Jump to content
TheGames.PL More than games

Recommended Posts

Posted

Cześć! Niezmiernie się cieszymy, że tu jesteście!

W tym patchu przywitamy Festiwal Duchowego Rozkwitu. Do akcji wkracza Lillia, nasza dzielna strażniczka z Ionii, a to dopiero początek. Ponownie będziecie mieli okazję zagrać w Nexus Blitz (o tak, powrócił!), tryb, który tym razem osadziliśmy w eterycznej krainie pełnej niesamowitej magii i rozkwitu.

Powitajcie też odświeżonego Swaina! Mamy nadzieję, że te gorące zmiany (większa częstotliwość używania umiejętności i znaczne zwiększenie zasięgu) podkręcą jego moc zarówno w roli środkowego, jak i wspierającego. Ponownie przyjrzeliśmy się Apheliosowi, aby nieco osłabić jego dominację i wyważyć synergię jego Miotacza Ognia z Huraganem Runaana.

Poza tym wprowadziliśmy kilka zmian skoncentrowanych na grupie profesjonalnej, wymierzonych chociażby w Shena czy Lee Sina. Chcemy zachęcić was do większej różnorodności w ich alejach, a jednocześnie planujemy przywrócenie na scenę starych przyjaciół, takich jak Caitlyn i Gragas.

Ponadto kilka postaci otrzymało zmiany wizualne i poprawki dźwiękowe. Skupiliśmy się na bohaterach, których efekty wydawały się przestarzałe w porównaniu do ich nowszych kolegów po fachu.

O, jeszcze jedna sprawa. Znosimy ograniczenia rang w kolejce elastycznej, przez co będzie ona jeszcze bardziej elastyczna! Tak, wiemy — popisujemy się.

A teraz, ruszajcie naprzód. Nadszedł czas, żebyście rozkwitli.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha TFT! 

pl-Patch-10.jpg

 

BARDZIEJ ELASTYCZNA (RANKINGOWA) KOLEJKA ELASTYCZNA

Wprowadzając Clash i jego nieograniczony system rankingowy dla drużyn 5-osobowych, zdecydowaliśmy się zastosować to samo podejście do kolejki elastycznej. Gracze będą mogli rozegrać grę rankingową ze swoimi kolegami z Brązu, kumplami Pretendentami i kimkolwiek innym!

Podobnie jak w Clash, system wykorzystuje średnią ważoną, która skłania się ku graczom o najwyższych umiejętnościach. Uważajcie, zanim wciągniecie kolegów z Brązu do gry na poziomie Diamentu. Bawcie się dobrze.

BOHATEROWIE

Lillia_Thumbnail.pngNOWOŚĆ

LILLIA

Lękliwy Rozkwit

Lillia wskoczy do akcji w patchu 10.15!
Portrety Lillii w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!
Aphelios.png

APHELIOS

Zmniejszony obszar aktywacji działka z Q, dłuższy czas aktywacji działka. Usunięty efekt przebijania pociskami Runaana z Q. Zmniejszona liczba obszarowych pocisków po trafieniach krytycznych Infernum. Zmniejszona liczba obszarowych pocisków Runaana po trafieniach Infernum. Zmniejszona liczba obszarowych pocisków Runaana po trafieniach krytycznych Infernum. Zmniejszony rozmiar obszarowych pocisków Runaana po trafieniach Infernum.

Zmniejszamy zasięg ataku działka Crescendum, co ograniczy kontrolowanie obszaru przez Apheliosa. Zmniejszamy także prędkość namierzania celu, dzięki czemu przeciwnicy będą mogli łatwiej skontrować działko. Reszta zmian ma na celu osłabienie synergii Infernum z Huraganem Runaana.

OGÓLNE

NAPRAWIONY BŁĄD Księżycowe Działka Strażnicze Apheliosa mogą poprawnie aktywować Opaskę Przepływu Many.

