Jump to content
TheGames.PL More than games

Recommended Posts

Posted

 

image.png

BOHATEROWIE

Diana.png

DIANA

Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia zadawane niepotężnym potworom.

 Diana stała się popularnym wyborem w przypadku dżungli od czasu zmian wprowadzonych w patchu 11.8 i bardzo dobrze radzi sobie w tej roli — szczególnie w rozgrywkach profesjonalnych. Cieszymy się, że wojowniczka Lunari znalazła sobie drugi dom, ale mimo wszystko jest nieco za silna. Osłabiamy jej zdolności czyszczenia dżungli, by nie siała w niej już takiego postrachu. 

Diana_Passive_LunarBlade.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — OSTRZE KSIĘŻYCOWEJ POŚWIATY

OBRAŻENIA PRZECIWKO NIEPOTĘŻNYM POTWOROM 300%  250%
Fiora.png

FIORA

E: dłuższy czas odnowienia na wyższych poziomach.

 Fiora jest jedną z silniejszych bohaterek już od jakiegoś czasu, szczególnie na wyższych poziomach rozgrywek. Osłabiamy możliwości fechmistrzyni w zakresie przeprowadzania dywersji oraz niszczenia wież w środkowej i późnej fazie gry. 

FioraE.pngE — SZERMIERKA

CZAS ODNOWIENIA 11/9,5/8/6,5/5 sek.  11/10/9/8/7 sek.
JarvanIV.png

JARVAN IV

Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia. R: zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń.

 Wzór dla Demacian raczej słabo sobie radził na wszystkich poziomach rozgrywki. Podkręcamy trochę Kataklizm, by zwiększyć wpływ Jarvana na rozgrywkę. Dodatkowo wzmacniamy jego potencjał w walkach 1 na 1 i podczas zabijania grup potworów czy stworów. 

JarvanIV_MartialCadence.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — BOJOWY RYTM

OBRAŻENIA 8% aktualnego zdrowia celu  10% aktualnego zdrowia celu

JarvanIVCataclysm.pngR — KATAKLIZM

SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 150% obrażeń od ataku  180% obrażeń od ataku
Jhin.png

JHIN

W: zwiększone obrażenia. R: zwiększone skalowanie minimalnych obrażeń.

 Ostatnio Jhin jest trochę bez wyrazu, przez co gracze rzadko po niego sięgają. Z jeszcze bardziej zabójczym rozkwitem, a nawet bardziej śmiercionośną superumiejętnością, bohater ten będzie miał więcej możliwości eliminowania wrogów w ramach współpracy z sojusznikami bądź w kluczowych potyczkach. 

JhinW.pngW — ZABÓJCZY ROZKWIT

OBRAŻENIA 50/85/120/155/190 pkt.  60/95/130/165/200 pkt.

JhinR.pngR — KURTYNA!

SKALOWANIE MINIMALNYCH OBRAŻEŃ 20% obrażeń od ataku  25% obrażeń od ataku
Karma.png

KARMA

Umiejętność bierna: usunięto skrócenie czasu odnowienia przy trafieniu; skrócenie czasu odnowienia z umiejętności ma teraz stałą wartość. Q: zmniejszone obrażenia podstawowe na niższych poziomach, wydłużony czas odnowienia na niższych poziomach i skrócony na wyższych poziomach, zmniejszony koszt. Q2: zwiększone obrażenia początkowe. E: zwiększona podstawowa wytrzymałość tarczy na wyższych poziomach, dodatkowa prędkość ruchu ma teraz stałą wartość. Nieustępliwość od teraz zapewnia dodatkową prędkość ruchu tylko sojusznikom.

 Już od jakiegoś czasu Karma jest znacznie silniejsza w skoordynowanych rozgrywkach profesjonalnych niż w kolejce solo. Odchodzimy od wprowadzania pomniejszych zmian — zamiast tego spróbujemy wprowadzić znaczne modyfikacje dla Oświeconej, aby była skuteczna w rękach wszystkich graczy.

