Jump to content
TheGames.PL More than games

OPIS PATCHA 11.1 LOL


hulkster
 Share

Recommended Posts

Obraz może zawierać: tekst „11.1 OPISPATCHA WZMOCNIENIA Gnar c AKTUALIZACJE Karma Qiyana Ryze OSŁABIENIA Xayah Yasuo ZMIANY PRZEDMIOTÓW Yone Fiddlesticks KLUCZ MasterYi Pantheon Kostu Archa ioła anamune NOWOŚCI WSPARCIE UNG Muramana IONY Runaana Ioniańskie Buty Pieśń Bitewna KledMaruder Przedmioty zadająceobrazenia eksplozywne ZMIANY SYSTEMOWE KalistaMaruderka XinZhaoMaruder InkwizytorkaQuinn Graas Inkwizytor Głębokie Rany”

BOHATEROWIE

Fiddlesticks.png

FIDDLESTICKS

W: dłuższy czas odnowienia.

 Żniwa w nowej dżungli okazały się dla Fiddlesticksa zbyt opłacalne. 

FiddleSticksW.pngW — OBFITE ŻNIWA

CZAS ODNOWIENIA 9/8,5/8/7,5/7 sek.  10/9,5/9/8,5/8 sek.
Gnar.png

GNAR

Q Mega-Gnara: zwiększone podstawowe obrażenia i spowolnienie. E Mini-Gnara: dłuższy czas działania premii do prędkości ataku. E Mega-Gnara: zwiększony zasięg.

 Dajemy dużemu Gnarowi dodatkowe możliwości docierania do celu i podążania za nim — chcemy, by wpływał na wynik walki w większym stopniu niż tylko poprzez wskakiwanie i używanie superumiejętności. 

Gnar_Boulder_Toss.pngQ — DAJ KAMIENIA!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 5/45/85/125/165 pkt.  25/70/115/160/205 pkt.
SPOWOLNIENIE 15/20/25/30/35% na 2 sek.  30/35/40/45/50% na 2 sek.

Crunch_Mega.pngE — MIAZGA

ZASIĘG 600 jedn.  675 jedn.

GnarE.pngE — HOP

CZAS DZIAŁANIA PREMII DO PRĘDKOŚCI ATAKU 4 sek.  6 sek.
Karma.png

KARMA

E: zwiększona wytrzymałość tarczy na wyższych poziomach.

 Karma wydawała się zbyt słaba po przedsezonowych zmianach, więc wzmacniamy jej wytrzymałość. 

KarmaSolKimShield.pngE — INSPIRACJA

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 80/110/140/170/200 pkt. (+50% mocy umiejętności)  80/120/160/200/240 pkt. (+50% mocy umiejętności)
MasterYi.png

MASTER YI

Q: dłuższy czas odnowienia na wyższych poziomach.

 Master Yi jest zbyt silny w rozgrywce na przeciętnym poziomie, więc sprawiamy, że rzadziej będzie niewrażliwy podczas walki. 

AlphaStrike.pngQ — CIOS ALFA

CZAS ODNOWIENIA 18/17/16/15/14 sek.  18/17,5/17/16,5/16 sek.
Pantheon.png

PANTHEON

Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia. Zmniejszone skalowanie z obrażeniami od ataku wzmocnionego W.

 Drobna zmiana spowodowana faktem, że Pantheon jest po prostu nieco zbyt silny. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

REGENERACJA ZDROWIA 10 pkt.  9 pkt.

PantheonW.pngW — SKOK Z TARCZĄ

SKALOWANIE Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU WZMOCNIONEJ UMIEJĘTNOŚCI 135-165%  120-165%
Qiyana.png

QIYANA

Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia i obrażenia od ataku.

 Qiyana jest słaba w rękach wszystkich poza najbardziej uzdolnionymi graczami. Zwiększamy jej ogólną moc w sytuacjach, gdy nie może rosnąć w siłę dzięki udawaniu się na kluczowe wypady. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST ZDROWIA 8,5 pkt.  9 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU 64 pkt.  66 pkt.
Ryze.png

RYZE

Q: teraz koszt skaluje się z poziomem.

