hulkster Posted April 13, 2021 Report Share Posted April 13, 2021 Sion Czarnego Mrozu, Vel’Koz Czarnego Mrozu, Smoczy Strażnik Galio, Pogromczyni Smoków Kayle, Pogromca Smoków Twitch i Gwen na Kosmofazie będą dostępni 15 kwietnia 2021 r. BOHATEROWIE NOWOŚĆ GWEN Mglista Krawczyni Gwen tnie, ciacha i wykrawa sobie drogę do wersji 11.8, by wszyć się w nią 15 kwietnia. Gwen ― umiejętności w skrócie Historia bohaterki Gwen Spojrzenie na bohaterkę Gwen Zapowiedź bohaterki Gwen Zwiastun rozgrywki Gwen Portrety Gwen w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League! ANNIE W: zwiększony koszt na niższych poziomach. Ostatnio Annie obracała swoich przeciwników w popiół. Dzięki wyższemu kosztowi W będzie musiała uważniej wybierać, czy lepiej palić stwory, czy może wrogich bohaterów. W — SPOPIELENIE KOSZT 70/80/90/100/110 pkt. many ⇒ 90/95/100/105/110 pkt. many APHELIOS Umiejętność bierna: zwiększona wartość destrukcji. R: wzmocnione efekty głównej broni. Od kiedy osłabiliśmy interakcję Apheliosa z Pogromcą Krakenów w patchu 11.2, bohater ten wypada bardzo blado. Biorąc pod uwagę, jak nisko znalazł się w hierarchii strzelców, chcemy nieco zwiększyć przyrost jego destrukcji na kolejnych poziomach (do tej pory zawsze niedomagał w tym aspekcie), a także wzmocnić efekty jego broni podczas korzystania z superumiejętności, dzięki czemu zabłyśnie w świetle księżyca. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ZABÓJCA I WIESZCZKA DESTRUKCJA 3/6/9/12/15/18 pkt. ⇒ 3,5/7/10,5/14/17,5/21 pkt. R — WARTA W ŚWIETLE KSIĘŻYCA OBRAŻENIA KAŻDEGO OZNACZENIA CALIBRUM 40/70/100 pkt. ⇒ 50/80/110 pkt. LECZENIE SEVERUM 250/375/500 pkt. ⇒ 275/400/525 pkt. CZAS DZIAŁANIA UNIERUCHOMIENIA GRAVITUM 1,25 sek. ⇒ 1,35 sek. OBRAŻENIA ROZPRYSKOWE INFERNUM 85% początkowych obrażeń ⇒ 90% początkowych obrażeń POWRACAJĄCE CZAKRAMY CRESCENDUM 4 dodatkowe (5 łącznie) ⇒ 5 dodatkowych (6 łącznie) CASSIOPEIA E: koszt skaluje się teraz z poziomem (im wyższy poziom, tym niższy koszt). Cass ciasno oplotła Łzę Bogini, ponieważ jej powodzenie podczas starć drużynowych w środkowej i końcowej fazie gry w dużej mierze zależy od many zapewnianej przez ten przedmiot. Ta zależność zmniejsza siłę i swobodę w doborze przedmiotów tej bohaterki, dlatego postanowiliśmy nieco zmniejszyć jej zapotrzebowanie na manę. E — PODWÓJNY KIEŁ KOSZT 50 pkt. many ⇒ 50/48/46/44/42 pkt. many DR MUNDO Umiejętność bierna: zwiększona regeneracja maksymalnego zdrowia. Obecnie Mundo w dżungli wymiata, ale w górnej alei każdy nim pomiata. Chcemy temu zaradzić, spowalniając tempo, w jakim czyści obozy, co nieco przyhamuje tasak naszego fioletowego przyjaciela w dżungli, ale nie zatrzyma go całkowicie. Mamy też lekarstwo na jego skuteczność w alei w postaci wzmocnienia, które solidnie dopakuje naszego mięśniaka. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ZASTRZYK ADRENALINY REGENERACJA MAKSYMALNEGO ZDROWIA 1,5% ⇒ 2,5% Q — ZATRUTY TASAK LIMIT OBRAŻEŃ PRZECIWKO STWOROM I POTWOROM 300/350/400/450/500 pkt. ⇒ 100/200/300/400/500 pkt. KOSZT ZDROWIA ODZYSKIWANY PO TRAFIENIU WROGA 50% ⇒ 100% E — MASOCHIZM STAŁE DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 40/55/70/85/100 pkt. ⇒ 30/45/60/75/90 pkt. MAKSYMALNE DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60/90/120/150/180 pkt. ⇒ 50/80/110/140/170 pkt. GNAR W: zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu. Gdy spuściliśmy Gnara ze smyczy, to wyszła nam niezła shubbanuffa, przez co teraz potrafi wpadać w szał w każdym zakątku mapy. Postanowiliśmy nieco to ograniczyć. W — HIPERSIŁA DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 30/45/60/75% (zależnie od poziomu R), zanikająca w czasie 3 sek. ⇒ 20/40/60/80% (zależnie od poziomu R), zanikająca w czasie 3 sek. LEBLANC Q: zwiększone obrażenia podstawowe i całkowite. LeBlanc to mistrzyni podstępu, która słynie ze swojej zdolności do doskoczenia, zadania eksplozywnych obrażeń i błyskawicznej ucieczki. Jednak ostatnio jej obrażenia były bardziej iluzją niż wyrokiem śmierci. Q — ZNAK ZŁOŚLIWOŚCI OBRAŻENIA PODSTAWOWE 55/80/105/130/155 pkt. ⇒ 65/90/115/140/165 pkt. CAŁKOWITE OBRAŻENIA 110/160/210/260/310 pkt. ⇒ 130/180/230/280/330 pkt. LEE SIN E: krótszy czas odnowienia. Zwiększamy tempo, w jakim Lee Sin czyści dżunglę, żeby mógł mieć oko na innych topowych dżunglerów. E — NAWAŁNICA CZAS ODNOWIENIA 10 sek. ⇒ 8 sek. ORIANNA E: zmniejszone dodatkowe odporności na pierwszych poziomach. Nasza mechaniczna baletnica stała się podstawowym wyborem na środku w rozgrywkach zawodowców. Nie dość, że oferuje bezpieczną grę w alei na początku gry, to jeszcze jest silna podczas walk drużynowych w środkowej i końcowej fazie gry. Zapewnia dzięki temu mnóstwo użytecznych narzędzi i obrażeń, a nie ma specjalnych wad. Żeby nieco wyrównać szanse, osłabiamy jej odporność na początku gry. E — ROZKAZ: CHROŃ DODATKOWE ODPORNOŚCI 10/15/20/25/30 pkt. pancerza i odporności na magię ⇒ 6/12/18/24/30 pkt. pancerza i odporności na magię ZAKTUALIZOWANO RAMMUS Q: zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach. W: dłuższy czas działania z atakami podstawowymi. E: krótszy czas działania prowokacji. R: superumiejętność została zaktualizowana, więc Rammus teraz wyskakuje, uderza, spowalnia i jeszcze poraża. Zaktualizowane efekty wizualne i dźwiękowe umiejętności. Z okazji ukazania się Rammusa w Wild Rift chcemy go uczcić małą aktualizacją graficzną! Oprócz nowych efektów dźwiękowych i wizualnych nasz pancerznik otrzyma też odświeżoną superumiejętność, która nagradza za szybkość i wskakiwanie między wrogów celem uzyskania idealnego wstrząsu. Q — KULA MOCY OBRAŻENIA PODSTAWOWE 100/135/170/205/240 pkt. ⇒ 100/130/160/190/220 pkt. W — KULA OBRONNA NOWOŚĆZAKRĘCONY Ataki podstawowe wydłużają czas działania Kuli Obronnej o 0,4 sek. (maksymalnie może się wydłużyć o 4 sek.). E — ROZWŚCIECZAJĄCA PROWOKACJA CZAS DZIAŁANIA PROWOKACJI 1,25/1,5/1,75/2/2,25 sek. ⇒ 1,2/1,4/1,6/1,8/2 sek. R — PODNIEBNE TRZAŚNIĘCIE ZAKTUALIZOWANOWBIJAJ, WAL I DAWAJ CZADU Rammus wyskakuje w powietrze i uderza w ziemię, zadając 100/175/250 (+0,6 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i spowalniając wrogów o 15/17,5/20% na 1,5 sek. Rammus przez 4 sek. wywołuje wstrząsy wtórne w miejscu ataku, zadając 20/30/40 (+0,1 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i kumulując początkowe spowolnienie do czterech razy. W pobliżu centrum obrażenia są zwiększone o maksymalnie 150% w zależności od przebytego dystansu. Jeśli Podniebne Trzaśnięcie zostanie użyte, gdy Rammus jest w Kuli Mocy, wrogowie znajdujący się w pobliżu centrum zostaną również podrzuceni i otrzymają obrażenia od kolizji z Kulą Mocy, kończąc jej efekt. CZAS ODNOWIENIA 100/80/60 sek. ⇒ 130/110/90 sek. RUMBLE Zmniejszona podstawowa odporność na magię i przyrost odporności na magię. Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia przegrzania, które teraz zależą od maksymalnego zdrowia celu; przegrzanie zapewnia teraz dodatkową prędkość ataku. E: teraz zmniejsza odporność na magię celu. Rumble w środkowej alei radzi sobie nieźle, ale na górnej nie mógł się porządnie rozgrzać. Wspieramy oba oblicza naszego Yordle’a, dlatego szukamy złotego środka dla obu ról. W tym celu wzmacniamy Rumble’a z górnej alei podczas starć z wytrzymałymi przeciwnikami i nieco zmniejszamy wytrzymałość Rumble’a ze środkowej alei, szczególnie przeciwko magom. PODSTAWOWE STATYSTYKI ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 32 pkt. ⇒ 28 pkt. PRZYROST ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 1,25 pkt. ⇒ 0,75 pkt. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — TYTAN ZE ZŁOMOWISKA DODATKOWE OBRAŻENIA PRZEGRZANIA 25-110 pkt. (zależnie od poziomu) (+30% mocy umiejętności) ⇒ 10-50 pkt. (+6% maksymalnego zdrowia celu) (+30% mocy umiejętności) NOWOŚĆROBI SIĘ GORĄCO Rumble w stanie przegrzania zyskuje 50% prędkości ataku. E — ELEKTROHARPUN NOWOŚĆNO TO ZDEJMIJ TĘ ODPORNOŚĆ Elektroharpun zmniejsza teraz odporność na magię celu o 10% (15% w Stanie Nagrzania) na 4 sek. Efekt kumuluje się addytywnie. THRESH E: dłuższy czas odnowienia, który teraz się skaluje. Thresh wciąż robi furorę jako świetny wspierający, więc zacieśniamy nieco łańcuchy na jednym z jego najbardziej wszechstronnych narzędzi. E — MŁYNEK CZAS ODNOWIENIA 9 sek. ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 sek. VLADIMIR Q: krótszy czas odnowienia na wyższych poziomach. Wcześniej Vlad chciał jak najszybciej skompletować przedmioty ze skróceniem czasu odnowienia, ale teraz nie może tego robić ze względu na zmiany w przedmiotach, więc ma niezłą zagwozdkę. Dla równowagi przetaczamy czas odnowienia jego umiejętności. Q — TRANSFUZJA CZAS ODNOWIENIA 9/8/7/6/5 sek. ⇒ 9/7,75/6,5/5,25/4 sek. YORICK Zmniejszone obrażenia Istot Mgły. E: zmniejszone obrażenia pierwszego doskoku; teraz 8 ataków zadaje większe obrażenia. R: wieże przedkładają atakowanie stworów nad Dziewicę. No, udało się. Obudziliśmy i przywróciliśmy do życia Yoricka na tyle skutecznie, że przekroczył granicę wyważenia. Aby załagodzić wpływ wzmocnień z patcha 11.6, osłabiamy nieco jego obrażenia, ale nie chcemy posyłać go z powrotem do grobu. W tym celu dodajemy drugą część zmian, dzięki którym Dziewica dłużej pozostanie przy życiu. Zamiast ciągle dbać o to, żeby Dziewicy nie spadł włos z głowy, nasz etatowy dywersant może się teraz skupić na niszczeniu wież swoimi Istotami Mgły. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — PASTERZ DUSZ OBRAŻENIA ISTOT MGŁY 2/3/4/5/6/7/8/14/20/26/32/38/44/55/66/77/88/99 pkt. (+30% całkowitych obrażeń od ataku) ⇒ 2/3/4/5/6/7/8/13/18/23/28/33/38/48/58/68/78/88 pkt. (+25% całkowitych obrażeń od ataku) E — ŻAŁOBNA MGŁA OBRAŻENIA PIERWSZEGO SKOKU ISTOTY MGŁY 200% podczas pierwszego ataku ⇒ 100% (zwykłe obrażenia) podczas pierwszego ataku. NOWOŚĆTEREN OZNACZONY Oznaczone cele otrzymują o 40% więcej obrażeń od następnych 8 ataków Istot Mgły. R — CHLUBA WYSP PRIORYTET WIEŻ Atakują Dziewicę przed stworami walczącymi i czarującymi. ⇒ Atakują stwory walczące i czarujące przed Dziewicą. ZAC W: zwiększone obrażenia. W wyniku zeszłosezonowych zmian zdrowia potworów w dżungli oraz Żaru Bami Zac stracił sporo ze swojej szybkości czyszczenia dżungli w środkowej fazie gry. Dajemy naszemu glutowi nieco więcej obrażeń, żeby lepiej się sprawdzał w swojej robocie. Dostanie też wzmocnienie zestawów przedmiotów dla osiłków bazujących na mocy umiejętności. W — NIESTABILNA MATERIA OBRAŻENIA 25/40/55/70/85 pkt. (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu) (+2% na 100 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 35/50/65/80/95 pkt. (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu) (+4% na 100 pkt. mocy umiejętności) ZMIANY DŻUNGLERÓW Wzmacniamy kilku niszowych dżunglerów i popularnych bohaterów, żeby dawali sobie radę w dżungli. Wcześniej podejmowaliśmy już podobne próby z tymi postaciami, ale teraz jesteśmy pewniejsi, że następujące zmiany pomogą im bezpiecznie i skutecznie czyścić dżunglę. Jeśli się skusicie, nie pożałujecie. DARIUS UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ZWIĘKSZENIE OBRAŻEŃ KRWOTOKU PRZECIWKO POTWOROM 175% ⇒ 300% DIANA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — OBRAŻENIA OSTRZA KSIĘŻYCOWEJ POŚWIATY PRZECIWKO NIEPOTĘŻNYM POTWOROM 150% ⇒ 300% UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU OSTRZA KSIĘŻYCOWEJ POŚWIATY 10-40% (zależnie od poziomu) ⇒ 20-40% (zależnie od poziomu) MORDEKAISER UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — OGRANICZENIE OBRAŻEŃ NADEJŚCIA CIEMNOŚCI PRZECIWKO POTWOROM 28-164 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 180 pkt. (na wszystkich poziomach) ZED UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — CZAS ODNOWIENIA POGARDY DLA SŁABYCH NA CELU Wpływa na wszystkie cele raz na 10 sek. ⇒ Wpływa na wrogich bohaterów raz na 10 sek. (czyli nie dotyczy już stworów i potworów). USUNIĘTOUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DODATKOWE OBRAŻENIA POGARDY DLA SŁABYCH PRZECIWKO POTWOROM Nie zadaje już o 100% większych obrażeń potworom. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — OGRANICZENIE OBRAŻEŃ POGARDY DLA SŁABYCH PRZECIWKO POTWOROM 200/350/500 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 300 pkt., a ograniczenie dotyczy jedynie potężnych potworów (na wszystkich poziomach) MORGANA W — DODATKOWE OBRAŻENIA UDRĘCZONEGO CIENIA PRZECIWKO NIEPOTĘŻNYM POTWOROM 150% ⇒ 200% PRZEDMIOTY Mityczne przedmioty wsparcia Na razie Odnowienie Kamienia Księżycowego jest jedynym przedmiotem mitycznym faktycznie spełniającym marzenia zaklinaczy. Poza nim ich wybór jest mocno ograniczony. Aby poszerzyć horyzonty i wachlarz dostępnego ekwipunku, zmieniliśmy wymienione przedmioty, by lepiej pasowały do konkretnych sytuacji: Kamień Księżycowy ma sprawdzać się, gdy potrzeba leczenia i tarcz, a Pieśń Bitewna Shurelyi — gdy trzeba sięgnąć po zwinność i agresywne zagrania. Nie chcemy przesadzić z premiami do prędkości ruchu, więc zmieniamy też Kostur Płynącej Wody, by zamiast prędkości zapewniał premię do mocy umiejętności. ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO LECZENIE ŁASKI GWIAZD 50-100 pkt. (zależnie od poziomu celu) ⇒ 60 pkt. (na wszystkich poziomach) WZMOCNIENIE LECZENIA ŁASKI GWIAZD Każda sekunda spędzona w walce wzmacnia podstawowe leczenie o 12,5%, a efekt ten kumuluje się do 4 razy, aż do 50% łącznie. ⇒ Każda sekunda spędzona w walce wzmacnia leczenie i siłę tarcz o 4%, a efekt ten kumuluje się do 5 razy, aż do 20% łącznie. MITYCZNA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA Zapewnia wszystkim legendarnym przedmiotom 5 jedn. przyspieszenia umiejętności. ⇒ Zwiększa wartość leczenia Łaski Gwiazd o 10 pkt. PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI USUNIĘTOWZMOCNIENIE OBRAŻEŃ INSPIRACJI Nie dodaje już 35-55 pkt. obrażeń magicznych do 3 następnych ataków. NOWOŚĆUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — MOTYWACJA Wzmocnienie lub osłonięcie innego sojuszniczego bohatera (z wyłączeniem siebie) zapewnia obu bohaterom 25% prędkości ruchu na 1,5 sek. MITYCZNA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA 3% prędkości ruchu ⇒ 5 pkt. przyspieszenia umiejętności KOSTUR PŁYNĄCEJ WODY FALE Zapewnia 15% dodatkowej prędkości ruchu i 20-40 (zależnie od poziomu celu) pkt. mocy umiejętności na 3 sek. ⇒ Zapewnia 20 pkt. przyspieszenia umiejętności i 20-40 pkt. mocy umiejętności na 4 sek. MROŹNE SERCE Mroźne Serce mogło liczyć na co najwyżej chłodne przyjęcie wśród miłośników przedmiotów dla obrońców. Okazujemy mu więc nieco serca (i pancerza, przy okazji). PANCERZ 70 pkt. ⇒ 80 pkt. CHEMTECHOWY SKAZICIEL Chcemy rozszerzyć użyteczność Chemtechowego Skaziciela i tym samym sprawić, by stał się sensowniejszym wyborem dla wspierających. Po pierwsze teraz trzeba obrać sojusznika na cel, aby samemu na tym skorzystać (podobnie jak w przypadku Ognistego Trybularza czy Kostura Płynącej Wody). Możliwość zastosowania tego efektu na sobie nie zapewniała znaczącej przewagi, ale prowadziła do dziwnych i niezamierzonych interakcji (np. z Krwiożerczym Łowcą). Oprócz tego delikatnie wzmacniamy ten przedmiot, ponieważ obecnie jest nieco niszowy i odstaje od innych opcji. MOC UMIEJĘTNOŚCI 50 pkt. ⇒ 55 pkt. ZAKTUALIZOWANOWZMOCNIENIE SOJUSZNIKÓW GNIJĄCĄ TOKSYNĄ Uleczenie lub osłonięcie tarczą sojuszniczego bohatera (w tym siebie) sprawia, że następne zadanie obrażeń przez tego sojusznika wrogiemu bohaterowi nałoży na niego Głębokie Rany o wartości 60% na 3 sek. ⇒ Uleczenie lub osłonięcie tarczą innego sojuszniczego bohatera (z wyłączeniem siebie) sprawia, że następne zadanie obrażeń przez tego sojusznika i ciebie wrogiemu bohaterowi nałoży na niego Głębokie Rany o wartości 60% na 3 sek. ZAKTUALIZOWANOSPÓJNOŚĆ OPISÓW Zaktualizowano opis Ognistego Trybularza, by — tak jak w przypadku Chemtechowego Skaziciela — wskazywał na wymóg obecności innego sojusznika. Działanie tych przedmiotów nie uległo zmianie. NOWOŚĆBEZ URAZY Kupienie przedmiotu, który zapewnia Głębokie Rany, będzie teraz wspominane na czacie dla reszty drużyny. IONIAŃSKIE BUTY JASNOŚCI UMYSŁU Te buty stały się bardzo popularne w zawodowych rozgrywkach i zupełnie przyćmiły inne obuwie w dżungli. Podwyższamy cenę na metce, ponieważ to właśnie koszt tych butów przyczyniał się do niezrównoważonej mety w dżungli opartej na szybkim czyszczeniu obozów i wczesnych gankach o niskim koszcie. ŁĄCZNY KOSZT 900 szt. złota ⇒ 950 szt. złota HEXTECHOWY