Planujemy to osiągnąć, skupiając się na jej zdolnościach wywierania presji we wczesnej fazie gry oraz czyszczenia fal, a także biorąc pod lupę wzmocnienia dla całej drużyny w postaci prędkości ruchu i tarczy zapewniane przez jej kombinację R + E. Dla równowagi Karma otrzyma więcej ładunków Mantry po trafieniu bohaterów umiejętnościami, co również będzie teraz łatwiejsze dzięki krótszemu czasowi odnowienia i zmniejszonemu kosztowi Q. Wzmacniamy również jej kombinację R + Q, by była wciąż w stanie unicestwiać wrogów, gdy w pobliżu nie ma żadnych sojuszników. 

Karma_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ROSNĄCY OGIEŃ

USUNIĘTOSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA PRZY TRAFIENIU Nie skraca już czasu odnowienia Mantry o 1 sek. za każdym razem, gdy Karma używa ataków podstawowych przeciwko wrogim bohaterom.
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA Z UMIEJĘTNOŚCI 2/3,5/5 sek. (na poziomach 1/6/11)  5 sek.

KarmaQ.pngQ — WEWNĘTRZNY PŁOMIEŃ

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 90/135/180/225/270 pkt.  70/120/170/220/270 pkt.
CZAS ODNOWIENIA 8/7,5/7/6,5/6 sek.  9/8/7/6/5 sek.
KOSZT 55 pkt. many  45 pkt. many

Soulflare.png?disposition=inlineQ2 — ROZBŁYSK DUSZY

OBRAŻENIA POCZĄTKOWE 25/75/125/175 pkt.  40/100/160/220 pkt.

KarmaSolKimShield.pngE — INSPIRACJA

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 80/120/160/200/240 pkt.  80/125/170/215/260 pkt.
DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 40/45/50/55/60%  40%
WZMOCNIENIA PRZYZNAWANE POBLISKIM SOJUSZNIKOM PRZEZ NIEUSTĘPLIWOŚĆ 30% całkowitej wytrzymałości tarczy, 100% dodatkowej prędkości ruchu  30% całkowitej wytrzymałości tarczy, 30% dodatkowej prędkości ruchu
LeeSin.png

LEE SIN

W: zmniejszony wszechwampiryzm.

 Osłabienia wprowadzone w patchu 11.13 nie zrobiły na Lee Sinie wrażenia — dominację w alei zamienił po prostu na dominację w dżungli. Tym razem osłabiamy go w taki sposób, by ograniczyć jego siłę w starciach 1 na 1 we wczesnej i środkowej fazie gry. 

BlindMonkWOne.pngW — ŻELAZNA WOLA

WSZECHWAMPIRYZM 10/15/20/25/30%  5/10/15/20/25%
Lulu.png

LULU

W: dłuższy czas odnowienia. R: dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach.

 Lulu jest dobrze wyważona w rozgrywkach na średnim poziomie umiejętności, silna w rękach graczy uzdolnionych i jeszcze silniejsza na poziomie elitarnym. W patchu 11.9 obraliśmy za cel wspomniane poziomy trudności i celowo wzmocniliśmy czarodziejkę poprzez skrócenie czasu odnowienia jej W i zwiększenie dodatkowej prędkości ataku przyznawanej przez tę umiejętność. Szybszy dostęp do W powodował, że granie przeciw niej było bardzo frustrujące, co zostało odzwierciedlone jej wysokim współczynnikiem banowania. Aby wróciła do gry, cofamy wzmocnienie jej umiejętności dającej natychmiastowy dostęp do efektu kontroli tłumu i wydłużamy czas odnowienia jej R. 

LuluW.pngW — FANABERIA

CZAS ODNOWIENIA 15/14/13/12/11 sek.  16/15/14/13/12 sek.

LuluR.pngR — SZALONY ROZROST

CZAS ODNOWIENIA 110/95/80 sek.  120/100/80 sek.
Maokai.png

MAOKAI

Umiejętność bierna: zwiększone leczenie. E: zmniejszone obrażenia wybuchu.

 Maokai miał kłopoty z utrzymywaniem się w górnej alei nawet z przedmiotami obronnymi, więc wzmacniamy go pod tym kątem. Natomiast w roli wspierającego siał niezły zamęt swoimi sadzonkami w dolnej alei, gdzie zestawy przedmiotów oparte na mocy umiejętności świetnie się skalują. Drzewiec wciąż będzie sprawdzał się w nękaniu przeciwników, ale nieco osłabiamy go w tym zakresie.

