hulkster Posted April 28, 2021 Report Share Posted April 28, 2021 BOHATEROWIE DIANA Zmniejszony przyrost podstawowego pancerza i zdrowia. Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku zyskiwana dzięki umiejętności biernej na niższych poziomach. Wzmocnienie umiejętności biernej Diany w patchu 11.8 sprawiło, że wspięła się w rankingach na pozycjach środkowej oraz dżunglerki. Graczom podoba się, że podkręca ona atmosferę w dżungli, dlatego delikatnie osłabiamy jej szybkość czyszczenia i wytrzymałość w alei. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST PANCERZA 3,6 pkt. ⇒ 3,1 pkt. PRZYROST ZDROWIA 7,5 pkt. ⇒ 6,5 pkt. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — OSTRZE KSIĘŻYCOWEJ POŚWIATY DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 20-40% (zależnie od poziomu) ⇒ 15-40% (zależnie od poziomu) DR MUNDO Zmniejszony przyrost podstawowego pancerza i obrażeń od ataku. Wprowadzone w patchu 11.8 wzmocnienia Mundo w górnej alei przywróciły go do łask. Jednak w późnej fazie gry stawał się tak mocny, że przebicie się przez jego fioletową skórę graniczyło z cudem. Dlatego najwyższa pora odebrać mu trochę wytrzymałości i zmniejszyć jego potencjał do zadawania obrażeń, by nie siał takiego postrachu wśród przeciwników. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST PANCERZA 3,5 pkt. ⇒ 3 pkt. PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,5 pkt. ⇒ 3 pkt. GAREN W: zmniejszony dodatkowy pancerz i odporność na magię za ładunek; zwiększony limit zabójstw jednostek, który określa maksymalną wartość dodatkowych statystyk zyskiwanych dzięki tej umiejętności. Pełna kumulacja ładunków, która nie była zbyt trudna do zdobycia, dawała Garenowi zdecydowanie zbyt dużą przewagę. Zmniejszamy więc przyrost wytrzymałości tego bohatera, aby krzywa jego mocy nie zmieniała się tak drastycznie po zakupieniu mitycznego przedmiotu. W — ODWAGA DODATKOWY PANCERZ I ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 0,25 pkt. pancerza i odporności na magię za ładunek ⇒ 0,2 pkt. pancerza i odporności na magię za ładunek LIMIT ZABÓJSTW JEDNOSTEK OKREŚLAJĄCY PREMIĘ DO PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 120 jednostek ⇒ 150 jednostek GRAGAS E: zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach. Gragas stanowi teraz potrójne zagrożenie w rozgrywkach profesjonalnych, turlając beczki jako dżungler, wspierający i górny. Osłabiamy więc jedno z jego kluczowych zaklęć używanych w alei. E — NATARCIE PODSTAWOWE OBRAŻENIA 80/130/180/230/280 pkt. ⇒ 80/125/170/215/260 pkt. HECARIM Zmniejszony podstawowy pancerz. Zwiększony przyrost pancerza. Q: zmniejszona wartość wzmocnienia obrażeń za każdy ładunek; teraz wartość ta skaluje się z dodatkowymi obrażeniami od ataku. W: teraz leczy o wartość zależną od zadanych obrażeń i skaluje się z obrażeniami od ataku. E: zmniejszone obrażenia. Hecarim wciąż galopuje w rankingach, przez co jest banowany o wiele częściej niż inni bohaterowie. Jeśli już dostanie się do gry, stawia zwykle na zestaw przedmiotów zwiększających wytrzymałość. Aby rozwiązać ten złożony problem, stwierdziliśmy, że należy okiełznać jego obrażenia eksplozywne, a także wytrzymałość w początkowej fazie gry. Tym samym zachęcamy do sięgania po zestawy przedmiotów skupione na zwiększaniu zadawanych obrażeń, by zastąpić starą, wytrzymałą kobyłę silnym i energicznym kucykiem. PODSTAWOWE STATYSTYKI PANCERZ 36 pkt. ⇒ 32 pkt. PRZYROST PANCERZA 4 pkt. ⇒ 4,25 pkt. Q — SZAŁ WZMOCNIENIE OBRAŻEŃ ZA