hulkster Posted May 27, 2021 Report Posted May 27, 2021 BOHATEROWIE AZIR Q: zmniejszony koszt. Azir wznosił się na wyżyny w profesjonalnych rozgrywkach, więc sprowadziliśmy go na ziemię i osłabiliśmy w patchu 11.5. Teraz, gdy już się trochę uspokoił, zdecydowaliśmy się nieco ułatwić mu fazę gry w alei. Q — PIASKOWY SZTURM KOSZT 70 pkt. many ⇒ 55 pkt. many ELISE Zmniejszone skalowanie obrażeń przy trafieniu w pajęczej postaci. Elise już od pewnego czasu nie miała problemu z łapaniem zdobyczy na wszystkich poziomach rozgrywki. Wraz ze zmianami dżungli wprowadzonymi w patchu 11.10 stała się jeszcze silniejsza i nieco przekroczyła granicę. Wzmacniamy jej tożsamość dżunglera wczesnej fazy gry poprzez osłabienie zadawanych przez nią obrażeń w fazach późniejszych. Q — BIERNIE — KRÓLOWA PAJĄKÓW SKALOWANIE OBRAŻEŃ PRZY TRAFIENIU W PAJĘCZEJ POSTACI 30% mocy umiejętności ⇒ 20% mocy umiejętności EZREAL Zwiększony przyrost podstawowej regeneracji zdrowia. Zwiększony podstawowy pancerz. Ezreal radzi sobie słabo na wszystkich poziomach gry, więc ciutkę go wzmacniamy. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,55 pkt. ⇒ 0,65 pkt. PANCERZ 22 pkt. ⇒ 24 pkt. GRAVES Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń od ataku. Graves przeżywa ciężkie chwile, farmiąc w nowej dżungli, więc postanowiliśmy nieco wzmocnić jego kaburę. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3 pkt. ⇒ 4 pkt. HECARIM Q: zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń od ataku. E: zwiększone skalowanie obrażeń. Nigdy nie mieliśmy zamiaru kopać się z koniem, jednak doszło do tego podczas ostatnich osłabień w patchu 11.9 i zmian w dżungli. Wcześniej Hecarim był niezwykle szybki i wytrzymały, co pozwalało mu tratować wrogów bez uszczerbku na zdrowiu. Teraz, gdy wytrzymałość i prędkość ruchu konika są rozsądnie wyważone, zwiększamy zadawane przez niego obrażenia, aby czuł się radośnie i pewnie, sięgając po przedmioty dla wojowników. Q — SZAŁ SKALOWANIE OBRAŻEŃ 70% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 75% dodatkowych obrażeń od ataku E — NISZCZYCIELSKA SZARŻA SKALOWANIE MINIMALNYCH OBRAŻEŃ 50% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 55% dodatkowych obrażeń od ataku SKALOWANIE MAKSYMALNYCH OBRAŻEŃ 100% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 110% dodatkowych obrażeń od ataku LEE SIN E: dłuższy czas odnowienia. Wzmocnienie Lee w patchu 11.8 spowodowało, że w każdej roli (w dżungli, a także w górnej i środkowej alei) stał się silniejszy, niż oczekiwaliśmy, więc częściowo cofamy te zmiany. E — NAWAŁNICA CZAS ODNOWIENIA 8 sek. ⇒ 9 sek. LEONA W: zmniejszone obrażenia podstawowe. Dzierżąc miecz oraz tarczę i mając słońce po swojej stronie, Promyk Jutrzenki świecił zbyt jasno. Zmniejszamy więc obrażenia Leony, aby jej przeciwnicy mogli schronić się w cieniu. W — ZAĆMIENIE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/95/130/165/200 pkt. ⇒ 45/80/115/150/185 pkt. MASTER YI Q: zmniejszone skalowanie obrażeń. Ulubionym przedmiotem mitycznym Yi jest Mroczne Ostrze, przez