Jeszcze jedno: pierwotne wartości umiejętności biernej Maokaia zawierały błędy. Leczył się o mniejszą wartość swojego maks. zdrowia (5-13% zamiast 6-13%) i wartości te nie skalowały się prawidłowo (skalowanie było liniowe na wszystkich poziomach zamiast wzrastać na zamierzonych poziomach 1/6/9…), przez co poprzednie wartości leczenia z jego umiejętności biernej odzwierciedlały błędne wartości w grze. Naprawiliśmy skalowanie, dlatego leczenie zależne od jego maks. zdrowia zostało jeszcze bardziej wzmocnione niż wskazuje na to opis umiejętności. 

Maokai_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — WYSSANIE MAGII

UZDROWIENIE 5-65 pkt. (+5-13% maks. zdrowia; na poziomach 1-18; przez błędy w wartościach leczenia i skalowania)  5/15/25/35/45/55/65 pkt. (+7/8,5/10/11,5/13/14/15% maks. zdrowia; na poziomach 1/6/9/11/13/15/17)

MaokaiE.pngE — RZUT SADZONKĄ

OBRAŻENIA WYBUCHU 25/50/75/100/125 pkt. (+7/7,25/7,5/7,75/8% (+0,8% na 100 pkt. mocy umiejętności) maks. zdrowia celu)  20/45/70/95/120 pkt. (+7/7,25/7,5/7,75/8% (+0,7% na 100 pkt. mocy umiejętności) maks. zdrowia celu)
Nunu.png

NUNU I WILLUMP

Zwiększona podstawowa prędkość ruchu. E: zwiększone skalowanie obrażeń od każdej śnieżki.

 Nunu i Willump wpadli w poślizg, czas ich trochę wzmocnić! Aby nieco rozkręcić dwójkę przyjaciół, cofamy część osłabienia wprowadzonego w patchu 11.2 i wzmacniamy ich obrażenia, gdy decydują się na bardziej agresywne zestawy przedmiotów. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRĘDKOŚĆ RUCHU 340 jedn.  345 jedn.

NunuE.pngE — SALWA ŚNIEŻEK

SKALOWANIE OBRAŻEŃ OD KAŻDEJ ŚNIEŻKI 6% mocy umiejętności  10% mocy umiejętności
SKALOWANIE CAŁKOWITYCH OBRAŻEŃ 54% mocy umiejętności  90% mocy umiejętności
Shaco.png

SHACO

Q: usunięto efekt wizualny pomarańczowego dymu. R: naprawiono błędy.

 No dobrze, w ostatnim patchu (11.15) naprawiliśmy odwieczny błąd powodujący, że dym Shaco nie pokazywał się przez mgłę wojny. Przez odwieczny mamy na myśli jakieś 2 lata. Ta zmiana zapoczątkowała również dyskusję na temat właściwych form kontrowania. Nie chcemy wymuszać rozgrywki, w której dla graczy koniecznością jest ciągłe rozglądanie się za pomarańczowym dymem, więc cofamy tę modyfikację i naprawiamy rożne gafy. 

Deceive.pngQ — PODSTĘP

USUNIĘTOPUF! I NIE MA PAJACA Efekt wizualny pomarańczowego dymu Shaco nie wyświetla się już z perspektywy wroga, gdy umiejętność zostanie użyta we mgle wojny.

HallucinateFull.pngR — HALUCYNACJE

NAPRAWIONO BŁĄD ZWIĄZANY Z OBIERANIEM ŚCIEŻKI KLONA PO ZNISZCZENIU TOTEMU Gdy klon Shaco zniszczy totem, nie będzie już ignorował wszystkich poleceń i próbował wielokrotnie obrać ścieżkę powrotną do Shaco.
NAPRAWIONO BŁĄD ZWIĄZANY Z OBIERANIEM ŚCIEŻKI PRZEZ KLONA W STANIE BEZCZYNNOŚCI Gdy klon Shaco nie otrzyma żadnych poleceń przez 10 sek., nie będzie już próbował wrócić do Shaco.
NAPRAWIONO BŁĄD ZWIĄZANY Z PRZYZNAWANIEM ZŁOTA ZA ZNISZCZONE TOTEMY Niszczenie totemów przez klon Shaco teraz prawidłowo nagradza Demonicznego Błazna złotem.
WYBUCH KLONA PRZY ŚMIERCI Gdy klon Shaco zginie w wyniku otrzymania obrażeń odbitych, będzie teraz prawidłowo eksplodował, tworząc niewielkie Zabawki Niespodzianki.
Sivir.png

SIVIR

W: zwiększone skalowanie obrażeń na wyższych poziomach.