KAŻDY ŁADUNEK 5% ⇒ 2% (+1% za każde 33 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) W — DUCH POSTRACHU USUNIĘTOLECZENIE Z OTRZYMYWANYCH OBRAŻEŃ Hecarim już nie przywraca sobie zdrowia równego 30% obrażeń otrzymanych przez wrogów na danym obszarze. NOWEKONIEC RUMAKOWANIA Hecarim przywraca sobie zdrowie równe 30% (+1% za każde 40 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń, które zadaje swojemu celowi. Natomiast dzięki obrażeniom zadawanym przez sojuszników przywraca sobie zdrowie równe 15% (+1% za każde 80 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) tych obrażeń. E — NISZCZYCIELSKA SZARŻA MINIMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 35/65/95/125/155 pkt. ⇒ 30/50/70/90/110 pkt. MAKSYMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/130/190/250/310 pkt. ⇒ 60/100/140/180/220 pkt. HEIMERDINGER W: zmniejszone obrażenia pierwszej rakiety na wyższych poziomach. Heimerdinger w rozgrywkach profesjonalnych jest obecnie zbyt mocny, zarówno w górnej, środkowej, jak i dolnej alei. Musimy go trochę osłabić. W — MINIRAKIETY HEXTECH OBRAŻENIA PIERWSZEJ RAKIETY 50/80/110/140/170 pkt. ⇒ 50/75/100/125/150 pkt. MAKSYMALNE OBRAŻENIA RAKIET 90/144/198/252/306 pkt. ⇒ 90/135/180/225/270 pkt. JINX Q: naprawiony błąd związany z trafieniami krytycznymi. Jinx zadawała Rybeńką stanowczo zbyt duże obrażenia rozpryskowe. Naprawiliśmy to, a wprowadzona zmiana jest na tyle istotna, że przedstawiamy ją poniżej. Q — ZMIENIANKO! NAPRAWIONO TRAFIENIA KRYTYCZNE Z OBRAŻEŃ ROZPRYSKOWYCH RYBEŃKI 200% ⇒ 175% (Nie zmieniliśmy obrażeń zadawanych głównemu celowi, nadal wynoszą 175%). KAYN Q jako Darkin: zwiększony modyfikator obrażeń. Cienisty Skrytobójca przyćmiewał darkińskie oblicze Kayna, dlatego postanowiliśmy wyciągnąć na wierzch jego mroczne ja. Q — KOSZĄCE CIĘCIE MODYFIKATOR OBRAŻEŃ JAKO DARKIN 55% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 65% całkowitych obrażeń od ataku KINDRED Q: krótszy czas odnowienia; zwiększone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach. Kindred wciąż z trudem radzą sobie w dżungli, dlatego zapewniliśmy im nieco więcej mocy w środkowej fazie gry. Q — TANIEC STRZAŁ CZAS ODNOWIENIA 9 sek. ⇒ 8 sek. OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/80/100/120/140 pkt. ⇒ 60/85/110/135/160 pkt. KOG’MAW Q: zwiększona wartość zmniejszenia odporności. E: zmniejszony koszt. Kog’Maw spędzał więcej czasu w kokonie niż w dolnej alei, dlatego postanowiliśmy go wzmocnić, by mógł się przepoczwarzyć w pięknego motyla. Ponadto może teraz przeżreć się przez większą liczbę wrogów mających odwagę stanąć na jego drodze… lub w jego ślinie. Q — ŻRĄCA PLWOCINA ZMNIEJSZENIE ODPORNOŚCI 20/22/24/26/28% ⇒ 25/27/29/31/33% E — SZLAM PUSTKI KOSZT 80/90/100/110/120 pkt. many ⇒ 60/70/80/90/100 pkt. many LULU W: krótszy czas odnowienia; zwiększona dodatkowa prędkość ataku w przypadku rzucenia na sojusznika na niższych poziomach. Ulepszyliśmy Fanaberię, by odrobinę wzmocnić Lulu we wczesnej fazie gry. W — FANABERIA CZAS ODNOWIENIA 16/15/14/13/12 sek. ⇒ 15/14/13/12/11 sek. DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU W PRZYPADKU RZUCENIA NA SOJUSZNIKA 20/23,75/27,5/31,25/35% ⇒ 25/27,5/30/32,5/35% MORGANA W: zmniejszono obrażenia zadawane niepotężnym potworom. Wciąż uważamy, że Morgana świetnie pasuje do dżungli, ale nasze wprowadzone w patchu 11.8 wzmocnienia sprawiły, że ta bohaterka okazała się zdecydowanie zbyt mocna. W — UDRĘCZONY CIEŃ OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM 200% ⇒ 185% RUMBLE Umiejętność bierna: zmniejszono dodatkowe obrażenia przy trafieniu podczas Przegrzania. Rumble podgrzewa atmosferę na środkowej alei, zwłaszcza gdy ma okazję do starcia z delikatnymi bohaterami walczącymi w zwarciu. Wrogowie zasługują na chwilę odpoczynku, dlatego postanowiliśmy nieco ostudzić zapał Zmechanizowanego Zabijaki. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — TYTAN ZE ZŁOMOWISKA DODATKOWE OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU PODCZAS PRZEGRZANIA 10-50 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 5-40 pkt. (+25% mocy umiejętności) SETT W: zwiększone skalowanie obrażeń. R: zwiększone skalowanie obrażeń. W patchu 10.18 skupiliśmy się na obrażeniach zadawanych przez Setta, co osłabiło jego skuteczność, gdy sięgał po zestawy przedmiotów zwiększające wytrzymałość. To jednocześnie sprawiło, że stanowił mniejsze zagrożenie jako środkowy, dżungler czy wspierający. Skoro po ostatnich modyfikacjach nie wypada mu robić pompek we wszystkich alejach, pozwoliliśmy sobie dopompować jego obrażenia. W — SIERPOWY SKALOWANIE OBRAŻEŃ 10% za każde dodatkowe 100 pkt. obrażeń od ataku ⇒ 20% za każde dodatkowe 100 pkt. obrażeń od ataku R — KONIEC PRZEDSTAWIENIA SKALOWANIE OBRAŻEŃ OD ATAKU 100% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 120% dodatkowych obrażeń od ataku SHEN R: zmniejszona wytrzymałość tarczy; teraz skaluje się z dodatkowym zdrowiem. Podstawowa wartość tarczy w połączeniu z niewielkim skalowaniem z mocą umiejętności sprawiały, że superumiejętność Shena przypominała bardziej bańkę niż osłonę i niezbyt skutecznie chroniła delikatnych sojuszników w późnej fazie gry. Dodajemy kolejny współczynnik, dzięki któremu skalowanie będzie efektywniejsze, a przyjaciele Shena jeszcze bezpieczniejsi. R — WSPARCIE MINIMALNA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 175/350/525 pkt. (+135% mocy umiejętności) ⇒ 140/320/500 pkt. (+17,5% dodatkowego zdrowia i +135% mocy umiejętności) MAKSYMALNA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 280/560/840 pkt. (+216% mocy umiejętności) ⇒ 224/512/800 pkt. (+28% dodatkowego zdrowia i +216% mocy umiejętności) TARIC Q: zmniejszony koszt na wyższych poziomach. Zaktualizowano interakcję połączenia z Masterem Yi. Przygotowaliśmy zniżkę na manę dla naszego rycerza w kryształowej zbroi. OGÓLNE INTERAKCJA POŁĄCZENIA Rzucanie R — Kosmicznej Poświaty, E — Rozbłysku i W — Bastionu na połączonego z Tarikiem sojusznika, który nie jest w danej chwili obecny na mapie, nie będzie już rozpoczynać ładowania umiejętności, odtwarzać efektów wizualnych ani zapewniać korzyści bohaterom po ich powrocie (dotyczy to umiejętności takich jak E — Wspinaczka Elise czy Q — Cios Alfa Mastera Yi). Q — GWIEZDNE MUŚNIĘCIE KOSZT 70/80/90/100/110 pkt. many ⇒ 70/75/80/85/90 pkt. many TRUNDLE E: zwiększone spowolnienie na niższych poziomach. Osłabienie spowolnienia Kolumny Trundle’a, które wprowadziliśmy w patchu 8.18, utrudniało mu gankowanie oraz łapanie wrogów, a patch 10.2 nie rozwiązał tego problemu. Zwiększamy spowolnienie tej umiejętności na niższych poziomach, by Król Trolli zamiast trollowania zajął się rządzeniem. E — KOLUMNA LODU SPOWOLNIENIE 20/30/40/50/60% ⇒ 32/39/46/53/60% VLADIMIR Q: dłuższy czas odnowienia na wyższych poziomach. Ostatnie wzmocnienie ponownie uczyniło Vlada maszynką do skalowania — być może odrobinę zbyt silną. Dlatego w poszukiwaniu złotego (krwawego) środka częściowo wycofujemy się z