co skupia się on na obrażeniach zadawanych przez Q i na resetowaniu czasu odnowienia. Choć wybór Mrocznego Ostrza ma sens w niektórych sytuacjach, to może prowadzić do stylu gry, którego praktycznie nie da się skontrować. Ponadto odwraca uwagę Szermierza Wuju od tego, co robi najlepiej ܻ — rozpłatywania wrogów atakami podstawowymi — więc zmieniamy trochę rozkład mocy i wzmacniamy zestawy przedmiotów, dzięki którym Yi wróci do korzeni. Q — CIOS ALFA SKALOWANIE OBRAŻEŃ 100% obrażeń od ataku ⇒ 90% obrażeń od ataku E — STYL WUJU OBRAŻENIA PODSTAWOWE 20/30/40/50/60 pkt. ⇒ 30/40/50/60/70 pkt. MORGANA W: zmniejszone obrażenia przeciwko niepotężnym potworom. Nasze wzmocnienia dla Morgany w dżungli z patcha 11.8 miały na celu uwydatnić jej zdolność dżunglowania. Zamiast tego sprawiły, że Morgana odnosiła większe sukcesy w dżungli niż w swoich głównych rolach, dlatego wprowadzamy odpowiednie poprawki. W — UDRĘCZONY CIEŃ OBRAŻENIA PRZECIWKO NIEPOTĘŻNYM POTWOROM 185% ⇒ 155% NAUTILUS E: teraz zadaje większe obrażenia potworom. Dawno, dawno temu Nautilus był w stanie dżunglować. Wciągamy go z powrotem na pokład dzięki wzmocnieniom, które przyspieszą obszarowe czyszczenie obozów. E — PRĄD MORSKI NOWOŚĆTYTAN OBOZÓW Prąd Morski zadaje teraz 150% obrażeń potworom. QIYANA W: zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu. Qiyana może pochwalić się wieloma rzeczami — jedną z nich jest jej zdolność wędrowania we wczesnej fazie gry. Ze względu na to Qiyana już od dłuższego czasu była przytłaczająca w rozgrywkach elitarnych. Wciskamy więc hamulec i osłabiamy jej pozycję. W — RZEŹBIENIE ZIEMI PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU 5/7/9/11/13% ⇒ 3/5/7/9/11% RUMBLE Umiejętność bierna: zmniejszony limit obrażeń przy trafieniu zadawanych potworom. Ptaszki ćwierkają, że w lesie panoszy się jakiś Yordle w olbrzymim mechu, który podsmaża wszystkie Ponurniki i Krzewogrzbiety na swojej drodze. Aby nieco ostudzić ten zapał, zmniejszamy jego obrażenia zadawane pojedynczym potworom. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — TYTAN ZE ZŁOMOWISKA LIMIT OBRAŻEŃ PRZY TRAFIENIU ZADAWANYCH POTWOROM 120 pkt. ⇒ 80 pkt. RYZE Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia. Wraz z przedsezonowymi zmianami przedmiotów (mianowicie: usunięciem Różdżki Wieków i Tarczy Uścisku Serafina) oraz osłabieniem Pędu Fazowego w patchu 11.10 Ryze stracił prędkość ruchu i zdrowie, co sprawiło mu przykrość. Wzmacniamy więc jego obronę i liczymy, że zarumieni się ze szczęścia. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST ZDROWIA 98 pkt. ⇒ 110 pkt. SENNA Umiejętność bierna: zmniejszony dodatkowy zasięg ataku. Q: teraz skaluje się z destrukcją. E: teraz daje moc umiejętności w kamuflażu. R: zwiększone skalowanie obrażeń. Rękawica Mroźnego Ognia stała się dominującym wyborem Senny w roli wspierającej, co zwiększyło zarówno jej wskaźnik zwycięstw, jak i popularność. Granie Senną w roli obrońcy może dawać dużo frajdy, ale obecnie przyćmiewa wybory innych przedmiotów oraz eliminuje jej główną słabość