 Sivir to najemniczka posługująca się bumerangiem, którym szatkuje całe drużyny przeciwników, lecz nawet z zestawami przedmiotów skupionych wokół obrażeń krytycznych sprawia wrażenie, jakby nie do końca odnajdywała się w swoim fachu, dlatego też ostrzymy jej oręż. 

SivirW.pngW — RYKOSZET

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 30/40/50/60/70% obrażeń od ataku  30/45/60/75/90% obrażeń od ataku
Sona.png

SONA

Nowa umiejętność bierna! Zmniejszone koszty many i usunięty efekt zwrotu many z aury. R: od teraz trafia również stwory i potwory.

 W patchu 10.4 wzbogaciliśmy arsenał Sony o mechanikę zwrotu many, aby zapobiec opresyjnemu stylowi gry. To rozwiązanie nie było zbyt przyjemne i czasem stawiało bohaterkę w sytuacji, kiedy to była karana za prawidłowe korzystanie ze swoich umiejętności, np. za samodzielne przemieszczanie się po mapie z wykorzystaniem E. Aby temu zaradzić, zastępujemy tę mechanikę nową. Dzięki niej gracze będą czuć, że za właściwy styl gry są nagradzani, a nie karani.

Teraz Wirtuozka Strun ma mechanikę kumulowania ładunków, która nagradza ją za korzystanie z niektórych umiejętności, z czasem dając jej większy dostęp do jej superumiejętności, dzięki czemu będziecie mieć możliwość częstszego wykonywania widowiskowych zagrań Crescendo (wierzymy, że z pewnością zawsze trafiacie swój cel). 

Sona_Passive_Charged.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — AKORD POTĘGI

NOWOŚĆACCELERANDO Podstawowe umiejętności Sony zapewniają jej stałe ładunki Accelerando. Bohaterka zyskuje +0,5 jedn. przyspieszenia podstawowych umiejętności za każdy ładunek, aż do limitu 60 jedn. Po osiągnięciu 60 jedn. przyspieszenia podstawowych umiejętności nie otrzymuje już dodatkowych ładunków Accelerando, ale za to czas odnowienia jej superumiejętności zostaje skrócony o 1,5 sek. za każdym razem, gdy powinna dostać ładunek Accelerando.
NOWOŚĆPOCZEKAJ Z TĄ NUTĄ! Teraz utrzymuje się po wskrzeszeniach (np. przez superumiejętność Zileana czy po aktywacji efektu biernego Anioła Stróża).

SonaQ.pngQ — HYMN ODWAGI

KOSZT 75/80/85/90/95 pkt. many  50/55/60/65/70 pkt. many
NOWOŚĆKAŻDY POCISK TWÓJ Teraz przyznaje ładunek Accelerando za każdy pocisk, który trafi wrogiego bohatera.
USUNIĘTOZWROT MANY ZA PRZYZNANIE AURY Przyznanie sojusznikowi aury Hymnu Odwagi nie zwraca już 30 pkt. many za każde rzucenie tego zaklęcia.

SonaW.pngW — ARIA WYTRWAŁOŚCI

KOSZT 105/110/115/120/125 pkt. many  80/85/90/95/100 pkt. many
NOWOŚĆKAŻDA TARCZA TWA Aura Arii Wytrwałości przyznaje teraz ładunek Accelerando za każdym razem, gdy uleczysz innego rannego sojusznika lub ochronisz go przed obrażeniami o wartości co najmniej 25-125 pkt., używając tarcz aury.
USUNIĘTOZWROT MANY ZA PRZYZNANIE AURY Przyznanie sojusznikowi aury Arii Wytrwałości nie zwraca już 30 pkt. many za każde rzucenie tego zaklęcia.

SonaE.pngE — PIEŚŃ PRĘDKOŚCI

KOSZT 90 pkt. many  65 pkt. many
USUNIĘTOZWROT MANY ZA PRZYZNANIE AURY Przyznanie sojusznikowi aury Pieśni Prędkości nie zwraca już 30 pkt. many za rzucenie tego zaklęcia.

