hulkster Posted July 22, 2020 Report Share Posted July 22, 2020 Cześć! Niezmiernie się cieszymy, że tu jesteście! W tym patchu przywitamy Festiwal Duchowego Rozkwitu. Do akcji wkracza Lillia, nasza dzielna strażniczka z Ionii, a to dopiero początek. Ponownie będziecie mieli okazję zagrać w Nexus Blitz (o tak, powrócił!), tryb, który tym razem osadziliśmy w eterycznej krainie pełnej niesamowitej magii i rozkwitu. Powitajcie też odświeżonego Swaina! Mamy nadzieję, że te gorące zmiany (większa częstotliwość używania umiejętności i znaczne zwiększenie zasięgu) podkręcą jego moc zarówno w roli środkowego, jak i wspierającego. Ponownie przyjrzeliśmy się Apheliosowi, aby nieco osłabić jego dominację i wyważyć synergię jego Miotacza Ognia z Huraganem Runaana. Poza tym wprowadziliśmy kilka zmian skoncentrowanych na grupie profesjonalnej, wymierzonych chociażby w Shena czy Lee Sina. Chcemy zachęcić was do większej różnorodności w ich alejach, a jednocześnie planujemy przywrócenie na scenę starych przyjaciół, takich jak Caitlyn i Gragas. Ponadto kilka postaci otrzymało zmiany wizualne i poprawki dźwiękowe. Skupiliśmy się na bohaterach, których efekty wydawały się przestarzałe w porównaniu do ich nowszych kolegów po fachu. O, jeszcze jedna sprawa. Znosimy ograniczenia rang w kolejce elastycznej, przez co będzie ona jeszcze bardziej elastyczna! Tak, wiemy — popisujemy się. A teraz, ruszajcie naprzód. Nadszedł czas, żebyście rozkwitli. Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha TFT! BARDZIEJ ELASTYCZNA (RANKINGOWA) KOLEJKA ELASTYCZNA Wprowadzając Clash i jego nieograniczony system rankingowy dla drużyn 5-osobowych, zdecydowaliśmy się zastosować to samo podejście do kolejki elastycznej. Gracze będą mogli rozegrać grę rankingową ze swoimi kolegami z Brązu, kumplami Pretendentami i kimkolwiek innym! Podobnie jak w Clash, system wykorzystuje średnią ważoną, która skłania się ku graczom o najwyższych umiejętnościach. Uważajcie, zanim wciągniecie kolegów z Brązu do gry na poziomie Diamentu. Bawcie się dobrze. BOHATEROWIE NOWOŚĆ LILLIA Lękliwy Rozkwit Lillia wskoczy do akcji w patchu 10.15! Biografia Lillii Spojrzenie na bohaterkę: Lillia Umiejętności w skrócie: Lillia Poza ogrodem: Zapowiedź bohaterki Lillii Portrety Lillii w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League! APHELIOS Zmniejszony obszar aktywacji działka z Q, dłuższy czas aktywacji działka. Usunięty efekt przebijania pociskami Runaana z Q. Zmniejszona liczba obszarowych pocisków po trafieniach krytycznych Infernum. Zmniejszona liczba obszarowych pocisków Runaana po trafieniach Infernum. Zmniejszona liczba obszarowych pocisków Runaana po trafieniach krytycznych Infernum. Zmniejszony rozmiar obszarowych pocisków Runaana po trafieniach Infernum. Zmniejszamy zasięg ataku działka Crescendum, co ograniczy kontrolowanie obszaru przez Apheliosa. Zmniejszamy także prędkość namierzania celu, dzięki czemu przeciwnicy będą mogli łatwiej skontrować działko. Reszta zmian ma na celu osłabienie synergii Infernum z Huraganem Runaana. OGÓLNE NAPRAWIONY BŁĄD Księżycowe Działka Strażnicze Apheliosa mogą poprawnie aktywować Opaskę Przepływu Many. Q — CRESCENDUM, CZAKRAM ZASIĘG AKTYWACJI DZIAŁKA 575 jedn. ⇒ 500 jedn. CZAS AKTYWACJI DZIAŁKA 0,25 sek. do zaatakowania celu w zasięgu ⇒ 0,35 sek. do zaatakowania celu w zasięgu Q — INFERNUM, MIOTACZ OGNIA USUNIĘTOPRZEBICIE POCISKAMI RUNAANA Pociski Huraganu Runaana nie zadają obrażeń wszystkim wrogom na swojej drodze (pociski obszarowe i Infernum nadal zadają obrażenia). LICZBA OBSZAROWYCH POCISKÓW PO TRAFIENIU KRYTYCZNYM 8 pocisków ⇒ 6 pocisków LICZBA OBSZAROWYCH POCISKÓW RUNAANA PO TRAFIENIU 