hulkster Posted January 6, 2021 Report Share Posted January 6, 2021 BOHATEROWIE FIDDLESTICKS W: dłuższy czas odnowienia. Żniwa w nowej dżungli okazały się dla Fiddlesticksa zbyt opłacalne. W — OBFITE ŻNIWA CZAS ODNOWIENIA 9/8,5/8/7,5/7 sek. ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sek. GNAR Q Mega-Gnara: zwiększone podstawowe obrażenia i spowolnienie. E Mini-Gnara: dłuższy czas działania premii do prędkości ataku. E Mega-Gnara: zwiększony zasięg. Dajemy dużemu Gnarowi dodatkowe możliwości docierania do celu i podążania za nim — chcemy, by wpływał na wynik walki w większym stopniu niż tylko poprzez wskakiwanie i używanie superumiejętności. Q — DAJ KAMIENIA! OBRAŻENIA PODSTAWOWE 5/45/85/125/165 pkt. ⇒ 25/70/115/160/205 pkt. SPOWOLNIENIE 15/20/25/30/35% na 2 sek. ⇒ 30/35/40/45/50% na 2 sek. E — MIAZGA ZASIĘG 600 jedn. ⇒ 675 jedn. E — HOP CZAS DZIAŁANIA PREMII DO PRĘDKOŚCI ATAKU 4 sek. ⇒ 6 sek. KARMA E: zwiększona wytrzymałość tarczy na wyższych poziomach. Karma wydawała się zbyt słaba po przedsezonowych zmianach, więc wzmacniamy jej wytrzymałość. E — INSPIRACJA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 80/110/140/170/200 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 80/120/160/200/240 pkt. (+50% mocy umiejętności) MASTER YI Q: dłuższy czas odnowienia na wyższych poziomach. Master Yi jest zbyt silny w rozgrywce na przeciętnym poziomie, więc sprawiamy, że rzadziej będzie niewrażliwy podczas walki. Q — CIOS ALFA CZAS ODNOWIENIA 18/17/16/15/14 sek. ⇒ 18/17,5/17/16,5/16 sek. PANTHEON Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia. Zmniejszone skalowanie z obrażeniami od ataku wzmocnionego W. Drobna zmiana spowodowana faktem, że Pantheon jest po prostu nieco zbyt silny. PODSTAWOWE STATYSTYKI REGENERACJA ZDROWIA 10 pkt. ⇒ 9 pkt. W — SKOK Z TARCZĄ SKALOWANIE Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU WZMOCNIONEJ UMIEJĘTNOŚCI 135-165% ⇒ 120-165% QIYANA Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia i obrażenia od ataku. Qiyana jest słaba w rękach wszystkich poza najbardziej uzdolnionymi graczami. Zwiększamy jej ogólną moc w sytuacjach, gdy nie może rosnąć w siłę dzięki udawaniu się na kluczowe wypady. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST ZDROWIA 8,5 pkt. ⇒ 9 pkt. OBRAŻENIA OD ATAKU 64 pkt. ⇒ 66 pkt. RYZE Q: teraz koszt skaluje się z poziomem. Ryze ma problemy z odnalezieniem się na wszystkich pozycjach, więc oddajemy mu nieco many. Q — PRZECIĄŻENIE KOSZT 40 pkt. many ⇒ 40/38/36/34/32 pkt. many XAYAH E: skrócony czas odnowienia i zmniejszony koszt. Xayah nie radzi sobie zbyt dobrze. Ponadto, Złodziej Esencji jest teraz mniej zachęcającym wyborem na pierwszy przedmiot ze względu na stworzenie kategorii mitycznej. Dlatego pomagamy tej bohaterce korzystać z jej kluczowej umiejętności częściej i wcześniej. E — WEZWANIE OSTRZY CZAS ODNOWIENIA 12/11/10/9/8 sek. ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sek. KOSZT 40 pkt. many ⇒ 30 pkt. many YASUO Zmniejszony przyrost podstawowych obrażeń od ataku. Zwiększona pasywna premia do szansy na trafienie krytyczne. Zmniejszony współczynnik konwersji nadmiernej szansy na trafienie krytyczne na obrażenia od ataku. Dajemy obu braciom większy skok mocy przy wyposażeniu się w dwa przedmioty. Zapewni im to 100% szansy na trafienie krytyczne, którą cieszyli się przed przeróbką przedmiotów. Aby wyważyć zwiększenie obrażeń we wczesnej fazie gry, zmniejszamy ich ogólne obrażenia. Gwoli przypomnienia — Ostrze Gniewu Guinsoo zostało zmienione w patchu 10.25 i teraz inaczej działa z umiejętnościami biernymi (Zamiarami) Yasuo i Yone, co również wpływa na skok mocy związany z trafieniami krytycznymi. Poza tym zmieniliśmy opis konwersji nadmiernej szansy na trafienie krytyczne na obrażenia od ataku, by był prostszy do zrozumienia. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,2 pkt. ⇒ 2,2 pkt. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DROGA WĘDROWCA ZAMIAR — DODATKOWA SZANSA NA TRAFIENIE KRYTYCZNE 100% ⇒ 150% ZAMIAR — KONWERSJA NADMIERNEJ SZANSY NA TRAFIENIE KRYTYCZNE NA OBRAŻENIA OD ATAKU 1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,5 pkt. obrażeń od ataku ⇒ 1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,4 pkt. obrażeń od ataku YONE Zmniejszony przyrost podstawowych obrażeń od ataku. Zwiększona pasywna premia do szansy na trafienie krytyczne. Zmniejszony współczynnik konwersji nadmiernej szansy na trafienie krytyczne na obrażenia od ataku. Braci się nie traci — spójrzcie na Yasuo. PODSTAWOWE STATYSTYKI PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3 pkt. ⇒ 2 pkt. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — SZLAK ŁOWCY ZAMIAR — DODATKOWA SZANSA NA TRAFIENIE KRYTYCZNE 100% ⇒ 150% ZAMIAR — KONWERSJA NADMIERNEJ SZANSY NA TRAFIENIE KRYTYCZNE NA OBRAŻENIA OD ATAKU 1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,5 pkt. obrażeń od ataku ⇒ 1% szansy na trafienie krytyczne zamienia się w 0,4 pkt. obrażeń od ataku Porządki związane z podstawowymi statystykami bohaterów Uporządkowaliśmy podstawowe statystyki niektórych bohaterów na przestrzeni lat, a teraz chcemy dokończyć ten proces w przypadku pozostałych 99 bohaterów. PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU, PANCERZ, ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ, PKT. MANY Zaokrąglone do 1. PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA I MANY Zaokrąglona do 0,1 lub 0,25. PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU, ODPORNOŚCI NA MAGIĘ, PANCERZA Zaokrąglony do 0,01. Nie dotyczy to przyrostu obrażeń od ataku Vel’Koza, który nadal wynosi 3,142. PRZYROST REGENERACJI MANY Zaokrąglony do 0,1. PRZEDMIOTY KOSTUR ARCHANIOŁA Wzmocnienia Łzy w patchu 10.24 pomogły załzawionym bohaterom, ale mimo to nadal chcemy poprawić ogólną satysfakcję płynącą z tej linii przedmiotów. PRZEPIS Łza Bogini + Szafirowy Kryształ + Absurdalnie Wielka Różdżka + 1000 szt. złota ⇒ Łza Bogini + Wzmacniająca Księga + Absurdalnie Wielka Różdżka + 915 szt. złota MOC UMIEJĘTNOŚCI 60 pkt. ⇒ 65 pkt. (dotyczy to również Uścisku Serafina) PODZIW — PROCENT MOCY UMIEJĘTNOŚCI ZYSKIWANEJ NA PODSTAWIE MANY 3% ⇒ 2% ONIAŃSKIE BUTY JASNOŚCI UMYSŁU Buty Jasności Umysłu są słabsze w przedsezonie w porównaniu do innych dostępnych opcji. Nieco je wzmacniamy. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn. ⇒ 20 jedn. MANAMUNE Manamune i Muramana mają ostatnio duży wpływ na przedmioty, po które sięgają strzelcy. Ich wartość użytkowa w stosunku do kosztu sprawiła, że są najlepszym wyborem na drugi przedmiot, a czasami nawet rywalizują z kategorią mityczną o pierwszy zakup. Zmieniamy koszt Manamune, by stworzyć więcej możliwości wyposażania się w legendarne przedmioty z obrażeniami od ataku. ŁĄCZNY KOSZT 2600 szt. złota ⇒ 2900 szt. złota PRZEPIS Łza Bogini + Młot Bojowy Caulfielda + Szafirowy Kryształ ⇒ Łza Bogini + Młot Bojowy Caulfielda + Długi Miecz (statystyki pozostają bez zmian) PODZIW — PROCENT OBRAŻEŃ OD ATAKU ZYSKIWANYCH NA PODSTAWIE MANY 2% ⇒ 2,5% (dotyczy również Muramany) MURAMANA Jak wyżej! W patchu 10.25 ograniczyliśmy efekt Muramany, by mógł być aktywowany tylko zaklęciami, które zadają obrażenia fizyczne, mając na celu zniechęcenie magów skupiających się na mocy umiejętności do zakupu tego przedmiotu. Ta zmiana zasmuciła bohaterów takich jak Ezreal czy Corki. Z kolejnymi modyfikacjami Uścisku Serafina w patchu 11.1 wierzymy, że możemy znieść te ograniczenia i zmniejszyć moc efektu biernego Szoku, który jest atrakcyjny dla magów. SZOK — PROCENT OBRAŻEŃ OD ATAKU ZYSKIWANYCH NA PODSTAWIE MANY 4% ⇒ 2,5% USUNIĘTOTO MOŻE WAS ZSZOKOWAĆ Szok nie jest już ograniczony do zaklęć zadających obrażenia od ataku. HURAGAN RUNAANA Mieliśmy nadzieję, że większy i droższy Huragan Runaana bardziej zachęci strzelców do uzupełnienia nim swojego arsenału jako czwarta lub piąta opcja. Nie funkcjonuje to zbyt dobrze — bohaterowie, którzy chcą zakupić go jako drugi przedmiot, cierpią z powodu wysokiego kosztu ich podstawowego zestawu przedmiotów złożonego z mitycznego przedmiotu, Runaana i Ostrza Nieskończoności. Poprawiamy Huragan Runaana, by lepiej sprawdzał się w roli drugiego zakupu. OBRAŻENIA OD ATAKU Usunięto OBRAŻENIA POCISKÓW FURII WIATRU 40-70% całkowitych obrażeń od ataku (na poziomach 1-18) ⇒ 40% całkowitych obrażeń od ataku PRZEPIS Kilof + Zapał + Sztylet + 1025 szt. złota ⇒ Sztylet + Zapał + Sztylet + 850 szt. złota ŁĄCZNY KOSZT 3400 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI Shurelya nie jest zbyt popularnym przedmiotem na tle innych opcji z tej samej półki cenowej w mitycznej kategorii (Mandat, Naszyjnik, Księżycowy Kamień). Jako że inne mityczne przedmioty są w lepszym stanie, wzmacniamy Pieśń Bitewną, by mogła z nimi konkurować. PRĘDKOŚĆ RUCHU 40% (zanika w ciągu 4 sek.) ⇒ 60% (zanika w ciągu 4 sek.) Przedmioty zadające obrażenia eksplozywne Słyszymy opinie graczy, którzy martwią się, że wraz z nowymi przedmiotami dodaliśmy do gry zbyt wiele obrażeń eksplozywnych, szczególnie w przypadku mitycznych przedmiotów. Zdecydowaliśmy się więc zmniejszyć ich obrażenia eksplozywne, ponieważ po aktualizacji sklepu to właśnie one są źródłem największych wartości obrażeń. Wraz z tą zmianą mamy na celu utrzymanie poziomu mocy przedmiotów, zamieniając bezpośrednie obrażenia eksplozywne na statystyki. Mroczne Ostrze Draktharru OBRAŻENIA NOCNEGO ŁOWCY 100 pkt. (+30% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 65 pkt. (+25% dodatkowych obrażeń od ataku) OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt. ⇒ 60 pkt. OBRAŻENIA OD ATAKU CIENIOTWÓRCY DRAKTHARRU (ULEPSZENIE ORNNA) 70 pkt. ⇒ 75 pkt. Szpon Ciemnego Typa OBRAŻENIA PIASKOWEGO MACHNIĘCIA 100 pkt. (+30% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 65 pkt. (+25% dodatkowych obrażeń od ataku) PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn. ⇒ 20 jedn. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI SZPONU PIASKOWEJ DZIERŻBY (ULEPSZENIE ORNNA) 15 jedn. ⇒ 25 jedn. OBRAŻENIA OD ATAKU SZPONU PIASKOWEJ DZIERŻBY (ULEPSZENIE ORNNA) 80 pkt. ⇒ 75 pkt. (ten przedmiot niepoprawnie zapewniał o 5 pkt. więcej obrażeń od ataku niż powinien, więc zrównujemy go z innymi ulepszeniami Ornna) Hextechowy Pas Rakietowy MOC UMIEJĘTNOŚCI 80 pkt. ⇒ 90 pkt. ZDROWIE 250 pkt. ⇒ 350 pkt. OBRAŻENIA PONADDŹWIĘKOWOŚCI 175-250 pkt. ⇒ 125 pkt. MOC UMIEJĘTNOŚCI ULEPSZONEGO AEROPAKU (ULEPSZENIE ORNNA) 110 pkt. ⇒ 120 pkt. ZDROWIE ULEPSZONEGO AEROPAKU (ULEPSZENIE ORNNA) 350 pkt. ⇒ 450 pkt. Nocny Żniwiarz MOC UMIEJĘTNOŚCI 80 pkt. ⇒ 90 pkt. ZDROWIE 250 pkt. ⇒ 300 pkt. OBRAŻENIA ROZERWANIA DUSZY 125-200 pkt. ⇒ 125 pkt. MOC UMIEJĘTNOŚCI VESPERIAŃSKIEGO PRZYPŁYWU (ULEPSZENIE ORNNA) 110 pkt. ⇒ 120 pkt. ZDROWIE VESPERIAŃSKIEGO PRZYPŁYWU (ULEPSZENIE ORNNA) 350 pkt. ⇒ 400 pkt. Moc Trójcy OBRAŻENIA OD ATAKU 35 pkt. ⇒ 25 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn. ⇒ 20 jedn. OBRAŻENIA OD ATAKU MOCY NIESKOŃCZONOŚCI (ULEPSZENIE ORNNA) 45 pkt. ⇒ 35 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI MOCY NIESKOŃCZONOŚCI (ULEPSZENIE ORNNA) 15 jedn. ⇒ 25 jedn. Chłeptacz Posoki OBRAŻENIA SPRAGNIONEGO CIĘCIA 110% obrażeń od ataku ⇒ 100% obrażeń od ataku LECZENIE SPRAGNIONEGO CIĘCIA 20% obrażeń od ataku (+12% brakującego zdrowia) ⇒ 25% obrażeń od ataku (+12% brakującego zdrowia) (wartość leczenia jest teraz liczona kolejno za każdego trafionego bohatera, co oznacza zmniejszoną efektywność w przypadku trafienia kilku bohaterów) Łamacz Falangi OBRAŻENIA OD ATAKU 50 pkt. ⇒ 45 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn. ⇒ 20 jedn. OBRAŻENIA ZATRZYMUJĄCEGO CIĘCIA 110% obrażeń od ataku ⇒ 100% obrażeń od ataku OBRAŻENIA OD ATAKU NISZCZYCIELA MARZEŃ (ULEPSZENIE ORNNA) 60 pkt. ⇒ 55 pkt. PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI NISZCZYCIELA MARZEŃ (ULEPSZENIE ORNNA) 15 jedn. ⇒ 25 jedn. GŁĘBOKIE RANY Zauważyliśmy, że źródła leczenia wydają się zbyt mocne. Pociągamy więc za dźwignię antyleczenia. CZAS TRWANIA GŁĘBOKICH RAN W PRZYPADKU WSZYSTKICH PRZEDMIOTÓW 2 sek. ⇒ 3 sek. WYJAŚNIENIE KRADZIEŻY ŻYCIA W opisie patcha 10.23 błędnie określiliśmy, że kradzież życia działa na efekty przy trafieniu, które zadają obrażenia fizyczne. Prostujemy tę kwestię: w przypadku dodanych do ataku obrażeń wszystkie efekty z opisem „przy trafieniu” nakładają kradzież życia (jest to oznaczone żółtym mieczem). Obecnie ten typ efektu istnieje tylko na przedmiotach, nie na bohaterach. AKTUALIZACJE CZATU I SKLEPU W GRZE Kontynuujemy prace nad czatem i sklepem w grze. Nie możemy przestać. Nie mamy zamiaru. Ulepszyliśmy oraz ujednoliciliśmy edycję tekstu w sklepie i na czacie, więc kombinacje klawiszy typu CTRL+A, używane do wybrania całego tekstu, jego wycięcia, skopiowania czy wklejenia, funkcjonują teraz tak, jak powinny. Do edycji tekstu można wykorzystać kliknięcie myszą w przypadku zaznaczenia za pomocą przeciągania kursorem. Przedmioty wyświetlane w drzewku