jako wrażliwej prowadzącej. Aby temu zaradzić, z powrotem wzmacniamy zestawy przedmiotów wspierających, dzięki którym Senna odnosiła sukcesy wcześniej (destrukcja i moc umiejętności), i osłabiamy trochę Rękawicę Mroźnego Ognia. Korzystamy również z okazji, aby spowolnić przyrost jej zasięgu, który skalował się dużo szybciej dzięki wzmocnieniu jej Mgły w patchu 11.2. Podsumowując, wprowadzone zmiany powinny umożliwić Sennie wybór przedmiotów lepiej pasujących do jej tożsamości porcelanowego działa. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ROZGRZESZENIE PREMIA DO ZASIĘGU ATAKU ZA KAŻDE 20 ŁADUNKÓW MGŁY 25 jedn. ⇒ 20 jedn. NOWOŚĆDESTRUKCYJNE LECZENIE Od teraz leczenie Przebijającej Ciemności skaluje się również ze 160% destrukcji. E — KLĄTWA CZARNEJ MGŁY DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 20% ⇒ 20% (+1% za każde 20 pkt. mocy umiejętności) R — CIEŃ ŚWITU SKALOWANIE OBRAŻEŃ 50% mocy umiejętności ⇒ 70% mocy umiejętności SERAPHINE W: zwiększona podstawowa wytrzymałość tarczy na sobie i na sojusznikach. Wspomagamy Seraphine w jej występach w środkowej alei, zwiększając wytrzymałość jej tarczy na każdym poziomie (ze szczególnym naciskiem na wyższe poziomy). Te zmiany z pewnością pomogą jej solowej karierze. W — DŹWIĘK PRZESTRZENNY PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY NA SOBIE 75-150 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 75-225 pkt. (na poziomach 1-18) PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY NA SOJUSZNIKU 50-100 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 50-150 pkt. (na poziomach 1-18) SHACO W: zmniejszone skalowanie obrażeń. E: zmniejszone skalowanie obrażeń z mocą umiejętności. Shaco z obrażeniami od ataku jest teraz dobrze wyważony, jednak z mocą umiejętności w rolach dżunglera i wspierającego radzi sobie aż za dobrze, dlatego musimy je nieco osłabić. W — ZABAWKA NIESPODZIANKA SKALOWANIE OBRAŻEŃ 10% mocy umiejętności (20% mocy umiejętności przeciwko pojedynczym celom) ⇒ 9% mocy umiejętności (18% mocy umiejętności przeciwko pojedynczym celom) E — ZATRUTE SZTYLETY SKALOWANIE OBRAŻEŃ Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI 55% ⇒ 50% SINGED Czas odnowienia E teraz się skaluje. Nawet po wzmocnieniu Szczelinotwórcy — ulubionego wyboru Singeda (rzecz jasna z wyjątkiem trucizn) — wprowadzonym w patchu 11.10 nasz chemik nadal nie radzi sobie za dobrze. Od teraz czas odnowienia jego Rzutu będzie się skalował, co da mu więcej możliwości w potyczkach w późnej fazie gry. E — RZUT CZAS ODNOWIENIA 10 sek. ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sek. TEEMO W: skrócony czas odnowienia. W Teemo jest często ignorowane. Skracamy jego czas odnowienia, aby Teemo mógł bez wahania używać aktywnej części tego zaklęcia i swobodniej wykorzystywać swoje zdolności mobilnego stworka podkładającego mordercze grzybki. W — SZYBKIE RUCHY CZAS ODNOWIENIA 17 sek. ⇒ 14 sek. URGOT W: zmniejszone skalowanie zmodyfikowanych obrażeń na wyższych poziomach. Ostatnimi czasy Urgot sieje spustoszenie wśród przeciętnych