Crescendum.pngQ — CRESCENDUM, CZAKRAM

ZASIĘG AKTYWACJI DZIAŁKA 575 jedn.  500 jedn.
CZAS AKTYWACJI DZIAŁKA 0,25 sek. do zaatakowania celu w zasięgu  0,35 sek. do zaatakowania celu w zasięgu

Infernum.pngQ — INFERNUM, MIOTACZ OGNIA

USUNIĘTOPRZEBICIE POCISKAMI RUNAANA Pociski Huraganu Runaana nie zadają obrażeń wszystkim wrogom na swojej drodze (pociski obszarowe i Infernum nadal zadają obrażenia).
LICZBA OBSZAROWYCH POCISKÓW PO TRAFIENIU KRYTYCZNYM 8 pocisków  6 pocisków
LICZBA OBSZAROWYCH POCISKÓW RUNAANA PO TRAFIENIU 4 pociski  3 pociski
LICZBA OBSZAROWYCH POCISKÓW RUNAANA PO TRAFIENIU KRYTYCZNYM 8 pocisków  5 pocisków
ZAKTUALIZOWANOROZMIAR OBSZAROWYCH POCISKÓW RUNAANA Obszarowe pociski Huraganu Runaana zostały skrócone o około 100 jedn.

ApheliosR.pngR — WARTA W ŚWIETLE KSIĘŻYCA

NAPRAWIONY BŁĄD Nie zadaje już obrażeń bez uruchomienia czasu odnowienia, jeżeli Aphelios zginął podczas rzucania umiejętności.
Caitlyn.png

CAITLYN

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku i prędkość ruchu.

Caitlyn od dłuższego czasu znajduje się poza metą gry profesjonalnej i spodziewamy się, że odnajdzie się wśród niektórych kompozycji. Dzięki tym zmianom Caitlyn powinna odzyskać swoje miejsce wśród najlepszych strzelców we wczesnej fazie gry.

PODSTAWOWE STATYSTYKI

OBRAŻENIA OD ATAKU 62 pkt.  64 pkt.
PRĘDKOŚĆ RUCHU 325 jedn.  330 jedn.
Fiddlesticks.png

FIDDLESTICKS

Zmniejszone leczenie W ze stworów.

Fiddle w roli obrońcy straszył przeciwników w górnej alei, radząc sobie lepiej niż z innymi zestawami przedmiotów (mamy konkretnie na myśli Fiddlesticksa skupionego wokół mocy umiejętności). Gracze, którzy na niego trafiali, mieli powody do frustracji. Nie chcemy odstraszyć obronnego stracha na wróble, choć nieźle radzi on sobie w dżungli. Mamy nadzieję, że te zmiany zachęcą graczy do traktowania Fiddle’a przede wszystkim jako maga. 

FiddleSticksW.pngW — OBFITE ŻNIWA

LECZENIE Zmniejszone do 25% przeciwko stworom  Zmniejszone do 15% przeciwko stworom
Gragas.png

GRAGAS

Zwiększone skalowanie obrażeń W. Zwiększone skalowanie obrażeń R.

Chcemy zachęcić tego konesera trunków do roli maga zarówno rozpoczynającego potyczki, jak i zadającego wrogom obrażenia eksplozywne, więc zwiększamy jego obrażenia w późnej fazie gry. 

GragasW.pngW — PIJACKA FURIA

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,5 pkt. mocy umiejętności  0,6 pkt. mocy umiejętności

GragasR.pngR — WYBUCHAJĄCA BECZKA

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,7 pkt. mocy umiejętności  0,8 pkt. mocy umiejętności
Irelia.png

IRELIA

Zwiększona dodatkowa prędkość ataku za każdy ładunek umiejętności biernej na wyższych poziomach.

Nasza Tańcząca z Ostrzami opadała z sił podczas wydłużonych gier na wszystkich poziomach, szczególnie wśród graczy z przeciętnym MMR. Ostrożnie wzmacniamy jej skalowanie i potyczki jeden na jednego, aby pomóc wypełnić lukę między fazą walki w alejach a środkową fazą gry.

