hulkster Posted March 30, 2021 Report Posted March 30, 2021 Lux na Kosmofazie, Rumble na Kosmofazie, Nasus na Kosmofazie, Nunu i Willump na Kosmofazie, Blitz i Crank na Kosmofazie, Lulu na Kosmofazie, Samira na Kosmofazie i Lulu na Kosmofazie (Prestiżowa Edycja) będą dostępni 1 kwietnia 2021 r. BOHATEROWIE ALISTAR Q: zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach. E: zmniejszone dodatkowe obrażenia wzmocnionego ataku podstawowego. Alistar obijał swoich przeciwników (i swój dzwonek) w grach profesjonalnych i na innych poziomach rozgrywki. W tym momencie jest jednym z trzech najlepszych wspierających obrońców, obok Rell i Thresha, a potencjał jego obrażeń stanowi nie lada zagrożenie. Osłabiamy je, aby były na bardziej rozsądnym poziomie. Q — ZMIAŻDŻENIE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/105/150/195/240 pkt. ⇒ 60/100/140/180/220 pkt. E — TRATOWANIE WZMOCNIONY ATAK PODSTAWOWY 35-290 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych (na poziomach 1-18) ⇒ 20-275 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych (na poziomach 1-18) AMUMU Q: zmniejszony koszt. E: krótszy czas odnowienia. Od czasu swojego eksplozywnego debiutu w przedsezonie Amumu powrócił do bycia nieszczęsną mumią, szczególnie na uzdolnionym i elitarnym poziomie rozgrywki. Dajemy mu większy dostęp do jego umiejętności, aby w dżungli uronił łezkę, tym razem szczęścia. Q — RZUT BANDAŻEM KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many ⇒ 30/35/40/45/50 pkt. many E — HISTERIA CZAS ODNOWIENIA 10/9/8/7/6 sek. ⇒ 9/8/7/6/5 sek. ASHE R: krótszy czas odnowienia na wyższych poziomach. Ashe nie wypada zbyt dobrze w porównaniu do innych strzelców. Skracamy czas odnowienia jej superumiejętności, by dać Wojmatce więcej okazji do agresywnych zagrań. R — ZACZAROWANA KRYSZTAŁOWA STRZAŁA CZAS ODNOWIENIA 100/90/80 sek. ⇒ 100/80/60 sek. BRAUM E: krótszy czas odnowienia. R: maksymalny czas działania podrzucenia zwiększony na wyższych poziomach. Inni wspierający walczący wręcz pozostawili Brauma na lodzie, więc należy mu się ciepłe wzmocnienie. Dajemy Braumowi więcej okazji do wskakiwania i chronienia swoich przyjaciół (i Poro). E — NIEZŁOMNOŚĆ CZAS ODNOWIENIA 18/16/14/12/10 sek. ⇒ 16/14/12/10/8 sek. R — LODOWCOWA SZCZELINA MAKSYMALNY CZAS DZIAŁANIA PODRZUCENIA 1/1,25/1,5 sek. ⇒ 1/1,5/2 sek. HECARIM E: zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu na wyższych poziomach. Mimo zmian w patchu 11.6 Hecarim nadal galopuje na pełnych obrotach, co pokazuje, że nie osiągnęliśmy zamierzonego efektu. Tym razem na celownik bierzemy coś wyjątkowo frustrującego: umiejętność, która pozwala mu galopować po całej mapie, gankować i brać przeciwników z kopyta. Aby go okiełznać, zmniejszamy limit jego eksplozywnych obrażeń i potencjał doskakiwania do celów. E — NISZCZYCIELSKA SZARŻA DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 25-75% (zależnie od czasu trwania umiejętności) ⇒ 25-65% (zależnie od czasu trwania umiejętności) IVERN E: zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach. Po naprawieniu