graczy, przewiercając na wylot całe wrogie drużyny. Wzięliśmy na celownik jego obrażenia ciągłe po etapie gry w alei, aby był nieco mniej skuteczny w eliminowaniu swoich wrogów. W — CZYSTKA SKALOWANIE ZMODYFIKOWANYCH OBRAŻEŃ 20/24/28/32/36% obrażeń od ataku ⇒ 20/23,5/27/30,5/34% obrażeń od ataku PRZEDMIOTY Przedmioty dla obrońców w górnej alei Chcemy, by gracze poczuli, że dokonywane przez nich wybory przedmiotów w każdej grze naprawdę mają znaczenie. Obecnie istnieją dwa trendy, które ograniczają decyzje podejmowane we wczesnej fazie gry przez obrońców w górnej alei — kupienia Kolczastej Kolczugi jako drugiego przedmiotu lub kupienia Kamizelki Cierniowej bez ukończenia Kolczastej Kolczugi. Uwydatnia to problem polegający na tym, że Kamizelka Cierniowa i Kolczasta Kolczuga są traktowane jako przedmioty uniwersalne, a nie zgodnie z ich przeznaczeniem, jakim jest stawianie czoła wrogom z silnym leczeniem. Poniższe zmiany mają na celu wyraźniejsze zdefiniowanie mocnych stron tych przedmiotów, które dają obrońcom w górnej alei. Jeszcze jedno: możecie zauważyć, że statystyki Mroźnego Serca nieco wyróżniają się na tle innych przedmiotów dla obrońców. Jest to celowy zabieg ze względu na jego unikalne właściwości. Ponadto wartości bazowe efektu Twardy jak Skała będą nieco wyższe niż w przypadku innych przedmiotów z racji tego, że ma on mniejsze skalowanie zależne od maksymalnego zdrowia. Podsumowując, Mroźne Serce pozostaje źródłem dużej ilości przyspieszenia umiejętności i many, a od teraz jest także przedmiotem, który powinien być wybierany przeciwko atakującym. KAMIZELKA CIERNIOWA PANCERZ 35 pkt. ⇒ 30 pkt. USUNIĘTOKOLCE — ODBIJANIE OBRAŻEŃ Obrażenia odbite przez Kamizelkę Cierniową nie skalują się już z dodatkowym pancerzem. PLEMIENNA ZBROJA MINIMALNE WYMAGANE ZDROWIE 3000 pkt. maksymalnego zdrowia ⇒ 1100 pkt. dodatkowego zdrowia ZBROJA STRAŻNIKA TWARDY JAK SKAŁA — ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ 0,5% maksymalnego zdrowia ⇒ 5 pkt. + 0,35% maksymalnego zdrowia NOWOŚĆOPIS Opis pokazuje teraz ilość obrażeń zablokowanych przez efekt Twardy jak Skała. OMEN RANDUINA TWARDY JAK SKAŁA — ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ 0,5% maksymalnego zdrowia ⇒ 5 pkt. + 0,35% maksymalnego zdrowia MROŹNE SERCE TWARDY JAK SKAŁA — ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ 0,5% maksymalnego zdrowia ⇒ 7 pkt. + 0,35% maksymalnego zdrowia PIESZCZOTY ZIMY — ZMNIEJSZENIE PRĘDKOŚCI ATAKU 15% ⇒ 20% ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO Wzmocnienie Kamienia Księżycowego w patchu 11.9 okazało się niewystarczające. Zwiększamy jego siłę leczenia i tarcz, co powinno wzmocnić Kamień w rękach wszystkich zaklinaczy. ŁASKA GWIAZD — SIŁA LECZENIA I TARCZ NA SEKUNDĘ 4%, do maksymalnie 20% ⇒ 6%, do maksymalnie 30% CZARNY TASAK Czarny Tasak nie jest popularnym wyborem w tym sezonie, nawet po zmianach w jego działaniu wprowadzonych w patchu 11.5. Wyostrzamy jeden z jego unikalnych atutów, aby lepiej konkurował z alternatywnymi wyborami. DRĄŻENIE — REDUKCJA PANCERZA ZA KAŻDY