zestawu przedmiotów są teraz wyśrodkowane w pionie. Gdy sprzedajecie przedmiot, którego posiadacie kilka sztuk w ekwipunku, np. Miksturę czy Totem, sprzedany zostanie pojedynczy przedmiot zamiast wszystkich. Wciśnięcie klawiszy O i P w tym samym czasie nie sprawi, że sklep stanie się OP i będzie nachodził na tablicę wyników. Wiele poprawek i ulepszeń wydajności. POCZĄTEK SEZONU RANKINGOWEGO 2021 NA SUMMONER’S RIFT Kolejka rankingowa powraca! Poniżej znajdziecie czas rozpoczęcia sezonu w waszych lokalnych strefach czasowych: OCE — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 AEDT JP — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 JST KR — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 KST RU — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 MSK TR — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+3 EUNE — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 CET EUW — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT BR — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT-3 LAN — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 CST LAS — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT-3 NA — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 PST PH — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 PST SG — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+8 TW — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+8 TH — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+7 VN — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+7 CN — 8 stycznia 2021 r. o 4:00 GMT+8 ODBLOKOWYWANIE KRĘGÓW ARCYMISTRZA I PRETENDENTA Aby uczynić wyścig o stanie się pierwszym Arcymistrzem i Pretendentem bardziej ekscytującym, zmieniliśmy proces odblokowywania. Kręgi Arcymistrza i Pretendenta nadal są ograniczone do kilkuset najlepszych kont na serwerze, ale gracze muszą posiadać również 200 PL w kręgu Mistrza, by awansować do kręgu Arcymistrza, i co najmniej 500 PL w przypadku awansu z kręgu Arcymistrza do kręgu Pretendenta. Kręgi Arcymistrza i Pretendenta nie są już zablokowane na początku sezonu, więc wyścig o stanie się pierwszym Arcymistrzem i Pretendentem rozpoczyna się pierwszego dnia! ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM Wzmocnienia w patchu 11.1 AMUMU -5% zadawanych obrażeń ⇒ Brak zmian HECARIM -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń KAYLE -5% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +3% otrzymywanych obrażeń KHA’ZIX +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń KLED -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń QIYANA +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń RUMBLE Brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń RYZE +3% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń SEJUANI -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń SHACO Brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń SION -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń TAHM KENCH -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń TEEMO -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń VEIGAR -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń VOLIBEAR Brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń Osłabienia