błędu Stokrotki, a co za tym idzie, wzmocnieniu jej obrażeń, Ivern był w kwitnącym nastroju. Nieco podcinamy jego obrażenia w środkowej fazie gry, aby wrogowie mieli jakiekolwiek szanse, gdy Zielony Ojciec się rozkręci. E — WYBUCHOWE NASIONO OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/95/120/145/170 pkt. ⇒ 70/90/110/130/150 pkt. KAI’SA R: dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach. Siła Kai’Sy polega na kuciu żelaza, póki gorące, czyli doskakiwaniu do odizolowanych wrogów i wysadzaniu ich w powietrze, a potem szybkim uciekaniu z miejsca zdarzenia. Jej superumiejętność to zbyt mocna siatka bezpieczeństwa, szczególnie we wczesnej fazie gry, więc na celownik bierzemy jej czas odnowienia, by dać szansę przeciwnikom Córy Pustki na złapanie jej w alei. R — INSTYNKT ZABÓJCY CZAS ODNOWIENIA 110/90/70 sek. ⇒ 130/100/70 sek. KINDRED Q: zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń. E: krótszy czas odnowienia. Kindred przydałaby się pomocna łapa, więc dajemy temu duetowi czułe klepnięcie, zwiększając obrażenia ich umiejętności i sprawiając, że będą mogli częściej z nich korzystać. Q — TANIEC STRZAŁ SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 65% obrażeń od ataku ⇒ 75% obrażeń od ataku E — NARASTAJĄCY STRACH CZAS ODNOWIENIA 16/15/14/13/12 sek. ⇒ 14/13/12/11/10 sek. LISSANDRA Q: zwiększone obrażenia podstawowe. Kolejna znajoma z Freljordu, której nie szło zbyt dobrze w porównaniu do innych środkowych. Aby jej pomóc, przywracamy jej nieco mocy, by mogła ponownie obalać przeciwników. Q — ODŁAMEK LODU OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/100/130/160/190 pkt. ⇒ 80/110/140/170/200 pkt. MORDEKAISER Q: zwiększone obrażenia przeciwko odizolowanym wrogom. Mimo wzmocnień w patchu 11.3 Morde nadal wypada słabo, w szczególności jeśli chodzi o jego obrażenia i zdolność utrzymywania się. Zwiększamy jego moc, by ułatwić mu unicestwianie przeciwników. Q — UNICESTWIENIE ZWIĘKSZONE OBRAŻENIA PRZECIWKO ODIZOLOWANYM WROGOM 30/35/40/45/50% ⇒ 40/45/50/55/60% RELL E: krótszy czas działania ogłuszenia. Potencjał eskortowania i unieruchamiania Rell jest zbyt duży, a z tego powodu zbyt łatwo przychodzi jej ustawianie zagrań dla swojej drużyny. Skracamy czas działania jej niezawodnej kontroli tłumu, aby uniemożliwić Rell i jej sojusznikom ciągłe i konsekwentne zagrywanie serii tego efektu. E — PRZYCIĄGNIJ I ODSTRASZ CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 0,75 sek. ⇒ 0,5 sek. TEEMO Umiejętność bierna: wydłużony czas działania premii do prędkości ataku. E: zwiększone obrażenia podstawowe przy trafieniu. Mały miłośnik grzybów otrzymuje spore wzmocnienie, by przypomnieć nam, czym jest prawdziwy strach. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — PARTYZANTKA CZAS DZIAŁANIA ELEMENTU ZASKOCZENIA 3 sek. dodatkowej prędkości ataku ⇒ 5 sek. dodatkowej prędkości ataku E — TOKSYCZNE STRZAŁKI OBRAŻENIA PODSTAWOWE PRZY TRAFIENIU 10/20/30/40/50 pkt. ⇒ 11/22/33/44/55 pkt. THRESH W: zmniejszona podstawowa wartość tarczy na wyższych poziomach. Zamiast kosmicznych rytmów Thresh wydobywał z siebie słodkie odgłosy nieszczęścia w grach na poziomie profesjonalnym i elitarnym. Gracze odnosili największe sukcesy, gdy rozwijali W jako drugie, więc nieco je osłabiamy. W — MROCZNE PRZEJŚCIE PODSTAWOWA WARTOŚĆ TARCZY 60/100/140/180/220 pkt. ⇒ 60/90/120/150/180 pkt. TRISTANA Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku. Tristana Rakietowym Skokiem wzbiła się na wyżyny rozgrywek profesjonalnych. Osłabiamy jej obrażenia we wczesnej fazie gry. PODSTAWOWE STATYSTYKI OBRAŻENIA OD ATAKU 61 pkt. ⇒ 59 pkt. UDYR Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku. Udyr, wyposażony w szybkie czyszczenie dżungli, mocne pojedynkowanie się oraz cztery wieczne duchy, był nie do powstrzymania w dżungli. Zmniejszamy obrażenia kilku jego zestawów przedmiotów i umiejętności, aby dać jego kolegom po fachu jakiekolwiek szanse. PODSTAWOWE STATYSTYKI OBRAŻENIA OD ATAKU 66 pkt. ⇒ 64 pkt. VARUS Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń od ataku. Jeśli zamawialiście kolejnego kulejącego strzelca w opałach, to macie szczęście, bo nadszedł czas na Varusa. To wzmocnienie powinno zapewnić mu sporo mocy, której tak bardzo potrzebuje. Koniec z cienką frytką, czas na zestaw powiększony. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3 pkt. ⇒ 3,4 pkt. YASUO Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń od ataku. Yasuo nie radził sobie zbyt dobrze po osłabieniach Nieśmiertelnego Łuklerza w patchu 11.6, dlatego częściowo odwracamy wcześniejsze zmiany tego bohatera, aby mógł trochę odsapnąć. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 2,2 pkt. ⇒ 3 pkt. YORICK Oznaczeni wrodzy bohaterowie i duże potwory od teraz przebudzają pobliskie groby. Istoty Mgły od teraz zadają obrażenia, gdy doskakują do wrogów. E: zaktualizowano sposób rzucania. Yorick zwykle wymiatał w grach na przeciętnym poziomie, ale ostatnio został w tyle. Biorąc pod uwagę również jego brak obecności w grach na wyższych poziomach, należą mu się wzmocnienia, które pomogą graczom na wszystkich poziomach rozgrywki, więc najpierw przyjrzymy się jego E, które teraz powinno być bardziej satysfakcjonujące i efektywne. Tym sposobem, w połączeniu z drobnymi poprawkami, oddajemy nieco mocy pasterzowi i jego duszyczkom, aby czuł się mniej nędznie i zarazem lepiej radził sobie w grach na wyższych poziomach. E — ŻAŁOBNA MGŁA NOWOŚĆOBUDŹ SIĘ (ILE MOŻNA SPAĆ) Oznaczeni wrodzy bohaterowie i duże potwory od teraz ciągle przebudzają pobliskie groby (do maks. 4). NOWOŚĆMGŁA CIĘ POCHŁONIE Istoty Mgły od teraz zadają 200% obrażeń, gdy doskakują do oznaczonych wrogich bohaterów i dużych potworów. ZAKTUALIZOWANOSPOSÓB RZUCANIA Podchodzi do celu, aż będzie w zasięgu rzucenia ⇒ jeśli celuje poza zasięg rzucenia, E natychmiast zostanie użyte na maksymalnym zasięgu. PRZEDMIOTY ZŁODZIEJ ESENCJI Złodziej Esencji wychodzi przed szereg przedmiotów ze swojej klasy, a nawet kilku innych. Złodziej nadal powinien być dobrym zakupem, ale już nie tak efektywnym pierwszym przedmiotem, jakim jest teraz. ŁĄCZNY KOSZT 2900 