SonaR.pngR — CRESCENDO

USUNIĘTOSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA UMIEJĘTNOŚCI Nie skraca już czasu odnowienia umiejętności podstawowych Sony.
NOWOŚĆMAM NA CIEBIE OKO Trafia bohaterów.  Trafia bohaterów, stwory i potwory.
TahmKench.png

TAHM KENCH

Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia podstawowe na niższych poziomach. Q: zmniejszone podstawowe leczenie.

 Tahm Kench był silny we wczesnej fazie gry, w szczególności w górnej alei, gdzie jest w stanie spuszczać wrogom łomot i leczyć się po potyczkach. Zmniejszamy nieco jego potencjał w tym zakresie, by jego wrogowie mieli szansę wylizać swoje rany. 

TahmKenchP.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — SMAKOSZ

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 12-60 pkt. (na poziomach 1-18)  8-60 pkt. (na poziomach 1-18)

TahmKenchQ.pngQ — SMAGNIĘCIE JĘZYKIEM

LECZENIE PODSTAWOWE 15/20/25/30/35 pkt.  10/15/20/25/30 pkt.
Vladimir.png

VLADIMIR

Umiejętność bierna: zwiększona konwersja mocy umiejętności na dodatkowe zdrowie, zwiększona konwersja dodatkowego zdrowia na moc umiejętności.

 Vlad w roli górnego wypada bardzo mizernie w porównaniu do środkowego. Podkręcamy dodatkowe wartości przyznawane mu z umiejętności biernej, by radził sobie w górnej alei. Pozwoli mu to także czerpać korzyści z zestawów przedmiotów dla obrońców. 

VladimirP.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — KRWIOŻERCZY PAKT

KONWERSJA MOCY UMIEJĘTNOŚCI NA DODATKOWE ZDROWIE 140%  160%
KONWERSJA DODATKOWEGO ZDROWIA NA MOC UMIEJĘTNOŚCI 2,5%  3,3333333%
XinZhao.png

XIN ZHAO

Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.

 Mimo osłabień wprowadzonych w patchu 11.14 Xin Zhao wciąż jest postrachem w dżungli na wszystkich poziomach rozgrywki. Większy zasięg nowych umiejętności W i E Seneszala Demacii powoduje, że ma on łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej dostęp do swoich wrogów, więc nie musi już być jednym z najlepszych bohaterów nękających we wczesnej fazie gry. Osłabiamy jego obrażenia podstawowe — nadal będzie silny we wczesnej fazie gry, ale nie będzie już w stanie z łatwością miażdżyć innych dżunglerów. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

OBRAŻENIA OD ATAKU 66 pkt. (poziom 1)  63 pkt. (poziom 1)
Ziggs.png

ZIGGS

Zwiększona podstawowa mana. E: zmniejszone obrażenia podstawowe od każdej miny na niższych poziomach i zwiększone na wyższych, zmniejszone spowolnienie na niższych poziomach.

 Wprowadzone w patchu 11.14 osłabienie Ziggsa w dolnej alei trochę nie wypaliło, więc zwracamy mu manę i zamiast tego osłabiamy tę umiejętność, którą rozwija jako drugą. Powinno to osłabić moc Hextechowego Sapera w dolnej alei, jednocześnie wzmacniając go nieco w środkowej. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

MANA 420 pkt. (poziom 1)  480 pkt. (poziom 1)

ZiggsE.pngE — HEXTECHOWE MINY

PODSTAWOWE OBRAŻENIA KAŻDEJ MINY 40/75/110/145/180 pkt.  30/70/110/150/190 pkt.
SPOWOLNIENIE 30/35/40/45/50%  10/20/30/40/50%

PRZEDMIOTY

Dark_Seal_item_HD.png?disposition=inline

TAJEMNICZA PIECZĘĆ

 Tajemnicza Pieczęć to z założenia przedmiot, którego zakup wiąże się z dużym ryzykiem, ale oferuje spore korzyści. Pieczęć stała się cenionym przedmiotem wśród bohaterów opierających się o moc umiejętności — nawet tych, którzy skorzystaliby na dodatkowej manie przyznawanej przez Pierścień Dorana. Osłabiamy trochę efekt kumulowania ładunków tego przedmiotu, aby zakup Pieczęci wiązał się z większym niż do tej pory ryzykiem. 
MOC UMIEJĘTNOŚCI POSTRACHU ZA KAŻDY ŁADUNEK CHWAŁY 5 pkt.  4 pkt.
LICZBA ŁADUNKÓW CHWAŁY TRACONYCH PO ŚMIERCI 4  5
3107.png