ŁADUNEK 4%, do maksymalnie 24% przy 6 ładunkach ⇒ 5%, do maksymalnie 30% przy 6 ładunkach BOSKI ŁAMACZ Niby boski, a wypadał raczej średnio. Wojownicy odnoszą więcej sukcesów, wybierając Moc Trójcy i przedmioty mityczne dla obrońców, dlatego nieco wzmacniamy Łamacza. CZAROOSTRZE — WZMOCNIONE OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 10% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 12% maksymalnego zdrowia celu CZAROOSTRZE — LECZENIE 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu ⇒ 65% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 40% w przypadku bohaterów walczących z dystansu RĘKAWICA MROŹNEGO OGNIA Jak wspomnieliśmy wyżej — osłabiamy ulubiony przedmiot mityczny Senny. Bohaterowie walczący na dystans mogą nie tylko łatwiej nałożyć efekt spowolnienia Rękawicy, ale również robić to wielokrotnie, więc nieznacznie zmniejszamy jej moc. OŚNIEŻENIE — SPOWOLNIENIE W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 25% (+4% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia) ⇒ 12,5% (+2% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia) CZAS ODNOWIENIA OŚNIEŻENIA W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 4 sek. ⇒ 6 sek. OSZRONIONY UŚCISK (ULEPSZENIE ORNNA) OŚNIEŻENIE — SPOWOLNIENIE W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 25% (+4% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia) ⇒ 12,5% (+2% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia) CZAS ODNOWIENIA OŚNIEŻENIA W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 4 sek. ⇒ 6 sek. KOSTUR PŁYNĄCEJ WODY Osłabienie Kostura Płynącej Wody w patchu 11.8 spowodowało, że stał się on bardzo słaby na tle konkurencji, więc przydałoby mu się nieco pomocy. Wzmocnienie mocy umiejętności współdzielone z sojusznikami będzie większe, aby przedmiot ten lepiej sprawdzał się w sytuacjach, w których jego wybór jest właściwy (czyli kiedy faktycznie macie w drużynie silnego maga, którego można wzmocnić). FALE — WZMOCNIENIE DLA SIEBIE I SOJUSZNIKÓW 20-40 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu celu) na 4 sek. ⇒ 25-45 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu celu) na 4 sek. WĘŻOWY KIEŁ Chociaż głównymi użytkownikami Wężowego Kła są zabójcy z obrażeniami fizycznymi, jego moc w rękach bohaterów walczących z dystansu pozostawia wiele do życzenia. Zmniejszamy różnicę dzielącą bohaterów walczących w zwarciu od tych walczących na dystans w zakresie obniżania wytrzymałości tarczy, aby przedmiot lepiej sprawdzał się w kontrowaniu wrogów z silnymi tarczami, nawet jeśli nie macie w drużynie zabójców. ŁUPIEŻCA TARCZ — ZMNIEJSZENIE WYTRZYMAŁOŚCI TARCZY W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH Z DYSTANSU 25% ⇒ 35% Kamienne Totemy Wprowadzamy zmiany w Kamiennych Totemach, aby lepiej wpisywały się w rolę przedmiotów wieńczących zestaw wspierających, podobnie jak Zabójczy Kapelusz Rabadona, Ostrze Nieskończoności czy Kamienna Płyta Gargulca (wszystkie z nich są silniejsze, gdy zakupicie wcześniej kilka innych przedmiotów). Usprawniamy również