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt. ⇒ 45 pkt. WIECZNA ZMARZLINA Od czasu zmian w patchu 11.4 Wieczna Zmarzlina była ciągle obecna na Summoner’s Rift. Fajnie, że gracze znaleźli ciekawe sposoby na wykorzystanie wszystkich trzech mitycznych przedmiotów, ale obrażenia Wiecznej Zmarzliny są zbyt duże, biorąc pod uwagę jej potencjał unieruchamiania, więc je zmniejszamy. OBRAŻENIA OBLODZENIA 125 pkt. (+35% mocy umiejętności) ⇒ 100 pkt. (+30% mocy umiejętności) CZAS ODNOWIENIA OBLODZENIA 20 sek. ⇒ 30 sek. WIECZNA ZIMA (ULEPSZENIE ORNNA) OBRAŻENIA OBLODZENIA 125 pkt. (+35% mocy umiejętności) ⇒ 100 pkt. (+30% mocy umiejętności) CZAS ODNOWIENIA OBLODZENIA 20 sek. ⇒ 30 sek. POZDROWIENIA LORDA DOMINIKA Pozdrowienia Lorda Dominika szybko stały się optymalnym drugim przedmiotem dla strzelców. Osłabiamy ten przedmiot, aby gracze sięgali po niego tylko w konkretnych sytuacjach (gdy w przeciwnej drużynie znajdują się potworni obrońcy). KOSZT 2900 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota OBRAŻENIA OD ATAKU 35 pkt. ⇒ 30 pkt. URAZA SERYLDY Przeboleliśmy tę urazę. Serylda będzie teraz łatwiej dostępna dla zabójców. KOSZT 3400 szt. złota ⇒ 3200 szt. złota MOC TRÓJCY Moc Trójcy przesadziła z prędkością ataku, przez co odcięła sporą część swojej publiczności. W zamian dodajemy nieco statystyk (i nowy mityczny efekt bierny!), dzięki czemu więcej bohaterów powinno rozważyć jej zakup. OBRAŻENIA OD ATAKU 25 pkt. ⇒ 30 pkt. PRĘDKOŚĆ ATAKU 35% ⇒ 30% NOWOŚĆKOLEJNE UDERZENIE Efekt Potrójnego Uderzenia kumuluje się na wieżach. MITYCZNA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA 10% prędkości ataku ⇒ 3 pkt. obrażeń od ataku, 3 jedn. prędkości ruchu, 3 jedn. przyspieszenia umiejętności MOC NIESKOŃCZONOŚCI (ULEPSZENIE ORNNA) OBRAŻENIA OD ATAKU 35 pkt. ⇒ 40 pkt. PRĘDKOŚĆ ATAKU 45% ⇒ 40% TURBOCHEMICZNY POJEMNIK Turbochemiczny Pojemnik szybko przekroczył limit prędkości i nasze oczekiwania, więc przenosimy nieco mocy z jego przyspieszenia do spowolnienia. DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU SUPERDOŁADOWANIA 75% ⇒ 60% SPOWOLNIENIE SUPERDOŁADOWANIA 40% ⇒ 50% TURBODOŁADOWANY HEXPERYMENT (ULEPSZENIE ORNNA) DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU SUPERDOŁADOWANIA 75% ⇒ 60% SPOWOLNIENIE SUPERDOŁADOWANIA 40% ⇒ 50% AKTUALIZACJE SKLEPU W GRZE Możecie teraz kupować przedmioty prosto z wyników wyszukiwania. Radujcie się. Naprawiono problem, który sprawiał, że Czarna Włócznia Kalisty rujnowała listę jej polecanych przedmiotów. Przedmioty w ekwipunku sklepu nauczyły się liczyć i od teraz będą pokazywały prawidłowe liczby. Ulepszono tekstury w trybie ARAM. Polecane przedmioty nie będą już polecały przedmiotu do dżungli po ulepszeniu Porażenia. Ups! Naprawiono błąd, który sprawiał, że jeśli gracz zmienił rozmiar sklepu z przedmiotami, nie mógł przywrócić domyślnych ustawień w menu opcji. ZMIANY RANKINGOWE NA SUMMONER’S RIFT Wprowadziliśmy poprawki do formuły PL w kolejce rankingowej Summoner’s Rift i do ogólnej oceny umiejętności, aby zdobywanie i tracenie PL było bardziej