Irelia_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — IONIAŃSKI ZAPAŁ

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU ZA KAŻDY ŁADUNEK 8/10/12% (40/50/60% na poziomach 1/7/13)  8/12/16% (40/60/80% na poziomach 1/7/13)
LeeSin.png

LEE SIN

Dłuższy czas odnowienia W.

Nie możemy przymykać oczu na fakt, że Lee stale stanowi zagrożenie na poziomie elitarnym i profesjonalnym. Zwiększamy czas odnowienia jednej ze skuteczniejszych umiejętności tego bohatera, aby ograniczyć jego mobilność i leczenie podczas gry. 

BlindMonkWOne.pngW — OSŁONA

CZAS ODNOWIENIA 12 sek.  14 sek.
Ornn.png

ORNN

Zmniejszony podstawowy pancerz.

Lekko przygaszamy ogień tego kowala, aby jego przeciwnicy mieli więcej okazji do wymiany ciosów. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PANCERZ 36 pkt.  33 pkt.
Rakan.png

RAKAN

Krótszy czas odnowienia umiejętności biernej na wyższych poziomach, która teraz skaluje się z poziomem i osiąga pełną wartość na poziomie 18.

Sprawiamy, że rozwój Rakana w trakcie rozgrywki będzie bardziej równomierny. To drobne usprawnienie, ale też wzmocnienie dla tego zuchwałego artysty. 

Rakan_P.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ZWARIOWANE SKRZYDŁA

CZAS ODNOWIENIA 40-16 sek. (na poziomach 1-17) (zmniejsza się o 3 co 2 poziomy, osiąga pełną wartość na poziomie 17)  40-14,5 sek. (na poziomach 1-18) (zmniejsza się o 1,5 co poziom, osiąga pełną wartość na poziomie 18)
Shen.png

SHEN

Zwiększona wytrzymałość tarczy umiejętności biernej.

Dodaliśmy tarczy Shena trochę mocy, aby mógł lepiej radzić sobie z bohaterami będącymi aktualnie w mecie. Jednocześnie dajemy mu więcej przestrzeni do swobodnego oddychania w alei. Mamy nadzieję, że wprowadzenie drugiego obrońcy do mety wprowadzi nieco różnorodności do górnej alei i kompozycji drużyn.

Shen_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — BARIERA KI

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 50-101 pkt. (na poziomach 1-18)  70-121 pkt. (na poziomach 1-18) (skalowanie dodatkowego zdrowia bez zmian)
Skarner.png

SKARNER

Skalowanie obrażeń i skalowanie dodatkowych obrażeń Q teraz zwiększa się wraz z maksymalnym zdrowiem celu. Wydłużony czas działania wzmocnienia i zwiększony koszt Q — teraz ma stałą wartość.

Zwiększamy obrażenia skorpiona, aby mógł lepiej radzić sobie z obrońcami wrogów, sięgając po przedmioty dla osiłków (i, oczywiście, korzystając ze swojego żądła). Warto również wspomnieć, że usprawniamy jego E.

SkarnerVirulentSlash.pngQ — KRYSZTAŁOWE CIĘCIE

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 33/36/39/42/45% całkowitych obrażeń od ataku  15% całkowitych obrażeń od ataku (+1/1,5/2/2,5/3% maksymalnego zdrowia celu)
SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 33/36/39/42/45% całkowitych obrażeń od ataku (+0,3 pkt. mocy umiejętności)  15% całkowitych obrażeń od ataku (+1/1,5/2/2,5/3% maksymalnego zdrowia celu) (+0,3 pkt. mocy umiejętności)
CZAS DZIAŁANIA WZMOCNIENIA 4 sek.  5 sek.
KOSZT 10/11/12/13/14 pkt. many  15 pkt. many

SkarnerFracture.pngE — ZŁAMANIE

USUNIĘTONIE ZATRZYMUJ SIĘ Szybkość lotu pocisku nie zmniejsza się po trafieniu wroga.
Swain.png

