się na wzmacnianiu umiejętności, podczas gdy Złodziej Esencji wzmacnia ataki podstawowe poprzez umiejętności. SZOK Ataki podstawowe i umiejętności zadają bohaterom dodatkowe obrażenia równe 2,5% maks. many ⇒ Ataki podstawowe zadają dodatkowe obrażenia równe 1,5% maks. many. Umiejętności w zwarciu zadają dodatkowe obrażenia równe 3,5% maks. many, a umiejętności dystansowe zadają dodatkowe obrażenia równe 2,7% maks. many. Ponadto wszystkie umiejętności zadają bohaterom dodatkowe obrażenia równe 6% całkowitych obrażeń od ataku (w tym celu ataki, które aktywują efekty zaklęcia przy trafieniu, są traktowane jak umiejętności). NAPRAWIONO BŁĄD ZWIĄZANY Z SZOKIEM Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętności zadające obrażenia zadawały dodatkowe obrażenia Szoku raz na użycie umiejętności. Teraz ten efekt powinien się aktywować raz na bohatera na każde użycie umiejętności. ŁAMACZ FALANGI Doskok Łamacza Falangi nie wydawał się tak mocny, jak jego cięcie, dlatego wyważamy oba te efekty, celując w neutralny wpływ na ogólną moc przedmiotu. ZASIĘG DOSKOKU ZATRZYMUJĄCEGO CIĘCIA 200 jedn. ⇒ 300 jedn. PRĘDKOŚĆ DOSKOKU ZATRZYMUJĄCEGO CIĘCIA Nieco zwiększona. ZANIKANIE SPOWOLNIENIA ZATRZYMUJĄCEGO CIĘCIA 60% (zanika w ciągu 2 sek.) ⇒ 40% (zanika w ciągu 2 sek.) OBRAŻENIA 100% obrażeń od ataku ⇒ 75% obrażeń od ataku OSTRZE GNIEWU GUINSOO Niektórzy bohaterowie, jak Senna, czerpią zbyt duże korzyści z Ostrza Gniewu Guinsoo, jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że jego szansa na trafienie krytyczne może skalować się do ponad 100% i ignoruje on modyfikatory obrażeń krytycznych. Dodajemy do niego pewne reguły, aby obejść te skrajne przypadki, umożliwić większą różnorodność przedmiotów dla tych bohaterów i pomóc nam lepiej dostosować przedmiot do większej liczby bohaterów. Jeśli chodzi o Sennę, teraz jej umiejętność bierna nie może już zapewnić jej powyżej 100% szansy na trafienie krytyczne; nadmierna szansa na trafienie krytyczne ulega konwersji w kradzież życia według takiego samego przelicznika. ZAKTUALIZOWANOGNIEW Zamienia każdy 1% szansy na trafienie krytyczne na 2 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych przy trafieniu, do maks. 100% szansy na trafienie krytyczne. Modyfikatory obrażeń trafienia krytycznego wpływają od teraz na konwersję obrażeń przy trafieniu Gniewu. WĘŻOWY KIEŁ Wężowy Kieł jest mocnym, ale skomplikowanym i niezbyt imponującym przedmiotem, dlatego sprawiamy, że będzie bardziej użyteczny. Wyobraźcie sobie Głębokie Rany dla tarcz, ale z dodatkowymi efektami! ZAKTUALIZOWANOŁUPIEŻCA TARCZ Zadawanie obrażeń wrogim bohaterom powoduje, że wartość nałożonych na nich w ciągu następnych 3 sek. tarcz będzie niższa o 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i o 25% w przypadku bohaterów walczących z dystansu. Gdy zadajesz obrażenia wrogowi, który nie jest dotknięty efektem Łupieżcy Tarcz, obniżasz wartość nałożonych na niego tarcz o 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i o 25% w przypadku bohaterów walczących z dystansu. NAPRAWIONO BŁĄD ZWIĄZANY Z PRZEDMIOTAMI Z EFEKTAMI PRZY TRAFIENIU Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt bierny Wężowego Kła, Łupieżca Tarcz, nie zmniejszał tarcz wroga, gdy użytkownik tego przedmiotu był wyposażony w inne przedmioty z efektami przy trafieniu. PASZCZA MALMORTIUSA Zmniejszamy cenę Paszczy, by była atrakcyjniejszym i przystępniejszym zakupem defensywnym. ŁĄCZNY KOSZT 3100 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota CZARNY TASAK Modyfikujemy Czarny Tasak, by bardziej pasował do dłuższych walk, a jednocześnie zapewniał więcej mocy za swoją cenę. ŁĄCZNY KOSZT 3300 szt. złota ⇒ 3100 szt. złota ZDROWIE 300 pkt. ⇒ 400 pkt. USUNIĘTORZEŹNIK Czarny Tasak nie zadaje już dodatkowych obrażeń fizycznych. NOWOŚĆSZAŁ Zadawanie obrażeń fizycznych bohaterom na 2 sek. przyznaje 5 jedn. prędkości ruchu za każdy ładunek Drążenia nałożony na nich. AKTUALIZACJE SKLEPU W GRZE Sklep bez przerwy gromadził wiedzę w zastraszającym tempie i osiągnął nowy poziom świadomości. (Ciągle prosi nas o osłabienie Ornna). Przedstawiamy zestawy startowe: zakładka polecanych przedmiotów pokaże wam teraz najbardziej popularne kombinacje przedmiotów, z jakimi gracze rozpoczynają grę, zamiast jedynie pierwszego przedmiotu. (Wskazówka: zwykle są to mikstury). Zaoszczędziliśmy wam kilka kliknięć! Poprawiliśmy renderowanie czcionek w zakładkach w szczegółowych widokach przedmiotów i wyszukiwania. Do tej pory było to pO pRoStU nIeGrYwAlNe, ale teraz już jest naprawione. Dodatkowe poprawki i ulepszenia wydajności. Dodano 2 pkt. zdrowia do sklepu, by zaokrąglić liczbę. Pieśń Bitewna Shurelyi od teraz poprawnie pojawia się w sklepie z przedmiotami przy filtrowaniu według kategorii „moc umiejętności” i „mana i regeneracja”. NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY KLIENT LEAGUE: Odkryliśmy i naprawiliśmy błąd, który zatrzymywał graczy na ekranie z wiadomością „Czekanie na statystyki”, zamiast kierować ich do tablicy wyników po grze. KLIENT LEAGUE: Naprawiono kilka błędów związanych z renderowaniem wykresów i statystyk w historii gier. KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom wymieniać bohaterów podczas wyboru bohaterów. Efekt dźwiękowy Powrotu Łamaczki Serc Quinn od teraz odtwarza się poprawnie. Leczenie W — Taktycznego Podcięcia Camille od teraz poprawnie bierze pod uwagę dodatkowe obrażenia zewnętrznego stożka zamiast obrażeń wewnętrznego stożka. Naprawiono błąd, przez który Tryndamere mógł zginąć mimo swojego R — Niezmordowanego Szału, gdy został trafiony umiejętnością kontroli tłumu wzmocnioną przez Skupienie Horyzontalne. Dodatkowe obrażenia Muramany i efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry od teraz są prawidłowo nakładane przy każdym ataku Urgota po aktywacji W — Czystki, a nie tylko przy pierwszym ataku. Bohaterowie walczący z dystansu od teraz prawidłowo zyskują efekty bierne Przetrwania i Regeneracji z Tarczy Dorana. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Udyr mógł aktywować Doładowanie Many Łzy Bogini przy każdym ataku. Naprawiono błąd, który sprawiał, że pociski Huraganu Runaana generowały dodatkowe ładunki Zdobywcy. Niektórzy bohaterowie od teraz prawidłowo otrzymują doświadczenie, gdy Smok zostanie pokonany w momencie, w którym nie można ich obrać za cel umiejętnościami (Master Yi, Xayah, Zed, Kayn, Maokai, Yuumi). Efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry od teraz konsekwentniej współdziała z podobnymi umiejętnościami. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ezreal nie aktywował Huraganu Runaana, gdy używał Q — Mistycznego Strzału i obracał się w tym samym momencie. Naprawiono błąd, który sprawiał, że jeśli W — Wypalenie Shyvany było aktywne, efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry nie działał po pierwszym ataku. Łupy Wojenne Reliktowej Tarczy z zabójstw wspierającego od teraz są poprawnie naliczane do ładunków umiejętności biernej — Wielkiej Ewolucji Viktora i Kosy. R — Piekielny Spust Samiry od teraz poprawnie nakłada efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Pszczółka Malzahar Pszczółka Yuumi i Pszczółka Kog’Maw Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy: Pszczółka Malzahar Pszczółka Yuumi Pszczółka Kog’Maw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.