 Ryze ma problemy z odnalezieniem się na wszystkich pozycjach, więc oddajemy mu nieco many. 

RyzeQWrapper.pngQ — PRZECIĄŻENIE

KOSZT 40 pkt. many  40/38/36/34/32 pkt. many
Xayah.png

XAYAH

E: skrócony czas odnowienia i zmniejszony koszt.

 Xayah nie radzi sobie zbyt dobrze. Ponadto, Złodziej Esencji jest teraz mniej zachęcającym wyborem na pierwszy przedmiot ze względu na stworzenie kategorii mitycznej. Dlatego pomagamy tej bohaterce korzystać z jej kluczowej umiejętności częściej i wcześniej. 

XayahE.pngE — WEZWANIE OSTRZY

CZAS ODNOWIENIA 12/11/10/9/8 sek.  10/9,5/9/8,5/8 sek.
KOSZT 40 pkt. many  30 pkt. many
Yasuo.png

YASUO

Zmniejszony przyrost podstawowych obrażeń od ataku. Zwiększona pasywna premia do szansy na trafienie krytyczne. Zmniejszony współczynnik konwersji nadmiernej szansy na trafienie krytyczne na obrażenia od ataku.

 Dajemy obu braciom większy skok mocy przy wyposażeniu się w dwa przedmioty. Zapewni im to 100% szansy na trafienie krytyczne, którą cieszyli się przed przeróbką przedmiotów. Aby wyważyć zwiększenie obrażeń we wczesnej fazie gry, zmniejszamy ich ogólne obrażenia. Gwoli przypomnienia — Ostrze Gniewu Guinsoo zostało zmienione w patchu 10.25 i teraz inaczej działa z umiejętnościami biernymi (Zamiarami) Yasuo i Yone, co również wpływa na skok mocy związany z trafieniami krytycznymi. Poza tym zmieniliśmy opis konwersji nadmiernej szansy na trafienie krytyczne na obrażenia od ataku, by był prostszy do zrozumienia. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,2 pkt.  2,2 pkt.

Yasuo_Passive.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DROGA WĘDROWCA

ZAMIAR — DODATKOWA SZANSA NA TRAFIENIE KRYTYCZNE 100%  150%
ZAMIAR — KONWERSJA NADMIERNEJ SZANSY NA TRAFIENIE KRYTYCZNE NA OBRAŻENIA OD ATAKU 1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,5 pkt. obrażeń od ataku  1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,4 pkt. obrażeń od ataku
Yone.png

YONE

Zmniejszony przyrost podstawowych obrażeń od ataku. Zwiększona pasywna premia do szansy na trafienie krytyczne. Zmniejszony współczynnik konwersji nadmiernej szansy na trafienie krytyczne na obrażenia od ataku.

 Braci się nie traci — spójrzcie na Yasuo. 

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3 pkt.  2 pkt.

YonePassive.Yone.pngUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — SZLAK ŁOWCY

ZAMIAR — DODATKOWA SZANSA NA TRAFIENIE KRYTYCZNE 100%  150%
ZAMIAR — KONWERSJA NADMIERNEJ SZANSY NA TRAFIENIE KRYTYCZNE NA OBRAŻENIA OD ATAKU 1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,5 pkt. obrażeń od ataku  1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,4 pkt. obrażeń od ataku

Porządki związane z podstawowymi statystykami bohaterów

 Uporządkowaliśmy podstawowe statystyki niektórych bohaterów na przestrzeni lat, a teraz chcemy dokończyć ten proces w przypadku pozostałych 99 bohaterów. 
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU, PANCERZ, ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ, PKT. MANY Zaokrąglone do 1.
PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA I MANY Zaokrąglona do 0,1 lub 0,25.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU, ODPORNOŚCI NA MAGIĘ, PANCERZA Zaokrąglony do 0,01. Nie dotyczy to przyrostu obrażeń od ataku Vel’Koza, który nadal wynosi 3,142.
PRZYROST REGENERACJI MANY Zaokrąglony do 0,1.