SWAIN

Zmniejszona podstawowa prędkość ruchu. Krótszy czas odnowienia umiejętności biernej. Teraz skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia i nie przywraca już many. Naprawiono błąd, który powodował, że Swain mógł przyciągnąć wrogów podrzuconych przez Wybuchowe Szyszki. Krótszy czas odnowienia Q, zmniejszony kąt pocisku, teraz przechodzi przez wrogów. Zwiększony zasięg W, zmniejszone obrażenia, zmniejszony koszt na wyższych poziomach. Krótszy czas odnowienia E, zmniejszony koszt — teraz ma stałą wartość.

Generał i jego demoniczne ptaki dobrze radzą sobie w grach na średnim poziomie umiejętności, ale im wyższy poziom rozgrywki, tym gorzej im idzie. Lista zmian jest dość długa, wypełniona mieszanką wzmocnień i osłabień, więc chcemy poświęcić jej trochę czasu.

Zacznijmy od najciekawszej zmiany. Znacznie zwiększamy zasięg jego W (więcej niż dwukrotnie, gdy umiejętność jest w pełni rozwinięta!). Uważamy, że ta zmiana będzie szczególnie korzystna dla uzdolnionych graczy sięgających po Swaina, którzy przez cały mecz będą w stanie wpływać na inne aleje z oddali. Dodatkowo skracamy czas odnowienia jego Q i pozwalamy na częstsze używanie tej umiejętności, aby pomóc mu spełnić fantazję o byciu magiem bitewnym.

Dla zrównoważenia wzmocnień decydujemy się także na osłabienia i zmniejszamy jego prędkość ruchu. Usunęliśmy także jego przywrócenie many, aby odebrać nieco mocy graczom Swaina z niskim Elo, którzy zyskują na mniejszej liczbie unikanych przez przeciwników umiejętności, podczas gdy zupełnie odwrotna sytuacja ma miejsce przy wyższym Elo.

Mamy nadzieję, że te wzmocnienia pozytywnie wpłyną na zdolnych graczy skupionych wokół pozycji środkowego i wspierającego. Dzięki tym poważnym zmianom Swain powinien otrzymać narzędzia potrzebne mu, by poczuć się sprawniejszym środkowym. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRĘDKOŚĆ RUCHU 335 jedn.  325 jedn.

Swain_P.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — KRWIOŻERCZE STADO

CZAS ODNOWIENIA 12/9/6 sek.(na poziomach 1/7/13)  10 sek. (teraz skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia)
USUNIĘTEPRZYWRÓCENIE MANY ODLECIAŁO Kruki Swaina nie przywracają już pkt. many.
NAPRAWIONY BŁĄD Swain nie może już przyciągnąć wrogów podrzuconych przez Wybuchowe Szyszki, które aktywowali oni lub ich współgracze.

SwainQ.pngQ — RĘKA ŚMIERCI

CZAS ODNOWIENIA 10/8,5/7/5,5/4 sek.  9/7,5/6/4,5/3 sek.
KĄT POCISKU 10 stopni  8 stopni
NOWOŚĆODDAWAJ TO Pociski Ręki Śmierci teraz przechodzą przez wrogich bohaterów.

SwainW.pngW — WIZJA IMPERIUM

ZASIĘG 3500 jedn.  5500/6000/6500/7000/7500 jedn.
OBRAŻENIA 100/150/200/250/300 pkt.  80/120/160/200/240 pkt.
KOSZT 70/85/100/115/130 pkt. many  70/80/90/100/110 pkt. many

SwainE.pngE — NIGDYRUCH

CZAS ODNOWIENIA 13/12/11/10/9 sek.  10 sek.
KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many  50 pkt. many
Thresh.png

THRESH

Dłuższy czas odnowienia W na wyższych poziomach.

Zdecydowaliśmy się odrobinę przygasić moc latarni Thresha, jako że gracze profesjonalni decydują się na rozwijanie tej umiejętności wcześniej niż przeciętni gracze.