w patchu 11.1 ANIVIA -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ Brak zmian ASHE -5% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń IVERN Brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń JANNA +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia, -10% siły tarcz ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia, -10% siły tarcz KINDRED +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń LUCIAN +5% zadawanych obrażeń ⇒ +3% zadawanych obrażeń MISS FORTUNE -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń PANTHEON +5% zadawanych obrażeń ⇒ Brak zmian REK’SAI +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń RENGAR +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń SHYVANA +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń TRISTANA +5% zadawanych obrażeń ⇒ Brak zmian WARWICK +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń YONE +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +3% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń YUUMI +5% zadawanych obrażeń ⇒ +3% zadawanych obrażeń NAPRAWIONE BŁĘDY / DROBNE ZMIANY KLIENT LEAGUE: Naprawiono wycieki licznika Ember w profilu i podczas logowania. KLIENT LEAGUE: Zwiększono niezawodność wyboru bohaterów, ekranu podsumowania rozgrywki, honoru i listy znajomych. KLIENT LEAGUE: Naprawiono wyciek pamięci w panelu emotek. KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd wizualny przy zakupie Barw podczas wyboru bohaterów. KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który powodował blokowanie edytora stron na runy. KLIENT LEAGUE: Naprawiono wyciek pamięci na ekranie ukończonych misji. Aphelios nie zyskuje już dodatkowej many, gdy zmienia bronie. E — Gwieździste Czaroostrze Kayle nie aktywuje już doładowania many Łzy Bogini dwukrotnie. Czas odnowienia efektów biernych Całunu Banshee, Zaćmienia, Nawałnicy Luden i Ostrza Nocy nie ignoruje już przyspieszenia przedmiotów zapewnionego przez Pomysłowego Łowcę. Czas odnowienia efektów biernych Chłeptacza Posoki i Łamacza Falangi nie ignoruje już przyspieszenia umiejętności. Podstawowy atak Gnara prawidłowo nakłada ładunki W — Hipersiły, gdy jego pasek Gniewu jest pełny. E — Senna Bańka Kłopotów Zoe prawidłowo aktywuje efekt Skoordynowanego Ognia Imperialnego Mandatu. W — Udręczony Cień Morgany od teraz prawidłowo zadaje dodatkowe obrażenia małym potworom z dżungli. Q — Noxiańska Dyplomacja Talona od teraz prawidłowo zapewnia doładowanie many, gdy jest on wyposażony w Łzę Bogini. Obrażenia Szoku ze wzmocnionego przez Muramanę Q — Mistycznego Strzału Ezreala od teraz prawidłowo zostają zadane wrogom tylko raz. Gdy Taric wyposaży się w Odnowienie Kamienia Księżycowego, prawidłowo uleczy sojuszniczych bohaterów tylko raz na atak lub użycie umiejętności w walce. E — Pożoga od teraz prawidłowo anuluje się, gdy będący celem wróg zginie podczas używania tej umiejętności przez Branda. R — Zew Boga Kuźni Ornna nie odnawia się już przez pełen czas, gdy Ornn zginie przed pojawieniem się żywiołaka barana. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Inkwizytorka Quinn Inkwizytor Gragas Xin Zhao Maruder Kled Maruder Kalista Maruderka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.