ścieżkę zakupu, aby była podobna do ścieżek zakupu przedmiotów takich jak Manamune czy Kostur Archanioła — eliminujemy konieczność ciągłego ulepszania. USUNIĘTOPASJONUJĄCY KAMIENNY TOTEM ZAKTUALIZOWANOCZUJNY KAMIENNY TOTEM ŁĄCZNY KOSZT 1100 szt. złota ZDROWIE 150 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn. TAJEMNA SKRYTKA Ten przedmiot może przechowywać do 3 zakupionych Totemów Kontroli. USUNIĘTOWIZJE IXTAL Zwiększasz swój limit Totemów Ukrycia, Totemów i Totemów Kontroli o 1. NOWOŚĆULEPSZENIE Po osiągnięciu 13. poziomu i ukończeniu misji dla wspierających automatycznie ulepsza się do Bacznego Kamiennego Totemu. AKTUALIZACJABACZNY KAMIENNY TOTEM PRZEPIS Ulepsza się automatycznie z Czujnego Kamiennego Totemu. ZDROWIE 150 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn. TAJEMNA SKRYTKA Ten przedmiot może przechowywać do 3 zakupionych Totemów Kontroli. WIZJE IXTAL Zwiększasz swój limit Totemów Ukrycia, Totemów i Totemów Kontroli o 1. NOWOŚĆBŁOGOSŁAWIEŃSTWO IXTAL Baczny Kamienny Totem zwiększa teraz moc umiejętności, przyspieszenie umiejętności, dodatkowe obrażenia od ataku i dodatkowe zdrowie o 12%. RUNY NAWAŁNICA MIECZY Nawałnica Mieczy zyskała popularność wśród strzelców, będąc częściej dostępną w szybkich starciach w porównaniu z innymi runami. Uwydatniamy zamierzoną słabość tego świetnie sprawdzającego się w wymianach narzędzia poprzez zwiększenie czasu odnowienia. CZAS ODNOWIENIA 8 sek. ⇒ 12 sek. DOSTAWA CIASTEK Dostawa Ciastek stała się podstawowym wyborem w rozgrywkach profesjonalnych zarówno w alejach, jak i w dżungli. Te przepyszne przekąski miały pomóc w utrzymywaniu się w alei, a wyszło na to, że są sprzedawane z powrotem do sklepu za niezły grosz. Obniżamy więc ich cenę odsprzedaży. CENA ODSPRZEDAŻY 30 szt. złota ⇒ 5 szt. złota AKTUALIZACJE SKLEPU W GRZE Drzewko zestawu przedmiotów zostało ulepszone — teraz mieści się w nim więcej przedmiotów (wiemy, że się cieszysz, Ornn), a finalny przedmiot bardziej się wyróżnia (jest większy niż pozostałe). Wypasione przedmioty mityczne z efektami użyć mają teraz własną, mityczną ramkę, która odróżnia je od zwykłych przedmiotów z efektami użyć dla plebsu. Na tablicy wyników wyświetlają się teraz ramki mitycznych przedmiotów, dzięki czemu łatwo wywnioskujecie, dlaczego Jhin ma doskok. Menu rozwijane „Wchodzi w skład” stało się ciut sprytniejsze i może zmieniać rozmiar w zależności od zawartości. Żaronóż i Gradoostrze znajdują się teraz w sekcji „Początkowe” w zakładce „Wspierający”, jeśli załadujecie się do gry z Porażeniem (sorka, Ivern!). ZMIANY WYWAŻAJĄCE NEXUS BLITZ Tryb Nexus Blitz powraca podczas wydarzenia PROJEKT i będzie dostępny od 27 maja do 28 czerwca. SZANSA NA POJAWIENIE SIĘ WYDARZEŃ KASIASTY TEEMO / KASIASTY VEIGAR JAKO PIERWSZYCH W GRZE 13% ⇒ 9% Starszy Smok nie może już być pierwszą nagrodą. Wędrujący Krab używa teraz tej samej mechaniki tarczy co na Summoner’s Rift. PODSTAWOWE ZDROWIE WĘDRUJĄCEGO KRABA 3000 pkt. ⇒ 2800 pkt. PODSTAWOWY PANCERZ I ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ WĘDRUJĄCEGO