ThreshW.pngW — MROCZNE PRZEJŚCIE

CZAS ODNOWIENIA 22/19,5/17/14,5/12 sek.  22/20,5/19/17,5/16 sek.
TwistedFate.png

TWISTED FATE

Dłuższy czas odnowienia W na niższych poziomach, umiejętność teraz się skaluje.

Twisted Fate znalazł się w niepokojącym stanie, w którym wywieranie zarówno ciągłej presji w alejach, jak i presji globalnej w grze profesjonalnej czy elitarnej nie sprawia mu problemów. W rezultacie zmniejszyliśmy jego możliwość wywierania presji w alei i kontroli fal stworów we wczesnej fazie rozgrywki, przez co będzie musiał bardziej ryzykować przy wyborze karty (i samej alei!).

PickACard.pngW — WYBIERZ KARTĘ

CZAS ODNOWIENIA 6 sek.  8/7,5/7/6,5/6 sek.
Yuumi.png

YUUMI

Zmniejszona wartość przywracanej many przez umiejętność bierną, teraz skaluje się z maksymalną maną i poziomem bohaterki, krótszy czas odnowienia.

Yuumi została stłamszona przez osłabienie kosztu many jej E w patchu 10.13, więc jesteśmy tu, by to poprawić (i przy okazji podrapać ją za uchem). Jak wspomnieliśmy w tym artykule, sprawiamy, że jej umiejętność bierna będzie ważnym elementem jej sukcesu w sytuacjach, gdzie zostanie zmuszona do zaryzykowania, by zapewnić leczenie swoim sojusznikom.

YuumiP.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — PAC I BLOK

PRZYWRÓCENIE MANY 50-160 pkt. (na poziomach 1-18)  25-100 pkt. (+8% maksymalnej many) (na poziomach 1-18)
CZAS ODNOWIENIA 20-8 sek. (poziomy 1-18)  18-6 sek. (poziomy 1-18)

AKTUALIZACJE EFEKTÓW WIZUALNYCH

Podobnie jak w przypadku poprzednich aktualizacji efektów wizualnych (Ziggs, Thresh, Lux itd.), pracujemy nad zaktualizowaniem efektów wizualnych umiejętności niektórych bohaterów. Naszym celem jest wyrównanie poziomu ich efektów wizualnych do aktualnych standardów naszej gry i polepszenie przejrzystości rozgrywki. W tym patchu wprowadzimy aktualizacje efektów wizualnych dla Ahri i Udyra!

Dla przypomnienia: aktualizacje efektów wizualnych nie wpływają na to, który bohater otrzyma VGU (bierzemy pod uwagę model, rozgrywkę i motyw). Jest to po prostu spełnienie pasji deweloperów.

Ahri.pngAhri

ATAK PODSTAWOWY Poprawiono efekty pocisków i trafienia.
Q — ZWODNICZA KULA Nowe efekty pocisków i trafienia, teraz pokazuje faktyczny obszar trafienia. Leczące pociski są teraz zielone.
W — OGNIKI Nowe, udoskonalone i zmodernizowane efekty ogników, pocisków oraz trafienia.
E — UROK Poprawiono pocisk w kształcie serca, aby wyglądał bardziej nowocześnie i zapewniał dokładniejszy obszar trafienia.
R — WIDMOWA SZARŻA Nowe efekty w przypadku rzucenia umiejętności na obszar, jak również nowe efekty pocisków i trafienia.
AHRI Z DYNASTII Nowe efekty wizualne tańca.
CZARODZIEJKA GWIAZD AHRI Nowe efekty wizualne tańca.

