Avaj Posted March 23, 2009 Report Posted March 23, 2009 (edited) Witam serdecznie, Ten temat jest przeznaczony dla nowych użytkowników forum. Zapraszam ! Edited July 3, 2009 by DEN
Avaj Posted March 24, 2009 Author Report Posted March 24, 2009 (edited) Stworzyżyłem topic więc może zacznę Witam wszystkich, Jestem Studentem W.F. w Rzeszowie (jeżeli ktoś z okolic jest to nigdy nie odmowie browarka na Rzeszowskim Ryneczku), w CSa gram od 6 lat, pamiętam jeszcze stare dobre czasy jak się na botach w wakacje trenowało na 19fps bo internetu nie było . Pomagam r (ucięło ) Edited August 1, 2010 by Ynex
Johny_K MadaFaka Posted March 26, 2009 Report Posted March 26, 2009 (edited) Yo Yo Yo Ja też się wypowiem bo przecież chyba mnie nikt nie zna ^^ hih. Mieszkam w Poznaniu (bliskie okolice) chodzę do liceum (1 rok) z profilem sportowym. z Csem mam do czynienia od pamiętnych wakacji kiedy to potrafi?em gra? 20 h bez zajęcia a kiedy zszedłem z kompa to kuzyn mnie zastępować miałem przerwę około 2 miesięczną i znów zacząłem grać . Edited August 1, 2010 by Ynex
NetroMike Posted March 28, 2009 Report Posted March 28, 2009 (edited) Yo all. Jak Johny mieszkam w Poznaniu. W CS'a gram miesięcznie nie wiem ok.6-7 miesięcy miałem spore przerwy Interesuję się koszykówką Edited August 1, 2010 by Ynex
aX0rR Posted March 28, 2009 Report Posted March 28, 2009 Yo Yo Yo. Jestem z okolic Warszawy.Na co dzie? ucz?szczam do technikum.W weekendy nie odm
Ynex Posted April 8, 2009 Report Posted April 8, 2009 (edited) Witam, Imię : Rafał Wiek : 17 Miasto : Okolice Poznania W CS'a gram około 5-7 lat (z przerwami)od 1.4 na lanie się grało ... Lubię pograć w ręczną czy też siatkówkę . Edited August 1, 2010 by Ynex Małe poprawki :)