PRZEDMIOTY

3003_Mage_T3_ArchangelStaff.png

KOSTUR ARCHANIOŁA

 Wzmocnienia Łzy w patchu 10.24 pomogły załzawionym bohaterom, ale mimo to nadal chcemy poprawić ogólną satysfakcję płynącą z tej linii przedmiotów. 
PRZEPIS Łza Bogini + Szafirowy Kryształ + Absurdalnie Wielka Różdżka + 1000 szt. złota  Łza Bogini + Wzmacniająca Księga + Absurdalnie Wielka Różdżka + 915 szt. złota
MOC UMIEJĘTNOŚCI 60 pkt.  65 pkt. (dotyczy to również Uścisku Serafina)
PODZIW — PROCENT MOCY UMIEJĘTNOŚCI ZYSKIWANEJ NA PODSTAWIE MANY 3%  2%
3158_Class_T2_IonianBootsofLucidity.png

ONIAŃSKIE BUTY JASNOŚCI UMYSŁU

 Buty Jasności Umysłu są słabsze w przedsezonie w porównaniu do innych dostępnych opcji. Nieco je wzmacniamy. 
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn.  20 jedn.
3004_Marksman_T3_Manamune.png

MANAMUNE

 Manamune i Muramana mają ostatnio duży wpływ na przedmioty, po które sięgają strzelcy. Ich wartość użytkowa w stosunku do kosztu sprawiła, że są najlepszym wyborem na drugi przedmiot, a czasami nawet rywalizują z kategorią mityczną o pierwszy zakup. Zmieniamy koszt Manamune, by stworzyć więcej możliwości wyposażania się w legendarne przedmioty z obrażeniami od ataku. 
ŁĄCZNY KOSZT 2600 szt. złota  2900 szt. złota
PRZEPIS Łza Bogini + Młot Bojowy Caulfielda + Szafirowy Kryształ  Łza Bogini + Młot Bojowy Caulfielda + Długi Miecz (statystyki pozostają bez zmian)
PODZIW — PROCENT OBRAŻEŃ OD ATAKU ZYSKIWANYCH NA PODSTAWIE MANY 2%  2,5% (dotyczy również Muramany)
3042_Marksman_T3_Muramana.png

MURAMANA

 Jak wyżej! W patchu 10.25 ograniczyliśmy efekt Muramany, by mógł być aktywowany tylko zaklęciami, które zadają obrażenia fizyczne, mając na celu zniechęcenie magów skupiających się na mocy umiejętności do zakupu tego przedmiotu. Ta zmiana zasmuciła bohaterów takich jak Ezreal czy Corki. Z kolejnymi modyfikacjami Uścisku Serafina w patchu 11.1 wierzymy, że możemy znieść te ograniczenia i zmniejszyć moc efektu biernego Szoku, który jest atrakcyjny dla magów. 
SZOK — PROCENT OBRAŻEŃ OD ATAKU ZYSKIWANYCH NA PODSTAWIE MANY 4%  2,5%
USUNIĘTOTO MOŻE WAS ZSZOKOWAĆ Szok nie jest już ograniczony do zaklęć zadających obrażenia od ataku.
3085_Marksman_T3_Runaans.png

HURAGAN RUNAANA

 Mieliśmy nadzieję, że większy i droższy Huragan Runaana bardziej zachęci strzelców do uzupełnienia nim swojego arsenału jako czwarta lub piąta opcja. Nie funkcjonuje to zbyt dobrze — bohaterowie, którzy chcą zakupić go jako drugi przedmiot, cierpią z powodu wysokiego kosztu ich podstawowego zestawu przedmiotów złożonego z mitycznego przedmiotu, Runaana i Ostrza Nieskończoności. Poprawiamy Huragan Runaana, by lepiej sprawdzał się w roli drugiego zakupu. 
OBRAŻENIA OD ATAKU Usunięto
OBRAŻENIA POCISKÓW FURII WIATRU 40-70% całkowitych obrażeń od ataku (na poziomach 1-18)  40% całkowitych obrażeń od ataku
PRZEPIS Kilof + Zapał + Sztylet + 1025 szt. złota  Sztylet + Zapał + Sztylet + 850 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT 3400 szt. złota  2500 szt. złota
2065_Tank_T4_ShurelyasBattlesong.png

PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI

 Shurelya nie jest zbyt popularnym przedmiotem na tle innych opcji z tej samej półki cenowej w mitycznej kategorii (Mandat, Naszyjnik, Księżycowy Kamień). Jako że inne mityczne przedmioty są w lepszym stanie, wzmacniamy Pieśń Bitewną, by mogła z nimi konkurować. 
PRĘDKOŚĆ RUCHU 40% (zanika w ciągu 4 sek.)  60% (zanika w ciągu 4 sek.)

Przedmioty zadające obrażenia eksplozywne

 Słyszymy opinie graczy, którzy martwią się, że wraz z nowymi przedmiotami dodaliśmy do gry zbyt wiele obrażeń eksplozywnych, szczególnie w przypadku mitycznych przedmiotów. Zdecydowaliśmy się więc zmniejszyć ich obrażenia eksplozywne, ponieważ po aktualizacji sklepu to właśnie one są źródłem największych wartości obrażeń. Wraz z tą zmianą mamy na celu utrzymanie poziomu mocy przedmiotów, zamieniając bezpośrednie obrażenia eksplozywne na statystyki. 

6691.pngMroczne Ostrze Draktharru

OBRAŻENIA NOCNEGO ŁOWCY 100 pkt. (+30% dodatkowych obrażeń od ataku)  65 pkt. (+25% dodatkowych obrażeń od ataku)
OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt.  60 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU CIENIOTWÓRCY DRAKTHARRU (ULEPSZENIE ORNNA) 70 pkt.  75 pkt.

6693.pngSzpon Ciemnego Typa

OBRAŻENIA PIASKOWEGO MACHNIĘCIA 100 pkt. (+30% dodatkowych obrażeń od ataku)  65 pkt. (+25% dodatkowych obrażeń od ataku)
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn.  20 jedn.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI SZPONU PIASKOWEJ DZIERŻBY (ULEPSZENIE ORNNA) 15 jedn.  25 jedn.
OBRAŻENIA OD ATAKU SZPONU PIASKOWEJ DZIERŻBY (ULEPSZENIE ORNNA) 80 pkt.  75 pkt. (ten przedmiot niepoprawnie zapewniał o 5 pkt. więcej obrażeń od ataku niż powinien, więc zrównujemy go z innymi ulepszeniami Ornna)

3152.pngHextechowy Pas Rakietowy

MOC UMIEJĘTNOŚCI 80 pkt.  90 pkt.
ZDROWIE 250 pkt.  350 pkt.
OBRAŻENIA PONADDŹWIĘKOWOŚCI 175-250 pkt.  125 pkt.
MOC UMIEJĘTNOŚCI ULEPSZONEGO AEROPAKU (ULEPSZENIE ORNNA) 110 pkt.  120 pkt.
ZDROWIE ULEPSZONEGO AEROPAKU (ULEPSZENIE ORNNA) 350 pkt.  450 pkt.

4636.pngNocny Żniwiarz

MOC UMIEJĘTNOŚCI 80 pkt.  90 pkt.
ZDROWIE 250 pkt.  300 pkt.
OBRAŻENIA ROZERWANIA DUSZY 125-200 pkt.  125 pkt.
MOC UMIEJĘTNOŚCI VESPERIAŃSKIEGO PRZYPŁYWU (ULEPSZENIE ORNNA) 110 pkt.  120 pkt.
ZDROWIE VESPERIAŃSKIEGO PRZYPŁYWU (ULEPSZENIE ORNNA) 350 pkt.  400 pkt.

3078.pngMoc Trójcy

OBRAŻENIA OD ATAKU 35 pkt.  25 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn.  20 jedn.
OBRAŻENIA OD ATAKU MOCY NIESKOŃCZONOŚCI (ULEPSZENIE ORNNA) 45 pkt.  35 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI MOCY NIESKOŃCZONOŚCI (ULEPSZENIE ORNNA) 15 jedn.  25 jedn.

