Rybu- Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Witam. Gdyby jakiś admin mógłby mi pomóc to byłbym wdzięczny. Dostałem bana, Powód: Miałeś kiedyś bana. A nigdy bana nie miałem. Czy mógłby ktoś to sprawdzić? Jeszcze jedno pytanie. Gdy admin podejrzewa mnie o cheaty i robi mi screena. to w tym czasie mam robić też screena żeby udowodnić że nie mam wh ani aima. Tak?? I dać ssy na forum. Jestem zielony w tej sprawie. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qu!ck.-hoOt Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 1. Napisz odwołanie wg. wzoru. 2. Aktywne bany Data Gracz Admin Powód Czas 19-09-2010 - 12:07 Rybu$ Ynex Miales Bana - Existing BAN - Serwery CS TheGames.PL Na zawsze 24-08-2010 - 13:51 Rybu$ Malysz SSy na forum.thegames.pl Na zawsze Więc bana jednak masz . 3. Nie musisz robić ss jak Ci admin robi ponieważ te screeny co zrobił admin masz na komputerze w folderze csa. Wystarczy że wrzucisz je na forum. (Wrzuć te ss co ci Malysz zrobił) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rybu- Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 Tu zamieszczam screeny które zrobił mi Małysz. Proszę o odbanowanie. http://img29.imageshack.us/i/detrain0001f.png/ http://img825.imageshack.us/i/detrain0002d.png/ http://img163.imageshack.us/i/detrain0003v.png/ Link to comment Share on other sites More sharing options...