4 pociski ⇒ 3 pociski LICZBA OBSZAROWYCH POCISKÓW RUNAANA PO TRAFIENIU KRYTYCZNYM 8 pocisków ⇒ 5 pocisków ZAKTUALIZOWANOROZMIAR OBSZAROWYCH POCISKÓW RUNAANA Obszarowe pociski Huraganu Runaana zostały skrócone o około 100 jedn. R — WARTA W ŚWIETLE KSIĘŻYCA NAPRAWIONY BŁĄD Nie zadaje już obrażeń bez uruchomienia czasu odnowienia, jeżeli Aphelios zginął podczas rzucania umiejętności. CAITLYN Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku i prędkość ruchu. Caitlyn od dłuższego czasu znajduje się poza metą gry profesjonalnej i spodziewamy się, że odnajdzie się wśród niektórych kompozycji. Dzięki tym zmianom Caitlyn powinna odzyskać swoje miejsce wśród najlepszych strzelców we wczesnej fazie gry. PODSTAWOWE STATYSTYKI OBRAŻENIA OD ATAKU 62 pkt. ⇒ 64 pkt. PRĘDKOŚĆ RUCHU 325 jedn. ⇒ 330 jedn. FIDDLESTICKS Zmniejszone leczenie W ze stworów. Fiddle w roli obrońcy straszył przeciwników w górnej alei, radząc sobie lepiej niż z innymi zestawami przedmiotów (mamy konkretnie na myśli Fiddlesticksa skupionego wokół mocy umiejętności). Gracze, którzy na niego trafiali, mieli powody do frustracji. Nie chcemy odstraszyć obronnego stracha na wróble, choć nieźle radzi on sobie w dżungli. Mamy nadzieję, że te zmiany zachęcą graczy do traktowania Fiddle’a przede wszystkim jako maga. W — OBFITE ŻNIWA LECZENIE Zmniejszone do 25% przeciwko stworom ⇒ Zmniejszone do 15% przeciwko stworom GRAGAS Zwiększone skalowanie obrażeń W. Zwiększone skalowanie obrażeń R. Chcemy zachęcić tego konesera trunków do roli maga zarówno rozpoczynającego potyczki, jak i zadającego wrogom obrażenia eksplozywne, więc zwiększamy jego obrażenia w późnej fazie gry. W — PIJACKA FURIA SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,5 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,6 pkt. mocy umiejętności R — WYBUCHAJĄCA BECZKA SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,7 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,8 pkt. mocy umiejętności IRELIA Zwiększona dodatkowa prędkość ataku za każdy ładunek umiejętności biernej na wyższych poziomach. Nasza Tańcząca z Ostrzami opadała z sił podczas wydłużonych gier na wszystkich poziomach, szczególnie wśród graczy z przeciętnym MMR. Ostrożnie wzmacniamy jej skalowanie i potyczki jeden na jednego, aby pomóc wypełnić lukę między fazą walki w alejach a środkową fazą gry. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — IONIAŃSKI ZAPAŁ DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU ZA KAŻDY ŁADUNEK 8/10/12% (40/50/60% na poziomach 1/7/13) ⇒ 8/12/16% (40/60/80% na poziomach 1/7/13) LEE SIN Dłuższy czas odnowienia W. Nie możemy przymykać oczu na fakt, że Lee stale stanowi zagrożenie na poziomie elitarnym i profesjonalnym. Zwiększamy czas odnowienia jednej ze skuteczniejszych umiejętności tego bohatera, aby ograniczyć jego mobilność i leczenie podczas gry. W — OSŁONA CZAS ODNOWIENIA 12 sek. ⇒ 14 sek. ORNN Zmniejszony podstawowy pancerz. Lekko przygaszamy ogień tego kowala, aby jego przeciwnicy mieli więcej okazji do wymiany ciosów. PODSTAWOWE STATYSTYKI PANCERZ 36 pkt. ⇒ 33 pkt. RAKAN Krótszy czas odnowienia umiejętności biernej na wyższych poziomach, która teraz skaluje się z poziomem i osiąga pełną wartość na poziomie 18. Sprawiamy, że rozwój Rakana w trakcie rozgrywki będzie bardziej równomierny. To drobne usprawnienie, ale też wzmocnienie dla tego zuchwałego artysty. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ZWARIOWANE SKRZYDŁA CZAS ODNOWIENIA 40-16 sek. (na poziomach 1-17) (zmniejsza się o 3 co 2 poziomy, osiąga pełną wartość na poziomie 17) ⇒ 40-14,5 sek. (na poziomach 1-18) (zmniejsza się o 1,5 co poziom, osiąga pełną wartość na poziomie 18) SHEN Zwiększona wytrzymałość tarczy umiejętności biernej. Dodaliśmy tarczy Shena trochę mocy, aby mógł lepiej radzić sobie z bohaterami będącymi aktualnie w mecie. Jednocześnie dajemy mu więcej przestrzeni do swobodnego oddychania w alei. Mamy nadzieję, że wprowadzenie drugiego obrońcy do mety wprowadzi nieco różnorodności do górnej alei i kompozycji drużyn. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — BARIERA KI WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 50-101 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 70-121 pkt. (na poziomach 1-18) (skalowanie dodatkowego zdrowia bez zmian) SKARNER Skalowanie obrażeń i skalowanie dodatkowych obrażeń Q teraz zwiększa się wraz z maksymalnym zdrowiem celu. Wydłużony czas działania wzmocnienia i zwiększony koszt Q — teraz ma stałą wartość. Zwiększamy obrażenia skorpiona, aby mógł lepiej radzić sobie z obrońcami wrogów, sięgając po przedmioty dla osiłków (i, oczywiście, korzystając ze swojego żądła). Warto również wspomnieć, że usprawniamy jego E. Q — KRYSZTAŁOWE CIĘCIE SKALOWANIE OBRAŻEŃ 33/36/39/42/45% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 15% całkowitych obrażeń od ataku (+1/1,5/2/2,5/3% maksymalnego zdrowia celu) SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 33/36/39/42/45% całkowitych obrażeń od ataku (+0,3 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 15% całkowitych obrażeń od ataku (+1/1,5/2/2,5/3% maksymalnego zdrowia celu) (+0,3 pkt. mocy umiejętności) CZAS DZIAŁANIA WZMOCNIENIA 4 sek. ⇒ 5 sek. KOSZT 10/11/12/13/14 pkt. many ⇒ 15 pkt. many E — ZŁAMANIE USUNIĘTONIE ZATRZYMUJ SIĘ Szybkość lotu pocisku nie zmniejsza się po trafieniu wroga. SWAIN Zmniejszona podstawowa prędkość ruchu. Krótszy czas odnowienia umiejętności biernej. Teraz skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia i nie przywraca już many. Naprawiono błąd, który powodował, że Swain mógł przyciągnąć wrogów podrzuconych przez Wybuchowe Szyszki. Krótszy czas odnowienia Q, zmniejszony kąt pocisku, teraz przechodzi przez wrogów. Zwiększony zasięg W, zmniejszone obrażenia, zmniejszony koszt na wyższych poziomach. Krótszy czas odnowienia E, zmniejszony koszt — teraz ma stałą wartość. Generał i jego demoniczne ptaki dobrze radzą sobie w grach na średnim poziomie umiejętności, ale im wyższy poziom rozgrywki, tym gorzej im idzie. Lista zmian jest dość długa, wypełniona mieszanką wzmocnień i osłabień, więc chcemy poświęcić jej trochę czasu. Zacznijmy od najciekawszej zmiany. Znacznie zwiększamy zasięg jego W (więcej niż dwukrotnie, gdy umiejętność jest w pełni rozwinięta!). Uważamy, że ta zmiana będzie szczególnie korzystna dla uzdolnionych graczy sięgających po Swaina, którzy przez cały mecz będą w stanie wpływać na inne aleje z oddali. Dodatkowo skracamy czas odnowienia jego Q i pozwalamy na częstsze używanie tej umiejętności, aby pomóc mu spełnić fantazję o byciu magiem bitewnym. Dla zrównoważenia wzmocnień decydujemy się także na osłabienia i zmniejszamy jego prędkość ruchu. Usunęliśmy także jego przywrócenie many, aby odebrać nieco mocy graczom Swaina z niskim Elo, którzy zyskują na mniejszej liczbie unikanych przez przeciwników umiejętności, podczas gdy zupełnie odwrotna sytuacja ma miejsce przy wyższym Elo. Mamy nadzieję, że te wzmocnienia pozytywnie wpłyną na zdolnych graczy skupionych wokół pozycji środkowego i wspierającego. Dzięki tym poważnym zmianom Swain powinien otrzymać narzędzia potrzebne mu, by poczuć się sprawniejszym środkowym. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRĘDKOŚĆ RUCHU 335 jedn. ⇒ 325 jedn. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — KRWIOŻERCZE STADO CZAS ODNOWIENIA 12/9/6 sek.