KRABA 60 pkt. ⇒ 20 pkt. Porażenie ma teraz takie same wartości co na Summoner’s Rift (450 pkt. obrażeń na początku, ulepsza się do 900 pkt.). Dostosowano czynniki, które dawały przewagę drużynie przegrywającej w wydarzeniach. Od teraz, oprócz różnicy w złocie, formuła będzie również uwzględniała różnice poziomów pomiędzy drużynami. ZDROWIE KUKŁY TRENINGOWEJ TESTUJĄCEJ OBRAŻENIA NA SEKUNDĘ 5000 pkt. (+90 pkt. zdrowia co poziom, +15 pkt. zdrowia na sekundę przez pierwsze 6 minut gry, +30 pkt. zdrowia na sekundę po upływie 6 minut gry) ⇒ 1000 pkt. (+90 pkt. zdrowia co poziom, +2 pkt. zdrowia na sekundę przez pierwsze 6 minut gry, +4 pkt. zdrowia na sekundę po upływie 6 minut gry) W przypadku zadania obrażeń, które zabiłyby kukłę, jej zdrowie zostanie obniżone do 1 pkt. IGRANIE Z OGNIEM: KĄT, POD JAKIM BOHATER MUSI BYĆ ZWRÓCONY W STRONĘ WROGA, BY ZYSKAĆ PRĘDKOŚĆ RUCHU PRZY PORUSZANIU SIĘ W JEGO STRONĘ 180° ⇒ 130° NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY Umiejętność E — Urok Ahri nie sprawia już, że potwory z dżungli regenerują zdrowie, jeśli zostanie użyta poza walką. Zaktualizowaliśmy efekty wizualne Q i E dla podstawowej skórki Karmy — zwiększyliśmy zakres kolorów i zredukowaliśmy szum wizualny. Trafienie Hextechowego Malzahara lub Swaina Tyrana będzie aktywowało teraz bardziej metaliczne odgłosy. Naprawiono błąd, który powodował, że początkowa część efektów dźwiękowych Q — Zewu Pustki Destruktora Światów Malzahara nie była słyszalna, jeśli umiejętność została użyta z mgły wojny. Naprawiono błąd efektów dźwiękowych Kryształowej Róży Swaina, który powodował, że jeśli Swain użył R — Rozbłysku Demona i zaczął wysysać duszę celu, ten NIE słyszał efektu dźwiękowego stereo szeptu lub efektu dźwiękowego, który powinien być słyszalny przy rozpoczęciu wysysania duszy. Linie dialogowe otwierania sklepu są ponownie dostępne dla posiadających je bohaterów i skórek. Zaktualizowano linie dialogowe Taliyah zamykania sklepu do jej linii otwierania sklepu. Linie dialogowe Lux przy użyciu R — Ostatniej Iskry znowu będą odtwarzane. Naprawiono błąd, w wyniku którego E — Zuchwała Szarża Xin Zhao zaczynała się odnawiać i zużywała manę, mimo że nie była rzeczywiście aktywowana podczas próby użycia jej na wrogu poza zasięgiem i po ponownym użyciu jej bez żadnego celu. R — Podniebne Trzaśnięcie Rammusa nie zadaje już obrażeń natychmiast przy użyciu na zerowym zasięgu. Q — Zmiażdżenie Alistara nie daje już ładunków umiejętności biernej — Triumfalnego Ryku, gdy zostanie użyte na celu osłoniętym tarczą magii. Kassadin nie może już aktywować Elektryzacji, trafiając bohatera tylko dwoma oddzielnymi atakami. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki: PROJEKT: Sejuani PROJEKT: Mordekaiser PROJEKT: Renekton PROJEKT: Senna PROJEKT: Sylas PROJEKT: Sylas (Prestiżowa Edycja) PROJEKT: Varus Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy: PROJEKT: Sejuani PROJEKT: Mordekaiser PROJEKT: Renekton PROJEKT: Senna PROJEKT: Sylas PROJEKT: Varus
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now