6630.pngChłeptacz Posoki

OBRAŻENIA SPRAGNIONEGO CIĘCIA 110% obrażeń od ataku  100% obrażeń od ataku
LECZENIE SPRAGNIONEGO CIĘCIA 20% obrażeń od ataku (+12% brakującego zdrowia)  25% obrażeń od ataku (+12% brakującego zdrowia) (wartość leczenia jest teraz liczona kolejno za każdego trafionego bohatera, co oznacza zmniejszoną efektywność w przypadku trafienia kilku bohaterów)

6631.pngŁamacz Falangi

OBRAŻENIA OD ATAKU 50 pkt.  45 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn.  20 jedn.
OBRAŻENIA ZATRZYMUJĄCEGO CIĘCIA 110% obrażeń od ataku  100% obrażeń od ataku
OBRAŻENIA OD ATAKU NISZCZYCIELA MARZEŃ (ULEPSZENIE ORNNA) 60 pkt.  55 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI NISZCZYCIELA MARZEŃ (ULEPSZENIE ORNNA) 15 jedn.  25 jedn.

GŁĘBOKIE RANY

 Zauważyliśmy, że źródła leczenia wydają się zbyt mocne. Pociągamy więc za dźwignię antyleczenia. 
CZAS TRWANIA GŁĘBOKICH RAN W PRZYPADKU WSZYSTKICH PRZEDMIOTÓW 2 sek.  3 sek.

WYJAŚNIENIE KRADZIEŻY ŻYCIA

 W opisie patcha 10.23 błędnie określiliśmy, że kradzież życia działa na efekty przy trafieniu, które zadają obrażenia fizyczne. Prostujemy tę kwestię: w przypadku dodanych do ataku obrażeń wszystkie efekty z opisem „przy trafieniu” nakładają kradzież życia (jest to oznaczone żółtym mieczem). Obecnie ten typ efektu istnieje tylko na przedmiotach, nie na bohaterach. 

AKTUALIZACJE CZATU I SKLEPU W GRZE

 Kontynuujemy prace nad czatem i sklepem w grze. Nie możemy przestać. Nie mamy zamiaru. 
  • Ulepszyliśmy oraz ujednoliciliśmy edycję tekstu w sklepie i na czacie, więc kombinacje klawiszy typu CTRL+A, używane do wybrania całego tekstu, jego wycięcia, skopiowania czy wklejenia, funkcjonują teraz tak, jak powinny.
  • Do edycji tekstu można wykorzystać kliknięcie myszą w przypadku zaznaczenia za pomocą przeciągania kursorem.
  • Przedmioty wyświetlane w drzewku zestawu przedmiotów są teraz wyśrodkowane w pionie.
  • Gdy sprzedajecie przedmiot, którego posiadacie kilka sztuk w ekwipunku, np. Miksturę czy Totem, sprzedany zostanie pojedynczy przedmiot zamiast wszystkich.
  • Wciśnięcie klawiszy O i P w tym samym czasie nie sprawi, że sklep stanie się OP i będzie nachodził na tablicę wyników.
  • Wiele poprawek i ulepszeń wydajności.

POCZĄTEK SEZONU RANKINGOWEGO 2021 NA SUMMONER’S RIFT

 Kolejka rankingowa powraca! Poniżej znajdziecie czas rozpoczęcia sezonu w waszych lokalnych strefach czasowych: 
  • OCE — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 AEDT
  • JP — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 JST
  • KR — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 KST
  • RU — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 MSK
  • TR — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+3
  • EUNE — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 CET
  • EUW — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT
  • BR — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT-3
  • LAN — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 CST
  • LAS — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT-3
  • NA — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 PST
  • PH — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 PST
  • SG — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+8
  • TW — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+8
  • TH — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+7
  • VN — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+7
  • CN — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+8

ODBLOKOWYWANIE KRĘGÓW ARCYMISTRZA I PRETENDENTA

 Aby uczynić wyścig o stanie się pierwszym Arcymistrzem i Pretendentem bardziej ekscytującym, zmieniliśmy proces odblokowywania. Kręgi Arcymistrza i Pretendenta nadal są ograniczone do kilkuset najlepszych kont na serwerze, ale gracze muszą posiadać również 200 PL w kręgu Mistrza, by awansować do kręgu Arcymistrza, i co najmniej 500 PL w przypadku awansu z kręgu Arcymistrza do kręgu Pretendenta. Kręgi Arcymistrza i Pretendenta nie są już zablokowane na początku sezonu, więc wyścig o stanie się pierwszym Arcymistrzem i Pretendentem rozpoczyna się pierwszego dnia! 

ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM

Wzmocnienia w patchu 11.1

AMUMU -5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
HECARIM -10% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
KAYLE -5% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +3% otrzymywanych obrażeń
KHA’ZIX +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń  +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
KLED -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
QIYANA +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
RUMBLE Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
RYZE +3% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
SEJUANI -8% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
SHACO Brak zmian  +5% zadawanych obrażeń
SION -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń  -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
TAHM KENCH -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
TEEMO -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
VEIGAR -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
VOLIBEAR Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń

Osłabienia w patchu 11.1

ANIVIA -5% otrzymywanych obrażeń  Brak zmian
ASHE -5% zadawanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
IVERN Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
JANNA +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia, -10% siły tarcz  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia, -10% siły tarcz
KINDRED +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
LUCIAN +5% zadawanych obrażeń  +3% zadawanych obrażeń
MISS FORTUNE -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń  -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń
PANTHEON +5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
REK’SAI +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
RENGAR +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
SHYVANA +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
TRISTANA +5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
WARWICK +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
YONE +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +3% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
YUUMI +5% zadawanych obrażeń  +3% zadawanych obrażeń

NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY

  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono wycieki licznika Ember w profilu i podczas logowania.
  • KLIENT LEAGUE: Zwiększono niezawodność wyboru bohaterów, ekranu podsumowania rozgrywki, honoru i listy znajomych.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono wyciek pamięci w panelu emotek.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd wizualny przy zakupie Barw podczas wyboru bohaterów.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który powodował blokowanie edytora stron na runy.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono wyciek pamięci na ekranie ukończonych misji.
  • Aphelios nie zyskuje już dodatkowej many, gdy zmienia bronie.
  • E — Gwieździste Czaroostrze Kayle nie aktywuje już doładowania many Łzy Bogini dwukrotnie.
  • Czas odnowienia efektów biernych Całunu Banshee, Zaćmienia, Nawałnicy Luden i Ostrza Nocy nie ignoruje już przyspieszenia przedmiotów zapewnionego przez Pomysłowego Łowcę.
  • Czas odnowienia efektów biernych Chłeptacza Posoki i Łamacza Falangi nie ignoruje już przyspieszenia umiejętności.
  • Podstawowy atak Gnara prawidłowo nakłada ładunki W — Hipersiły, gdy jego pasek Gniewu jest pełny.
  • E — Senna Bańka Kłopotów Zoe prawidłowo aktywuje efekt Skoordynowanego Ognia Imperialnego Mandatu.
  • W — Udręczony Cień Morgany od teraz prawidłowo zadaje dodatkowe obrażenia małym potworom z dżungli.
  • Q — Noxiańska Dyplomacja Talona od teraz prawidłowo zapewnia doładowanie many, gdy jest on wyposażony w Łzę Bogini.
  • Obrażenia Szoku ze wzmocnionego przez Muramanę Q — Mistycznego Strzału Ezreala od teraz prawidłowo zostają zadane wrogom tylko raz.
  • Gdy Taric wyposaży się w Odnowienie Kamienia Księżycowego, prawidłowo uleczy sojuszniczych bohaterów tylko raz na atak lub użycie umiejętności w walce.
  • E — Pożoga od teraz prawidłowo anuluje się, gdy będący celem wróg zginie podczas używania tej umiejętności przez Branda.
  • R — Zew Boga Kuźni Ornna nie odnawia się już przez pełen czas, gdy Ornn zginie przed pojawieniem się żywiołaka barana.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY

Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...