Jump to content
TheGames.PL More than games

Odwołanie od bana Rybu$

Rybu-
 Share

Recommended Posts

Witam. Gdyby jakiś admin mógłby mi pomóc to byłbym wdzięczny. Dostałem bana, Powód: Miałeś kiedyś bana. A nigdy bana nie miałem. Czy mógłby ktoś to sprawdzić?

Jeszcze jedno pytanie. Gdy admin podejrzewa mnie o cheaty i robi mi screena. to w tym czasie mam robić też screena żeby udowodnić że nie mam wh ani aima. Tak?? I dać ssy na forum. Jestem zielony w tej sprawie. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

1. Napisz odwołanie wg. wzoru.

2. Aktywne bany

Data Gracz Admin Powód Czas

19-09-2010 - 12:07 Rybu$ Ynex Miales Bana - Existing BAN - Serwery CS TheGames.PL Na zawsze

24-08-2010 - 13:51 Rybu$ Malysz SSy na forum.thegames.pl Na zawsze

Więc bana jednak masz ;).

3. Nie musisz robić ss jak Ci admin robi ponieważ te screeny co zrobił admin masz na komputerze w folderze csa. Wystarczy że wrzucisz je na forum. (Wrzuć te ss co ci Malysz zrobił)

• Tytuł Tematu: Odbanowanie konta
  • Data wydarzenia: 19:09:2010
  • Godzina wydarzenia: 12:21
  • Nick Admina wręczającego: Ynex
  • Nick gracza oskarżonego: Rybu$
  • Uzasadnienie: Dostałem bana ponieważ miałem kiedyś bana od Malysza. Dokładnie 24 sierpnia. QuickShoot napisał abym dodał ssy z tamtego dnia gdy Malysz mnie zbanował. Więc je dodałem. Jestem czysty.Ssy dodałem ostatnio. Są w tym temacie. Proszę o szybkie rozpatrzenie sprawy. Z góry dziękuje.

• Tytuł Tematu: Odbanowanie konta
  • Data wydarzenia: 19:09:2010
  • Godzina wydarzenia: 12:21
  • Nick Admina wręczającego: Ynex
  • Nick gracza oskarżonego: Rybu$
  • Uzasadnienie: Dostałem bana ponieważ miałem kiedyś bana od Malysza. Dokładnie 24 sierpnia. QuickShoot napisał abym dodał ssy z tamtego dnia gdy Malysz mnie zbanował. Więc je dodałem. Jestem czysty.Ssy dodałem ostatnio. Są w tym temacie. Proszę o szybkie rozpatrzenie sprawy. Z góry dziękuje.

dziecie

zdejmuje Ci bana

generalnie za to ze grales na serwerze z banem powinienen juz miec perma