ODKUPIENIE

 Odkupienie jest przyćmiewane przez inne przedmioty dla zaklinaczy i nie może sobie znaleźć miejsca w żadnej niszy przedmiotów w tym sezonie. Zwiększamy moc i częstotliwość potencjalnych ekscytujących momentów związanych z wykorzystaniem tego przedmiotu, by był bardziej efektywny w walkach drużynowych. 
LECZENIE INTERWENCJĄ 180-360 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika)  200-400 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika)
CZAS ODNOWIENIA INTERWENCJI 120 sek.  90 sek.

CLASH BANDLE CITY:

 Drugi weekend turnieju Clash z motywem Bandle City odbędzie się 21 i 22 sierpnia. Tworzenie drużyn na drugi weekend będzie możliwe od 16 sierpnia. 

AKTUALIZACJE RANKINGOWE

ZAKTUALIZOWANOTRZECIA KARA ZA WYJŚCIE Z KOLEJKI Dodano trzecią karę za wychodzenie z kolejki. Gracze, którzy wyjdą z kolejki 3 razy w ciągu 24 godzin, będą podlegać karze w postaci blokady kolejki MOBA na 12 godzin i stracie 10 PL (pierwsze dwie kary za wychodzenie z kolejki pozostają bez zmian). Więcej o tym przeczytacie tutaj.
NOWOŚĆTABELA WYNIKÓW ZNAJOMYCH Jeśli nie opuszcza was wrażenie, że jesteście lepsi niż wasi znajomi, teraz będziecie mieć na to dowody! Dodaliśmy nową społecznościową tabelę wyników w rankingowych poczekalniach Summoner’s Rift. Dostęp do tej tabeli wyników można uzyskać, klikając nowy przycisk w prawym górnym rogu poczekalni solo/duet lub elastycznej.
KOLEJKA ELASTYCZNA Gracze kolejki elastycznej na poziomie Mistrza i wyżej nie mogą już wchodzić do kolejki z innymi graczami kolejki elastycznej na poziomie Platyny i poniżej.

NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY

  • Naprawiono błąd powodujący, że R — Bezkresna Niewola Warwicka przerywa się w trakcie skoku, jeśli cel użyje Błysku.
  • Bohaterowie mogą zdobyć Niebieskie Wzmocnienie, jeśli zabiją Niebieskiego Strażnika, będąc w stanie zombie, przykładowo jako Sion w trakcie trwania swojej umiejętności biernej — Chwalebnej Śmierci (wcześniej działało to w ten sposób tylko w przypadku Czerwonego Wzmocnienia).
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze tracili Czerwone lub Niebieskie Wzmocnienia, gdy byli wykańczani przez niepotężne potwory z dżungli.
  • Naprawiono błąd powodujący, że wartość nagrody na tablicy wyników za zabicie bohatera nie resetowała się do 0 nawet po jej zdobyciu.
  • Wskaźnik zadanych obrażeń w opisie Szponu Piaskowej Dzierżby teraz prawidłowo wyświetla ilość obrażeń zadanych wrogom.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gdy Stalowe Naramienniki zostały zwrócone lub sprzedane przed zakupem i aktywacją Reliktowej Tarczy, na pasku wzmocnień pojawiały się wzmocnienia przyznawane przez oba przedmioty.
  • Naprawiono błąd powodujący, że bohater mógł teleportować się do zniszczonej wieży, jeśli na pasku ładowania Teleportu pozostało 0,3 sek.
  • Naprawiono błąd powodujący, że W — Prześmiewczy Okrzyk Tryndamere’a nie wliczał się do efektu Wiecznie Wschodzącego Księżyca Zaćmienia, jeśli wrogi bohater był skierowany w jego stronę.
  • Glewia Umbry nie może już zadać dodatkowych obrażeń totemowi, który jest niewrażliwy na ataki (ze względu na to, że ktoś się do niego teleportuje).

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...