płynne. Dzięki tym zmianom gracze będą zdobywać PL w bardziej przewidywalnym tempie, a skrajne zyski lub straty będą rzadsze. NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY Seraphine nie może już aktywować leczenia Łaski Gwiazd Odnowienia Kamienia Księżycowego, gdy jej umiejętność bierna ― Osobowość Sceniczna zapewnia nuty w zależności od pobliskich sojuszników. Teraz powinna móc aktywować Łaskę Gwiazd, tylko gdy bezpośrednio zada obrażenia wrogom lub użyje umiejętności na sojusznikach. Naprawiono błąd, który sprawiał, że obszarowe tarcze, np. E — Nieustępliwość Karmy lub W — Dźwięk Przestrzenny Seraphine, nie aktywowały Łaski Gwiazd Odnowienia Kamienia Księżycowego. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Lux aktywowała efekt leczenia Odnowienia Kamienia Księżycowego po użyciu E — Świetlistej Osobliwości bez względu na to, czy trafiła wroga. Xin Zhao nie może już użyć E — Zuchwałej Szarży, gdy jest uziemiony. Naprawiono błąd związany z interfejsem Gangplanka, który wyświetlał kwadratowe ikony zamiast okrągłych. Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętności zadające obrażenia rozłożone w czasie, np. umiejętność bierna — Płomień Branda, nie aktywowały efektu biernego Daniny Ostrza Złodziejki Czarów. Chłeptacz Posoki i Łamacz Falangi od teraz kosztują tyle, ile powinny (3300 szt. złota zamiast 3200 szt. złota). Naprawiono błąd, który sprawiał, że opis E — Salta Shurikena Akali nie aktualizował wartości obrażeń przy kupowaniu/sprzedawaniu przedmiotów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że przyspieszenie przedmiotów nie działało na tarczę Całunu Banshee, tylko na jego ikonę. Naprawiono opis Krwiochronu, aby poprawnie wyświetlał wartość obrażeń od ataku, jaką zapewnia po ulepszeniu z Nieśmiertelnego Łuklerza przez Ornna. Poprawiono wartości obrażeń Syfonu Ostrza Zniszczonego Króla, by były spójniejsze z wartościami opisu tego przedmiotu w kliencie. Opis Nieśmiertelnego Łuklerza w zakładce kolekcji nie wspomina już o prędkości ataku. E — Rozdzielnokształtna Neeko nie zapewnia już Doładowania Many Łzy Bogini i innych przedmiotów z tej linii. Jeśli przedmiot z efektem biernym się odnawia, a gracz przeniesie w jego miejsce Imperialny Mandat, czas odnowienia pierwszego przedmiotu nie zostanie skopiowany i przeniesiony na Mandat. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Naramiennik Poszukiwacza wpływał na moc umiejętności W — Szperacza Pustki Kai’Sy. Umiejętność bierna — Pochłanianie Dusz Morgany od teraz prawidłowo leczy z obrażeń zadanych małym i średnim potworom. Sylas nie może już zyskać ładunków umiejętności biernej — Petrucytowej Eksplozji, gdy trafia wrogich bohaterów Oblodzeniem Wiecznej Zmarzliny lub Urwaniem Chmury Potęgi Wichury. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki: Lux na Kosmofazie Rumble na Kosmofazie Nasus na Kosmofazie Nunu i Willump na Kosmofazie Blitz i Crank na Kosmofazie Lulu na Kosmofazie Samira na Kosmofazie Lulu na Kosmofazie (Prestiżowa Edycja)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now