(na poziomach 1/7/13) ⇒ 10 sek. (teraz skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia) USUNIĘTEPRZYWRÓCENIE MANY ODLECIAŁO Kruki Swaina nie przywracają już pkt. many. NAPRAWIONY BŁĄD Swain nie może już przyciągnąć wrogów podrzuconych przez Wybuchowe Szyszki, które aktywowali oni lub ich współgracze. Q — RĘKA ŚMIERCI CZAS ODNOWIENIA 10/8,5/7/5,5/4 sek. ⇒ 9/7,5/6/4,5/3 sek. KĄT POCISKU 10 stopni ⇒ 8 stopni NOWOŚĆODDAWAJ TO Pociski Ręki Śmierci teraz przechodzą przez wrogich bohaterów. W — WIZJA IMPERIUM ZASIĘG 3500 jedn. ⇒ 5500/6000/6500/7000/7500 jedn. OBRAŻENIA 100/150/200/250/300 pkt. ⇒ 80/120/160/200/240 pkt. KOSZT 70/85/100/115/130 pkt. many ⇒ 70/80/90/100/110 pkt. many E — NIGDYRUCH CZAS ODNOWIENIA 13/12/11/10/9 sek. ⇒ 10 sek. KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many ⇒ 50 pkt. many THRESH Dłuższy czas odnowienia W na wyższych poziomach. Zdecydowaliśmy się odrobinę przygasić moc latarni Thresha, jako że gracze profesjonalni decydują się na rozwijanie tej umiejętności wcześniej niż przeciętni gracze. W — MROCZNE PRZEJŚCIE CZAS ODNOWIENIA 22/19,5/17/14,5/12 sek. ⇒ 22/20,5/19/17,5/16 sek. TWISTED FATE Dłuższy czas odnowienia W na niższych poziomach, umiejętność teraz się skaluje. Twisted Fate znalazł się w niepokojącym stanie, w którym wywieranie zarówno ciągłej presji w alejach, jak i presji globalnej w grze profesjonalnej czy elitarnej nie sprawia mu problemów. W rezultacie zmniejszyliśmy jego możliwość wywierania presji w alei i kontroli fal stworów we wczesnej fazie rozgrywki, przez co będzie musiał bardziej ryzykować przy wyborze karty (i samej alei!). W — WYBIERZ KARTĘ CZAS ODNOWIENIA 6 sek. ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 sek. YUUMI Zmniejszona wartość przywracanej many przez umiejętność bierną, teraz skaluje się z maksymalną maną i poziomem bohaterki, krótszy czas odnowienia. Yuumi została stłamszona przez osłabienie kosztu many jej E w patchu 10.13, więc jesteśmy tu, by to poprawić (i przy okazji podrapać ją za uchem). Jak wspomnieliśmy w tym artykule, sprawiamy, że jej umiejętność bierna będzie ważnym elementem jej sukcesu w sytuacjach, gdzie zostanie zmuszona do zaryzykowania, by zapewnić leczenie swoim sojusznikom. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — PAC I BLOK PRZYWRÓCENIE MANY 50-160 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 25-100 pkt. (+8% maksymalnej many) (na poziomach 1-18) CZAS ODNOWIENIA 20-8 sek. (poziomy 1-18) ⇒ 18-6 sek. (poziomy 1-18) AKTUALIZACJE EFEKTÓW WIZUALNYCH Podobnie jak w przypadku poprzednich aktualizacji efektów wizualnych (Ziggs, Thresh, Lux itd.), pracujemy nad zaktualizowaniem efektów wizualnych umiejętności niektórych bohaterów. Naszym celem jest wyrównanie poziomu ich efektów wizualnych do aktualnych standardów naszej gry i polepszenie przejrzystości rozgrywki. W tym patchu wprowadzimy aktualizacje efektów wizualnych dla Ahri i Udyra! Dla przypomnienia: aktualizacje efektów wizualnych nie wpływają na to, który bohater otrzyma VGU (bierzemy pod uwagę model, rozgrywkę i motyw). Jest to po prostu spełnienie pasji deweloperów. Ahri ATAK PODSTAWOWY Poprawiono efekty pocisków i trafienia. Q — ZWODNICZA KULA Nowe efekty pocisków i trafienia, teraz pokazuje faktyczny obszar trafienia. Leczące pociski są teraz zielone. W — OGNIKI Nowe, udoskonalone i zmodernizowane efekty ogników, pocisków oraz trafienia. E — UROK Poprawiono pocisk w kształcie serca, aby wyglądał bardziej nowocześnie i zapewniał dokładniejszy obszar trafienia. R — WIDMOWA SZARŻA Nowe efekty w przypadku rzucenia umiejętności na obszar, jak również nowe efekty pocisków i trafienia. AHRI Z DYNASTII Nowe efekty wizualne tańca. CZARODZIEJKA GWIAZD AHRI Nowe efekty wizualne tańca. Udyr ATAK PODSTAWOWY Nowy efekt trafienia. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ZWINNOŚĆ MAŁPY Nowy efekt zwiększonej prędkości ruchu. Q — STYL TYGRYSA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Tygrysa ma nowy efekt obrażeń w czasie. W — STYL ŻÓŁWIA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Żółwia ma nowy efekt tarczy i leczenia. E — STYL NIEDŹWIEDZIA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Niedźwiedzia ma nowy efekt ogłuszenia. R — STYL FENIKSA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Feniksa ma nowy efekt obrażeń obszarowych i stożka. PRZEDMIOTY Przedmioty powiązane ze Złodziejką Czarów są przyćmione przez przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą w przypadku bohaterów skupiających się na mocy umiejętności, przede wszystkim zaklinaczy. Chociaż to, że obie te opcje rywalizują ze sobą, jest w porządku, to jednak opcja bardziej defensywna nie zawsze powinna być lepszym wyborem. Ostrze Złodziejki Czarów PODSTAWOWA REGENERACJA MANY 25% ⇒ 50% Lodowy Kieł PODSTAWOWA REGENERACJA MANY 50% ⇒ 75% Odłamek Prawdziwego Lodu MOC UMIEJĘTNOŚCI 45 pkt. ⇒ 50 pkt. RUNY ROZPIECZĘTOWANA KSIĘGA CZARÓW Rozpieczętowana Księga Czarów stała się dominującym wyborem na najwyższych poziomach gry (profesjonalnym oraz elitarnym) i często zachęca do omijania interakcji we wczesnej fazie rozgrywki. Zmniejszamy nieco jej moc, aby nie przyćmić innych run, po które można sięgnąć zamiast niej. POCZĄTKOWY CZAS ODNOWIENIA 240 sek. ⇒ 300 sek. MAKSYMALNY CZAS ODNOWIENIA 120 sek. ⇒ 150 sek. SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA ZA KAŻDĄ ZAMIANĘ 20 sek. za każdy unikalny czar przywoływacza ⇒ 25 sek. za każdy unikalny czar przywoływacza NEXUS BLITZ: ŚWIĄTYNIA LILII I LOTOSU Nexus Blitz powraca w wydarzeniu Duchowego Rozkwitu, teraz na stałe osadzony w Świątyni Lilii i Lotosu, dawno zapomnianej budowli wzniesionej przez vastajańskie plemię Canghapi. Mamy dla was cały szereg wydarzeń, od starych ulubieńców po zupełnie nowe, wraz z nowymi nagrodami, poprawkami błędów i ulepszeniami. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytajcie ten artykuł! Wzmocnienia w patchu 10.15 AKALI +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń CAMILLE -5% otrzymywanych obrażeń CORKI -5% otrzymywanych obrażeń EVELYNN +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń GNAR -5% otrzymywanych obrażeń KAI’SA +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń NEEKO +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń NIDALEE -5% otrzymywanych obrażeń PYKE -5% otrzymywanych obrażeń QIYANA -5% otrzymywanych obrażeń REK’SAI +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń TALIYAH -5% otrzymywanych obrażeń TAHM KENCH +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń THRESH +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ZOE -5% otrzymywanych obrażeń Osłabienia w patchu 10.15 AMUMU -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ASHE -5% zadawanych obrażeń BRAND -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń DARIUS -5% zadawanych obrażeń FIDDLESTICKS -5% zadawanych obrażeń ILLAOI -5% zadawanych obrażeń JAX -5% zadawanych obrażeń KAYLE -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń KOG’MAW -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń MAOKAI -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń MASTER YI -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń SETT -5% zadawanych obrażeń SINGED -5% zadawanych obrażeń SION -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń SONA -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń TARIC -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia VEIGAR -5% zadawanych obrażeń VOLIBEAR -5% zadawanych obrażeń WUKONG -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM Wzmocnienia w patchu 10.15 TRUNDLE -10% leczenia ⇒ -5% leczenia YUUMI Brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń Osłabienia w patchu 10.15: ALISTAR +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia KARTHUS Brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń KOG’MAW -10% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń LUX -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń TEEMO -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd związany z niepojawianiem się panelu społeczności w kliencie. KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, w wyniku którego ekran główny nie renderował się po skończeniu meczu. Efekt wizualny W — Szlamu Pustki Adepta Arkanów Kog’Mawa jest teraz poprawnie zsynchronizowany z momentem, kiedy zadaje wrogom obrażenia. Jhin teraz poprawnie odradza się z pełną amunicją umiejętności biernej — Szeptu. Annie nie traci już ładunków jej umiejętności biernej — Piromanii po odrodzeniu, jeśli wcześniej miała maks. liczbę ładunków. Ataki podstawowe pająków Elise teraz prawidłowo korzystają z siły adaptacyjnej, którą Elise otrzymuje z run. W — Ściana Bólu Karthusa poprawnie pojawia się, gdy Karthus użyje jej bezpośrednio pod sobą (przy 0 zasięgu). Mglista Dziewica Yoricka, Stokrotka Iverna, pająki Elise, Pusklęta Malzahara i Q — Działko Rozwojowe H-28G Heimerdingera mogą teraz poprawnie aktywować Opaskę Przepływu Many. Po skontrowaniu umiejętności twardej kontroli tłumu wskaźnik na ziemi W — Riposty Cybernetycznej Fiory już nie znika. Renekton teraz poprawnie zyskuje zwiększone bierne generowanie Szału i Szał uzyskany po użyciu R — Dominusa, gdy ma mniej niż 50% maksymalnego zdrowia. Kiedy Riven posiada 3 ładunki umiejętności biernej — Runicznego Ostrza, teraz czas trwania poprawnie resetuje się po użyciu jednego ładunku. Martwi Kindred i Syndra nie zapewniają już wizji swojej drużynie. Efekty wizualne przedmiotów nie są już widoczne na zakamuflowanym klonie Neeko. R — Zagłada Świata Aatroxa teraz poprawnie przestrasza i powstrzymuje rozwścieczone Cierniopluje Zyry. Nunu i Wilump nie otrzymują już większej prędkości ruchu, niż było to zamierzone, po zjedzeniu Miodowego Owocu tuż przed użyciem W — Największej Śnieżki na Świecie. Pętla efektów dźwiękowych umiejętności biernej — Grasowania Nidalee została przywrócona do bazowej Nidalee i wszystkich innych skórek. Przywrócono dźwięk podczas transformacji R — Postaci Pumy Nidalee z pumy w człowieka. Podczas powrotu Nidalee Zwiastunki Brzasku dźwięk trafienia jej Q — Rzutu Oszczepem nie będzie już odtwarzany w chwili uderzenia w ziemię. W formie pumy dźwięk jej E — Zamachu będzie teraz poprawnie odtwarzany. Efekt dźwiękowy tańca Aureliona Sola Władcy Popiołów nie będzie teraz odtwarzany po przerwaniu animacji. Naprawiono błąd, który powodował, że pętla efektów dźwiękowych E — Legendarnej Komety Aureliona Sola Władcy Popiołów odtwarzała się w nieskończoność, jeżeli gracz rozłączył się i połączył ponownie, zanim Aurelion Sol wylądował. Przywrócono dźwięk, który jest odgrywany, gdy Aurelion Sol Władca Popiołów ogłuszy wroga Q — Gwiezdną Falą. Przywrócono dźwięk, który jest odgrywany, gdy Mecha Aurelion Sol spowolni wroga trafieniem R — Głosem Światła. Pająki Elise poprawnie wydają teraz odgłosy śmierci. Taniec Supergalaktycznej Elise w formie człowieka i pająka teraz poprawnie się z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.