Udyr.pngUdyr

ATAK PODSTAWOWY Nowy efekt trafienia.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ZWINNOŚĆ MAŁPY Nowy efekt zwiększonej prędkości ruchu.
Q — STYL TYGRYSA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Tygrysa ma nowy efekt obrażeń w czasie.
W — STYL ŻÓŁWIA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Żółwia ma nowy efekt tarczy i leczenia.
E — STYL NIEDŹWIEDZIA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Niedźwiedzia ma nowy efekt ogłuszenia.
R — STYL FENIKSA Nowy efekt transformacji i symbol nad głową, forma Feniksa ma nowy efekt obrażeń obszarowych i stożka.

PRZEDMIOTY

Przedmioty powiązane ze Złodziejką Czarów są przyćmione przez przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą w przypadku bohaterów skupiających się na mocy umiejętności, przede wszystkim zaklinaczy. Chociaż to, że obie te opcje rywalizują ze sobą, jest w porządku, to jednak opcja bardziej defensywna nie zawsze powinna być lepszym wyborem.

3850.pngOstrze Złodziejki Czarów

PODSTAWOWA REGENERACJA MANY 25%  50%

3098.pngLodowy Kieł

PODSTAWOWA REGENERACJA MANY 50%  75%

Shard_of_True_Ice_item.pngOdłamek Prawdziwego Lodu

MOC UMIEJĘTNOŚCI 45 pkt.  50 pkt.

RUNY

Unsealed_Spellbookv2.png

ROZPIECZĘTOWANA KSIĘGA CZARÓW

Rozpieczętowana Księga Czarów stała się dominującym wyborem na najwyższych poziomach gry (profesjonalnym oraz elitarnym) i często zachęca do omijania interakcji we wczesnej fazie rozgrywki. Zmniejszamy nieco jej moc, aby nie przyćmić innych run, po które można sięgnąć zamiast niej.
POCZĄTKOWY CZAS ODNOWIENIA 240 sek.  300 sek.
MAKSYMALNY CZAS ODNOWIENIA 120 sek.  150 sek.
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA ZA KAŻDĄ ZAMIANĘ 20 sek. za każdy unikalny czar przywoływacza  25 sek. za każdy unikalny czar przywoływacza

NEXUS BLITZ: ŚWIĄTYNIA LILII I LOTOSU

Nexus Blitz powraca w wydarzeniu Duchowego Rozkwitu, teraz na stałe osadzony w Świątyni Lilii i Lotosu, dawno zapomnianej budowli wzniesionej przez vastajańskie plemię Canghapi. Mamy dla was cały szereg wydarzeń, od starych ulubieńców po zupełnie nowe, wraz z nowymi nagrodami, poprawkami błędów i ulepszeniami.

Aby dowiedzieć się więcej, przeczytajcie ten artykuł!

Wzmocnienia w patchu 10.15

AKALI +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
CAMILLE -5% otrzymywanych obrażeń
CORKI -5% otrzymywanych obrażeń
EVELYNN +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
GNAR -5% otrzymywanych obrażeń
KAI’SA +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
NEEKO +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
NIDALEE -5% otrzymywanych obrażeń
PYKE -5% otrzymywanych obrażeń
QIYANA -5% otrzymywanych obrażeń
REK’SAI +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
TALIYAH -5% otrzymywanych obrażeń
TAHM KENCH +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
THRESH +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
ZOE -5% otrzymywanych obrażeń

Osłabienia w patchu 10.15

AMUMU -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
ASHE -5% zadawanych obrażeń
BRAND -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
DARIUS -5% zadawanych obrażeń
FIDDLESTICKS -5% zadawanych obrażeń
ILLAOI -5% zadawanych obrażeń
JAX -5% zadawanych obrażeń
KAYLE -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
KOG’MAW -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
MAOKAI -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
MASTER YI -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
SETT -5% zadawanych obrażeń
SINGED -5% zadawanych obrażeń
SION -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
SONA -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
TARIC -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia
VEIGAR -5% zadawanych obrażeń
VOLIBEAR -5% zadawanych obrażeń
WUKONG -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń

ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM

Wzmocnienia w patchu 10.15

TRUNDLE -10% leczenia  -5% leczenia
YUUMI Brak zmian  +5% zadawanych obrażeń

Osłabienia w patchu 10.15:

ALISTAR +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
KARTHUS Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
KOG’MAW -10% zadawanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
LUX -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń  -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
TEEMO -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń  -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń

NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY

  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd związany z niepojawianiem się panelu społeczności w kliencie.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, w wyniku którego ekran główny nie renderował się po skończeniu meczu.
  • Efekt wizualny W — Szlamu Pustki Adepta Arkanów Kog’Mawa jest teraz poprawnie zsynchronizowany z momentem, kiedy zadaje wrogom obrażenia.
  • Jhin teraz poprawnie odradza się z pełną amunicją umiejętności biernej — Szeptu.
  • Annie nie traci już ładunków jej umiejętności biernej — Piromanii po odrodzeniu, jeśli wcześniej miała maks. liczbę ładunków.
  • Ataki podstawowe pająków Elise teraz prawidłowo korzystają z siły adaptacyjnej, którą Elise otrzymuje z run.
  • W — Ściana Bólu Karthusa poprawnie pojawia się, gdy Karthus użyje jej bezpośrednio pod sobą (przy 0 zasięgu).
  • Mglista Dziewica Yoricka, Stokrotka Iverna, pająki Elise, Pusklęta Malzahara i Q — Działko Rozwojowe H-28G Heimerdingera mogą teraz poprawnie aktywować Opaskę Przepływu Many.
  • Po skontrowaniu umiejętności twardej kontroli tłumu wskaźnik na ziemi W — Riposty Cybernetycznej Fiory już nie znika.
  • Renekton teraz poprawnie zyskuje zwiększone bierne generowanie Szału i Szał uzyskany po użyciu R — Dominusa, gdy ma mniej niż 50% maksymalnego zdrowia.
  • Kiedy Riven posiada 3 ładunki umiejętności biernej — Runicznego Ostrza, teraz czas trwania poprawnie resetuje się po użyciu jednego ładunku.
  • Martwi Kindred i Syndra nie zapewniają już wizji swojej drużynie.
  • Efekty wizualne przedmiotów nie są już widoczne na zakamuflowanym klonie Neeko.
  • R — Zagłada Świata Aatroxa teraz poprawnie przestrasza i powstrzymuje rozwścieczone Cierniopluje Zyry.
  • Nunu i Wilump nie otrzymują już większej prędkości ruchu, niż było to zamierzone, po zjedzeniu Miodowego Owocu tuż przed użyciem W — Największej Śnieżki na Świecie.
  • Pętla efektów dźwiękowych umiejętności biernej — Grasowania Nidalee została przywrócona do bazowej Nidalee i wszystkich innych skórek.
  • Przywrócono dźwięk podczas transformacji R — Postaci Pumy Nidalee z pumy w człowieka.
  • Podczas powrotu Nidalee Zwiastunki Brzasku dźwięk trafienia jej Q — Rzutu Oszczepem nie będzie już odtwarzany w chwili uderzenia w ziemię. W formie pumy dźwięk jej E — Zamachu będzie teraz poprawnie odtwarzany.
  • Efekt dźwiękowy tańca Aureliona Sola Władcy Popiołów nie będzie teraz odtwarzany po przerwaniu animacji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pętla efektów dźwiękowych E — Legendarnej Komety Aureliona Sola Władcy Popiołów odtwarzała się w nieskończoność, jeżeli gracz rozłączył się i połączył ponownie, zanim Aurelion Sol wylądował.
  • Przywrócono dźwięk, który jest odgrywany, gdy Aurelion Sol Władca Popiołów ogłuszy wroga Q — Gwiezdną Falą.
  • Przywrócono dźwięk, który jest odgrywany, gdy Mecha Aurelion Sol spowolni wroga trafieniem R — Głosem Światła.
  • Pająki Elise poprawnie wydają teraz odgłosy śmierci.
  • Taniec Supergalaktycznej Elise w formie człowieka i pająka teraz poprawnie się z

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...