modyfikacji wprowadzonych w patchu 11.8. Q — TRANSFUZJA CZAS ODNOWIENIA 9/7,75/6,5/5,25/4 sek. ⇒ 9/7,9/6,8/5,7/4,6 sek. XERATH Q: zwiększone obrażenia. W: obrażenia podstawowe i wzmocnione obrażenia podstawowe zwiększone na wyższych poziomach. Nasz miotacz błyskawic ostatnio trochę się pogubił i sprawdzał się lepiej w roli wspierającego niż środkowego. Dopracowaliśmy więc jego skalowanie, by więcej korzystał na zdobytych poziomach i zakupionych przedmiotach, co powinno pomóc mu powrócić na środkową aleję w wielkim stylu. Q — ARKANOPULS OBRAŻENIA 80/120/160/200/240 pkt. (+75% mocy umiejętności) ⇒ 70/110/150/190/230 pkt. (+85% mocy umiejętności) W — OKO ZNISZCZENIA OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/90/120/150/180 pkt. ⇒ 60/95/130/165/200 pkt. WZMOCNIONE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 100,02/150,03/200,04/250,05/300,06 pkt. (wrogowie znajdujący się w centrum wybuchu) ⇒ 100/158,4/216,7/275/333,3 pkt. (wrogowie znajdujący się w centrum wybuchu) PRZEDMIOTY PANCERZ UMRZYKA Ostatnio gracze często wybierają Pancerz Umrzyka jako drugi przedmiot dla większości bohaterów, w tym obrońców, wojowników i molochów. Obniżamy jego statystyki obronne, aby uwydatnić oparty na prędkości ruchu efekt bierny. ZDROWIE 400 pkt. ⇒ 300 pkt. TANIEC ŚMIERCI Taniec Śmierci zostawał ostatnio w tyle, dlatego zwiększamy jego wydajność, by mógł wykręcić parę piruetów. OBRAŻENIA OD ATAKU 50 pkt. ⇒ 55 pkt. PANCERZ 40 pkt. ⇒ 45 pkt. ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO Wprowadzone w patchu 11.8 poprawki Kamienia Księżycowego sprawiły, że stał się on słabszy od pozostałych potencjalnych wyborów dla wspierających. Postanowiliśmy poprawić podstawowe leczenie tego przedmiotu, co w połączeniu z siłą leczenia i tarcz może zwiększyć jego potencjał. LECZENIE ŁASKI GWIAZD 60 pkt. ⇒ 70 pkt. MIOTACZ GWIAZD (ULEPSZENIE ORNNA) LECZENIE ŁASKI GWIAZD 60 pkt. ⇒ 70 pkt. SZPON CIEMNEGO TYPA Ze względu na to, że dotychczas namierzanie w niektórych przypadkach stanowiło spore wyzwanie, pracujemy nad usprawnieniem doskakiwania przy użyciu Szpona Ciemnego Typa, aby używało się go łatwiej i przyjemniej. Nie zwiększyliśmy zasięgu przedmiotu, ale sprawiliśmy, że teraz delikatnie niecelne kliknięcie w trakcie kombinacji nakieruje Szpon na cel, który najprawdopodobniej mieliście na myśli — zamiast niewykonania żadnej akcji, jak to miało miejsce wcześniej. AKTUALIZACJANAMIERZANIE PIASKOWYM MACHNIĘCIEM Namierza cel dokładnie wskazany przez kursor. ⇒ Namierza najbliższy cel w następującej kolejności: najbliższy bohater w odległości 50 jedn. od kursora, najbliższa jednostka niebędąca bohaterem w odległości 50 jedn. od kursora, najbliższy bohater w odległości 200 jedn. od kursora, najbliższa jednostka niebędąca bohaterem w odległości 200 jedn. od kursora. SŁONECZNA EGIDA Kiedyś to były czasy — bardziej promieniste czasy, które moglibyśmy nazwać Słoneczną Erą. Sielanka trwała, lecz w końcu nadeszły mroczne, turbochemiczne dzieje. Dorzucamy oliwy do ognia, by Egida znów spalała swych wrogów. ZWIĘKSZONE DODATKOWE OBRAŻENIA ZADAWANE POTWOROM ZA POMOCĄ POŻOGI 100% ⇒ 150% HERB OGNIA KUŹNI (ULEPSZENIE ORNNA) ZWIĘKSZONE DODATKOWE OBRAŻENIA ZADAWANE POTWOROM ZA POMOCĄ POŻOGI 100% ⇒ 150% TURBOCHEMICZNY POJEMNIK Dżunglerzy z Turbochemicznym Pojemnikiem śmigają po mapie, gankując i wszczynając walki. Pora nieco skrócić im smycz. DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 60% ⇒ 40% TURBODOŁADOWANY HEXPERYMENT (ULEPSZENIE