Jump to content
TheGames.PL More than games

Recommended Posts

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Stworzyżyłem topic więc może zacznę :)

Witam wszystkich,

Jestem Studentem W.F. w Rzeszowie (jeżeli ktoś z okolic jest to nigdy nie odmowie browarka na Rzeszowskim Ryneczku), w CSa gram od 6 lat, pamiętam jeszcze stare dobre czasy jak się na botach w wakacje trenowało na 19fps :) bo internetu nie było :). Pomagam r (ucięło :D)

Edited by Ynex
Posted (edited)

Yo Yo Yo

Ja też się wypowiem bo przecież chyba mnie nikt nie zna ^^ hih. Mieszkam w Poznaniu (bliskie okolice) chodzę do liceum (1 rok) z profilem sportowym. z Csem mam do czynienia od pamiętnych wakacji kiedy to potrafi?em gra? 20 h bez zajęcia a kiedy zszedłem z kompa to kuzyn mnie zastępować :D miałem przerwę około 2 miesięczną i znów zacząłem grać :D.

Edited by Ynex
Posted (edited)

Yo all. Jak Johny mieszkam w Poznaniu. W CS'a gram miesięcznie nie wiem ok.6-7 miesięcy miałem spore przerwy :)

Interesuję się koszykówką

Edited by Ynex
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Witam,

Imię : Rafał

Miasto : Okolice Poznania

W CS'a gram około 5-7 lat (z przerwami)od 1.4 na lanie się grało ;)...

Lubię pograć w ręczną czy też siatkówkę :).

Edited by Ynex
Małe poprawki :)
  • 2 weeks later...
Posted

Witam wszystkich.

No to moja kolej bo nikt mnie tu nie zna... Jestem z Paczkowa (ko?o Czech, powiat Nyski). Chodz? do 2 klasy gimnazjum (klasa j?zykowa). W cs'a gram jakie? 2 lata z drobnymi przerwami. Lubi? sport (zdecydowan? wi?kszo?? sport

• 3 weeks later...
Posted

A mnie wi?kszo?? zna lub i nie ;) wi?c powiem tak na imi? mi Artur, 18?cie lat sko?czy?em jaki? czas temu chyba ponad rok temu :D wi?c mog? pi? alkohol ^^ a tak na powa?nie to Cze?? wam :*

• 2 weeks later...
Posted

Imi?: Maciek

Sk?d: Gda?sk

Zainteresowania: Gry, czasem ksi??ki fantasy, seriale komediowe, piwko :], imprezki, kiedy? uwielbia?em je?dzi? na rolkach, ale ostatnio przesta?em