PAS RAKIETOWY Nocny Żniwiarz stał się częstszym wyborem i jest postrzegany jako skuteczniejszy od Pasa Rakietowego, nawet przez jedną z grup docelowych przedmiotu, czyli bohaterów, którzy chcą eliminować pojedyncze cele. Przywracamy modę na Pas, ostrzej zarysowując różnicę między tymi przedmiotami. ZDROWIE 350 pkt. ⇒ 250 pkt. NOWOŚĆPRZEBICIE ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 6 pkt. ZDROWIE ULEPSZONEGO AEROPAKU (ULEPSZENIE ORNNA) 450 pkt. ⇒ 350 pkt. NOWOŚĆPRZEBICIE ODPORNOŚCI NA MAGIĘ ULEPSZONEGO AEROPAKU (ULEPSZENIE ORNNA) 10 pkt. KOLOSALNA HYDRA Zmniejszamy przydatność tego przedmiotu w początkowej fazie gry i dla bohaterów z niskim poziomem zdrowia. DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU KOLOSA Równe 1% maksymalnego zdrowia ⇒ Równe 2% dodatkowego zdrowia AKTUALIZACJE SKLEPU W GRZE Kupienie przedmiotu mitycznego w menu „Wszystkie przedmioty” sprawi, że mityczne przedmioty zostaną zwinięte. Drugiego i tak nie kupicie, więc oszczędzimy wam trochę miejsca! Naprawiono błąd, przez który skalowanie interfejsu powodowało niepoprawne wyświetlanie elementów sklepu. (Allan, daj tu jakiś żart o skalowaniu). Różne poprawki błędów i ulepszenia wydajności. Teraz przegracie przez słabą grę w alei, a nie przez sklep. CLASH SHURIMY Powstańcie! i stawcie czoła wrogom, bo ta runda Clash odbędzie się w klimacie Shurimy! Na pierwszy weekend turnieju zapraszamy 17 i 18 kwietnia, a drugi — 1 i 2 maja. Tworzenie drużyn na pierwszy weekend jest możliwe od 12 kwietnia. BARWY 5. POZIOMU HONORU ZA SEZON 2021 W każdym sezonie dodajemy nowe Barwy Średniowiecznego Twitcha i Szarego Warwicka, aby nagrodzić najbardziej honorowych graczy League of Legends, którzy na koniec sezonu osiągną 5. poziom honoru. Wasza kapsuła 5. poziomu honoru będzie zawierała token 5. poziomu honoru, który można wymienić na Szarego Warwicka, Średniowiecznego Twitcha, a także jedną z nowych lub starych Barw. Musicie posiadać skórki Średniowiecznego Twitcha lub Szarego Warwicka, żeby odblokować jedną z ich Barw, ale nie musicie mieć ich obu. Kapsuły 5. poziomu honoru zawierają także losową emotkę lub skórkę totemu. Średniowieczny Twitch Szary Warwick ZMIANY WYWAŻENIA W TRYBIE ARAM Wzmocnienia w patchu 11.8 AURELION SOL Brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń FIORA Brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń KASSADIN +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń OLAF Brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń RAMMUS Brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń RENGAR +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń RYZE +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń Osłabienia w patchu 11.8 AKALI +20% zadawanych obrażeń, -20% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń AMUMU Brak zmian ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń LEONA Brak zmian ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń ORNN -5% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń SERAPHINE -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń, -15% leczenia, -15% siły tarcz ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń, -20% leczenia, -20% siły tarcz VARUS -5% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń XERATH -5% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń YORICK Brak zmian ⇒ Zwiększono z 2 do 5 liczbę zgonów wymaganych do powstania grobu ZIGGS -18% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń ⇒ -18% zadawanych obrażeń, +18% otrzymywanych obrażeń NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd związany z ciągłym migotaniem panelu społeczności podczas wczytywania klienta. KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom wyświetlenie statystyk określonych bohaterów w swoim profilu. Drugie użycie E — Tańca Bojowego Rakana teraz poprawnie aktywuje Przywołanie Aery. R — Niepowstrzymana Rzeź Siona teraz poprawnie podrzuca naprawdę duże cele. Poprawiono opis E — Karabinu Maszynowego Corkiego, aby wyświetlał poprawne wartości. Naprawiono błąd powodujący, że efekty dźwiękowe W — Porażenia Elektrycznego Kennena były odtwarzane aż do jego śmierci. Alistar może teraz gromadzić ładunki E — Tratowania przeciwko E — Mrocznej Tarczy Morgany i umiejętności biernej — Przemianie Pustki Malzahara. Naprawiono błąd powodujący, że Wilk Kindred po użyciu W — Szału nie atakował Wędrującego Kraba, jeśli umiejętność została użyta, zanim Wędrujący Krab znalazł się w obszarze działania umiejętności. W — Zamarznięte Terytorium Trundle’a teraz poprawnie zwiększa leczenie wszechwampiryzmu. Naprawiono błąd powodujący, że Jarvan IV mógł opuścić teren R — Kataklizmu, jeśli aktywował Łamacza Falangi i jednocześnie użył umiejętności. Poprawiono opis E — Rozkazu: Chroń Orianny, w którym zamienione były wartości obrażeń i wytrzymałości tarczy. Yuumi nie może już aktywować Odnowienia Kamienia Księżycowego podczas wielokrotnego używania W2 — Zmiany Planów na sojuszniczym bohaterze, który znajduje się w walce i poza zasięgiem. Naprawiono błąd powodujący, że efekty bierne Żelaznego Bicza, Chłeptacza Posoki i Łamacza Falangi nie usuwały tarczy magii z wrogich bohaterów. Naprawiono błąd powodujący, że efekt bierny Szponu Ciemnego Typa, czyli Piaskowe Machnięcie, zadawał obrażenia i nakładał osłabienie celom posiadającym tarcze magii. Efekt bierny Przysięgi Rycerskiej, czyli Poświęcenie, teraz poprawnie przekierowuje obrażenia z sojuszniczych wyznaczonych bohaterów na posiadacza przedmiotu, nawet gdy nie można ich obrać za cel. Kiedy Kayle ma Pogromcę Krakenów i aktywuje umiejętność E — Gwieździste Czaroostrze jako trzeci atak, od teraz poprawnie zada obrażenia nieuchronne. Jayce teraz poprawnie zadaje obrażenia nieuchronne trzecim atakiem (gdy posiada Pogromcę Krakenów) Działa Rtęciowego w każdym przypadku, nie tylko gdy trafia krytycznie. Linie dialogowe Diany z Mrocznych Wód teraz poprawnie odtwarzają się przy użyciu Q — Ciosu Półksiężyca. Linie dialogowe Caitlyn z Akademii Bojowej dla trafienia W — Pułapką na Yordla teraz odtwarzają się w miejscu, gdzie znajduje się Caitlyn, a nie pułapka. Z kolei jej linie dialogowe dla R — Strzału w Dziesiątkę od teraz słyszą zarówno wszyscy wrogowie, jak i sojusznicy. Linie dialogowe R — Wielkiego Wyzwania Fiory teraz odtwarzają się w miejscu, gdzie znajduje się bohaterka, a nie jej cel. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki: Sion Czarnego Mrozu Vel’Koz Czarnego Mrozu Smoczy Strażnik Galio i Pogromczyni Smoków Kayle Pogromca Smoków Twitch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.