ORNNA) DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 60% ⇒ 40% KONIEC ROZUMU Nawet jak na tak niszowy przedmiot, Koniec Rozumu w każdych okolicznościach ma za mało mocy i nie jest zbyt efektywny. Dopracowaliśmy przepis na ten przedmiot i nieco zwiększyliśmy jego obrażenia, dzięki czemu powinien on zyskać na popularności wśród bohaterów. PRZEPIS Ogniolubny Topór + Płaszcz Negacji + Sztylet + 800 szt. złota ⇒ Ogniolubny Topór + Płaszcz Negacji + Długi Miecz + 750 szt. złota OBRAŻENIA OD ATAKU 30 pkt. ⇒ 40 pkt. AKTUALIZACJE SKLEPU W GRZE Ulepszono rozwijane menu zestawów przedmiotów. Teraz są one ustawione „do pionu”. Czas odnowienia eliksirów wyświetlany jest teraz na panelach szybkiego zakupu. Dzięki temu będziecie wiedzieć, kiedy możecie kupić najpotężniejsze mikstury. Po zakupie mitycznego przedmiotu dodatkowe przedmioty z tej kategorii przestaną się wyświetlać w menu z zestawami. SIO! Przedmioty Ornna są wyświetlane w sklepie, jeśli macie tego rogacza w swojej drużynie. ROZPOCZĘCIE 2. SPLITU RANKINGOWEGO NA SUMMONER’S RIFT Startujemy z drugim splitem rankingowym w niedzielę 2 maja o 23:59 lokalnego czasu waszego regionu! Zakończcie split zwycięsko, aby zdobyć ekskluzywne nagrody, w tym ikonę przywoływacza Gwen, emotki Gwen oraz Kapsułę Patronów z 1. Serii. CLASH SHURIMY I MSI Clash trwa! Mamy dla was kolejne daty, na które warto zwrócić uwagę. Clash Shurimy: na drugi weekend turnieju z motywem Shurimy zapraszamy 1 i 2 maja. Tworzenie drużyn na drugi weekend jest możliwe od 26 kwietnia. MSI Clash: na pierwszy weekend turnieju MSI Clash zapraszamy 8 i 9 maja. Tworzenie drużyn na pierwszy weekend jest możliwe od 3 maja. Drugi weekend turnieju rozpocznie się podczas patcha 11.11. NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY Naprawiono błędy związane z kopiowaniem przez Viego kumulujących się efektów biernych Kindred i Shyvany. Naprawiono błąd powodujący, że Viego, przejmując duszę Kleda, dosiadał Skaarla, ale posiadał piesze umiejętności Kleda. Naprawiono błąd powodujący, że efekty wizualne Wilka po przejęciu duszy Kindred utrzymywały się na Viego przez całą grę. Naprawiono błędy związane z wszechwampiryzmem i panelem statystyk bohaterów. Wartość wszechwampiryzmu wyświetlana w panelu statystyk będzie teraz poprawnie dostosowywać się do wartości, które bohater rzeczywiście posiada w danym momencie gry. Naprawiono błąd, który sprawiał, że W — Hiperdoładowanie Jayce’a nie aktualizowało poprawnie prędkości ataku. Przywrócono linię dialogową Kog’Mawa podczas umiejętności biernej — Icathiańskiej Niespodzianki. Jest ona odtwarzana na wszystkich skórkach. Zakup Uścisku Serafina i Kostura Archanioła nie jest już blokowany, jeśli gracz posiada inne przedmioty z grupy Linii Życia. Szczelinotwórca i Moc Trójcy zapewniają teraz Kai’Sie odpowiednią wartość statystyk dla jej ewolucji. Naprawiono błąd, który powodował, że przy działającej runie Drapieżnik umiejętność Q — Kula Mocy Rammusa zapewniała mu więcej prędkości ruchu, niż powinna. Efekt bierny Inspiracji nałożony na sojuszniczych bohaterów nie jest już podwójnie liczony w opisie Pieśni Bitewnej Shurelyi oraz Rekwiem Shurelyi. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki: DWG Kennen, DWG Twisted Fate, DWG Nidalee, DWG Leona i DWG Jhin Jax Zdobywca Jax Zdobywca (Prestiżowa Edycja) Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy: DWG Jhin DWG Nidalee DWG Kennen DWG Leona DWG Twisted Fate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.